Opinie o hotelu
Larissa Green Hill

3.8
Słaby
5 opinii

Byliśmy w tym hotelu w połowie lipca. Tuż przed wyjazdem sprawdzałam opinie o tym hotelu i niestety nie było opinii 17 lipca ???? Zdecydowaliśmy się na ten hotel za namową przedstawiciela portalu \"wakacje.pl\", który również został wprowadzony w błąd....????? Gdybyśmy decydowali się na hotel o standardzie 3* , to ok, ale powiedziano nam, że hotel ma 4*+ i stara się o 5*, to przygotowaliśmy się na taki standard....???? i niestety porażka.... W hotelu sami Rosjanie....ale nie mam nic przeciwko....Polaków 4 sztuki z nami..?? nawet obsługa hotelowa była zdziwiona....że tam trafiliśmy....ale nie to nas zabolało.............poczuliśmy się oszukani przez portal wakacje.pl, który sprzedając pobyt w tym hotelu powinien sprawdzić,co proponują??? jednak najbardziej zostaliśmy oszukani przez biuro wezyr !!!!!!! Niczego z rzeczy proponowanych w ofercie biura nie było......... Najlepsze ?? to all inclusive ....jeszcze takiej formy all nie spotkaliśmy...a dużo podróżujemy....w różnym standardzie....porcje, które musiały być np. pokrojone przez kucharza, były pod wydział tzn każda osoba dostała tylko jedną porcję, więc każdy musiał stać ze swoim talerzem...... drinki w barze .....tylko 2 na osobę .......to jakie to all...?????? porażka.Jednak najbardziej dobił nas brud ...weszliśmy do pokoju z brudną wykładziną...jakby ktoś na nią zwymiotował, przez 11 dni pani zabierała tylko śmieci z łazienki-z kubełka, nic więcej...nie sprzątano pokoju przez cały nasz pobyt,ręczniki wymieniono 2 razy...były jak pozostałości po ręcznikach - takie obszarpane. A na stołówce-bo nazwanie tego miejsca główną restauracją to za dużo..???- brud taki,że jak się szło to buty kleiły się do podłogi, trzeba było polować na stoliki i sprzątać, żeby mieć przy czym usiąść i zjeść,niestety nie było sztućców,więc znów poszukiwania....a według biura wezyr...to my się czepiamy, bo jest po prostu genialnie..animatorzy..2* za głośni,przy dolnym basenie zabijali muzyką-nawet własnych myśli człowiek nie słyszał...

Witam Chciałbym dodać swoją opinię na temat Hotelu LARISSA GREN HILL oraz firmy WEZYR. Okres w który byłem to 18.07.15-29.07.15 O firmie WEZYR Po przylocie do Turcji ok godz. 12 i w czasie wiezienia ludzi do hoteli zaproponowano nam krótki postój z możliwością zakupu w barze oryginalnego kebaba za swoje (5 euro) bo w hotelu (Larissa) pomimo godz obiadowej nic na Nas nie czeka. W kolejnym dniu spotkaliśmy się ze swoim opiekunem REZYDENTEM JAKUBEM. Złożyliśmy (dwie pary) po 1 dniu pobytu w hotelu reklamację za warunki zakwaterowania. Rezydent powiedział że firma WEZYR w czasie najpóźniej 24h da pisemną odpowiedź na temat naszej reklamacji. Niestety, tak się nie stało. Odpowiedź dostaliśmy dopiero24.07.15 i wiadomość że reklamacja nie została uznana. Odpowiedź była taka że hotel posiada 4.5*, lok. 5* i świadczy usługi adekwatne do standardu. W dniu 28.07 dostaliśmy propozycję od WEZYR\'a o zmianę hotelu z dopłatą 175 euro. Nie wiem czy od os. czy od pary bo nie dałem Pani skończyć. W czasie odprawy paszportowej mieliśmy problem z miejscami w samolocie. dla nas się znalazło ale obok goście z Warszawy w ilości5 os nie mieli szczęścia.Prawdopodobnie ZOSTALI Hotel LARISSA GREN |HILL Hotel położony na wzgórzu. Widok piękny i dobra obsługa nic poza tym. Obsługa w recepcji - j. turecki&rosyjski 99% to Rosjanie Do morza ok 200 schodów i 3 dł. podejścia - 300m obiady-kurczak z grila 5X, 2X wątróbka, 1X kotlet z chamburgerów,2X mięso z kebaba, 1xkiełbasa z plastrów. Nic smacznego. Gwarancja że z chudniesz. Śniadania- OK. pokój 723 Drzwi zew - masakra TV j.rosyjski u mnie bark. wyrwany kabel W czasie 11 dni-3x wymiana ręczników, 0x pościel, 0x mycie podłóg WiFi w logby-prawie BRAK Napoje w logby-0.2l w plastykach/2 sz/os stołówka-2 napoje na 1 os stojącą w wiecznej kolejce kawomaty-2 szt/600 os. przed obiadem i kolacją 150 os czekających w kolejce przed stołówką JEŻELI MASZ MOŻLIWOŚĆ WYBIERZ INNY HOTEL. KAŻDY INNY B EDZIE LEPSZY OD TEGO TO JEST AGRO-TURYSTYKA A NIE 5* HOTEL

