Opinie o hotelu
Radisson Individuals Marina Port Ghalib (ex. Sunrise Marina Resort)

7.8
Dobry
154 opinie

4.5

2669 opinii

Hotel cudowny , położony przy pięknym porcie, mnóstwo sklepików . W hotelu czysto , jedzenie pyszne i różnorodne , obsługa w hotelu bardzo miła i pomocna . Jestem zachwycona i wrócę tam niedługo :)

Hotel ma już lata świetności ma dawno za sobą. Nie zasługuje na 5*.Musieliśmy dodatkowo zapłacić żeby dostać ładny pokój. Pierwszy, który mieliśmy był fatalny. Brudny, śmierdzący i widokiem na mur… Po awanturze w recepcji i dopłacie 70$ zmienili nam pokój. Jedzenie średnie , obsługa bardzo pomocna ( oprócz panów w recepcji) życzliwa i zawsze uśmiechnięta. Do plaży trzeba kawałek przejść. Meleks bardzo rzadko jeździ. Największym atutem hotelu jest lokalizacja. W samym sercu mariny.

Świetny hotel w którym każdy znajdzie coś dla siebie, posiada zróżnicowaną ofertę atrakcji gdzie każdy, dostosowany pod niepopełnianych i zlokalizowany w ciekawym punkcie w Marinie.

Hotel w centrum portu.wszedziecblisko knajpki zakupy itp.polsko egipska restauracja Hakuna Marata smacznie I sa mystery na zywo .potem disco.plaza niedaleko spacerkiem.

Hotel jak na Egipskie warunki jest bardzo dobry,jedzenie smaczne choć powtarzające się.Pod hotelem masa sklepików.Rafa koralowa to raj na snurkowanie i nurkowanie.polecamy

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 309 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT27771
Nazwa  Radisson Individuals Marina Port Ghalib (ex. Sunrise Marina Resort)
Miejsce  Egipt / Marsa El Alam / Port Ghalib
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, aquapark

Nasi klienci docenili

check

Bajeczne rafy koralowe idealne do nurkowania z kolorowymi rybami

check

Spotkania z żółwiami morskimi i delfinami w naturalnym środowisku

check

Pustynne safari z noclegiem pod gwiazdami w beduińskich namiotach

Ocena

Zablokowanych opinii: 33

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.8
Dobry
154 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.2
Hotel
8.0
Położenie
8.9
Pokoje
7.7
Wyżywienie
7.4
Atrakcje dla dzieci
7.1
Sport i rozrywka
7.4

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 154 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.8
9.8
Magdalena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Grupa znajomych

Hotel cudowny , położony przy pięknym porcie, mnóstwo sklepików . W hotelu czysto , jedzenie pyszne i różnorodne , obsługa w hotelu bardzo miła i pomocna . Jestem zachwycona i wrócę tam niedługo :)


6.0
Marta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Hotel ma już lata świetności ma dawno za sobą. Nie zasługuje na 5*.Musieliśmy dodatkowo zapłacić żeby dostać ładny pokój. Pierwszy, który mieliśmy był fatalny. Brudny, śmierdzący i widokiem na mur… Po awanturze w recepcji i dopłacie 70$ zmienili nam pokój. Jedzenie średnie , obsługa bardzo pomocna ( oprócz panów w recepcji) życzliwa i zawsze uśmiechnięta. Do plaży trzeba kawałek przejść. Meleks bardzo rzadko jeździ. Największym atutem hotelu jest lokalizacja. W samym sercu mariny.

Zalety

Lokalizacja

Wady

Brzydkie pokoje


8.1
Rog

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Grupa znajomych

Świetny hotel w którym każdy znajdzie coś dla siebie, posiada zróżnicowaną ofertę atrakcji gdzie każdy, dostosowany pod niepopełnianych i zlokalizowany w ciekawym punkcie w Marinie.

Zalety

3 różne baseny, jeden dla rodziców z dziećmi z aquaparkiem, drugi strefa cieszy i zwykły. Świetna oferta kulinarna i bardzo zróżnicowana w porównaniu do innych obiektów w Marsa Alam, pokoje sprzątnę codzienne z dużą dbałością.

