Opinie o hotelu
Grifid Encanto Beach

8.5
Bardzo dobry
6 opinii

4.3

375 opinii

Wyjazd uważam za bardzo udany. Pomimo wczesnego przylotu w hotelu czekało przygotowane miejsce pod kluczem, gdzie można było bezpiecznie zostawić bagaże. Od razu otrzymaliśmy opaski, poszliśmy na śniadanie, a dodatkowo wydano nam karty na ręczniki plażowe. Hotel jest niezwykle czysty – pokoje sprzątane są codziennie, wymieniane są ręczniki, a minibar regularnie uzupełniany. Obsługa, zarówno kelnerska, jak i guest relation, stoi na bardzo wysokim poziomie. Podczas pobytu mieliśmy okazję skorzystać aż z dwóch kolacji à la carte – włoskiej i bułgarskiej. Jedzenie było bardzo smaczne i urozmaicone, a dodatkowo nie było żadnego problemu, aby wziąć posiłek na wynos. Codziennie wieczorem organizowane były animacje. Zdecydowanie warto dopłacić do pokoju z widokiem na morze – wschody słońca zapierają dech w piersiach. Duże wrażenie robi także basen infinity na dachu. Na terenie hotelu znajduje się również basen wewnętrzny oraz centrum spa. Hotel nie oferuje atrakcji dla dzieci, co dla mnie stanowiło dodatkowy atut. Wieczorami o 20:30 odbywało się godzinne mini disco, ponieważ obiekt nie jest przeznaczony wyłącznie dla dorosłych. Lokalizacja hotelu jest znakomita – bezpośrednio przy pięknej plaży, na której nigdy nie brakowało wolnych leżaków, podobnie jak przy basenie na dachu. W pobliżu promenady znajduje się wiele sklepów z pamiątkami i artykułami spożywczymi, a spacerem można dojść do centrum Złotych Piasków. Okolica jest spokojna i sprzyja wypoczynkowi. Jeżeli ktoś szuka ciszy, relaksu i komfortowych warunków – zdecydowanie polecam ten hotel.