Wlasnie wróciliśmy z hotelu larissa green hill, obiekt według opisu powinien byc nowy, wezyr wprowadza w błąd, było nas około 20 osób w hotelu. Ogólne wrażenie spodziewaliśmy sie troszke wyższego standardu po zapewnieniach pracownicy biura wezyr. Ale mimo to standard hotelu był dla nas odpowiedni, piękna plaża, dosc smaczne jedzenie( w Turcji byliśmy juz 4 raz) oraz miła obsługa. W hotelu bardzo duzo Rosjan ale nam to szczególnie nie przeszkadzało. Obsługa bardzo miła i pomocna.

Wróciłem 10.06 2015 r po dwóch tygodniach pobytu. Wykupiłem wycieczkę do Turcji, a byłem w Rosji. Obiekt położony na stromym stoku tuż nad morzem, aby dojść na plaże trzeba pokonać strome zejście w dół około 200 schodów a z powrotem w górę, jedynymi płaskimi powierzchniami są podłogi i basen , reszta to góry i schody , wszędzie, nigdzie się nie dojdzie inaczej, pobyt z dziećmi na wózkach do koszmar. Jedzenie jak tureckie same warzywa więc raczej dieta wegetariańska , mięso to raczej tylko kurczaki i ryby ,jedzenie monotonne. Obiekt nastawiony na Rosjan , wszystko po rosyjsku , obłożenie około 96% Rosjanie, animacje prowadzą rosjanie i ukraińcy , Jeżeli ktoś tak pragnie tych animacji to one są od 10 rano do 23 .00 z przerwą na posiłki, Nie ma żadnego odpoczynku bo jest wieczna dyskoteka na basenie położonym w środkowej części obiektu, więc słyszalna wszędzie , a mają mocne głośniki, prośby o ściszenie nie pomagały bo rosjanie się bawią, chociaż widziałem raczej więcej bawiących się animatorów i turystów.Najgorzej było na posiłkach , bo rosjanie zachowywali się jak szarańcza, z tą róznicą ze szarańcza wszytko zżera a oni tylko brali , a potem to zostawiali , aż sami turcuy kręcili głowami , Jedyny plus to plaża piaszczysto=żwirowa o łagodnym zejściu ,kąpielisko odgrodzone od morza falochronem o głębokości do 1,80 m max. dno bez głazów jak to na większości plaż tureckich. I drugi plus to obsługa, miła, grzeczna nie narzucająca się , taka w cieniu, napoje bez ograniczenia normalne i butelkowane , jaki i alkohole. Pokoje sprzątane kiepsko, potrzebna była interwencja u rezydenta, brak rezydentów na obiekcie tylko jedno spotkanie celem sprzedaży wycieczek , zresztą dwa razy droższych niz w biurze obok.Obsługa biur rosyjskich obecna non stop.

