Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Idealna propozycja dla osób pragnących wypocząć w harmonii z sardyńską naturą, położony w sercu słynącej z piaszczystych plaż Santa Margherita di Pula. Malownicze położenie otoczone bujnym lasem sosnowym zapewnia niepowtarzalny klimat i bliskość przyrody, a klasycznie urządzone pokoje z balkonami dają możliwość podziwiania morza lub kojącego widoku na las piniowy. Na Gości czekają dwa baseny z wodą morską w otoczeniu tropikalnej zieleni: półolimpijski oraz przeznaczony dla dzieci, a biała, szeroka plaża dostępna schodami oferuje zarówno wymarzone warunki do relaksu, jak i rozrywkę w hotelowym barze. To nie tylko wypoczynek na łonie natury, ale także świetna baza do odkrywania uroków południowo-zachodniej Sardynii.
Położenie
Hotel położony jest w południowej części Sardynii, w miejscowości Santa Margherita di Pula, tuż przy prywatnej plaży (serwis plażowy czynny sezonowo), ręczniki, leżaki i parasole są dodatkowo płatne.
- Obiekt oddalony jest o 55 km od lotniska
- 12 km od miasta Pula
- 400 m od sklepów, barów oraz restauracji.
- W pobliżu znajduje się przystanek autobusowy umożliwiający dojazd do Chia, Pula i Cagliari.
Plaża
Goście mają dostęp do wydzielonego hotelowego odcinka długiej, piaszczystej plaży Santa Margherita di Pula z łagodnym zejściem do morza, położonej bezpośrednio przy hotelu. Parasole i leżaki na plaży są płatne.
Dla dzieci
Dla najmłodszych przygotowano brodzik oraz łóżeczka niemowlęce (wymagana rezerwacja, płatność na miejscu).
Baseny
Na terenie hotelu znajdują się dwa baseny z wodą morską: półolimpijski oraz basen dla dzieci, otoczone słonecznym tarasem. Goście mogą korzystać z parasoli i leżaków przy basenie, ręczniki dostępne są za dodatkową opłatą.
Atrakcje
Hotel oferuje rekreację przy basenie, natomiast za dodatkową opłatą dostępny jest kort tenisowy, wypożyczalnia rowerów oraz różnorodne sporty wodne organizowane przez zewnętrzne agencje.
Informacje dodatkowe
Hotel oferuje Wi-Fi oraz pralnię.
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Super położenie hotelu, blisko ładnej, czyściutkiej plaży. Mały, przyjemny hotel z fajną atmosferą.
Więcej wad niż zalet - można wypocząć z uwagi na położenie hotelu. Pobyt maksymalnie do 7 dnie - 14 to już męka z powodu mało urozmaiconego menu.
Położenie hotelu blisko plaży i lasku sosnowego jest godne polecenia
1. Kiepskie pokoje (na zdjęciach pokazywane są pokoje superior, podczas gdy w standardowej ofercie są inne ? dużo gorsze). Hotel na pewno nie ma czterech gwiazdek! To klasa 2,5 gwiazdki ? maksymalnie 3. Pokoje do drugiego piętra włącznie ? stare nie remontowane (z lat 60-tych XX w.). Stare łóżka i niewygodne materace. Klimatyzacja działała ? w jednym pokoju całkiem nieźle, ale w drugim już dużo gorzej. 2. Brama wiazdowa niezwykle obskurna. 3. Telewizor w pokoju bardzo mały, praktycznie tylko i wyłącznie z włoskimi kanałami. 4. Brak sejfu w pokojach (w 4-ro gwiazdowym hotelu!!!) 5. Pokoje kiepsko się zamykają ? w pierwszym zamek był wyrobiony, a w drugim ledwo działał. 6. Basen ze słoną wodą jest dużym utrudnieniem. Słona woda w morzu i w basenie ? to chyba przegięcie. Basen brudny ? wpadają doń liście z pobliskich drzew. Od czasu do czasu czyści się basen w czasie kiedy jest otwarty (a ponadto w nocy) ? jednak zdarzyło mi się pływać w liściach i igliwiu. 7. Podczas kolacji, serwowanej do stolików widoczne nierówne traktowanie gości. W przeważającej liczbie Włosi otrzymywali lepsze stoliki ? z widokiem na morze, a reszta gości ? w głębi (podczas śniadania, podział stolików nie obowiązuje ? każdy siada gdzie chce). Goście różnych biur otrzymywali odmienne menu, uwaga ta dotyczy także ilości podawanej wody i wina ? nie oszukujmy się Włosi otrzymywali lepsze jedzenie! A Słowacy więcej napoi niż Polacy. Kolacja podawana bardzo późno ? po godz. 20.00 i celebrowana do 21 lub nawet 21.30. 8. Brak animacji ? oprócz porannego aerobiku na plaży i występu 2 artystów, śpiewających piosenki. 9. Na plaży brak WC ? zatem większość plażowiczów załatwia swoje potrzeby do morza. 10. Leżaki hotelowe na plaży płatne ? w pierwszej linii 10 euro/osoba/dzień, w a pozostałych ? połowa tej kwoty. 11. Brak możliwości wykupienia all inclusive. Za wszystkie lunche i napoje trzeba płacić osobno. 12. Śniadania mało urozmaicone i zawsze takie same (codziennie jajko na twardo, ta jakby nikt nie znał innych form przyrządzania jajek). Jeden gatunek sera żółtego, salami (słone) i obrzydliwa mortadela. Długo czeka się na przynoszoną do stolika kawę czy herbatę. 13. Rezydentka zajmowała się sobą a nie turystami. Chciała im tylko ?wcisnąć wycieczki? ? bardzo drogie. Np. rejs jachtem za ok. 160 euro, kiedy nieopodal w barze (po lewej stronie hotelu) można wypożyczyć łódź za ok. 150 euro + benzyna (20-40 euro) na 5-6 osób. Są też inne oferty firm, które gotowe są za podobną cenę odebrać turystów z pobliskiego molo. 14. Hotel nie troszczy się o rzeczy turystów. Mnie zginęła piżama (podczas sprzątania pokoju) i miałem dużo problemów aby odzyskać odszkodowanie ? udało mi się dopiero po ok. tygodniu i to jeszcze zrobili mi łaskę, że zapłacili!!! Sprzątające zabrały ponadto ozdobny, plastikowy talerz, który nabyliśmy z żoną w pobliskim sklepie oraz plastikowe łyżki. Później starały się zrekompensować nam to w postaci jednorazowych talerzy i widelców. 15. Wi-Fi działa tylko przy recepcji ? tak średnio w ciągu dnia i kiepsko wieczorem. 16. Plaga komarów, chociaż wydaje mi się, że kilka osób zostało pogryzionych przez inne insekty (niż komary), które znajdowały się w starych łóżkach. 17. Pobliscy mieszkańcy znają kiepską reputację tego hotelu ? potwierdzali to w rozmowach z nami.
Tripadvisor