2 939  

za wszystkich

30
teren hotelu
restauracja
budynek główny, basen
basen
basen

Opis oferty

Region: Sharm el SheikhBiuro podróży (przedsiębiorca): Anex PolandKod oferty: WAK778373

Kategoria

5

Region

Sharm El-Sheikh

Opis

Prywatna plaża z rafą koralową

Idealne miejsce do nurkowania

Krótki transfer

Krótko o hotelu...

Położony w pięknej okolicy Naama Bay, oferujący bezpośredni dostęp do plaży oraz spektakularne widoki na Morze Czerwone. Goście mogą korzystać z eleganckich pokoi, basenów, centrum spa oraz szerokiej oferty sportów wodnych, w tym nurkowania i snorkelingu. Resort zapewnia również wyśmienitą kuchnię, bogaty program animacyjny oraz liczne atrakcje, co czyni go idealnym miejscem na relaksujący wypoczynek i aktywne wakacje.

Położenie

Hotel znajduje się ok. 2 km od centrum Sharm El Sheikh, ok. 10 km od lotniska w Sharm El Sheikh, w sąsiedztwie hotelu Park Regency Resort (Ex. Hyatt Regency Sharm El Sheikh),

Internet

Wi-Fi (bezpłatne na terenie hotelu)

Plaża

Bezpośrednio przy prywatnej piaszczystej plaży z rafą koralową, leżaki i parasole bezpłatne, bar na plaży objęty formułą All Inclusive,

Hotel

Hotel renomowanej sieci Movenpick, posiada 116 pokoi zlokalizowanych w trzech 5-piętrowych budynkach i czterech 2-piętrowych willach, do dyspozycji gości; lobby z recepcją, główna restauracja w formie bufetu, restauracja a la carte przy basenie, restauracja a la carte z kuchnią orientalną, 2 płatne restauracje a la carte (kuchnia indyjska i włoska), bar na plaży, bar przy basenie, lobby bar, kawiarnia, centrum SPA, basen dla dzieci (podgrzewany sezonowo), basen zewnętrzny (podgrzewany sezonowo), leżaki i parasole przy basenie, ręczniki plażowe (bezpłatnie).

Zakwaterowanie

Pokoje Classic Partial Sea View; ok. 24 m2, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma łóżkami pojedynczymi typu twin, klimatyzacja, TV-SAT, telefon, sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, łazienka (WC, prysznic, suszarka), balkon, częściowy widok na morze, w formie dostawki dostępne jest jedno pojedyncze łóżko o wymiarach 120 cm x 200 cm (płatne),

Pokoje Superior Side Sea View; ok. 35 m2, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma łóżkami pojedynczymi, klimatyzacja, TV-SAT, telefon, sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, łazienka (WC, prysznic, suszarka), balkon, boczny widok na morze, w formie dostawki dostępna jest sofa o wymiarach 135 cm x 175 cm (płatna),

Pokoje Superior Sea View; ok. 35 m2, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma łóżkami pojedynczymi, klimatyzacja, TV-SAT, telefon, sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, łazienka (WC, prysznic, suszarka), balkon, widok na morze, w formie dostawki dostępna jest sofa o wymiarach 135 cm x 175 cm (płatna),

Pokoje Deluxe Side Sea View; ok. 30 m2, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma łóżkami pojedynczymi typu twin, klimatyzacja, TV-SAT, telefon, sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, łazienka (WC, prysznic, suszarka), okno francuskie, boczny widok na morze, w formie dostawki dostępna jest rozkładana sofa o wymiarach 180 cm x 200 cm (płatna),

Sport i rozrywka

Basen (podgrzewany sezonowo)

Siłownia

Amfiteatr

Muzyka na żywo

Aerobik i aerobik wodny

Dyskoteka

Animacje

Snorkeling (płatny)

Łaźnia turecka (płatna)

Sauna (płatna)

Jacuzzi (płatne)

Masaże (płatne)

Dla dzieci

Basen (podgrzewany sezonowo)

Mini klub

Animacje

Menu w restauracji

Wyżywienie

Bed & Breakfast; śniadania w formie bufetu, napoje dodatkowo płatne,

Half Board; śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, napoje dodatkowo płatne,

All Inclusive; śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, popołudniowe przekąski, kawa/herbata, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne są w godzinach 10.00 - 00.00 w wyznaczonych barach oraz godzinach. Dodatkowo płatne; importowane alkohole oraz napoje, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane oraz napoje energetyczne.

Goście mogą wybrać tylko jedną restaurację na kolację.

Restauracja a la carte El Kababgy (kuchnia orientalna) raz bezpłatnie przy pobycie minimum 7 nocy lub dłużej.

Na lody goście otrzymują kupony, 2 kupony dziennie na pokój jednoosobowy i 4 kupony dziennie na pokój dwuosobowy. Po okazaniu kuponu goście otrzymują lody.

Lody Movenpick serwowane są za dodatkową opłatą.

Kawa z ekspresu jest serwowana tylko na śniadanie w głównej restauracji.

Wino jest serwowane tylko w głównej restauracji na obiad i kolację oraz w Moods Lobby Bar.

