3,8 / 10

Średnia ocena
Opinie o hotelu Abamar
Włochy / Sardynia

Abamar

Zobacz na mapie

Ocena na podstawie 1 opinii

Stosunek jakości do ceny: PONIŻEJ OCZEKIWAŃ

Szczegółowe oceny
  • 1.8
    Hotel

    • 2,0 Basen
    • 2,0 Obsługa
    • 1,0 Rozrywka i animacje
    • 2,0 Sport
    • 2,0 Udogodnienia dla dzieci
  • 3.3
    Pokoje

    • 4,0 Czystość
    • 3,0 Łazienka
    • 4,0 Wielkość
    • 2,0 Wyposażenie
  • 5.4
    Położenie

    • 2,0 Atrakcje w okolicy
    • 9,0 Ciche i kameralne położenie
    • 5,0 Możliwości komunikacyjne
    • 9,0 Odległość od plaży
    • 2,0 Restauracje/bary w okolicy
  • 5.0
    Posiłki

    • 6,0 Ilość
    • 6,0 Jakość i smak
    • 3,0 Obsługa/serwis
    • 5,0 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Ciche i kameralne położenie

Opinie

Dodane przez    
 
  • 3,8 / 10

    Krzysztof
    Para
    Pobyt: Sierpień 2016

    • Zalety Położenie hotelu blisko plaży i lasku sosnowego jest godne polecenia
    • Wady 1. Kiepskie pokoje (na zdjęciach pokazywane są pokoje superior, podczas gdy w standardowej ofercie są inne ? dużo gorsze). Hotel na pewno nie ma czterech gwiazdek! To klasa 2,5 gwiazdki ? maksymalnie 3. Pokoje do drugiego piętra włącznie ? stare nie remontowane (z lat 60-tych XX w.). Stare łóżka i niewygodne materace. Klimatyzacja działała ? w jednym pokoju całkiem nieźle, ale w drugim już dużo gorzej. 2. Brama wiazdowa niezwykle obskurna. 3. Telewizor w pokoju bardzo mały, praktycznie tylko i wyłącznie z włoskimi kanałami. 4. Brak sejfu w pokojach (w 4-ro gwiazdowym hotelu!!!) 5. Pokoje kiepsko się zamykają ? w pierwszym zamek był wyrobiony, a w drugim ledwo działał. 6. Basen ze słoną wodą jest dużym utrudnieniem. Słona woda w morzu i w basenie ? to chyba przegięcie. Basen brudny ? wpadają doń liście z pobliskich drzew. Od czasu do czasu czyści się basen w czasie kiedy jest otwarty (a ponadto w nocy) ? jednak zdarzyło mi się pływać w liściach i igliwiu. 7. Podczas kolacji, serwowanej do stolików widoczne nierówne traktowanie gości. W przeważającej liczbie Włosi otrzymywali lepsze stoliki ? z widokiem na morze, a reszta gości ? w głębi (podczas śniadania, podział stolików nie obowiązuje ? każdy siada gdzie chce). Goście różnych biur otrzymywali odmienne menu, uwaga ta dotyczy także ilości podawanej wody i wina ? nie oszukujmy się Włosi otrzymywali lepsze jedzenie! A Słowacy więcej napoi niż Polacy. Kolacja podawana bardzo późno ? po godz. 20.00 i celebrowana do 21 lub nawet 21.30. 8. Brak animacji ? oprócz porannego aerobiku na plaży i występu 2 artystów, śpiewających piosenki. 9. Na plaży brak WC ? zatem większość plażowiczów załatwia swoje potrzeby do morza. 10. Leżaki hotelowe na plaży płatne ? w pierwszej linii 10 euro/osoba/dzień, w a pozostałych ? połowa tej kwoty. 11. Brak możliwości wykupienia all inclusive. Za wszystkie lunche i napoje trzeba płacić osobno. 12. Śniadania mało urozmaicone i zawsze takie same (codziennie jajko na twardo, ta jakby nikt nie znał innych form przyrządzania jajek). Jeden gatunek sera żółtego, salami (słone) i obrzydliwa mortadela. Długo czeka się na przynoszoną do stolika kawę czy herbatę. 13. Rezydentka zajmowała się sobą a nie turystami. Chciała im tylko ?wcisnąć wycieczki? ? bardzo drogie. Np. rejs jachtem za ok. 160 euro, kiedy nieopodal w barze (po lewej stronie hotelu) można wypożyczyć łódź za ok. 150 euro + benzyna (20-40 euro) na 5-6 osób. Są też inne oferty firm, które gotowe są za podobną cenę odebrać turystów z pobliskiego molo. 14. Hotel nie troszczy się o rzeczy turystów. Mnie zginęła piżama (podczas sprzątania pokoju) i miałem dużo problemów aby odzyskać odszkodowanie ? udało mi się dopiero po ok. tygodniu i to jeszcze zrobili mi łaskę, że zapłacili!!! Sprzątające zabrały ponadto ozdobny, plastikowy talerz, który nabyliśmy z żoną w pobliskim sklepie oraz plastikowe łyżki. Później starały się zrekompensować nam to w postaci jednorazowych talerzy i widelców. 15. Wi-Fi działa tylko przy recepcji ? tak średnio w ciągu dnia i kiepsko wieczorem. 16. Plaga komarów, chociaż wydaje mi się, że kilka osób zostało pogryzionych przez inne insekty (niż komary), które znajdowały się w starych łóżkach. 17. Pobliscy mieszkańcy znają kiepską reputację tego hotelu ? potwierdzali to w rozmowach z nami.

    Więcej wad niż zalet - można wypocząć z uwagi na położenie hotelu. Pobyt maksymalnie do 7 dnie - 14 to już męka z powodu mało urozmaiconego menu.

    Opinia dodana:
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi