Opinie o hotelu
Serenade Beach & Spa Resort

7.4
Dobry
10 opinii

4.3

3690 opinii

Hotel nowy pięknie usytuowany czyściutki codziennie sprzątany dużo zieleni łagodne zejście do oceanu .

Wszystko było na wyszczym poziomie, bardzo spodobała się jakoś jedzenia, wybór napojów alkoholowych, bardzo pyszna kawa - Starbucks odpoczywa) Pogoda piękna, dużo słońca, tylko raz na tydzień padał deszcz.

Bardzo fajny hotel, mile spędzony pobyt. Super jedzenie.

Hotel ładny i zadbany czysto w pokoju jak i na płazy

Polecam serdecznie, mimo negatywnych opinii tutaj. Jedzenie i drinki bardzo dobre, pokoje regularnie sprzątane, nic nigdy nie zostało nam ukradzione. Za tą cenę bardzo przyzwoity hotel :) Obsługa miła, mimo, że nie nadskakują gościom, nie spotkaliśmy też miejscowych naciągaczy. Z plaży regularnie usuwane są glony :)

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

8 559 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT38916
Nazwa  Serenade Beach & Spa Resort
Miejsce  Dominikana / Punta Cana / Punta Cana
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, sporty wodne

Nasi klienci docenili

check

Plaże Bávaro i Macao z białym piaskiem i palmami kokosowymi

check

Błękitne naturalne jezioro Hoyo Azul w sercu Scape Park

check

Rejsy katamaranem na rajską wyspę Saona

check

Klub Coco Bongo z efektownym show i energiczną zabawą

Ocena

Zablokowanych opinii: 3

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.4
Dobry
10 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.4
Hotel
7.7
Położenie
6.4
Pokoje
7.7
Wyżywienie
8.4
Atrakcje dla dzieci
6.9
Sport i rozrywka
7.1

Tripadvisor

4.3

Czystość

Obsługa

Jakość noclegu

Lokalizacja

Pokoje

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 10 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.4
10
Darek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Para

Hotel nowy pięknie usytuowany czyściutki codziennie sprzątany dużo zieleni łagodne zejście do oceanu .

Zalety

Blisko lotniska , duże pokoje , ładne widoki na ocean , duże baseny i położenie przy pięknej i czystej plaży

Wady

Brak


9.1
Halyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
50+

Wszystko było na wyszczym poziomie, bardzo spodobała się jakoś jedzenia, wybór napojów alkoholowych, bardzo pyszna kawa - Starbucks odpoczywa) Pogoda piękna, dużo słońca, tylko raz na tydzień padał deszcz.

Zalety

Plaża, rozrywka przy plaży, paelia party na plażę!

Wady

Szlafroki i ręczniki były nie takie biały i przyjemne na dotyk jak w Dubaju)


8.4
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
50+

Bardzo fajny hotel, mile spędzony pobyt. Super jedzenie.

Zalety

Bardzo dobre jedzenie.

Wady

Problem z leżakami, za mało. Panie sprzątające zapominają przynosić leżaki, mini bar nie zawsze uzupełniany. Panie sprzątające i pan od minibaru wchodzą bez pozwolenia. Za małe i za płytkie baseny.


9.1
Aneta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
Para

Hotel ładny i zadbany czysto w pokoju jak i na płazy

Zalety

Ładna plaza


10
Agata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
Para

Polecam serdecznie, mimo negatywnych opinii tutaj. Jedzenie i drinki bardzo dobre, pokoje regularnie sprzątane, nic nigdy nie zostało nam ukradzione. Za tą cenę bardzo przyzwoity hotel :) Obsługa miła, mimo, że nie nadskakują gościom, nie spotkaliśmy też miejscowych naciągaczy. Z plaży regularnie usuwane są glony :)


10
Jerzy

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2023
50+

Bardzo wysoko oceniam hotel pod każdym względem. Hotel na najwyższym światowym poziomie. Dbanie o każdy szczegół oraz zadowolenie klienta.