Ważne informacje

Powyższe materiały mają charakter informacyjny oraz poglądowy oferty hotelu. Opisy przygotowane są na podstawie broszur przekazanych przez poszczególne obiekty jeszcze przed rozpoczęciem każdego sezonu. Kierownictwo hoteli zawsze zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w formie czy w zakresie świadczonych usług, jak również do rezygnacji z części z nich, nawet bez wcześniejszego powiadomienia. Szczegółowy program wyżywienia oraz wykaz usług dostępny jest na miejscu podczas zakwaterowania. Podane godziny i forma serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe lub inne okoliczności.

W przypadku rezerwacji imprez turystycznych dla rodzin z dziećmi (dla więcej niż 3 osób w pokoju) zalecamy głównie rezerwację pokoi rodzinnych. Pokoje standardowe, superior, deluxe oraz pokoje typu Promo/Economy mają stosunkowo niewielką powierzchnię i nie zawsze jest możliwe wstawienie do nich więcej niż jednej dostawki. Atrakcyjna cena pokoju standardowego lub ekonomicznego dla rodzin i zakwaterowanie w nich większej ilości osób, wiąże się zatem bezpośrednio z ograniczeniem komfortu wypoczynku.

Godziny pracy aquaparków oraz zjeżdżalni określane są indywidualnie przez hotel. Najczęściej są one czynne 2 - 3 godziny przed obiadem/lunchem oraz 2 - 3 godziny po południu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Deluxe side sea view room

2 dorosłych

WylotSkyUp MT Limited, U5 7347
13:1518:20
WAW · 13.12 (Sob.)Warszawa - Chopin
SSH · 13.12 (Sob.)Sharm El Sheikh
PrzylotSkyUp MT Limited, U5 7348
10:3014:05
SSH · 16.12 (Wt.)Sharm El Sheikh
WAW · 16.12 (Wt.)Warszawa - Chopin
2 939 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking Parking Smile, Komitetu Obrony Robotników 32, 02-148 Warszawa

170
za 1 auto
1 auto
Data od
13.12.2025
Data do
16.12.2025
170
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 939

Cena całkowita

2 939
Do zapłaty teraz2 939

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 4

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 4 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Klaudia
Opinia zweryfikowana

Sierpień 2025

·

Para

Dodano: 10.08.2025

3.6

+3

Absolutnie nie polecamy tego hotelu – były to nasze najgorsze wakacje w życiu, a podróżujemy sporo. Mimo że zapłaciliśmy prawie 10 tysięcy zł za pobyt dla dwóch osób w formule All Inclusive, od pierwszych chwil czuliśmy się tam jak intruzi, którym trzeba patrzeć na ręce. Przy każdym wejściu na posiłek spisywano numer pokoju, jakbyśmy próbowali wynieść pół bufetu. Znajoma, która wyszła zjeść przy stoliku na zewnątrz i chciała wrócić po zwykłą Coca-Colę, miała problemy z wejściem.

Hotel sprawia pozory luksusu, ale im dłużej się w nim przebywa, tym bardziej wychodzi na jaw, że jest to jedynie fasada. Obsługa w większości posługuje się językiem rosyjskim, co w połączeniu z faktem, że 95% gości to Rosjanie, sprawia, że osoby z innych krajów czują się wyobcowane. Nas, Polaków, było zaledwie czworo. Po angielsku da się porozumieć, ale w ograniczonym stopniu – dla kogoś, kto nie zna tego języka dobrze, kontakt z obsługą będzie praktycznie niemożliwy. Brak jest polskich animatorów, a animacje prowadzone są wyłącznie po rosyjsku lub angielsku. Sam zespół animacyjny jest sympatyczny, ale bariery językowe robią swoje.

Formuła All Inclusive w tym hotelu to kpina. Napoje podawane są w papierowych lub maleńkich plastikowych kubkach, a piwo to głównie piana – dosłownie jeden łyk płynu. Nawet po zostawieniu napiwku serwowano to samo „mikro piwo”. Drinki, które w jednym barze są darmowe, w innym już płatne – i to te same składem. Ciężko było się połapać, co faktycznie obejmuje All Inclusive, a co jest dodatkowo płatne.

Żartem były lody – pomimo All Inclusive, otrzymywało się papierowe kupony na dwie gałki gorszej jakości lodów dwa razy dziennie. Lody Movenpick, mimo że hotel nosi tę samą nazwę, były dodatkowo płatne. Kolejna dziwna praktyka – niektóre bary czy restauracje zamykano wcześniej, niż deklarowano. Bar, który miał działać do północy, o 23:00 miał już zgaszone światła i wypraszano gości, a czynny pozostawał tylko ten z dopłatą.

Oferta gastronomiczna była uboga i mało elastyczna. Przykład: w barze przy recepcji miały być słodkości i wypieki. Gdy o nie poprosiłam, pani z obsługi nie wiedziała, o co chodzi. Dopiero po interwencji menadżera wyjęto spod lady (!) trzy zastreczowane talerze z kilkoma mini bułeczkami. Pani postawiła je przed nami i… stała, patrząc, jak jemy. Atmosfera była tak niezręczna, że szybko się stamtąd zebraliśmy.