Wady

Straszę pokoje są słabo wyciszone i wszystko słychać na korytarzu


7.0
Ula

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Grupa znajomych

Hotel w centrum portu.wszedziecblisko knajpki zakupy itp.polsko egipska restauracja Hakuna Marata smacznie I sa mystery na zywo .potem disco.plaza niedaleko spacerkiem.

Zalety

Czysto przestrzennie animacje ciekawe

Wady

Niezbyt dobre jedzenie


8.1
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Hotel jak na Egipskie warunki jest bardzo dobry,jedzenie smaczne choć powtarzające się.Pod hotelem masa sklepików.Rafa koralowa to raj na snurkowanie i nurkowanie.polecamy


9.9
Paweł i Ala

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Był to mój czwarty pobyt w tym hotelu. W ubiegłym roku trzy razy, a w tym roku pierwszy. Moim zdaniem hotel szczególnie godny polecenia. Transfer z lotniska bardzo krótki ( jeden raz trwało to od momentu otwarcia drzwi w samolocie do wyjścia na balkon pokojowy 20 minut). Od nowego roku można zaobserwować znaczne zmiany na korzyść gości hotelowych. Nowością jest : 1: możliwość skorzystania z restauracji ala carte I warto ponieważ restauracja serwuje potrawy całkiem inne niż na “stołówce”. Dodatkowy plus to DARMOWE napoje do kolacji. 2: pojawił się kącik z przyprawami gdzie w około 50 miseczkach oferowane są różne przyprawy mało znane w naszym kraju jednak po degustacji stwierdzam, że wszystkie są super. 3: Bar dostępny 24h. Oczywiście alkohole są wydawane w ograniczonym czasie jednak dla nocnych marków którym zachce się np. Kawy o 1 w nocy nie ma problemu. Dodatkową nowością jest podawanie napojów tylko I wyłącznie w szklanych naczyniach. 4: Zarówno do obiadu jak I przy kolacji a także w barze na plaży każdorazowo oferowane są dwie zjawiskowe zupy I raczej w ciągu całego pobytu ani razu się nie powtórzyły. 5: Pojawienie się wśród załogi hotelowej pani Rania, która na bieżąco wysłuchuje opinii gości I co jest najlepsze po przekazaniu właścicielom wprowadzane w życie. Pani Rania mówi bardzo dobrze po polsku. 6: Oferowane menu także pozytywnie się zmieniło. Zarówno do obiadu jak I kolacji można było liczyć na przynajmniej jeden a najczęściej dwa I więcej rodzajów ryby a także owoce morza w różnej postaci tj. W panierce , smażone, czy w sałatkach lub grilowane. Bardzo często kraby. Reszta jest niezmiennie pozytywna. Obsługa recepcji oraz restauracji czyli kucharze bywający w jadalni jak I kelnerzy bardzo sympatyczni I uśmiechnięci na każdym kroku oferując swoją pomoc. Barmani, ratownicy na plaży zawsze z uśmiechem. W całym hotelu panuje atmosfera wyjątkowo rodzinna. Pokoje duże bardzo wygodne codziennie sprzątane, woda w pokoju dostarczana również każdego dnia. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Woda w parku wodnym podgrzewana. Jedyne co moim zdaniem do poprawy to podgrzewanie wody w basenie dużym na terenie hotelu. Hotel moim zdaniem bardzo dobry I jeśli będę planował kolejny wyjazd do Egiptu to wybór padnie na ten właśnie hotel.

Zalety

Obsługa , kuchnia , pokoje , bliskość lotniska , kręgielni , nocny klub .

Wady

brak podgrzewania wody w basenie na terenie hotelu.