Rozczarowanie i poważne zaniedbania... Z przykrością zmuszony jestem podzielić się wyjątkowo negatywnymi doświadczeniami z pobytu w hotelu, do którego wybraliśmy się z rodziną na wakacje. Decyzja o wyborze tego obiektu była podyktowana licznymi pozytywnymi opiniami oraz zapewnieniami biura podróży co do jego standardu. Niestety, rzeczywistość okazała się diametralnie inna, a poziom świadczonych usług absolutnie nieadekwatny do przyznanej liczby gwiazdek. Po przybyciu do hotelu około godziny 01:00, mimo wcześniejszych zapewnień rezydentki, nie zapewniono nam żadnego posiłku – nie było możliwości zjedzenia kolacji. Pierwszy kontakt z obsługą również pozostawiał wiele do życzenia – nie zostaliśmy w żaden sposób pokierowani do pokoi - wręczono Nam gotowe karty i pozostawiono samym sobie. Jedna z osób z naszej rodziny została zakwaterowana w pokoju, w którym panował trudny do zniesienia zapach. Zgłoszenie tej sytuacji do recepcji zakończyło się lakoniczną informacją, że menadżer zajmie się sprawą następnego dnia. Ostatecznie pokój został zamieniony, jednak gość musiał spędzić pierwszą noc w skandalicznych warunkach. Podobny - trudny do zniesienia zapach unosił się na piętrze z basenem na dachu, gdzie wykładzina podłogowa przesiąknięta była wodą i czuć było mocno stęchlizną. Najbardziej niepokojąca była jednak sytuacja, której byliśmy świadkami na terenie hotelu – doszło do bójki między mężczyznami, podczas której nikt z obsługi nie zareagował. Widok brutalnie pobitego człowieka, na oczach dzieci, był wstrząsający. Brak interwencji ze strony personelu hotelowego, a przede wszystkim brak jakiejkolwiek ochrony, jest dla mnie absolutnie niedopuszczalny. Kolejnym przykładem niezgodności z ofertą była tzw. „sala gier” dla dzieci – przedstawiona jako atrakcja hotelowa. W rzeczywistości pomieszczenie to jest w opłakanym stanie: brak kul do stołu bilardowego, brak działających rzutek, a gry planszowe nie nadają się do użytku. Uważam, że lepiej byłoby całkowicie wyłączyć to pomieszczenie z oferty, niż wprowadzać klientów w błąd. Standard all inclusive - szczególnie w wersji tzw. "ultra" zawsze był dla mnie synonimem najwyższej jakości usług i pełnej oferty - otóż nie w tym przypadku... Jeśli uda Wam się odszukać na plaży lub basenie ten jeden wolny leżak (wszystko od wczesnych godzin porannych zarezerwowane), możecie być prawie pewni, że znajduje się on w strefie "VIPów" z najwyższych pięter hotelu i zostaniecie szybko wyproszeni przez obsługę. Pomimo wcześniejszych ustaleń dotyczących możliwości przedłużenia doby hotelowej w dniu wyjazdu, o które zadbaliśmy już pierwszego dnia, ostatecznie poinformowano nas, że pokój nie jest dostępny. Brak słowa wyjaśnienia, przeprosin czy jakiejkolwiek alternatywy. Kolejny aspekt wymagający pilnej interwencji to zachowanie ratowników przy basenie. Przebywający tam pracownicy byli bardziej zainteresowani swoimi telefonami niż bezpieczeństwem gości. Byłem świadkiem sytuacji, w której mała dziewczynka poślizgnęła się na mokrej podłodze i doznała kontuzji nogi – nikt z obsługi nie zareagował, ani nie zadbał wcześniej o zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa - mokre kafelki w okolicach basenu były stałym zagrożeniem. Kontakt z rezydentką, gdzie chciałem zgłosić swoje zastrzeżenia zakończyłem po usłyszeniu pretensji, że nie stawiłem się na spotkaniu pierwszego dnia i jako, że nie ma dziś dyżuru w moim hotelu nie ma możliwości mi pomóc. Na koniec chcę podkreślić, że jedynym pozytywnym aspektem pobytu była praca personelu sprzątającego oraz kelnerek, które pomimo trudnych warunków wykonywały swoje obowiązki z uśmiechem i zaangażowaniem. Niestety, ich profesjonalizm nie jest w stanie zrekompensować całego wachlarza zaniedbań, z jakimi się spotkaliśmy. Z pełnym przekonaniem NIE polecam tego hotelu osobom poszukującym spokojnego, bezpiecznego i komfortowego wypoczynku. Liczę na to, że moja opinia będzie pomocna innym podróżnym oraz że hotel wyciągnie z niej odpowiednie wnioski.

Ocena hotelu bardzo dobra. Ocena pokoju bardzo dobra. Miło, czysto, przestrzenie, pachnie, wygodnie.

Jedzenie, drinki obsługa wszystko na najwyższym poziomie. Blisko do plaży, leżaki, materace bezpłatne. Super pobyt.

Było super! Poza wysokim sezonem ale pogoda nadal wspaniała. Brak tłumów co nam odpowiadało. Czysto krokodyle z ręczników dla dzieci jak na zdjęciach z neta. Obsługa bardzo pomocna i sympatyczna. Morze lazurowe czyste i ciepłe. Basen wewnętrzny i sauny celująco(nie wszystkie otwarte i 16+ a szkoda bo syn chciał iść). Basen Infiniti piękne widoki ale już woda zimna natomiast bar otwarty :). Jedzenie urozmaicone ciepłe i pyszne. Alkohole bez ograniczeń mąż brał whisky i dostawał oryginalne. Żałuję jedynie, że do Bułgarii wybrałam się pierwszy raz i na tak krótko - 5dni :) Ledwie odwiedziliśmy wszystkie atrakcje. Jak jest w sezonie wysokim nie wiem. Polecam!

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 698 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT34872
Nazwa  Grifid Encanto Beach
Miejsce  Bułgaria / Złote Piaski / Złote Piaski
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, aquapark, darmowe wifi, rowery, parking

Nasi klienci docenili

check

Szeroka plaża z pełną infrastrukturą turystyczną

check

Aquaparki i atrakcje wodne w kurorcie

check

Tętniące życie nocne w barach i klubach

check

Park Przyrodniczy Złote Piaski z trasami spacerowymi

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.5
Bardzo dobry
6 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.2
Hotel
8.3
Położenie
9.7
Pokoje
8.3
Wyżywienie
9.5
Atrakcje dla dzieci
6.6
Sport i rozrywka
8.3

