Opinie o hotelu
Adria Harmony

6.6
Średni
4 opinie

4.8

5 opinii

Chcieliśmy studio, ale organizator nie tylko odpisał, że jest niedostępne, ale też termin pobytu uległ zmianie. Dostaliśmy pokój standard na pierwszym piętrze, który okazał się wygodny. Klimatyzacja cicha i sprawna. Balkon spory jak na dwie osoby (dostaliśmy pokój trójkę), lodówka ulokowana na balkonie działała dobrze. TV też sprawne. Świetna baza wypadowa na zwiedzanie Czarnogóry samochodem (Stary Bar, Budva, Kotor), do Albanii i nad Jezioro Szkoderskie też niedaleko.

Hotel oceniam bardzo negatywnie. Zimne i niesmaczne jedzenie, wszystko w formie papki i zimnej brei, brudne pokoje, cuchnąca kanalizacją łazienka . Agresywny kierownik ośrodka starszy śliwy Pan. Transfer z lotniska starym śmierdzącym Passatem bez klimatyzacji, okna się nie otwierały i za to trzeba było zapłacić 80 EUR katastrofa. Paskudne śmierdzące miejsce. Wakacje. pl zrezygnujcie z tego miejsca w Waszej ofercie bo psuje Wam opinię.... Żałuję, że tam pojechałam....

Super pobyt, naprawdę można polecić z czystym sumieniem. Pokoje schludne, klimatyzowane, blisko plaży, taras z widokiem na morze. Jedzenie bardzo dobre, smaczne i różnorodne, każdy mógł wybrać coś dla siebie.

Hotel czysty, pokoje duże z balkonami, sprzątany codziennie z wymiana ręczników włącznie. W pochmurne dni mozna korzystać z sauny oraz małego krytego basenu. Nie ma w hotelu żadnych rozrywek. Do posiłków serwowana jest herbata, sok jabłkowy i pomarańczowy, kefir oraz herbata z pojemnika bez cytryny. Kawa płatna 1,5 euro z automatu. Jedzenie monotonne przez caly tydzień. Jeden rodzaj pieczywa czyli białe. W kraju z dostepem do morza nie podano ani razu ryby. Calość braków rekompensowała miła obsługa oraz zezwolenie mimo oficjalnego zakazu na zrobienie sobie kanapek i zabranie ich ze sobą. Blisko do plaży ok.200 m oraz autobus jeżdżący do miasta co pół godziny. Dla osób ceniacych sobie spokój polecam.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

799 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT29549
Nazwa  Adria Harmony
Miejsce  Czarnogóra / Riwiera Czarnogórska / Canj
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, darmowe wifi, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Plaża Kraljica z białym żwirem i turkusową wodą

check

Spokojna atmosfera idealna na rodzinny wypoczynek

check

Deptak z restauracjami serwującymi świeże owoce morza

check

Widokowe trasy piesze do pobliskiego Petrovaca

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.6
Średni
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.3
Hotel
7.5
Położenie
6.8
Pokoje
7.3
Wyżywienie
6.3
Atrakcje dla dzieci
4.7
Sport i rozrywka
4.0

Tripadvisor

4.8

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.6
8.8
Mirosław

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
50+

Chcieliśmy studio, ale organizator nie tylko odpisał, że jest niedostępne, ale też termin pobytu uległ zmianie. Dostaliśmy pokój standard na pierwszym piętrze, który okazał się wygodny. Klimatyzacja cicha i sprawna. Balkon spory jak na dwie osoby (dostaliśmy pokój trójkę), lodówka ulokowana na balkonie działała dobrze. TV też sprawne. Świetna baza wypadowa na zwiedzanie Czarnogóry samochodem (Stary Bar, Budva, Kotor), do Albanii i nad Jezioro Szkoderskie też niedaleko.

Zalety

Bardzo miła obsługa mówiąca po angielsku, spory i bezpieczny parking ze szlabanem tuż przy hotelu. Wifi działało dobrze, dochodziło do naszego pokoju. Jedzenie bardzo dobre, świeże i lokalnie przygotowywane, typu szwedzki stół. Owoce i desery do kolacji. Z pierwszego piętra mieliśmy częściowo widok na góry. Hotel oddalony od głównej ulicy.

Wady

Brak owoców i warzyw do śniadania. Napoje do kolacji płatne - bezpłatna woda pojawiła się po dwóch dniach wraz z rozpoczęciem sezonu. Dojście do plaży dość wymagające - przejście przez ruchliwą ulicę, potem najbliższy skrót przez slumsy, powrót pod górkę.


1.0
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel oceniam bardzo negatywnie. Zimne i niesmaczne jedzenie, wszystko w formie papki i zimnej brei, brudne pokoje, cuchnąca kanalizacją łazienka . Agresywny kierownik ośrodka starszy śliwy Pan. Transfer z lotniska starym śmierdzącym Passatem bez klimatyzacji, okna się nie otwierały i za to trzeba było zapłacić 80 EUR katastrofa. Paskudne śmierdzące miejsce. Wakacje. pl zrezygnujcie z tego miejsca w Waszej ofercie bo psuje Wam opinię.... Żałuję, że tam pojechałam....

Zalety

Brak zalet, smród i brud.

Wady

Klient tego hotelu to powinien kłaniać się w pas właścicielowi. Smród i bród.


9.9
Renata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Rodzina z dziećmi

Super pobyt, naprawdę można polecić z czystym sumieniem. Pokoje schludne, klimatyzowane, blisko plaży, taras z widokiem na morze. Jedzenie bardzo dobre, smaczne i różnorodne, każdy mógł wybrać coś dla siebie.

Zalety

Świetna lokalizacja, bardzo blisko do centrum, sklepów, komunikacja miejska. Pomocni i sympatyczni pracownicy oraz wlasciciele. Serdecznie polecam wszystkim!!!!!

Wady

Spędziliśmy 10 dni, nie zauważając niedoskonałości.


6.6
edward

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2022
Para

Hotel czysty, pokoje duże z balkonami, sprzątany codziennie z wymiana ręczników włącznie. W pochmurne dni mozna korzystać z sauny oraz małego krytego basenu. Nie ma w hotelu żadnych rozrywek. Do posiłków serwowana jest herbata, sok jabłkowy i pomarańczowy, kefir oraz herbata z pojemnika bez cytryny. Kawa płatna 1,5 euro z automatu. Jedzenie monotonne przez caly tydzień. Jeden rodzaj pieczywa czyli białe. W kraju z dostepem do morza nie podano ani razu ryby. Calość braków rekompensowała miła obsługa oraz zezwolenie mimo oficjalnego zakazu na zrobienie sobie kanapek i zabranie ich ze sobą. Blisko do plaży ok.200 m oraz autobus jeżdżący do miasta co pół godziny. Dla osób ceniacych sobie spokój polecam.

Zalety

Czysty, spokojny, dla starszych osób winda, mały basen kryty i winda oraz sauna na deszczowe dni.

Wady

Brak sali gdzie można wypić kawę, piwo czy drinka czy posłuchac muzyki. Zero rozrywki. . To zastepowała stołowka. Minusem było słabe, rwące wifi.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Adria Harmony

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.