Hotel
Abamar

6.3
Średni
2 opinie

3.1

389 opinii

Standard hotelu
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Podziel się swoją opinią i pomóż innym znaleźć wymarzone wakacje!

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

3 249 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Informacje o hotelu

Standard hotelu
Kod hotelu HOT29225
Nazwa  Abamar
Miejsce  Włochy / Sardynia / Santa Margherita di Pula
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu

Opis hotelu

Idealna propozycja dla osób pragnących wypocząć w harmonii z sardyńską naturą, położony w sercu słynącej z piaszczystych plaż Santa Margherita di Pula. Malownicze położenie otoczone bujnym lasem sosnowym zapewnia niepowtarzalny klimat i bliskość przyrody, a klasycznie urządzone pokoje z balkonami dają możliwość podziwiania morza lub kojącego widoku na las piniowy. Na Gości czekają dwa baseny z wodą morską w otoczeniu tropikalnej zieleni: półolimpijski oraz przeznaczony dla dzieci, a biała, szeroka plaża dostępna schodami oferuje zarówno wymarzone warunki do relaksu, jak i rozrywkę w hotelowym barze. To nie tylko wypoczynek na łonie natury, ale także świetna baza do odkrywania uroków południowo-zachodniej Sardynii.

Położenie
Hotel położony jest w południowej części Sardynii, w miejscowości Santa Margherita di Pula, tuż przy prywatnej plaży (serwis plażowy czynny sezonowo), ręczniki, leżaki i parasole są dodatkowo płatne.
- Obiekt oddalony jest o 55 km od lotniska
- 12 km od miasta Pula
- 400 m od sklepów, barów oraz restauracji.
- W pobliżu znajduje się przystanek autobusowy umożliwiający dojazd do Chia, Pula i Cagliari.

Plaża
Goście mają dostęp do wydzielonego hotelowego odcinka długiej, piaszczystej plaży Santa Margherita di Pula z łagodnym zejściem do morza, położonej bezpośrednio przy hotelu. Parasole i leżaki na plaży są płatne.

Dla dzieci
Dla najmłodszych przygotowano brodzik oraz łóżeczka niemowlęce (wymagana rezerwacja, płatność na miejscu).

Baseny
Na terenie hotelu znajdują się dwa baseny z wodą morską: półolimpijski oraz basen dla dzieci, otoczone słonecznym tarasem. Goście mogą korzystać z parasoli i leżaków przy basenie, ręczniki dostępne są za dodatkową opłatą.

Atrakcje
Hotel oferuje rekreację przy basenie, natomiast za dodatkową opłatą dostępny jest kort tenisowy, wypożyczalnia rowerów oraz różnorodne sporty wodne organizowane przez zewnętrzne agencje.

Informacje dodatkowe
Hotel oferuje Wi-Fi oraz pralnię.

Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.


Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.3
Średni
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.5
Hotel
5.5
Położenie
7.5
Pokoje
6.0
Wyżywienie
7.0

Tripadvisor

3.1

Pokoje

Lokalizacja

Jakość noclegu

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

9.2
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

Super położenie hotelu, blisko ładnej, czyściutkiej plaży. Mały, przyjemny hotel z fajną atmosferą.


3.4
Krzysztof

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2016
Para

Więcej wad niż zalet - można wypocząć z uwagi na położenie hotelu. Pobyt maksymalnie do 7 dnie - 14 to już męka z powodu mało urozmaiconego menu.

