Pomoc i kontakt
Magazyn Wakacje.pl
Salony sprzedaży
Miejsca w samolocie w obie strony mieliśmy daleko od siebie, mimo, że obok mojej partnerki w obie strony było wolne miejsce (???). Po przylocie na lotnisku brak stoiska biura podróży, a na voucherze transferowym pa angielsku nie jasno opisane co mamy z nim zrobić. Transfer powrotny musieliśmy sami dzwonić do lokalnego przewoźnika i dowiedzieć się o której godzinie nas zabierze. Jeszcze kilka innych drobnych problemów, których nie mieliśmy z innymi biurami podróży. Ogólnie słabo zorganizowane.
Drodzy Państwo omijajcie szerokim łukiem to biuro, jeśli chcecie mieć zdrowe nerwy. Podróżuję ponad 20 lat, korzystałam z usług wielu biur podróży, pierwszy raz poczułam się jak osoba niedouczona, nie potrafiąca czytać ze zrozumieniem. Biuro ma swoje wewnętrzne przepisy , bardzo niekorzystne dla klienta. Dopiero, kiedy podczas rozmowy telefonicznej zasugerowałam , ze zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, otrzymałam przeprosiny. Zero profesjonalizmu.
Miałem okazję korzystać z usług różnych biur ale tutaj to kompletna porażka, źle zamówiony transport z lotniska {na przyszły rok} podobnie hotel. Wprawdzie zwrócono za wynajęcie Taxi i przesłano prawidłowe dokumenty do hotelu, lecz powrót - kolejny strzał - zamówiono owszem przewóz na lotnisko lecz bez wskazania czasu. I kolejne dzwonienie po greckich firmach, ustalanie czegoś czym powinna zająć się agencja, no chyba że się mylę. A i jeszcze ważne dla agencji - ten hotel nie nazywa się Thinali Gardens już od pięciu lat.
Dobre biuro, wycieczka zgodna z opisem, milą obsługa.