9.5
Bernadeta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Grupa znajomych

Byłyśmy w trzy osoby w hotelu. Po przyjeździe dostałyśmy apartament w samym centrum Mariny,z widokiem na sklepiki. Codziennie sprzątany , wymieniane ręczniki,, dokładane kosmetyki, kawa oraz woda. Hotel czysty,obsługa bardzo pomocna,pani w recepcji mówi po polsku. Jedzenie urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie, w restauracjach czyściutko,kelnerzy dostarczają napoje,sprzątają na bieżąco, nigdy nie czekałyśmy na wolny stolik. Jedzenie cały czas dokładane . Do plaży jeździ busik, ale my nie korzystałyśmy, spacer 5-10 minutowy wzdłuż Mariny. Plaża fajna, rafa parę metrów od brzegu . Na plaży bar, kelnerzy donoszący napoje. Obsługa super. Są dwa baseny, jeden na terenie hotelu (zimny),drugi z Aquapark (podgrzewany) naprzeciw hotelu . Nad basenami też bary oraz obsługa kelnerska. Wieczorami występy .Nam się bardzo podobał ten hotel, gdybym miała wrócić do Port Ghalib, to napewno wybrałabym ten hotel. Z czystym sumieniem polecam ten hotel, tym którzy piszą złe opinie i straszą ludzi, proponowałabym siedzieć w domu.

Zalety

Wszystko było w porządku, hotel super, obsługa super, miejsce super.

Wady

Brak wad


8.0
Marek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Grupa znajomych

Świetne miejsce na wakacje! Hotel znajduje się w samym centrum mariny, więc wszędzie jest blisko – sklepiki, restauracje, fajna atmosfera. Sam obiekt czysty i zadbany, a nasz pokój był naprawdę duży i wygodny. Dwie sypialnie, trzy łazienki, kuchnia, salon i ogromny taras z widokiem na port – idealna opcja dla czterech osób dorosłych. Na terenie hotelu jest aquapark z podgrzewanym basenem, więc nawet w chłodniejsze dni można było się popluskać. Do tego piękna plaża tuż obok, a zaraz przy niej rafa – super miejsce na snorkeling! Woda czysta, a pod wodą można zobaczyć mnóstwo rybek. Jedzenie dobre, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Obsługa bardzo miła i pomocna, zawsze uśmiechnięta. Podsumowując – świetna lokalizacja, komfortowe pokoje, atrakcje na miejscu i cudowna plaża. Idealne miejsce na wypoczynek, zdecydowanie warto!

Zalety

• Świetna lokalizacja – w samym centrum mariny, blisko sklepów i restauracji • Czystość i zadbane wnętrza • Przestronne pokoje • Widok na port z pokoju • Aquapark z podgrzewanym basenem • Piękna plaża tuż obok hotelu • Bliskość rafy koralowej – idealne miejsce do snorkelingu • Dobre jedzenie • Bardzo miła i pomocna obsługa • Spokojna, ale jednocześnie pełna życia okolica

Wady

Brak wad


6.6
Marek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel bardzo dobrze usytuowany. Jednak już stary i na pięć gwiazdek nie zasługuje. Pobyt 14 dniowy uważam za udany.

Zalety

Jedzenie jednak bardzo dobre. Widać szef kuchni wie co robi. Ładna plaża z wejściem do wody z brzegu, można na boso. Zaletą jest jeszcze to, że plaża jest osłonięta i nie wieje tak mocno jak w hotelu obok (...). Miła obsługa, nie wymagająca napiwków. Polecam kupowanie wycieczek u Marcela przy schodach na stołówkę. U rezydentów zawsze dużo drożej.

Wady

Stołówka trochę mała, brudne krzesła. W pokoju jak to w Egipcie sprzątanie tylko "rynku" w kątach brudno. Łazienka w standardzie Państwowego Funduszu Wczasowego :) Basen oraz zjeżdżalnie mocno zużyte jednak jeszcze wszystko funkcjonuje. Woda w basenie podgrzewana jednak nie tak ciepła jak to w innych hotelach mogłem obserwować. Dla dzieci w zasadzie jest tylko mini disco. Jest tylko obiekt dla dzieci jednak nic tam się nie dzieje.


9.4
Kinga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Rodzina z dziećmi

Wszystko super. Drinki smaczne. Jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie - były często owoce morza. Piękny port. Trzy baseny jeden największy podgrzewany zimą. Zjeżdżalnie działały. Plaża piaszczysta a woda krystalicznie czysta. Lody tylko na plaży. W barach na obiad frytki i jakieś mięso do tego. Na coś lepszego to trzeba się udać do głównej restauracji. Dostaliśmy apartament z dwoma dużymi pokojami i tarasem z widokiem na basen.

Zalety

Port plaża drinki uśmiechnięci i mili pracownicy

Wady

Naszej łazience przydałby się remont


8.7
Tomasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Grupa znajomych

Generalnie było fajnie. Przede wszystkim wszędzie była bardzo miła obsługa. Dużym atutem tego kurortu jest możliwość swobodnego poruszania się. Jedzenie moim zdaniem bardzo dobre. Pokój mieliśmy duży i z balkonem. Jak ktoś jest upierdliwy i niezadowolony z życia to na pewno miałby się do czego przyczepić. Bar był otwarty cała dobę co było fajniejsze(...). Najfajniej było na płazy, bo woda najcieplejsza w morzu i generalnie najcieplej tam było. Fajnie grało się w bule i w siatkę.

Wady

Słabe animacje


9.7
Agata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Para

Hotel bardzo przyjazny, ładny, zadbany. Personel sympatyczny, jedzenie w restauracji higienicznie przyrządzone - żadnych niespodzianek. Pyszne torty, sery,zawsze można coś dla siebie znaleźć. Na terenie hotelu stragany z pamiątkami co ma swoje dobre i złe strony;) Hotel pięknie położony, ręczniki plażowe do wypożyczenia, kawa herbata,woda w pokoju oraz całkiem dobrej jakości szampon do włosów i suszarka. Pokój jak najbardziej w porządku. Wyjazd uważamy za bardzo udany.

Zalety

Obsługa, połozenie hotelu

Wady

Późne śniadanie to tylko słodkie bułki, czyli same ostatki co zostały bez dołożenia, ale zawsze to coś


9.6
Julita

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Rodzina z dziećmi

Położenie hotelu rewelacja. Blisko piękny port i dużo sklepików. Hotel duży. Bardzo wygodne łóżka.

Zalety

Blisko lotniska Wspaniale animacje Mila i pomocną o sługa Piękna plaża Fajne baseny

Wady

Słabo sprzątane pokoje


9.1
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Rodzina z dziećmi

Szczerze polecam hotel, piękna okolica, port i plaża

Zalety

Animacje super na plaży i na basenie, jedzenie różnorodne i pyszne. Obsługa bardzo miła i pomocna.


6.5
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Grupa znajomych

Hotel blisko lotniska (10 min), blisko ładnej plaży z uroczą rafą, w zacisznej zatoczce. Blisko także sklepy, promenada, mały port. Hotel w zwykłym standardzie, pokoje w sumie nie najczystsze, ale sprzątają panowie, cóż chcieć. Mocno średnia kuchnia, potrawy często wysuszone i mało apetyczne. Wszystkie ciasta smakują tak samo, choć zdecydowanie różnią się wyglądem. Wycieczki do AL Kusajr nie polecam, nic ciekawego. Z innych nie korzystałam. Byłam w styczniu więc pogoda ładna, temperatura 23-24 stopnie, ale zimna woda w morzu, taki Bałtyk. Bardzo silne wiatry, wzmagające uczucie chłodu.

Zalety

Położenie, plaża.

Wady

Nie najlepsza kuchnia, nie najczyściej w pokojach.


9.3
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Rodzina z dziećmi

Rodzina 2+2. Hotel bardzo przyjemny, jedzenie smaczne, personel niesamowicie uprzejmy. Czystość pozostawia trochę do życzenia, ale to są standardy egipskie, więc należy się z tym liczyć. Pokoje sprzątane codziennie. Drinki fajne (oczywiście z niewielką ilością alkoholu), ale bardzo smaczne. Basen podgrzewany ze zjeżdżalniami - super. Woda butelkowana bez limitu. Lokalizacja fantastyczna. Pokoje duże i przestronne.

