Royal Perla





Opis oferty
Bułgaria/Słoneczny Brzeg
Opis
Hotel Perla Royal to jeden z najbardziej lubianych i polecanych hoteli sieci Perla. Kameralny budynek w butikowym stylu znajduje się w miejscowości Primorsko. W miasteczku znajdują się liczne restauracje, bary i puby, a półwysep okala podświetlona nocą nadmorska promenada. Doskonały hotel dla rodzin z dziećmi i osób ceniących spokojny wypoczynek.
Aquapark Aqua Palanet
Znajduje się ok. 550m od hotelu. Odwiedzający mogą korzystać z wielu atrakcji, jakie oferuje obiekt, m.in. kompleks basenów ze zjeżdżalniami typu wirnik, rampy czy "rwąca rzeka'. Dla najmłodszych przygotowana jest oddzielna strefa ze specjalnymi mini zjeżdżalniami. Wokół basenów znajdują się leżaki i parasole, a do dyspozycji gości jest kawiarnia, pizzeria, cukiernia oraz bar. W kompleksie aquaparku znajduje się kryty basen o wymiarach olimpijskich, a także doskonale wyposażone centrum Fitness oraz SPA. Poza tradycyjnymi masażami Goście mogą skorzystać z szerokiego wyboru zabiegów z użyciem olejków eterycznych, a w szczególności popularnego w Bułgarii olejku różanego. Wejście dla dzieci o wzroście do 90 cm BEZPŁATNE. Ceny dla dorosłych i dzieci powyżej 90cm dostępne u rezydenta Onholidays.
Położenie
Odległość od centrum miejscowości - 600m
Odległość od plaży - 150m
Odległość do Aquaparku Aqua Planet - 550km
Odległość od lotniska w Burgas - 60km (transfer ok. 1 godziny)
Plaża
Hotel położony jest ok. 150m od szerokiej i długiej plaży południowej. Jest od niej oddzielony rzeką - Goście mogą dojść do plaży pobliskim mostkiem (ok. 5min drogi) lub skorzystać z obsługiwanej przez hotel łódki (ok. 2min, bezpłatne, kursuje do godz. 18:00). Plaża jest publiczna. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
Hotel udogodnienia
Perla Royal to pięciogwiazdkowy hotel uznawany za jeden z bestsellerów ostatnich lat. Składa się z dwóch budynków (budynek główny i restauracja oddzielnie).
Goście mogą korzystać z udogodnień dostępnych w kompleksie, do których należą: basen zewnętrzny z wydzieloną częścią dla dzieci, leżaki i parasole przy basenie, restauracja, bar wewnątrz hotelu, tenis stołowy, plac zabaw.
W całym hotelu działa klimatyzacja, a także dostępne jest bezpłatne WI-FI.
Cisza nocna w hotelu obowiązuje od 22:00 do 07:00.
Check in od 14:00
Check out do 12:00
Hotel nie jest przystosowany do osób niepełnospranych poruszających się na wózku.
Pokoje
Pokoje 2 - osobowe - pow. ok. 26m2; wyposażenie: sypialnia (1 łóżko podwójne) z częścią wypoczynkową (dwie sofy), szafa, mała lodówka, klimatyzacja, TV, bezpłatne WI-FI, łazienka z prysznicem i wanną, WC, suszarka do włosów, balkon, sejf (bezpłatny).
Maksymalne obłożenie: 2+2 / 3+1 / 4
Pokoje promocyjne - pokój standardowy w cenie promocyjnej. Ograniczona ilość, tylko w opcji wyżywienia all inclusive. Maksymalne obłożenie: 2+2
Łóżeczka dla dzieci w cenie, w miarę dostępności
Wiek dziecka w hotelu: 0-12,99 lat
Wyżywienie
All Inclusive
7:30 - 10:00 - śniadanie
12:00 - 14:00 - obiad
18:00 - 21:00 - kolacja
Wszystkie posiłki serwowne w formie bufetu w restauracji.
10:00-12:00/14:00-18:00, - przekąski (pizza, frytki, burgery, naleśniki)
Lokalne napoje: wino, piwo, wódka, whiskey, rakia, napoje bezalkoholowe woda, kawa, herbata - 1 bar wewnątrz hotelu (czynny w godz. 10:00 - 23:00) serwujący alkohole oraz napoje bezalkoholowe.
Dodatkowo płatne
Dodatkowo płatne
Rozmowy telefoniczne
Alkohole nieujęte w opcji All Inclusive, świeżo wyciskane soki
Sporty wodne (oferta zewnętrzna)
Sejf
Leżaki i parasole na plaży
Dodatkowe informacje
• BAGAŻ WLICZONY W CENĘ WYJAZDU: 20KG REJESTROWANY I 5KG PODRĘCZNY.
• Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy, a także funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, w tym atrakcji, retauracji, barów, mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które Organizator nie będzie miał wpływu.
Hotel zastrzega sobie prawo wymeldowania Klientów, którzy w sposób rażący naruszają zasady hotelu i ogólnie przyjęte dobre obyczaje.
Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
Środki bezpieczeństwa w związku z epidemią covid-19
INFORMUJEMY, ŻE PRIMORSKO JEST OBSZAREM WOLNYM OD COVID-19
Wasze bezpieczeństwo i komfort zawsze były naszym głównym celem. Zaufaliście nam Państwo i chcemy, abyście w naszych hotelach czuli się pewnie i komfortowo. Dlatego wdrożyliśmy dodatkowe działania dezynfekujące na terenie hoteli Perla, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się COVID-19.
Na bieżąco monitorujemy informacje dostarczane przez Światową Organizację Zdrowia, lokalne służby zdrowia oraz Centrale Operacyjne w Bułgarii i codziennie wdrażamy wszystkie obowiązujące procedury i środki bezpieczeństwa. Szczególną uwagę będziemy zwracać na ich przestrzeganie przez naszych pracowników i Gości hotelu.
1.
Dezynfekcja hotelu
• Będziemy monitorować temperaturę ciała każdej osoby wchodzącej do hotelu, a następnie będziemy oferować Gościom możliwość dezynfekcji rąk. Administratorzy recepcji nie będą dopuszczać do tłumów Gości, blaty robocze recepcji będą dezynfekowane po każdym zameldowaniu.
• Zdystansowanie socjalne będzie obserwowane przez cały czas, od momentu przybycia Gościa do hotelu, aż do jego wyjazdu.
• Środki dezynfekujące są umieszczane we wszystkich strefach wspólnych.
• Podczas dezynfekcji hoteli, główny nacisk zostanie położony na pokoje hotelowe: łazienki, włączniki oświetlenia, klamki, piloty, itp.
• Wszyscy pracownicy hotelu otrzymają niezbędne wyposażenie ochronne zalecane przez Ministerstwo Zdrowia.
2.
Restauracja, lobby bar, bar przy basenie, ogród i baseny
• Został przygotowany plan żywienia Gości, zgodnie z odpowiednimi poleceniami oficjalnych władz sanitarnych.
• Każdy pokój na cały pobyt ma przydzielony jeden konkretny stolik w restauracji i może korzystać tylko z tego stolika.
• W restauracji, barach i ogrodzie Goście mogą korzystać z naszej oferty kulinarnej z zachowaniem wskazanej odległości.
• Wchodząc do restauracji Gość zobowiązany jest do dezynfekcji rąk.
• Sanitariaty zostaną zdezynfekowane na wszystkich powierzchniach po użyciu.
• Wszyscy pracownicy zostaną wyposażeni w niezbędny sprzęt ochronny.
• Wszystkie bufety w restauracji zostaną przykryte w celu zabezpieczenia posiłku, a nasi sympatyczni kelnerzy zadbają o to, by posiłek był podawany przy wydawkach.
• Wszystkie posiłki będą zapewnione tylko na terenie otwartym hotelu.
• Baseny zewnętrzne, leżaki i parasole słoneczne będą konserwowane i dezynfekowane zgodnie z wymogami Ministerstwa Zdrowia.
3.
Bezpieczeństwo i higiena pracowników
• Zapewniamy wszystkie niezbędne środki ochrony.
• Wzmocniona zostaje dezynfekcja miejsc pracy.
• Zapewnienie fizycznej odległości.
• Regularne monitorujemy stanu zdrowia wszystkich pracowników.
4. Zalecenia dla naszych Gości
Oczywiste jest, że odpowiedzialność za zdrowie naszych gości i pracowników musi być dzielona, dlatego proszę zwrócić uwagę na poniższe zalecenia:
• Utrzymywać higienę osobistą.
• Zachowanie dystansu społecznego.
• Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w hotelach Perla i ich przestrzeganie.
• Natychmiastowe powiadamianie naszych pracowników w przypadku wystąpienia objawów.
Bądźcie pewni, że nasz zespół zapewni wszelkie możliwe i bezpieczne środki bez zakłócania komfortu wypoczynku naszych Gości!
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPokój 2-osobowy - promocyjny
2 dorosłych
Pokój 2-osobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiOpinie
Rodzina z dziećmi
Rodzina z dziećmi
Para
Para
Para
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Nie ma wymaganych dokumentów na wylot.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.