W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
[Hotel]
Nowy, luksusowy kompleks hotelowy należący do sieci hotelowej Premier, położony na 148 000 m2, polecany dla wymagających Klientów, oferuje 695 pokoi. Hotel oddany do użytku we wrześniu 2009.
[Lokalizacja]
Położony w Nabq Bay przy prywatnej, piaszczystej, 330 metrowej plaży, w odległości ok. 8 km od lotniska i ok. 28 km od centrum Naama Bay, do którego kursuje kilka razy dziennie bezpłatny bus hotelowy.
[Zakwaterowanie]
Pokoje typu Superior: komfortowo wyposażone dwuosobowe pokoje o powierzchni 37 m2, z możliwością dwóch dostawek dla dzieci lub jednej dostawki dla osoby dorosłej posiadają centralną klimatyzację, łazienkę z suszarką do włosów, TV SAT, telefon, mini-bar za dodatkową opłatą, sejf oraz balkon lub taras.
Pokoje typu Junior Suite: komfortowo wyposażone dwuosobowe pokoje o powierzchni 74 m2, z możliwością dwóch dostawek dla dzieci lub jednej dostawki dla osoby dorosłej posiadają centralną klimatyzację, łazienkę z suszarką do włosów, TV SAT, telefon, mini-bar za dodatkową opłatą, sejf, garderobę oraz obszerny balkon lub taras.
Hotel dysponuje pokojami dla osób niepełnosprawnych.
[Wyposażenie i usługi hotelu]
Recepcja, kantor wymiany walut, restauracja główna, restauracje a’ la carte za dodatkową opłatą: włoska, indyjska, snack bar , lobby bar, bar przy basenie, bar na plaży, mini club dla dzieci, programy animacyjne, internet WI - FI bezpłatnie, pralnia, opieka lekarska na życzenie i odpłatnie, sklepiki z pamiątkami, fryzjer, wypożyczalnia samochodów. Leżaki i parasole przy basenie i na plaży bezpłatnie. W pobliżu hotelu znajdują się sklepy oraz kawiarnie.
[Sport i rekreacja]
Bezpłatnie: 6 basenów w tym jeden z wodą morską i 1 podgrzewany sezonowo, basen dla dzieci, aerobic wodny, siatkówka wodna, sauna, jacuzzi, fitness, sala gimnastyczna, bilard, tenis stołowy rzutki.
Odpłatnie: centrum odnowy biologicznej, masaże, 2 korty tenisowe, sporty wodne na plaży,
[Wyżywienie]
All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Przekąski w ciągu dnia i późnym wieczorem. Napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe serwowane w godzinach od 10:00 do 02:00. Wizyta w restauracji a la carte bezpłatnie 1 raz na pobyt.
Witam, Pisze tę opinię na gorąco. Razem z żoną odwiedzamy Egipt bardzo często - w Royal Grand Azure był to nasz 10 raz. Poprzednio byliśmy m.in w Baronie, Sheratonie Soma Bay i Miramarze.Jesteśmy zdziwieni ocenami na wakacjach, ale na pewno wynikają one z tego, że są stare. Hotel zrobił na nas ogromne wrażenie i powiem szczerze, że należy być dużą zrzędą aby się doc zegoś przyczepić. Ogrody, pokoje, jedzenie wspaniałe. Zimą duży podgrzewany basen. Bardzo obszerną opnię zamieszczę w j. angielskim na tripadvisorze i holidaycheck'u. W mojej ocenie po dogłębnym przejrzeniu ofert polskich biur w sharmie jest to ZDECYDOWANIE najlepszy hotel w kategorii cenowej 2000-3000zł. Bardzo cenną cechą hotelu jest to, iż w bardzo efektywny sposób jest pomieszaniem luksusu/spokoju i resortu dla rodzin z dziećmi.
hotel robi wrażenie. Zieleń czysto. Raj dla dzieci. Obsluga ok. Chyba mieliśmy szczęście, bo obłożenie hotelu tylko 40%. myślę, ze w przeciwnym wypadku były by problemy z leżakami i na stołówce, a tak pełen luz. Ne trzeba było rezerwować leżaków.Co do rafy dość mała trudno dostępna. Po lewej stronie od pomostu ze 30 metrów dużo rybek. Na wprost pomostu ze względu na duże na duże fale trudno nurkować na pewno nie dla młodszych dzieci. W Ras Mohamed według mnie rafa gorsza mniej ryb.Wycieczka Mega fun safari (jej II część) to porażka jedna deska na 15 osób, reszta siedzi
Hotel rewelacyjny!Pięknie położony,rozległy.Świetne animacje dla dzieci-ktoś wcześniej napisał,że animatorzy prawie jak niańki i to prawda.Baseny wspaniałe, jedzenie urozmaicone,bardzo dużo i smacznie.Czystość w hotelu i restauracjach zadowalająca,ale w kategoriach egipskich.Wspaniały ALL.Cztery restauracje tematyczne, w ciągu dnia non stop jedzenie-pizza,makarony,ryba,hot-dogi,kebaby itp.Jesteśmy bardzo zadowoleni praktycznie bez zastrzeżeń,w Egipcie 3 raz.Byliśmy z Wezyra,bezproblemowo,ale bez rewelacji(słabe zainteresowanie ze strony pracowników biura)
Hotel bardzo fajny, do niczego nie można się przyczepić. Nawet kosztując wszystkie potrawy (łącznie z deserami i owocami morza) nie dopadły nas żadne dolegliwości. Polecam.
Hotel przereklamowany, cuchnący kanalizacją, baseny zniszczone, plaża porażka, rafa cudowna. Był to mój szósty pobyt w Egipcie i ten hotel oceniam na 3.