Biuro Wezyr z którego wyjeżdżałem ograniczyło się tylko do zgarnięcia kast za wycieczki i nic po za tym.Opieka rezydenta to jakaś fikcja,tłumaczenie że ona ma 150 hoteli to jakiś absurd ,widocznie ma za mało jeszcze kilka trzeba jej dołożyć żeby się nie nudziła.Następna spraw w dzień wyjazdy brak jakiejkolwiek informacji, sam przez dwie godziny próbowałem się dowiedzieć wydzwaniając na podane numery telefonów ,kiedy zabierze nas autobus na lotnisko.Pan w recepcji rozkładał ręce i robił dziwną minę bo sam wydzwaniał i niczego się nie dowiedział.Ciśnie się na usta coś konkretniejszego ale podsumuję to tak \\\" profeska w każdym calu\\\". Biuro Wezyr musi się zastanowić ,czy postawić na ilość czy na jakość świadczonych usług , to drugie myślę bardziej zadowoliło by wybierających się na wyjazd z waszym biurem.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

699 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT7002
Nazwa  Larissa Green Hill
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Konakli
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Długa plaża z widokiem na Góry Taurus i leżakami

check

Bazar z odzieżą, przyprawami i lokalnym rękodziełem

check

Spokojne kurorty idealne dla rodzin i par

check

Sąsiedztwo Alanyi z zamkiem i jaskinią Damlataş

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

3.8
Słaby
5 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.4
Hotel
3.4
Położenie
4.6
Pokoje
3.8
Wyżywienie
4.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 5 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
3.8
2.0
Remini

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2015
Para

Byliśmy w tym hotelu w połowie lipca. Tuż przed wyjazdem sprawdzałam opinie o tym hotelu i niestety nie było opinii 17 lipca ???? Zdecydowaliśmy się na ten hotel za namową przedstawiciela portalu \"wakacje.pl\", który również został wprowadzony w błąd....????? Gdybyśmy decydowali się na hotel o standardzie 3* , to ok, ale powiedziano nam, że hotel ma 4*+ i stara się o 5*, to przygotowaliśmy się na taki standard....???? i niestety porażka.... W hotelu sami Rosjanie....ale nie mam nic przeciwko....Polaków 4 sztuki z nami..?? nawet obsługa hotelowa była zdziwiona....że tam trafiliśmy....ale nie to nas zabolało.............poczuliśmy się oszukani przez portal wakacje.pl, który sprzedając pobyt w tym hotelu powinien sprawdzić,co proponują??? jednak najbardziej zostaliśmy oszukani przez biuro wezyr !!!!!!! Niczego z rzeczy proponowanych w ofercie biura nie było......... Najlepsze ?? to all inclusive ....jeszcze takiej formy all nie spotkaliśmy...a dużo podróżujemy....w różnym standardzie....porcje, które musiały być np. pokrojone przez kucharza, były pod wydział tzn każda osoba dostała tylko jedną porcję, więc każdy musiał stać ze swoim talerzem...... drinki w barze .....tylko 2 na osobę .......to jakie to all...?????? porażka.Jednak najbardziej dobił nas brud ...weszliśmy do pokoju z brudną wykładziną...jakby ktoś na nią zwymiotował, przez 11 dni pani zabierała tylko śmieci z łazienki-z kubełka, nic więcej...nie sprzątano pokoju przez cały nasz pobyt,ręczniki wymieniono 2 razy...były jak pozostałości po ręcznikach - takie obszarpane. A na stołówce-bo nazwanie tego miejsca główną restauracją to za dużo..???- brud taki,że jak się szło to buty kleiły się do podłogi, trzeba było polować na stoliki i sprzątać, żeby mieć przy czym usiąść i zjeść,niestety nie było sztućców,więc znów poszukiwania....a według biura wezyr...to my się czepiamy, bo jest po prostu genialnie..animatorzy..2* za głośni,przy dolnym basenie zabijali muzyką-nawet własnych myśli człowiek nie słyszał...

Zalety

Ładny widok z pokoju. Ładne baseny.Miły młody człowiek w barze przy górnym basenie.

Wady

Brudno i brak zainteresowania turystą. Nigdy nie lećcie do tego hotelu i nigdy z biurem wezyr.....a niektóre pozytywne opinie to też oszustwo, bo w tym samym czasie nie spotkaliśmy tych osób,a rozmawialiśmy często z obsługą i mówili nam ilu jest Polaków na terenie hotelu???????


