Opinie o hotelu
Pullman Resort Al Marjan Island

4.6
Słaby
4 opinie

4.5

3829 opinii

Ja uważam, że hotel jest bardzo dobry. Świetne jedzenie, pomocni pracownicy, olbrzymie pokoje. Nic dodać nic ująć! Ps. Alkohol z oryginalnych butelek i puszek.

Najgorszy pobyt w 5 gwiazdkowym hotelu jak do tej pory. W promieniu wielu kilometrów żadnych atrakcji. Hotel sam atrakcji nie ma żadnych. Obsługa masakra. Przyjechaliśmy do hotelu przed 12 w nocy jako jedyni goście i przydział pokoju trwała godzinę. Musieli sprawdzic czy pokój "gotowy". Po dotarciu do pokoju przed 1 w nocy z 2 dxieci okazalo sę ze temp w pokoju jednym 16 st w drugim 15. Od razu zglosilismy że strasznie zimno Poinformowano że trzeba podnieść temp na klimatyzacji, co też zrobiliśmy. Po 20 min gdy nic się nie zmieniło zadzonililismy do recepcji i zgłaszając połamane łóżko dla dzieci i zimno w pokoju. Przynoesiono nam dostawkę i kolejny Pan z obsługi pokazql jak inaczej ustawić temp.. czekamy kolejne 20 min i temp wzrosła do 16 st. Godzina 2 w nocy. Jesteśmy 24 h na nogach glodni bo nic nam nie dano po przylocie i wściekli. Kolejny tel do recepcji i wysłano inżyniera. Przyszedł po 20 min i poinformował ze grzania w hotelu nie ma oni tylko chłodzą. Wyłączyć klimatyzację I samo się ogrzeje... godzina 2:30 dwoje dzieci w tym 6 latek i 16 st w obu pomieszczeniach. Prośby o zmianę nic nie dają więc przez dodzine ogrzewamy pokoje sucharką do włosów oraz na maksa rozkręconą wodą w łazience. Temp wzrosła do 18 st. Obiekt znajduje się przy remontach i budowach. Nie jednej budowie. Jest nią otoczony z każdej strony. Dostaliśmy pokój z 5 m od wielkiego wiertła. I o 7 obudzil nas straszny halas. Jakby ktoś młotem pnematucznym uderzał. Poszliśmy spać przed 4 po wyżej opisanych przygodach więc wnerw sięgał zenitu. W pokojach poniżej 18 st. Po rozmowie obiecano zamianę pokoju. Najpierw po śniadaniu później po obiedzie. Finalnie nastąpiło to o ok 17. Nowy pokój widok na basen. Ciszej trochę ale hałasy z budowy nadal słyszane. Po wejściu do nowego pokoju syn poszedł do łazienki umyć ręce i przykleiły mu się do stopy kawałki szkla. Na szczęście się nie skaleczył. Znaleźliśmy ich jeszcze 6. Zgłoszone i pokazane Panu z obsługi, który przywiózł nasze rzeczy. Nikt się nie zjawił aby to posprzątać. Hotel niezgodny z umową. All inclusive to tylko sniadanie obiad kolacja. Brak czegokolwiek pomiędzy. Plaża oddzielona ulicą a przez remonty dojscie fatalne. Basen kryty tylko dla doroslych. Dla dzieci zero atrakcji. Meble w pokojach stare i widać na każdym kroku zużycie materiałów. Hotel takie 3 gwiazdki. Jak ktoś był w dobrych hotelach w Turcji, Egipcie to tutaj 100 lat świetlnych do tyłu l Cała sytuacja zgłoszona do opiekuna i reklamacja do biura Coral z żądaniem zmiany hotelu. Brak odpowiedzi przez 2 dni.

Pobyt w Hotelu słabo oferta nie odzwierciedlała stanu faktycznego. Począwszy od pierwszego dnia gdzie dostaliśmy pokój bez możliwości otwierania okna bez balkonu, z cieknącym prysznicem i nie działającym sejfem pomimo próśb nikt nie przyszedł aby go uruchomić. Przy hotelu powinna być plaża jednak do tej trzeba było przejść 250 metrów przez plac budowy o której podczas zamawiania podróży nie było ani słowa nie wspominając że od 6 rano do godz. 18 trwały prace budowlane które zakłócały wypoczynek. Brak atrakcji dla dzieci i dorosłych

Hotel w dobrym standardzie, choć okna przepuszczają wszystkie hałasy z zewnątrz. Zadbany i spokojny, ale jeżeli ktoś liczy na atrakcje to się zawiedzie. Jedzenie dobre, ale ciągle to samo. Obsługa ok.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 199 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT27294
Nazwa  Pullman Resort Al Marjan Island
Miejsce  Emiraty Arabskie / Ras al-Khaimah / Marjan Island
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, sporty wodne, tenis, rowery

Nasi klienci docenili

check

Luksusowe resorty z prywatnymi plażami i spa

check

Atrakcje wodne jak parasailing i skutery wodne

check

Promenada z restauracjami i widokiem na zatokę

check

Rodzinne parki rozrywki i aquaparki w pobliżu

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.6
Słaby
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.0
Hotel
4.5
Położenie
3.0
Pokoje
4.5
Wyżywienie
4.0
Atrakcje dla dzieci
3.5
Sport i rozrywka
2.5

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Jakość noclegu

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.6
10
Grzegorz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2025
Para

Ja uważam, że hotel jest bardzo dobry. Świetne jedzenie, pomocni pracownicy, olbrzymie pokoje. Nic dodać nic ująć! Ps. Alkohol z oryginalnych butelek i puszek.