Zalety

Dbanie o gości na najwyższym poziomie

Wady

brak


1.4
Kinga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2022
Rodzina z dziećmi

Po przyjeździe do hotelu o godz. 14:30/15:00 nie było dla nas przygotowanego pokoju. Czekaliśmy na niego do godz. 18:00. Po otrzymaniu pokoju nie byliśmy zadowoleni ze standardu, zapach wilgoci i stęchlizny unosił się. Widok z pokoju był na budowę, bardzo dużo kurzu leciało na balkon, nie było możliwości korzystania z niego, nie mogliśmy również otwierać okna, ponieważ cały kurz wlatywał nam do pokoju. Łóżka w pokoju mieliśmy obok siebie, bez żadnego odstępu, córka praktycznie spała z nami. Łazienka była oddzielona przeźroczystą szybą bez jakiejkolwiek zasłony. Mąż musiał wychodzić z pokoju, gdy córka (14-sto latka!) korzystała z łazienki. W związku z tym czuliśmy bardzo duży dyskomfort. W łazience był zapchany zlew przez co nie mogliśmy normalnie korzystać niego. Woda ze zlewu schodziła ponad 30 mi. Niezwłocznie po otrzymaniu pokoju skontaktowaliśmy się z rezydentką, umówiliśmy się na spotkanie następnego dnia na godz. 9:00 w recepcji. Zostałam przyjęta dopiero o godz.12:30. Przez 3,5 h czekałam w recepcji, aby porozmawiać i otrzymać pomoc od rezydentki. Niestety nawet przy pomocy rezydentki nie udało się dokonać zmiany w danym dniu, poinformowali nas, że otrzymamy pokój w środę po godz. 16:00. Musieliśmy czekać kilka dni na zmianę pokoju ( w hotelu byliśmy od soboty!) W środę otrzymaliśmy pokój. Niestety miejsce do spania dla córki ( skórzana sofa) nie była w jakikolwiek sposób przygotowana do spania. Brak kołdry, prześcieradła, poduszki, czegokolwiek do okrycia i zaścielenia. Oddaliśmy córce swoje prześcieradło i nakrywaliśmy sofę ręcznikami. Wielokrotnie prosiliśmy obsługę hotelową oraz recepcję o uzupełnienie pościeli i nakrycia, niestety do dnia wylotu nic nie otrzymaliśmy. Na plaży oraz na basenie było zdecydowanie za mało leżaków, nie mogliśmy korzystać z nich. Zgłosiliśmy ten fakt w recepcji, zostaliśmy poinformowani, że nie mają więcej leżaków, ale jest schowek, gdzie przechowywane są zepsute leżaki i możemy skorzystać z nich jeśli naprawimy je sobie. Przez to nie mieliśmy możliwości korzystania z infrastruktury hotelu. Nie było możliwości wejścia na plaże lub do wody, gdyż ogromna ilość glonów nie pozwalała nam na to. Góry glonów leżały na plaży. Musieliśmy chodzić 3/4 km na dziką plaże, aby w jakikolwiek sposób skorzystać z niej. Plaże przy innych obiektach wyglądały całkiem inaczej, ładne, posprzątane, zadbane. Wylot z Dominikany mieliśmy o 23:45, pokój musieliśmy opuścić o godz.12:00. Pierwszego dnia pobytu na spotkaniu z rezydentką zostaliśmy poinformowani, że mamy możliwość przedłużenia sobie o kilka godzin pokoju ( 15 dolarów/godzina). 3 dni przed poszliśmy na recepcje, aby przedłużyć sobie pokój, dostawaliśmy informację, aby przyjść następnego dnia. Chodziliśmy tak trzy dni i niestety w efekcie otrzymaliśmy informację, że nie możemy przedłużyć pokoju. Informacje które otrzymaliśmy od rezydentki były sprzeczne z tym co było nam przekazane na recepcji. Któregoś dnia ktoś zwymiotował na schodach i przejściu do pokoi, nie zostało to wgl posprzątane, nikt z obsługi nie zrobił nic z tym. Leżało tak to trzy dni, zapach który unosił się z tego był okropny. Hotel nie powinien być klasyfikowany jako 5*. Wyjazd uważamy zdecydowanie za nie udany, hotel nie spełnił nawet w najmniejszym stopniu naszych oczekiwań. Nie spełniał żadnych wymogów oraz kryteriów. Ciągłe problemu w hotelu z pokojem, leżakami, plażą nie pozwoliły nam wypocząć, zrelaksować się i nacieszyć pięknem jakie oferuje Dominikana. Jesteśmy waszymi stałymi klientami, dlatego do Dominikany również wybraliśmy się z biurem podróży Itaka. W związku z rażącymi uchybieniami wynikającymi z różnicy pomiędzy opisem hotelu w ofercie ITAKA, a tym co zastaliśmy na miejscu, czyli: - przez cały pobyt brak leżaków na basenie (wielokrotnie zgłaszane w recepcji) - brak możliwości korzystania z plaży ze względu na 1.5 metrowy mur glonów ( zdjęcia w załączniku). W ostatni dzień pobytu koparka próbowała uprzątnąć glony i również nie można było korzystać z plaży - pokój luxury , który miał mieć 50 m, dostaliśmy małą klitkę, gdzie trzy łóżka były złączone razem. Pokój niezgodny z opisem. -pokój po zmianie, dostawka dla osoby PEŁNOPŁATNEJ to była rozkładana sofa bez pościeli i nakrycia - obsługa hotelu bardzo niemiła, czystość w miejscach ogólnodostępnych na tragicznym poziomie - zakwaterowanie miało być do godz. 15:00, pokój otrzymaliśmy o godz. 18:00