Sprzątanie w pokojach było na bardzo niskim poziomie. Plamy w łazience, które były już w dniu przyjazdu, pozostały do końca pobytu. W zlewie brud i zacieki – mam na to zdjęcia. Wrażenie, jakie robi hotel przy pierwszym kontakcie, bardzo szybko znika, gdy widzi się takie szczegóły.

Infrastruktura to kolejny koszmar. Aby dojść do lobby, trzeba pokonać labirynt przejść między piętrami, ponieważ środek hotelu jest w budowie (powstają ruchome schody). Przejście zajmuje około 10 minut. To miejsce jest wyjątkowo nieprzyjazne dla dzieci, osób starszych czy z ograniczoną mobilnością.

Rafa przy hotelu może i jest, ale w większości martwa. Rozrywka praktycznie nie istnieje – poza muzyką na żywo na flecie w płatnym barze wieczorem i animatorów nie ma żadnych atrakcji. Wszystko jest tak zorganizowane, by gość dokupił droższą opcję „Prestige”, w ramach której można napić się normalnej kawy czy skorzystać z dodatkowych aktywności, jak jazda konna.

Podsumowując – właściciele stawiają na maksymalny zysk kosztem gości. Nawet jeśli obsługa sama w sobie jest miła (co wynika raczej z kultury osobistej pracowników niż standardów hotelu), to ich możliwości są mocno ograniczone przez politykę zarządzających. Zapłaciliśmy jak za luksusowe wakacje, a czuliśmy się jak w miejscu, które próbuje wycisnąć z gościa każdą dodatkową złotówkę, jednocześnie traktując go z podejrzliwością. W zeszłym roku w Grecji, za tę samą kwotę, mieliśmy prawdziwe 5* – szkło, firmowe alkohole, pełny dostęp do oferty hotelu bez ukrytych opłat.

(...)

Bieda w kubeczkach, lodowe kupony, zamykane bary i ciągłe poczucie, że trzeba dopłacić, żeby móc korzystać z „pełnego” standardu. Nie polecamy absolutnie nikomu i mamy nadzieję, że nasza opinia uchroni innych przed zmarnowanym urlopem.

Zalety

Miły i zaangażowany zespół animacyjny.

Sympatyczna obsługa indywidualna.

Dostępna rafa przy plaży (choć w większości martwa).

Bliskość plaży, wystarczająca liczba leżaków.

Kilka miejsc z ładnym widokiem na morze.

Czysta woda w morzu.

Dobre pierwsze wrażenie przy wejściu do hotelu.

Wady

Obsługa głównie rosyjskojęzyczna, brak polskich animatorów.

Większość gości to Rosjanie

All Inclusive ubogie, piwo to piana, czujesz się jak złodziej

Lody tylko na kupony, Movenpick płatne.

Bary zamykane wcześniej niż w ofercie.

Słabe sprzątanie, hotel w remoncie, trudny dostęp do lobby.

Mało atrakcji, namawianie do opcji Prestige.

(...)

Czy ta opinia była pomocna?
0
0
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy Movenpick Resort Sharm el Sheikh (ex. Sofitel)

Nurkowanie w Sharm el Sheikh 7 km w linii prostej od hotelu
Sharm el Sheikh to istny raj dla pasjonatów odkrywania uroków podwodnego świata, a rafy koralowe znajdujące się w pobliżu tego znanego egipskiego kurortu, uznawane są za jedne z najbardziej fascynujących na świecie. W Sharm el Sheikh nie brakuje doskonałych warunków do snokelingu oraz nurkowania głębinowego z akwalungiem, bez względu stopień zaawansowania. Wśród najpopularniejszych miejscówek do nurkowania, wymienić można m.in. Park Narodowy Ras Mohammed, wyspę Tiran oraz okolice wraku Thistlegorm. W tych rejonach temperatura Morza Czerwonego rzadko spada poniżej 20 st. C, a wysokie zasolenie wody przekłada się na doskonałą widoczność, sięgającą 20-30 metrów. Na amatorów głębin czeka m.in. ok. 250 raf koralowych i ponad 1000 gatunków ryb!

Zobacz więcej

Nurkowanie w Sharm el Sheikh

Pogoda

Grudzień

19°C
11°C
23°C
10

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

Wiza Sinai Only
Podczas podróży do kurortów położonych na Półwyspie Synaj takich jak Sharm El-Sheikh, Taba czy Dahab jest możliwość otrzymania na lotnisku bezpłatnej wizy wydawanej jako stempel paszportowy. Wiza ważna jest przez 14 dni i uprawnia do podróżowania po wschodnim Wybrzeżu Półwyspu Synaj: od Granic Ras Mohammed (w pobliżu miasta Sharm el Sheikh) do Taby włącznie oraz do Klasztoru Świętej Katarzyny na południu półwyspu. Należy pamiętać, że ten rodzaj wizy nie upoważnia do poruszania się po pozostałych częściach Półwyspu Synaj, ani wyjazdów na wycieczki fakultatywne do innych miejscowości Egiptu.