Zalety

• pokoje przestronne • smaczne jedzenie • obsługa • lokalizacja • plaża z rafą

Wady

• czystość


9.1
Patrycja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel Radisson w Port Ghalib to prawdziwa oaza luksusu i spokoju nad brzegiem Morza Czerwonego. Wyróżnia się piękną architekturą w stylu orientalnym, doskonale utrzymanymi ogrodami i przestronnymi basenami. Pokoje są eleganckie, wygodne i oferują wspaniałe widoki. Obsługa jest uprzejma i pomocna, a jedzenie smaczne i różnorodne, szczególnie świeże owoce morza.

Zalety

Hotel znajduje się w doskonałej lokalizacji – blisko mariny i raf koralowych, idealnych do nurkowania. To miejsce idealne na relaks i odkrywanie piękna Egiptu.

Wady

Brak


7.2
Aga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Para

Hotel bardzo przyjemny, bliskość mariny zdecydowanie na plus. Niestety blisko uciążliwy remont/budowa, hałas codziennie od 7 do 17. Na minus łazienka wymagająca remontu.

Zalety

Położenie w marinie i rozproszone budynki. Dobre jedzenie i obsługa, zwłaszcza w barze hotelowym.

Wady

Bliskość budowy oraz kiepski stan łazienki.


9.0
Izabela Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Para

Hotel spełnił nasze oczekiwania,obsługa stawała na wysokości zadania,czysto, jedzenie wystarczające,piękna,zaciszna plaża w zatoce,ogólnie jak dla nas pobyt super

Zalety

Wszystko nam się podobało

Wady

Jeżeli mielibyśmy się doczepić,to podczas występów i animacji telebim powinien być albo wyłączony,albo obraz dostosowany do aktualnych występów.