Zalety

Jedzenie, obsługa, alkohol

Wady

Brak


1.0
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Rodzina z dziećmi

Najgorszy pobyt w 5 gwiazdkowym hotelu jak do tej pory. W promieniu wielu kilometrów żadnych atrakcji. Hotel sam atrakcji nie ma żadnych. Obsługa masakra. Przyjechaliśmy do hotelu przed 12 w nocy jako jedyni goście i przydział pokoju trwała godzinę. Musieli sprawdzic czy pokój "gotowy". Po dotarciu do pokoju przed 1 w nocy z 2 dxieci okazalo sę ze temp w pokoju jednym 16 st w drugim 15. Od razu zglosilismy że strasznie zimno Poinformowano że trzeba podnieść temp na klimatyzacji, co też zrobiliśmy. Po 20 min gdy nic się nie zmieniło zadzonililismy do recepcji i zgłaszając połamane łóżko dla dzieci i zimno w pokoju. Przynoesiono nam dostawkę i kolejny Pan z obsługi pokazql jak inaczej ustawić temp.. czekamy kolejne 20 min i temp wzrosła do 16 st. Godzina 2 w nocy. Jesteśmy 24 h na nogach glodni bo nic nam nie dano po przylocie i wściekli. Kolejny tel do recepcji i wysłano inżyniera. Przyszedł po 20 min i poinformował ze grzania w hotelu nie ma oni tylko chłodzą. Wyłączyć klimatyzację I samo się ogrzeje... godzina 2:30 dwoje dzieci w tym 6 latek i 16 st w obu pomieszczeniach. Prośby o zmianę nic nie dają więc przez dodzine ogrzewamy pokoje sucharką do włosów oraz na maksa rozkręconą wodą w łazience. Temp wzrosła do 18 st. Obiekt znajduje się przy remontach i budowach. Nie jednej budowie. Jest nią otoczony z każdej strony. Dostaliśmy pokój z 5 m od wielkiego wiertła. I o 7 obudzil nas straszny halas. Jakby ktoś młotem pnematucznym uderzał. Poszliśmy spać przed 4 po wyżej opisanych przygodach więc wnerw sięgał zenitu. W pokojach poniżej 18 st. Po rozmowie obiecano zamianę pokoju. Najpierw po śniadaniu później po obiedzie. Finalnie nastąpiło to o ok 17. Nowy pokój widok na basen. Ciszej trochę ale hałasy z budowy nadal słyszane. Po wejściu do nowego pokoju syn poszedł do łazienki umyć ręce i przykleiły mu się do stopy kawałki szkla. Na szczęście się nie skaleczył. Znaleźliśmy ich jeszcze 6. Zgłoszone i pokazane Panu z obsługi, który przywiózł nasze rzeczy. Nikt się nie zjawił aby to posprzątać. Hotel niezgodny z umową. All inclusive to tylko sniadanie obiad kolacja. Brak czegokolwiek pomiędzy. Plaża oddzielona ulicą a przez remonty dojscie fatalne. Basen kryty tylko dla doroslych. Dla dzieci zero atrakcji. Meble w pokojach stare i widać na każdym kroku zużycie materiałów. Hotel takie 3 gwiazdki. Jak ktoś był w dobrych hotelach w Turcji, Egipcie to tutaj 100 lat świetlnych do tyłu l Cała sytuacja zgłoszona do opiekuna i reklamacja do biura Coral z żądaniem zmiany hotelu. Brak odpowiedzi przez 2 dni.

Zalety

Brak

Wady

Położenie, obsługa, standard., nie widzę zalet


1.0
Elżbieta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Pobyt w Hotelu słabo oferta nie odzwierciedlała stanu faktycznego. Począwszy od pierwszego dnia gdzie dostaliśmy pokój bez możliwości otwierania okna bez balkonu, z cieknącym prysznicem i nie działającym sejfem pomimo próśb nikt nie przyszedł aby go uruchomić. Przy hotelu powinna być plaża jednak do tej trzeba było przejść 250 metrów przez plac budowy o której podczas zamawiania podróży nie było ani słowa nie wspominając że od 6 rano do godz. 18 trwały prace budowlane które zakłócały wypoczynek. Brak atrakcji dla dzieci i dorosłych

Zalety

Brak i nie polecam.

Wady

Duży moloch , pokoje nie sprzątane codziennie, słabe jedzenie, teren budowy przy hotelu zakłócał wypoczynek nie mówiąc że do plaży trzeba było przez niego przejść i nie jak w ofercie 50 metrów tylko 250 metrów, bar na plaży miał być bezpłatny ale okazało się że napić się można ale żeby coś zjeść to trzeba płacić za wszystko. Brak atrakcji dla dzieci które się tam nudziły nie mówiąc o dorosłych też nic nie było.


6.6
Michał

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel w dobrym standardzie, choć okna przepuszczają wszystkie hałasy z zewnątrz. Zadbany i spokojny, ale jeżeli ktoś liczy na atrakcje to się zawiedzie. Jedzenie dobre, ale ciągle to samo. Obsługa ok.

Zalety

Dbałość o klienta

Wady

Mało atrakcji i ciągle to samo jedzenie


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Pullman Resort Al Marjan Island

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.