W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Położenie:
Hotel Prestige Resort znajduje się w miejscowości Golem, 15 km od miasta Durrës.
Durres to jeden z najważniejszych albańskich ośrodków turystycznych, z licznymi atrakcjami oraz dużą ilością sklepów, restauracji, lokalnych tawern i klubów. Odległość hotelu od centrum miejscowości wynosi 15 km.
Plaża:
Długa, piaszczysta plaża z łagodnym zejściem do morza. Hotel położony jest bezpośrednio przy plaży.
Do dyspozycji gości:
Recepcja czynna 24h, restauracja, bar, przechowalnia bagażu, taras z widokiem na morze, basen, aquapark, parking.
Hotel Super, obsługa hotelu Super. Oferta itaka nie zgodna z zakupem wakacji. Proszę mieć na uwadze krótkie łóżka na dostawkach dla dzieci, syn 175 wzrostu nogi wystają 40 cm poza łóżko turystyczne metalowe mimo, że opłata jak za dorosłego(15lat)Częste braki jedzenia na stołówce nawet godzinę przed wydaniem ostatnich posiłków ale jedzenie smaczne, kolejki do automatu z kawą 15 minut, braki sztućcy, mleka to standart, o snack bar możecie zapomnieć. Opcja alinclusive na barach to porażka. Podróżowaliśmy z różnymi biurami z itaka pierwszy i ostatni raz. Pani rezydent brak profesjonalizmu i kompetencji. Nie polecam!!!!!!!
Obsługa Super, czysto. Po rozmowie z menadżerem cytuję,, takie warunki wykupiła dla Państwa itaka,,
Łóżka metalowe na dostawce. Syn 40 cm nogi wystają poza.Materac gruboś" jak w łóżeczku dziecięcym. Reakcja rezydenta-możecie reklamować🙈
Nie jest to hotel pięciogwiazdowy i nie jest warty oferowanej ceny. Na standardy europejskie jakieś 3, w porywach 3,5 gwoazdki. Hotel ma potencjał, ale niestety widać wyraźnie, że Albańczycy są przyzwyczajeni do niskich standardów. Pokoje są duże, wygodne i ładnie urządzone. Jest dobra klimatyzacja, TV, sejf, mała lodóweczka. Budynki hotelowe też są ładne, eleganckie, a baseny duże, ładnie rozplanowane. Niestety: - wykończeniówka nie jest mocną stroną Albańczyków. W i wokół basenów kafelki odpadają całymi partiami i leżą sobie w wodzie, pełno jest pęknięć, odprysków, itp. Budynek, w którym zakwaterowano gości Itaki, nie jest jeszcze ukończony, a już wymaga remontu- odpadają kartongipsy i tynki, panele w pokojach są bardzo porysowane (i są b kiepskiej jakosci) i też w części do wymiany - goście all inclusive mogą korzystać tylko z głównej restauracji (o której ponizej) i jednego baru przy basenach, pozostale restauracje i bary są płatne - główna restauracja to właściwie stołowka, zupełnie nie spełniająca wymogów 5*, a i w 3* byłaby nie na miejscu; nie ma deserowych talerzyków i sztućców, także wszystko (z ciastem czy jogurtem włacznie) trzeba jeść na wielkich obiadowych talerzach dużymi widelcami/łyzkami do zupy; nie ma szklanek, tylko plastikowe kubki, w których serwowane jest nawet wino; brakuje serwetek, nie ma przyprawnikow na stolach - jedzenie jest niesmaczne i monotonne- -z 5* nie ma nic wspólnego; wybór ubogi, dania "ciepłe" podawane są na zimno; kawa tylko do śniadania i to z automatu.... - goście z zewnątrz w tej samej "restauracji" są obsługiwani dużo lepiej niż all inclusive, dostają nawet wino w kieliszku oraz solniczkę i pieprzniczkę (!!!!!) - hotel ma dwie spore plaże, niestety obie są dosyć brudne; leżaki i materace na plaży i przy basenach też w części są brudne i stare, a parasole plażowe pordzewiałe. - standardem jest składowanie staroci gdzie popadnie (np starych leżaków, podstaw od parasoli - nad samym morzem...) - nie ma animacji, chyba że uznać za nie wieczorne "koncerty" smutnych panów/pań śpiewających do kotleta (a właściwie już po kotlecie) - teren hotelu poza plażą i basenami też nie jest zbyt czysty, na środku jest śmietnik i składowisko staroci.... Plusem jest położenie, ilość basenów i leżaków oraz mila obsługa. Przy czym obsługa jest niestety mocno zagubiona i mimo chęci średnio pomocna Podsumowując- ok ale 3 * i połowa ceny
Położenie, ilość basenów, duże pokoje .
Brud, bałagan, fatalne jedzenie .