4.0
Jan

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Grupa znajomych

Pobyt w hotelu mieliśmy w okresie sylwestrowym 2024-2025. Wyjazd był celowo zamierzony w tym okresie aby przebywać tam na imprezie sylwestrowej. Personel w recepcji na przywitanie średnio uprzejmy. W trakcie meldunku souvenir w paszporcie wg. uznania... z prośbą o przydzielenie pokoju z balkonem w strefie ciszy poza licznymi sklepikami ( mając na uwadze wcześniej czytane opinie ). Po załatwieniu formalności grupę przyjezdnych turystów rozprowadza tylko jeden pracownik hotelowy. Trzeba oczekiwać dłuższy czas na zakwaterowanie, w zależności od kolejności przydzielenia pokoju, gdyż wszyscy idą razem wzdłuż budynków hotelu i ten pracownik pojedynczo przydziela kwatery. Otrzymaliśmy pokój na I piętrze, wbrew prośbie bez balkonu, przy samym porcie gdzie cumują statki, dokładnie nad licznymi restauracjami i w strefie galerii handlowej - liczne sklepiki ( w godz. wieczorowo-nocnych straszny hałas, muzyka głośna, wcześnie rano hałas uruchamianych łodzi, pontonów, smród spalin i gotowania potraw na statkach ). Czystość pokoju marna, co prawda widoczny był fakt iż pokoje były niedawno odmalowane, ale na kaflach w łazience leżała jeszcze wszędzie gładź, kurz i brud, meble w całości zakurzone, lustra i szkliwo brudne, pościel na sypialni jednakże była czysta. Ręczniki codziennie w trakcie "sprzątania" pokoju przez obsługę były wymieniane, ale co ciekawe ze zużytych w trakcie kąpieli mokrych ręczników, pracownik tworzył orygami- różne figurki pozostawiając je na sypialni - masakra i szok. Z pokojów na jadalnię, recepcję oraz patio hotelowe trzeba było przechodzić za każdym razem uliczkami wzdłuż sklepików gdzie jak wiadomo sprzedawcy są nachalni i namolni - odległość około 350 m. Jedzenie w miarę smaczne, nigdy nie narzekamy choć mogłoby by być lepsze. Obsługa w restauracji hotelowej beznadziejna, brak uprzejmości, czasami nawet lekceważenie. Baseny raczej beznadziejne. Pierwszy ( średni ) usytuowany w strefie ciszy, wygląd ok ale woda lodowata - jeżeli ktoś lubi "morsowanie" polecam. Drugi duży basen z mini zjeżdżalniami - woda w miarę ciepła jednakżę czystość dna oraz wejście na zjeżdżalnie ( schody ) jeden brud. Obsługa na miejscu widoczna, jednakże nic nie czynili aby ten syf posprzątać. Trzeci basen to tylko brodzik dla dzieci. Na tym był nasz koniec korzystania z basenów w trakcie pobytu. Do plaży poza hotelem spacerkiem można było dojść w 10 min. Można co prawda dojechać z przed hotelu melexem, ale czas oczekiwania na kierowcę był nieokreślony - po prostu miał to gdzieś że ktoś wsiadł do pojazdu i czeka na odwiezienie. Co prawda na terenie hotelu pracuje Pani Renia - która mówi po polsku, można zgłaszać jej wszelkie uwagi, jednakże sprawia wrażenie że nie lubi przyjmować żadnej krytyki na temat negatywnej działalności hotelu i wręcz nie przekazuje dalej tych zgłoszeń. Plaża czysta, piękne rafy koralowe zaraz przy brzegu, leżaki i materace czyste. Przy plaży bar i podawane przekąski, czynny od godz. 10, obsługa pozytywna- szczególnie pozdrawiamy kelnera o imieniu Imbraheem, ręwelacyjny gość, zna trochę słów po polsku, uczynny, pomocny, szacunek dla niego . BIG PROBLEM tylko przy wydawaniu posiłków gdzie notorycznie brakowało miseczek oraz sztućców. SPA - korzystaliśmy trzykrotnie z masażów ( pierwszy zachęcający 20 min gratis ) - warto polecamy. Animatorzy oraz tzw. DJ beznadziejny, nagłośnienie jeszcze gorsze. Notoryczny brak miejsc siedzących wieczorami zarówno na patio oraz w restauracji hotelowej ( gdyż na taką ilość gości stanowczo za małe pomieszczenia oraz ilość siedzisk i stołów ). A teraz fakt najważniejszy - SYLWESTER 2024/2025. Praktycznie do ostatniej chwili personel nie chciał udzielić informacji jak będzie wyglądała impreza sylwestrowa w hotelu, tłumacząc że do pokoi zostaną w dn. 31.12 dostarczone informacje pisemne w jaki sposób zostanie zorganizowana. Okazało się, że ugoszczono jedynie gości kolacją w godz. 18-21. Potem do 22.40 zagrał na patio jakiś grajek i przez chwilę pseudo DJ. Po czym impreza została zakończona. NIC WIĘCEJ SIĘ NIE DZIAŁO- po prostu totalnie zlekceważyli gości hotelowych. Jedyną atrakcją był otwarty bar w restauracji hotelowej, lecz nie wiemy do której godz. bo opuściliśmy obiekt. Za to UWAGA: od momentu przyjazdu do Egiptu na wczasy wszędzie nachalnie chodzili pracownicy hotelu i usilnie proponowali sprzedaż biletów wejściowych po 15$ od osoby na sylwester do dyskoteki RED CLUB usytuowanej zaraz obok patio hotelowego ( rzekomo już poza hotelem ). Z uwagi na zaistniałą sytuację i brak jakiejkolwiek imprezy sylwestrowej w hotelu niejako zmuszeni byliśmy zakupić bilety i skorzystać z imprezy w RED CLUB. Zastanawiający był tylko fakt, iż około godz. 01.00 do dyskoteki zeszło się dużo osób którzy byli pracownikami hotelu.... Ale to już tylko moja uwaga. NIE POLECAM tego hotelu, a już na pewno nie w okresie sylwestrowym.

Zalety

Czysta plaża i woda. Nielimitowany dostęp do butelkowanej wody pitnej. Czystość na terenie hotelu - poza pokojami oczywiście.

Wady

Personel w większości nieprofesjonalny. Baseny beznadziejne. Znaczna odległość do plaży. Animatorzy hotelowi beznadziejni - brak profesjonalizmu i codzienna monotonność. Brak miejsc siedzących dla gości na patio i w restauracji barowej. Brud w pokojach, wykorzystywanie brudnych ręczników do innych celów - orygami.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Radisson Individuals Marina Port Ghalib (ex. Sunrise Marina Resort)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.