Zalety

Brak

Wady

Plaża, jedzenie, pokoje z widokiem na budowę, brak wystarczającej ilości leżaków, personel nie potrafi porozumieć się w języku angielskim,polscy traktowani są jak gorszy sort


7.6
Michał

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Para

Witam, miałem przyjemność być w tym hotelu od 6 listopada do 12 listopada. Nie ukrywam, że po przeczytaniu zamieszczonych na stronie opinii byłem pełen obaw co zastanę na miejscu i czy będzie to udany wyjazd. Rezerwowałem jednak wylot dzień przed wyjazdem i to była jedyna dostępna oferta w tym terminie. Wracając do mojej oceny pobytu, hotel bardzo zadbany i czysty w porównaniu z innymi hotelami tej klasy na Dominikanie. Pokoje hotelowe są bardzo obszerne i zadbane, byłem w kilku pokojach i wszystkie wyglądały identycznie bez widocznych wad czy usterek. Jedyna kontrowersyjna dla kilku moich znajomych sprawa to łazienka a raczej przeszklona ściana łazienki sprawiająca czasem uśmiech a czasem zakłopotanie - osoby przebywające w pokoju mają na widoku osobę biorącą prysznic ( może to być kłopotliwe dla rodzin z dziećmi ).Jeśli chodzi o serwis hotelowy to moje oczekiwania zostały całkowicie zaspokojone, nigdy nie miałem problemu z obsługą czy z wymuszaniem napiwków. Jedzenie / restauracje - posiłki były urozmaicone serwowane w kilku miejscach na terenie całego obiektu, każdy bez problemu znalazł coś co mu pasuje i smakuje. Codziennie był olbrzymi wybór owoców, soków, ryb i mięsa. Ja raczej pilnowałem się by nie zaszaleć ze zbytnim objadaniem. Restauracje tematyczne - do dyspozycji jest kilka restauracji oferujących kilka rodzajów kuchni, nie są one jednak warte rezygnacji z normalnego posiłku a raczej dodatkową atrakcją na 1,5 godziny wieczornego czasu. Polecam gorąco restauracje serwującą steki - są naprawdę dobre. Baseny i plaża -baseny bardzo czyste i obszerne, można cieszyć się wodą i słońcem, Jeśli chodzi o plażę to typowy dominikański widok bez wielkiego wow. Nad tym elementem powinni popracować i zadbać o szybsze i sprawniejsze czyszczenie z glonów i roślinności wyrzuconej przez fale morskie. Okolica hotelu, sam hotel tak jak napisałem wcześniej bardzo czysty i przyjazny, natomiast okolica mało ciekawa pozbawiona praktycznie wszelkich dodatkowych atrakcji z wyjątkiem delfinarium znajdującego się 5 minut spacerkiem od wyjścia na plażę. Okolica hotelu mało przyjazna raczej brudna i zaniedbana typowa dla Dominikany. W odległości kilku minut od hotelu jest sklep w którym można kupić drobne upominki i lokalne produkty. Ceny są w mojej ocenie przystępne sporo niższe od tych na lotnisku. Wycieczki i dodatkowe atrakcje - organizował kilka wycieczek tematycznie podobnych do siebie jak to na Dominikanie : widoczki, plaże, palmy. Ja kilkukrotnie byłem na Dominikanie i tym razem spędzałem czas w hotelu. Animacje - jeśli chodzi o animacje to były one raczej średnie nie było widać niczego specjalnego ale codziennie coś się działo i w dzień i wieczorami. Generalnie jeśli ktoś chce popływać i odpocząć od pracy to polecam. I jeszcze jedna sprawa na terenie całego obiektu jest darmowe sprawnie działające WiFi.

Zalety

Bardzo czysto, dobre jedzenie, wygodne i przestronne pokoje.

Wady

Okolica hotelu brudna i zaniedbana, blisko budowa następnej części hotelu .