Tripadvisor

4.3

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 6 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.5
9.3
Anita

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Grupa znajomych

Wyjazd uważam za bardzo udany. Pomimo wczesnego przylotu w hotelu czekało przygotowane miejsce pod kluczem, gdzie można było bezpiecznie zostawić bagaże. Od razu otrzymaliśmy opaski, poszliśmy na śniadanie, a dodatkowo wydano nam karty na ręczniki plażowe. Hotel jest niezwykle czysty – pokoje sprzątane są codziennie, wymieniane są ręczniki, a minibar regularnie uzupełniany. Obsługa, zarówno kelnerska, jak i guest relation, stoi na bardzo wysokim poziomie. Podczas pobytu mieliśmy okazję skorzystać aż z dwóch kolacji à la carte – włoskiej i bułgarskiej. Jedzenie było bardzo smaczne i urozmaicone, a dodatkowo nie było żadnego problemu, aby wziąć posiłek na wynos. Codziennie wieczorem organizowane były animacje. Zdecydowanie warto dopłacić do pokoju z widokiem na morze – wschody słońca zapierają dech w piersiach. Duże wrażenie robi także basen infinity na dachu. Na terenie hotelu znajduje się również basen wewnętrzny oraz centrum spa. Hotel nie oferuje atrakcji dla dzieci, co dla mnie stanowiło dodatkowy atut. Wieczorami o 20:30 odbywało się godzinne mini disco, ponieważ obiekt nie jest przeznaczony wyłącznie dla dorosłych. Lokalizacja hotelu jest znakomita – bezpośrednio przy pięknej plaży, na której nigdy nie brakowało wolnych leżaków, podobnie jak przy basenie na dachu. W pobliżu promenady znajduje się wiele sklepów z pamiątkami i artykułami spożywczymi, a spacerem można dojść do centrum Złotych Piasków. Okolica jest spokojna i sprzyja wypoczynkowi. Jeżeli ktoś szuka ciszy, relaksu i komfortowych warunków – zdecydowanie polecam ten hotel.