2.4
gelo

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2015
Para

Witam Chciałbym dodać swoją opinię na temat Hotelu LARISSA GREN HILL oraz firmy WEZYR. Okres w który byłem to 18.07.15-29.07.15 O firmie WEZYR Po przylocie do Turcji ok godz. 12 i w czasie wiezienia ludzi do hoteli zaproponowano nam krótki postój z możliwością zakupu w barze oryginalnego kebaba za swoje (5 euro) bo w hotelu (Larissa) pomimo godz obiadowej nic na Nas nie czeka. W kolejnym dniu spotkaliśmy się ze swoim opiekunem REZYDENTEM JAKUBEM. Złożyliśmy (dwie pary) po 1 dniu pobytu w hotelu reklamację za warunki zakwaterowania. Rezydent powiedział że firma WEZYR w czasie najpóźniej 24h da pisemną odpowiedź na temat naszej reklamacji. Niestety, tak się nie stało. Odpowiedź dostaliśmy dopiero24.07.15 i wiadomość że reklamacja nie została uznana. Odpowiedź była taka że hotel posiada 4.5*, lok. 5* i świadczy usługi adekwatne do standardu. W dniu 28.07 dostaliśmy propozycję od WEZYR\'a o zmianę hotelu z dopłatą 175 euro. Nie wiem czy od os. czy od pary bo nie dałem Pani skończyć. W czasie odprawy paszportowej mieliśmy problem z miejscami w samolocie. dla nas się znalazło ale obok goście z Warszawy w ilości5 os nie mieli szczęścia.Prawdopodobnie ZOSTALI Hotel LARISSA GREN |HILL Hotel położony na wzgórzu. Widok piękny i dobra obsługa nic poza tym. Obsługa w recepcji - j. turecki&rosyjski 99% to Rosjanie Do morza ok 200 schodów i 3 dł. podejścia - 300m obiady-kurczak z grila 5X, 2X wątróbka, 1X kotlet z chamburgerów,2X mięso z kebaba, 1xkiełbasa z plastrów. Nic smacznego. Gwarancja że z chudniesz. Śniadania- OK. pokój 723 Drzwi zew - masakra TV j.rosyjski u mnie bark. wyrwany kabel W czasie 11 dni-3x wymiana ręczników, 0x pościel, 0x mycie podłóg WiFi w logby-prawie BRAK Napoje w logby-0.2l w plastykach/2 sz/os stołówka-2 napoje na 1 os stojącą w wiecznej kolejce kawomaty-2 szt/600 os. przed obiadem i kolacją 150 os czekających w kolejce przed stołówką JEŻELI MASZ MOŻLIWOŚĆ WYBIERZ INNY HOTEL. KAŻDY INNY B EDZIE LEPSZY OD TEGO TO JEST AGRO-TURYSTYKA A NIE 5* HOTEL

Zalety

widok, ładne baseny, obsługa,

Wady

budynki lata 70, brud, syf, do plaży ok 300m z górki :-), do pokoju pod górkę:-( Logby Bar powinien mieć klimę, ten ma plandekę muzyka nad centralnym basenem - tylko TECHNO bardzo głośne animatorzy-tylko w j. tureckim i rosyjskim ps.szkoda że nie można dołożyć zdjęć, pokazałbym ten 5* hotel od środka a nie jak na stronie internetowej


8.2
Justyna z mężem

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2015
Para

Wlasnie wróciliśmy z hotelu larissa green hill, obiekt według opisu powinien byc nowy, wezyr wprowadza w błąd, było nas około 20 osób w hotelu. Ogólne wrażenie spodziewaliśmy sie troszke wyższego standardu po zapewnieniach pracownicy biura wezyr. Ale mimo to standard hotelu był dla nas odpowiedni, piękna plaża, dosc smaczne jedzenie( w Turcji byliśmy juz 4 raz) oraz miła obsługa. W hotelu bardzo duzo Rosjan ale nam to szczególnie nie przeszkadzało. Obsługa bardzo miła i pomocna.