Zalety

Położenie hotelu blisko plaży i lasku sosnowego jest godne polecenia

Wady

1. Kiepskie pokoje (na zdjęciach pokazywane są pokoje superior, podczas gdy w standardowej ofercie są inne ? dużo gorsze). Hotel na pewno nie ma czterech gwiazdek! To klasa 2,5 gwiazdki ? maksymalnie 3. Pokoje do drugiego piętra włącznie ? stare nie remontowane (z lat 60-tych XX w.). Stare łóżka i niewygodne materace. Klimatyzacja działała ? w jednym pokoju całkiem nieźle, ale w drugim już dużo gorzej. 2. Brama wiazdowa niezwykle obskurna. 3. Telewizor w pokoju bardzo mały, praktycznie tylko i wyłącznie z włoskimi kanałami. 4. Brak sejfu w pokojach (w 4-ro gwiazdowym hotelu!!!) 5. Pokoje kiepsko się zamykają ? w pierwszym zamek był wyrobiony, a w drugim ledwo działał. 6. Basen ze słoną wodą jest dużym utrudnieniem. Słona woda w morzu i w basenie ? to chyba przegięcie. Basen brudny ? wpadają doń liście z pobliskich drzew. Od czasu do czasu czyści się basen w czasie kiedy jest otwarty (a ponadto w nocy) ? jednak zdarzyło mi się pływać w liściach i igliwiu. 7. Podczas kolacji, serwowanej do stolików widoczne nierówne traktowanie gości. W przeważającej liczbie Włosi otrzymywali lepsze stoliki ? z widokiem na morze, a reszta gości ? w głębi (podczas śniadania, podział stolików nie obowiązuje ? każdy siada gdzie chce). Goście różnych biur otrzymywali odmienne menu, uwaga ta dotyczy także ilości podawanej wody i wina ? nie oszukujmy się Włosi otrzymywali lepsze jedzenie! A Słowacy więcej napoi niż Polacy. Kolacja podawana bardzo późno ? po godz. 20.00 i celebrowana do 21 lub nawet 21.30. 8. Brak animacji ? oprócz porannego aerobiku na plaży i występu 2 artystów, śpiewających piosenki. 9. Na plaży brak WC ? zatem większość plażowiczów załatwia swoje potrzeby do morza. 10. Leżaki hotelowe na plaży płatne ? w pierwszej linii 10 euro/osoba/dzień, w a pozostałych ? połowa tej kwoty. 11. Brak możliwości wykupienia all inclusive. Za wszystkie lunche i napoje trzeba płacić osobno. 12. Śniadania mało urozmaicone i zawsze takie same (codziennie jajko na twardo, ta jakby nikt nie znał innych form przyrządzania jajek). Jeden gatunek sera żółtego, salami (słone) i obrzydliwa mortadela. Długo czeka się na przynoszoną do stolika kawę czy herbatę. 13. Rezydentka zajmowała się sobą a nie turystami. Chciała im tylko ?wcisnąć wycieczki? ? bardzo drogie. Np. rejs jachtem za ok. 160 euro, kiedy nieopodal w barze (po lewej stronie hotelu) można wypożyczyć łódź za ok. 150 euro + benzyna (20-40 euro) na 5-6 osób. Są też inne oferty firm, które gotowe są za podobną cenę odebrać turystów z pobliskiego molo. 14. Hotel nie troszczy się o rzeczy turystów. Mnie zginęła piżama (podczas sprzątania pokoju) i miałem dużo problemów aby odzyskać odszkodowanie ? udało mi się dopiero po ok. tygodniu i to jeszcze zrobili mi łaskę, że zapłacili!!! Sprzątające zabrały ponadto ozdobny, plastikowy talerz, który nabyliśmy z żoną w pobliskim sklepie oraz plastikowe łyżki. Później starały się zrekompensować nam to w postaci jednorazowych talerzy i widelców. 15. Wi-Fi działa tylko przy recepcji ? tak średnio w ciągu dnia i kiepsko wieczorem. 16. Plaga komarów, chociaż wydaje mi się, że kilka osób zostało pogryzionych przez inne insekty (niż komary), które znajdowały się w starych łóżkach. 17. Pobliscy mieszkańcy znają kiepską reputację tego hotelu ? potwierdzali to w rozmowach z nami.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Abamar

Pogoda

Grudzień

Cały rok

Zobacz cały rok Zobacz miesiąc

  • Temperatura w dzień
    15°C
  • Temperatura w nocy
    6°C
  • Temperatura wody
    17°C
  • Liczba godzin słonecznych
    4
 
Sty Lut Marz Kwie Maj Cze Lip Sie Wrz Paź Lis Gru
Temperatura w dzień
Temperatura w nocy
Temperatura wody
Średnia liczba godzin słonecznych

Najczęstsze pytania

Czy hotel Abamar jest położony blisko plaży?

arrow down
Jednym z atutów wypoczynku w Abamar jest usytuowanie hotelu przy plaży.

Czy na terenie hotelu Abamar znajduje się basen?

arrow down
Tak, na terenie Abamar znajduje się:
  • basen odkryty

Czy w hotelu Abamar jest internet?

arrow down
Goście hotelu Abamar mają dostęp do internetu. Szczegółowe warunki korzystania z wi-fi określone są w regulaminie hotelu.

Jakie atrakcje i udogodnienia oferuje hotel Abamar?

arrow down
Dla gości hotelu Abamar dostępne są między innymi następujące atrakcje i udogodnienia:
  • blisko plaży
  • basen odkryty
  • udogodnienia dla rodzin z dziećmi
  • dostęp do internetu
W przypadku niektórych usług mogą obowiązywać dodatkowe opłaty - więcej informacji w szczegółach oferty.

Czy hotel Abamar jest odpowiedni na wczasy z dziećmi?

arrow down
Hotel Abamar jest polecany na wakacje dla rodzin z dziećmi.

Jak goście oceniają hotel Abamar?

arrow down
Hotel Abamar jest oceniany przez gości na 6.3 w skali od 1-10. Ocena została wystawiona na podstawie 2 opinii.
  • Ogólne wrażenia - 5.5
  • Hotel - 5.5
  • Położenie - 7.5
  • Pokoje - 6
  • Wyżywienie - 7

Ile kosztuje pobyt w hotelu Abamar?

arrow down
Ceny wycieczek do hotelu Abamar rozpoczynają się już od 3 249 zł za osobę.

Ile gwiazdek ma hotel Abamar?

arrow down
Hotel Abamar jest obiektem 4-gwiazdkowym.

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.