Opinie o hotelu
Aleksander

7.9
Dobry
3 opinie

Mam bardzo miłe odczucia i pozytywne wrażenia z pobytu w hotelu Alexander. Pokój ładny (z balkonem i pięknym widokiem na Livigno). Nowe mebelki, wygodne łóżko (wręcz łoże), przestronna i dobrze wyposażona łazienka. Jednym słowem czysto i przyjemnie. Smaczne i suuuuute posiłki. W niewielkiej odległośco od hotelu kolejka na Motolino. Do centrum miasteczka trochę dalej - spacerkiem 15-20 minut.

Hotel bardzo czysty (codzienne sprzątanie przy tygodniowym pobycie).Pokoje kameralne ale wystarczające,łazienka czysta. Jedzenie dobre chociaż po tygodniu tęskiliśmy za schabowym z ziemniaczkami:).Plusem jest winko all inclusive do obiadokolacji.Hotel dobrze skomunikowany z miasteczkiem (darmowe skibusy). Polecam wszystkim pobyt w tym hotelu.

Miejscowość piękna, infrastruktura turystyczna b.dobra, pogoda i widoki wspaniałe.
Biuro podróży stosuje oszukańcze praktyki podając w informacjach przed rezerwacją mocno zawyżony standard hotelu (podano 4*), a na miejscu zostaliśmy zakwaterowani w przyziemiu z widokiem na "trafo" 2m przed oknem, a drugi pokój był tego samego standardu, ale na dodatek "jedynką" zamienioną w "dwójkę" przez wstawienie dodatkowego łóżka tak, że w pokoju nie można już było stanąć na podłodze z braku miejsca. Stan techniczny tych pokoi fatalny - lampy wiszące na wystających drutach, popękane brudne ściany, zepsute radia i inny sprzęt lub jego brak (suszarki do włosów).

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

1 089 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18481
Nazwa  Aleksander
Miejsce  Włochy / Alta Valtellina / Livigno
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, ośrodek narciarski

Nasi klienci docenili

check

Termalne spa Aquagranda z widokiem na Alpy

check

Doskonałe warunki śnieżne, które trwają nawet kilka miesięcy

check

Zróżnicowane trasy dla narciarzy

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.9
Dobry
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.3
Hotel
7.0
Położenie
8.7
Pokoje
7.7
Wyżywienie
9.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.9
8.4
Ifi

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2009
Para

Mam bardzo miłe odczucia i pozytywne wrażenia z pobytu w hotelu Alexander. Pokój ładny (z balkonem i pięknym widokiem na Livigno). Nowe mebelki, wygodne łóżko (wręcz łoże), przestronna i dobrze wyposażona łazienka. Jednym słowem czysto i przyjemnie. Smaczne i suuuuute posiłki. W niewielkiej odległośco od hotelu kolejka na Motolino. Do centrum miasteczka trochę dalej - spacerkiem 15-20 minut.


8.2
Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2009

Hotel bardzo czysty (codzienne sprzątanie przy tygodniowym pobycie).Pokoje kameralne ale wystarczające,łazienka czysta. Jedzenie dobre chociaż po tygodniu tęskiliśmy za schabowym z ziemniaczkami:).Plusem jest winko all inclusive do obiadokolacji.Hotel dobrze skomunikowany z miasteczkiem (darmowe skibusy). Polecam wszystkim pobyt w tym hotelu.


7.2
Zbigniew Krupa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2007
Para

Miejscowość piękna, infrastruktura turystyczna b.dobra, pogoda i widoki wspaniałe.
Biuro podróży stosuje oszukańcze praktyki podając w informacjach przed rezerwacją mocno zawyżony standard hotelu (podano 4*), a na miejscu zostaliśmy zakwaterowani w przyziemiu z widokiem na "trafo" 2m przed oknem, a drugi pokój był tego samego standardu, ale na dodatek "jedynką" zamienioną w "dwójkę" przez wstawienie dodatkowego łóżka tak, że w pokoju nie można już było stanąć na podłodze z braku miejsca. Stan techniczny tych pokoi fatalny - lampy wiszące na wystających drutach, popękane brudne ściany, zepsute radia i inny sprzęt lub jego brak (suszarki do włosów).



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.