Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
Położony na rozległym terenie, bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Idealne miejsce dla amatorów sportów wodnych. Do dyspozycji gości jest recepcja z lobby, pralnia, centrum biznesowe, sklep, restauracja główna, restauracja na plaży, restauracja Mongolian (a'la carte), restauracja z owocami morza (a'la carte), restauracja włoska (a'la carte), prywatna marina, szereg barów: Gelato, Lobby, przy basenie, na plaży, disco, sala konferencyjna na 200 osób, dyskoteka.
Położenie
16 km od centrum Hurghady, ok. 22 km od lotniska. Pomiędzy El Gouną, a Hurghadą.
Plaża
Bezpośrednio przy prywatnej plaży o szerokości około 250m. Dostępne leżaki i parasole.
Sport i rekreacja
Do dyspozycji znajdziemy dwa baseny zewnętrzne ( jeden z nich podgrzewany sezonowo), zjeżdżalnie, zajęcia z aerobiku, siłownia, boisko do siatkówki, centrum nurkowe.
Rozrywka
Dla urozmaicenia pobytu obiekt prowadzi bogaty program animacyjny wraz z zajęciami sportowymi. Wieczorami czas spędzić można w dyskotece.
Dla dzieci
Z myślą o najmłodszych jest plac zabaw, brodzik ze zjeżdżalniami, miniklub, animacje.
SPA & Wellness
W hotelowym centrum spa skorzystać można z różnego rodzaju zabiegów oraz masaży.
Pobyt w hotelu oceniam 10/10. Wszystko zorganizowane. Jedzenie bardzo dobre, okolica spokojna i bezpieczna. Hotel czysty i zadbany :)
Bardzo przyjemny hotel,animacje na wysokim poziomie, obsluga bardzo przyjazna szczegolnie barmani i pan od pokoi Wagady
klimat,czystosc,animacje,swieze jedzenie i roznorodnosc posilkow
starsza czesc hotelu w ktorej nie dalo sie zamknac drzwi ale bez problemu udalo sie dostac nowy pokoj z widokiem na morze
Pobyt w hotelu oceniam bardzo dobrze. Miło spędzony czas.
Przepiękne przestronne pokoje ,bardzo miła obsługa hotelowa. Pyszne jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie Basen czysty i ciepły bliziutko morze.Super spędzony urlop.
Brak
Blisko lotniska. Hotel ok, jednak są drobne niedociągnięcia. Obsługa stara się jak może. Jedzenie ok, jednak mam wrażenie że jakieś mało doprawione. Nie zgadzam się z poprzednią opinią dotyczącą rezydenta. Kontakt był. Rezydent był w hotelu. Kontakt telefoniczny również był. Informacje o wylocie była podana. Każdy otrzymuje informacje już przed wylotem z numerem lotu, również w panelu klienta można sprawdzić. Nie rozumiem dlaczego ludzie czasem czepiają się nieistotnych spraw. Rezydent to nie przedszkolanka, która prowadzi dziecko za rękę!!!
Infrastruktura hotelu plaża apteka na miejscu
Hotel 5/5 wszystko w porządku bez zastrzeżen :):):)
Brak jakiegokolwiek rezydenta Rainbow na miejscu który był organizatorem na miejscu, Pani podana w kontakcie jako rezydent nie raczyła nawet odpowiedzieć na pytanie odnośnie wylotu, czegokolwiek, olała totalnie sprawę, brak podanych jakichkolwiek informacji na temat lotu co powodowało problem przejścia przez 1 bramkę i lotniskowy szeryf nie chciałl puścić nikogo dalej bez dokumentu z numeru lotu, którego nikt nie miał, a Pani rezydent sobie słodko spała , mając gdzieś telefony.