Opinie o hotelu
Albergo 2000

6.9
Dobry
4 opinie

Mały hotel, rodzinnie prowadzony. Obsługa bardzo sympatyczna, aczkolwiek jedynym językiem, którym można się dogadać z właścicielami i obsługą jest włoski:). Kuchnia bardzo dobra i urozmaicona, pokoje czyste i przyjemne. Do wyciągu w Trepalle ok 500 m, warto jednak podjechać tam busikiem, który kursuje mniej więcej co 50 min. lub ewentualnie zajść piechotką. Trochę szkoda, że po południu i wieczorem do Livigno można się dostać jedynie taxi:(. Ogólnie wrażenia bardzo dobre:)

Generalnie nie polecam. Za ta sama kwotę można pojechać gdzieś, gdzie wszystkich gości będzie się traktowało jednakowo. A jedzenie będzie zjadliwe- my musieliśmy dojadać na mieście.

Maly hotel o miłej obsludze i dobrej atmosferze, mozna go spokojnie polecić tym ktorzy jada wyzywać sie na stokach narciarskich (w Livigno, Bormio). Dolna stacja do Mottolino (wschodnia sciana Livigno) ok 500 m (z Treppalle), latwo dostepna skibusikami jadącymi co godz. Cena adekwatna do jakości, atmosfera nawet powyżej.

Hotel nowy, czysty z dobrą obsługą, niestety zero udogodnień: bez wellnes, basenu, animacji itp.Atutem jest położenie ok. 500 m od dolnej stacji wyciągu i super komunikacja z innymi regionami(Livingo, Bormio, S.Caterina) Mankamenty to duża odległość od lotniska 4-5 godz jazdy transferu,kiepskie monotonne posiłki /głównie twarda wołowina/ reszta jak wyżej.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 505 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT14747
Nazwa  Albergo 2000
Miejsce  Włochy / Alta Valtellina / Livigno
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje

Nasi klienci docenili

check

Termalne spa Aquagranda z widokiem na Alpy

check

Doskonałe warunki śnieżne, które trwają nawet kilka miesięcy

check

Zróżnicowane trasy dla narciarzy

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.9
Dobry
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Hotel
0.0
Pokoje
0.0
Położenie
0.0
Posiłki
0.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.9
9.8
Sabcia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Mały hotel, rodzinnie prowadzony. Obsługa bardzo sympatyczna, aczkolwiek jedynym językiem, którym można się dogadać z właścicielami i obsługą jest włoski:). Kuchnia bardzo dobra i urozmaicona, pokoje czyste i przyjemne. Do wyciągu w Trepalle ok 500 m, warto jednak podjechać tam busikiem, który kursuje mniej więcej co 50 min. lub ewentualnie zajść piechotką. Trochę szkoda, że po południu i wieczorem do Livigno można się dostać jedynie taxi:(. Ogólnie wrażenia bardzo dobre:)


3.0
Olka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2015
Para

Generalnie nie polecam. Za ta sama kwotę można pojechać gdzieś, gdzie wszystkich gości będzie się traktowało jednakowo. A jedzenie będzie zjadliwe- my musieliśmy dojadać na mieście.

Zalety

Hotel blisko stoków.

Wady

Niedobre jedzenie i słaby wybór, lokowanie Polaków na piętrze -1,czyli w piwnicach, małe pokoje, brak ogrzewanej narciarni, brak kaloryfera w pokoju- tylko w łazience, miniaturowy parking, fatalna obsługa- podanie kolacji trwało 2h dla raptem 20 kilku osób. Obsługa w ogóle nie mówi po angielsku. Różnicowanie gości- jak byli sami Polacy dużo gorsze jedzenie i skromniekszy bufet, gdy przyjechali Włosi bufet sałatkowy nagle miał warzywa nie tylko takie konserwowe z puszki (wczesniej fasolka szparagowa zielona konserwowa, buraki konserwowe, kukurydza konserwowa, fasolka biala z puszki i tylko świeży pomidor i sałata). Pieczywo do śniadania tylko w postaci białej, dmuchanej buły, brak na śniadaniu chociażby pomidora, mało wszystkiego. Kolacja dopiero o 19.30.


7.4
Mika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2009
Para

Maly hotel o miłej obsludze i dobrej atmosferze, mozna go spokojnie polecić tym ktorzy jada wyzywać sie na stokach narciarskich (w Livigno, Bormio). Dolna stacja do Mottolino (wschodnia sciana Livigno) ok 500 m (z Treppalle), latwo dostepna skibusikami jadącymi co godz. Cena adekwatna do jakości, atmosfera nawet powyżej.


7.2
Waldi

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2009
Para

Hotel nowy, czysty z dobrą obsługą, niestety zero udogodnień: bez wellnes, basenu, animacji itp.Atutem jest położenie ok. 500 m od dolnej stacji wyciągu i super komunikacja z innymi regionami(Livingo, Bormio, S.Caterina) Mankamenty to duża odległość od lotniska 4-5 godz jazdy transferu,kiepskie monotonne posiłki /głównie twarda wołowina/ reszta jak wyżej.



Mapa

Albergo 2000

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.