Zalety

Położenie, jedzenie, plaza

Wady

Trochę duzo Rosjan, kiepskie łazienki


2.6
waldi

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2015
Para

Wróciłem 10.06 2015 r po dwóch tygodniach pobytu. Wykupiłem wycieczkę do Turcji, a byłem w Rosji. Obiekt położony na stromym stoku tuż nad morzem, aby dojść na plaże trzeba pokonać strome zejście w dół około 200 schodów a z powrotem w górę, jedynymi płaskimi powierzchniami są podłogi i basen , reszta to góry i schody , wszędzie, nigdzie się nie dojdzie inaczej, pobyt z dziećmi na wózkach do koszmar. Jedzenie jak tureckie same warzywa więc raczej dieta wegetariańska , mięso to raczej tylko kurczaki i ryby ,jedzenie monotonne. Obiekt nastawiony na Rosjan , wszystko po rosyjsku , obłożenie około 96% Rosjanie, animacje prowadzą rosjanie i ukraińcy , Jeżeli ktoś tak pragnie tych animacji to one są od 10 rano do 23 .00 z przerwą na posiłki, Nie ma żadnego odpoczynku bo jest wieczna dyskoteka na basenie położonym w środkowej części obiektu, więc słyszalna wszędzie , a mają mocne głośniki, prośby o ściszenie nie pomagały bo rosjanie się bawią, chociaż widziałem raczej więcej bawiących się animatorów i turystów.Najgorzej było na posiłkach , bo rosjanie zachowywali się jak szarańcza, z tą róznicą ze szarańcza wszytko zżera a oni tylko brali , a potem to zostawiali , aż sami turcuy kręcili głowami , Jedyny plus to plaża piaszczysto=żwirowa o łagodnym zejściu ,kąpielisko odgrodzone od morza falochronem o głębokości do 1,80 m max. dno bez głazów jak to na większości plaż tureckich. I drugi plus to obsługa, miła, grzeczna nie narzucająca się , taka w cieniu, napoje bez ograniczenia normalne i butelkowane , jaki i alkohole. Pokoje sprzątane kiepsko, potrzebna była interwencja u rezydenta, brak rezydentów na obiekcie tylko jedno spotkanie celem sprzedaży wycieczek , zresztą dwa razy droższych niz w biurze obok.Obsługa biur rosyjskich obecna non stop.

Zalety

brak ,

Wady

jedyny nowy budynek , ale bardzo wysoko położony ,od plaży około 300 m ale w górę do pokonania ok 400 schodów ,koszmar w upał , pozostałe obiekty to lata 70 zaniedbane, pleśń , stare telewizory /ale i tak tylko telewizja rosyjska/ , wypaczone drzwi , brudne łazienki,


4.0
Krzysztof

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2015
Grupa znajomych

Biuro Wezyr z którego wyjeżdżałem ograniczyło się tylko do zgarnięcia kast za wycieczki i nic po za tym.Opieka rezydenta to jakaś fikcja,tłumaczenie że ona ma 150 hoteli to jakiś absurd ,widocznie ma za mało jeszcze kilka trzeba jej dołożyć żeby się nie nudziła.Następna spraw w dzień wyjazdy brak jakiejkolwiek informacji, sam przez dwie godziny próbowałem się dowiedzieć wydzwaniając na podane numery telefonów ,kiedy zabierze nas autobus na lotnisko.Pan w recepcji rozkładał ręce i robił dziwną minę bo sam wydzwaniał i niczego się nie dowiedział.Ciśnie się na usta coś konkretniejszego ale podsumuję to tak \\\" profeska w każdym calu\\\". Biuro Wezyr musi się zastanowić ,czy postawić na ilość czy na jakość świadczonych usług , to drugie myślę bardziej zadowoliło by wybierających się na wyjazd z waszym biurem.

Zalety

Piękne położenie ,ładny basen i nawet czysty personel hotelu opieszały i trudno się z nimi dogadać.Nastawieni przede wszystkim na gości z Rosji .

Wady

Brudne łazienki i ogrom pleśni,co do sprzątania to panie sprzątające mogły by się bardziej przykładać.Zadawałem sobie pytanie kto dał im te cztery gwizdki,ale w nocy patrząc na niebo wszystko się wyjaśniło,gwiazd i gwiazdeczek było co nie miara.



Mapa

Larissa Green Hill

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.