3.3
Dawid

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Rozczarowanie i poważne zaniedbania... Z przykrością zmuszony jestem podzielić się wyjątkowo negatywnymi doświadczeniami z pobytu w hotelu, do którego wybraliśmy się z rodziną na wakacje. Decyzja o wyborze tego obiektu była podyktowana licznymi pozytywnymi opiniami oraz zapewnieniami biura podróży co do jego standardu. Niestety, rzeczywistość okazała się diametralnie inna, a poziom świadczonych usług absolutnie nieadekwatny do przyznanej liczby gwiazdek. Po przybyciu do hotelu około godziny 01:00, mimo wcześniejszych zapewnień rezydentki, nie zapewniono nam żadnego posiłku – nie było możliwości zjedzenia kolacji. Pierwszy kontakt z obsługą również pozostawiał wiele do życzenia – nie zostaliśmy w żaden sposób pokierowani do pokoi - wręczono Nam gotowe karty i pozostawiono samym sobie. Jedna z osób z naszej rodziny została zakwaterowana w pokoju, w którym panował trudny do zniesienia zapach. Zgłoszenie tej sytuacji do recepcji zakończyło się lakoniczną informacją, że menadżer zajmie się sprawą następnego dnia. Ostatecznie pokój został zamieniony, jednak gość musiał spędzić pierwszą noc w skandalicznych warunkach. Podobny - trudny do zniesienia zapach unosił się na piętrze z basenem na dachu, gdzie wykładzina podłogowa przesiąknięta była wodą i czuć było mocno stęchlizną. Najbardziej niepokojąca była jednak sytuacja, której byliśmy świadkami na terenie hotelu – doszło do bójki między mężczyznami, podczas której nikt z obsługi nie zareagował. Widok brutalnie pobitego człowieka, na oczach dzieci, był wstrząsający. Brak interwencji ze strony personelu hotelowego, a przede wszystkim brak jakiejkolwiek ochrony, jest dla mnie absolutnie niedopuszczalny. Kolejnym przykładem niezgodności z ofertą była tzw. „sala gier” dla dzieci – przedstawiona jako atrakcja hotelowa. W rzeczywistości pomieszczenie to jest w opłakanym stanie: brak kul do stołu bilardowego, brak działających rzutek, a gry planszowe nie nadają się do użytku. Uważam, że lepiej byłoby całkowicie wyłączyć to pomieszczenie z oferty, niż wprowadzać klientów w błąd. Standard all inclusive - szczególnie w wersji tzw. "ultra" zawsze był dla mnie synonimem najwyższej jakości usług i pełnej oferty - otóż nie w tym przypadku... Jeśli uda Wam się odszukać na plaży lub basenie ten jeden wolny leżak (wszystko od wczesnych godzin porannych zarezerwowane), możecie być prawie pewni, że znajduje się on w strefie "VIPów" z najwyższych pięter hotelu i zostaniecie szybko wyproszeni przez obsługę. Pomimo wcześniejszych ustaleń dotyczących możliwości przedłużenia doby hotelowej w dniu wyjazdu, o które zadbaliśmy już pierwszego dnia, ostatecznie poinformowano nas, że pokój nie jest dostępny. Brak słowa wyjaśnienia, przeprosin czy jakiejkolwiek alternatywy. Kolejny aspekt wymagający pilnej interwencji to zachowanie ratowników przy basenie. Przebywający tam pracownicy byli bardziej zainteresowani swoimi telefonami niż bezpieczeństwem gości. Byłem świadkiem sytuacji, w której mała dziewczynka poślizgnęła się na mokrej podłodze i doznała kontuzji nogi – nikt z obsługi nie zareagował, ani nie zadbał wcześniej o zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa - mokre kafelki w okolicach basenu były stałym zagrożeniem. Kontakt z rezydentką, gdzie chciałem zgłosić swoje zastrzeżenia zakończyłem po usłyszeniu pretensji, że nie stawiłem się na spotkaniu pierwszego dnia i jako, że nie ma dziś dyżuru w moim hotelu nie ma możliwości mi pomóc. Na koniec chcę podkreślić, że jedynym pozytywnym aspektem pobytu była praca personelu sprzątającego oraz kelnerek, które pomimo trudnych warunków wykonywały swoje obowiązki z uśmiechem i zaangażowaniem. Niestety, ich profesjonalizm nie jest w stanie zrekompensować całego wachlarza zaniedbań, z jakimi się spotkaliśmy. Z pełnym przekonaniem NIE polecam tego hotelu osobom poszukującym spokojnego, bezpiecznego i komfortowego wypoczynku. Liczę na to, że moja opinia będzie pomocna innym podróżnym oraz że hotel wyciągnie z niej odpowiednie wnioski.


10
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Ocena hotelu bardzo dobra. Ocena pokoju bardzo dobra. Miło, czysto, przestrzenie, pachnie, wygodnie.

Zalety

Położenie - końcówka deptaka, plaży. Blisko plaży. Bardzo dobre jedzenie, urozmaicone, pięknie podane, białe obrusy. Artystyczne występy wieczorami. Basen ze zjeżdżalniami dla dzieci.

Wady

Nie mam się do czego przyczepić tak bym zażartowała.


10
Angelika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Para

Jedzenie, drinki obsługa wszystko na najwyższym poziomie. Blisko do plaży, leżaki, materace bezpłatne. Super pobyt.

Zalety

Blisko plaża Dobre jedzenie Czystość

Wady

Jacuzzi tylko dla gości vip


8.6
SylwiaG

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Rodzina z dziećmi

Było super! Poza wysokim sezonem ale pogoda nadal wspaniała. Brak tłumów co nam odpowiadało. Czysto krokodyle z ręczników dla dzieci jak na zdjęciach z neta. Obsługa bardzo pomocna i sympatyczna. Morze lazurowe czyste i ciepłe. Basen wewnętrzny i sauny celująco(nie wszystkie otwarte i 16+ a szkoda bo syn chciał iść). Basen Infiniti piękne widoki ale już woda zimna natomiast bar otwarty :). Jedzenie urozmaicone ciepłe i pyszne. Alkohole bez ograniczeń mąż brał whisky i dostawał oryginalne. Żałuję jedynie, że do Bułgarii wybrałam się pierwszy raz i na tak krótko - 5dni :) Ledwie odwiedziliśmy wszystkie atrakcje. Jak jest w sezonie wysokim nie wiem. Polecam!


9.9
Anastasiia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Rodzina z dziećmi

Polecam wszystko było super . Napewno na następny rok wrócimy

Zalety

Jedzenie , obsługa , czystość


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Grifid Encanto Beach

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.