Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Spędzam 2 tygodnie w hotelu Shangri-La's Barr Al Jissah – Al Waha w ramach wyjazdu z biurem Wakacje.pl i Best Reisen Group. Był to długo wyczekiwany i bardzo kosztowny urlop. Niestety – rzeczywistość okazała się rozczarowująca i nieadekwatna do opisu oferty. Choć obiekt reklamowany jest jako 5-gwiazdkowy, jego rzeczywisty standard odpowiada raczej 3 gwiazdkom w polskich warunkach. Już na początku zaskoczyło mnie to, że około 70% powierzchni całego resortu była zamknięta – restauracje, bary, baseny i części wspólne były wyłączone z użytku bez uprzedzenia. Nie zostaliśmy o tym poinformowani ani przed wyjazdem, ani przez organizatora. Infrastruktura plażowa była zaniedbana i brudna – leżaki zapiaszczone, materace pokryte odchodami zwierząt, a stoliki wokół basenu i na plaży wymagały dokładnego czyszczenia. Pokoje owszem – czyste, ale wyposażenie było mocno zużyte, z niewielką szafą i komodą, przez co trudno było rozpakować się na dłuższy pobyt. W pokojach brakowało adapterów – gniazdka są brytyjskie, więc warto zabrać własny. Największe rozczarowanie dotyczyło jednak wyżywienia w ramach All Inclusive. Zgodnie z umową i opisem oferty, All Inclusive miało obejmować pełną ofertę gastronomiczną hotelu, tymczasem: dostępne były tylko 2 restauracje (Samba i Surf Café), w pozostałych obowiązywał limit 19 OMR na osobę, co skutkowało dodatkowymi opłatami, napoje (w tym alkoholowe) dostępne były wyłącznie w określonych godzinach i lokalizacjach. Co szczególnie wprowadzało w błąd, to informacja zamieszczona w ofercie na stronie Wakacje.pl, gdzie wskazano, że na terenie kompleksu znajduje się 22 restauracje – co budziło oczywiste oczekiwania co do zakresu i różnorodności posiłków. Rzeczywistość była zupełnie inna. To był jeden z nielicznych urlopów, na który mogłam sobie pozwolić w tym roku– i czuję ogromne rozczarowanie. Zdecydowanie nie polecam tej oferty osobom oczekującym komfortowego wypoczynku na wysokim poziomie. Opis oferty powinien zostać dostosowany do faktycznego stanu usług. To jest po prostu nieuczciwe wobec klientów. Świadome wprowadzenie w błąd.
- zaniedbana infrastruktura plażowa - leżaki, materace, stoliki, śmieci - zużyte wyposażenie pokoi
Rewelacja. Warunki, otoczenie obsługa na najwyższym poziomie. Polecam
Brak wad
Same zalety