To NIE jest Hotel 5*!!!!! To są góra 3* i to mocno naciągane! ITAKA nabija ludzi w butelkę sprzedając ten hotel jako 5*. Kupiliśmy pokój 3 osobowy. Po przylocie okazało się, że w tym hotelu NIE MA pokoi 3 osobowych. Są pokoje z jednym dużym łóżkiem i dostawką w postaci łóżka polowego!!!! Jeśli kupujesz pokój 3 osobowy i myślisz, że dla Twoje dziecko, które ma 18 lat będzie miało sofę to się mylisz! Dostanie polówkę! Przyjechaliśmy do hotelu o 5 rano, wchodzimy do pokoju a tam zaskoczenie - 3 osoby i tylko jedno, duże łóżko. Idę do recepcji powiedzieć im, że się pomylili i poproszę o pokój 3 osobowy. Recepcja mówi, że nie ma mowy o pomyłce, bo taką mają rezerwację z ITAKI i co najwyżej mogą wstawić polówkę. Dzwonię od rezydenta i o dziwo dowiaduje się tego samego!!!! Pokój 3 osobowy to pokój 2 osobowy i polówka!!! Płacisz 10 tysięcy za tydzień i Twoje dorosłe dziecko śpi na polówce przez tydzień, bo rezydent niczego Ci nie załatwi. Nie odpisuje nie sms'y. Nie czyta messengera!!! NIC! Ale to dopiero początek .....Idziesz na śniadanie i chcesz się napić kawy - a tu na cały hotel jeden gość robi kawę!!! Ale to i tak wypas po dwóch dniach im się nudzi robienie kawy i ....wstawiają automaty vendingowe do kawy! Tak - w 5* hotelu stoisz po kawę 15 minut bo taka jest kolejka i dostajesz lurę w plastikowym kubku! A kolejnego dnia kolejka jest jeszcze większa, bo jeden automat się psuje! Ale, ale - ciesz się, że w ogóle za 10 tyś dostałeś kawę, bo kawa w tym hotelu ALL INCULSIVE jest tylko od 7:30 do 10:00. Później płacisz ! Jedzenie jest OBRZYDLIWE! Jeśli coś się nadaje do jedzenia to tylko warzywa i owoce. Małe dzieci kompletnie nie mają co jeść. Jak nie zjesz na śniadanie parówek, to na 100% dostaniesz je na obiad, tyle tylko, że z makaronem! Napoje w ALL INCLUSIVE - tylko piwo nadaje się do picia. Żadnych drinków - chcesz drinka - idziesz na miasto i płacisz. Personel niemiły i nie znający podstawowych słów po angielsku. Goście ITAKI to dla nich zło konieczne. W porze lunchu połowa restauracji ( w tym stoliki w cieniu, na zewnątrz) wyłączona, bo podają dania a'la carte (oczywiście nie dla ITAKI) W restauracji brakuje serwetek, solniczka jedna na cały hotel! W całym hotelu ani jednej małej łyżeczki! Jogurt jesz dużą łyżką do zupy! W strefie basenowej brud! Palenie jest dozwolone wszędzie, więc z prawdopodobieństwem 99% będzie obok Ciebie na leżaku ktoś cały dzień będzie palił. Lub będziesz jadł w towarzystwie palaczy. Toalety przy basenie nie sprzątane cały dzień, nigdy nie ma papieru. W piątki i soboty w hotelu, na dachu jest dyskoteka, oczywiście wstęp płatny. Nawet jeśli na nią nie idziesz to i tak nie będziesz spał. I na koniec hit - strefa VIP czyli zamknięty basen i plaża niedostępne dla gości ITAKI. To tyle! Jeśli masz możliwość zmiany rezerwacji to serdecznie polecam. Ja idę z ITAKA do sądu, bo zbyt ciężko pracuję na wakacje, żeby ktoś urządzał sobie ze mnie kpiny!
Hotel rewelacja , czyste , przestronne pokoje , codziennie sprzątane , wymieniane ręczniki , nawet mieliśmy wymieniona pościel . Bardzo sprawnie działająca klimatyzacja , duży balkon.
Hotel położony na rozległym terenie , ogromna przestrzeń , nikt nie wchodzi sobie w drogę mimo dużej liczby gości . Dwa baseny , duża liczba leżaków i parasoli , dostęp do prywatnej plaży , każdy znajdzie dla siebie miejsce.
Brak drabinek by wejść bezpośrednio z morza , na teren hotelu , uszkodzone , leżą na kamieniach , ten sam problem na basenie .
Hotel nowy, czysty, na wysokim poziomie Duży nowy Aquapark Obsługa arogancka, lekceważąca, uprzejme i pomocne są jedynie Panie sprzątające pokoje Kelnerzy oszukują każdorazowo przy wydawaniu reszty Kuchnia Warzywa i owoce na plus i w dużych ilościach Śniadania, obiady i kolacje to przeważnie jajka i parówki/kiełbaski na 10 sposobów w cieście francuskim, drożdżowym , w całości , w kawałkach itd Uwaga przy zamawianiu taxi za pośrednictwem hotelu - drożej + brak rachunku Godzina 22.30 -nagle zostajemy przeniesieni do innego pokoju bez wyjaśnień , w ręcznikach po skorzystaniu z prysznica Recepcjonistka prosi o dowody osobiste po czym bez naszej zgody i wyjaśnień robi zdjęcia dokumentów Rezydent Itaka - człowiek widmo , brak jakiejkolwiek pomocy. Pan Karol odbiera telefon i wiadomości po 2 dniach, pomoc nie należy w jego obowiązkach - trzeba radzić sobie samemu zwłaszcza przy odzyskaniu zaginionych walizek - komunikacja z lotniskiem plus dojazd na lotnisko, wszystko to w swoim zakresie, żadnych opcji pomocy. Kiedy pobyt idzie zgodnie z planem rezydent jest dostępny, kiedy pojawia się problem unika kontaktu ( z grubą 8 osób oczekujących pomocy chociażby przy komunikacji w obcym kraju) Nie skorzystamy więcej z tej oferty
Lokalizacja Baseny Nowoczesny design
Kuchnia Obsługa