3.0
EDYTA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Rodzina z dziećmi

Właśnie dwa dni temu wróciłam z tego "pięciogwiazdkowego" hotelu. Szczerze odradzam, zaraz w drugim dniu pobytu zostałam okradziona w sejfie z biżuterii, a hotel nie wziął żadnej odpowiedzialności. Rezydentka biura ITAKA tylko kryła hotel. Od pracownicy hotelu usłyszał, ze to tylko biżuteria i żebym się cieszyła , że nie laptop, komputer, aparat fotograficzny lub telefony lub pieniądze, bo one tez były w sejfie, a rezydentka ITAKI robiła wszystko, żeby nie pomóc. Codziennie po kilka osób z krzykiem zgłaszało podobne kradzieże najczęściej gotówki minimum ok 500 dolarów, ale 3000 euro przy mnie też ktoś stracił. Rezydentka nie ostrzega przed sejfem, a wręcz na zebraniu zachęca , aby wszystko co wartościowe chować do sejfu. Istna mafia hotelowa. Dodatkowo pełno hiszpańsko-języcznych turystów z Puerto Rico, KUBY LUB "Amerykanów" pochodzących z Ameryki Poł. więc jak ktoś lubi krzyki i hałas w czasie wakacji to właściwe miejsce, Ja na basen prawie nie zaglądałam bo szukałam spokoju, choć całe wczasy nie czułam się bezpiecznie przez 14 dni i każde wejście i wyjście z pokoju kończyło się sprawdzeniem czy nie zostały zniszczone zamki w walizce, do której przenieśliśmy cenne przedmioty. Jedzenia dużo, ale przeciętnego, a na plaży uwaga bo dużo odłamków szkła i olbrzymie ilości glonów, które non stop zmiatała obsługa. Jedyne co to pyszne słodkie owoce. Nie polecam nikomu, a z biurem ITAKA tym bardziej.

Zalety

brak

Wady

Nagminne kradzieże codziennie po kilkanaście osób traciło coś z sejfu.


5.0
Mm

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Para

Plusy: jedzenie. To chyba tak naprawdę jeden z głównych atutów tego hotelu. Ogromny wybór, wszystko pyszne, owoce wspaniałe. Smaczne drinki. Hotel na pierwszy rzut oka robi dobre wrażenie, ładny, zadbany, schludny. Wieczorem piękne oświetlenie robi wrażenie. Minusy: tu niestety lista jest o wiele dłuższa. Obsługa bardzo słabo mówi po angielsku, niektórzy w ogóle. Wyraźne faworyzowanie gości, którzy dają większe napiwki, ci którzy dają mniejsze lub wcale są niejednokrotnie wręcz ignorowani. Obsługa na recepcji w ogóle nie reaguje na zgłaszane uwagi gości hotelowych. Byliśmy z mężem w tym hotelu w podróży poślubnej. Zawiesili nam szarfę z napisem Honeymoon… tylko że na drzwiach pokoju obok. Zgłosiliśmy to , ale mimo zapewnień, że przewieszą, szarfa przez całe 2 tygodnie wisiała w złym miejscu. W każdym pokoju jest parownica do ubrań, w naszym jej nie było. Dopominaliśmy się o nią 4 dni z rzędu, pan na recepcji zapewniał, że już ktoś ją niesie ale niestety nigdy nie dotarła. Pokoje generalnie w porządku ale wszędzie są pojedyncze łóżka. Poprosiliśmy o pokój z jednym łóżkiem to poinformowano nas, że nie posiadają takich. Nietypowa jest też szklana ściana między prysznicem a pokojem. Są na niej jakieś kleksy ale i tak wszystko widać. O ile w przypadku pary nie ma to znaczenia o tyle gdy w pokoju są znajomi lub rodzina to może być bardzo niezręcznie. Podczas naszego pobytu wydarzyła się sytuacja niedopuszczalna w hotelu 5-gwiazdkowym. Nie dotyczyło to nas, tylko pani z naszego lotu ale dość mocno to nagłośniła. Mianowicie z sejfu w pokoju hotelowym (w którym samemu ustawia się własny kod) ukradziono jej sporo gotówki. Okazało się, że nie była jedyna i systematycznie goście są okradani z sejfów na pokaźne kwoty. Rezydentka z Itaki nie zrobiła nic aby pomóc i sprawa została zamieciona pod dywan. Okradziona pani zażądała wydruku z sejfu hotelowego żeby sprawdzić kto z niego korzystał i o której godzinie – dostała wydruk z roku 2016 kiedy hotel jeszcze nie istniał. Nie polecam też zdecydowanie wycieczek z rezydentką. Jeśli chce się zobaczyć coś więcej, w ciekawszym wydaniu i mniejszej grupce to warto wykupić wycieczki od któregoś z lokalnych polskich biur podróży.

Zalety

jedzenie, smaczne drinki, ładny wygląd

Wady

obsługa, kradzieże, ignorowanie uwag zgłaszanych przez gości


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Serenade Beach & Spa Resort

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.