Opinie o hotelu
Movenpick Resort Sharm el Sheikh (ex. Sofitel)

6.4
Średni
4 opinie

4.5

5460 opinii

Absolutnie nie polecamy tego hotelu – były to nasze najgorsze wakacje w życiu, a podróżujemy sporo. Mimo że zapłaciliśmy prawie 10 tysięcy zł za pobyt dla dwóch osób w formule All Inclusive, od pierwszych chwil czuliśmy się tam jak intruzi, którym trzeba patrzeć na ręce. Przy każdym wejściu na posiłek spisywano numer pokoju, jakbyśmy próbowali wynieść pół bufetu. Znajoma, która wyszła zjeść przy stoliku na zewnątrz i chciała wrócić po zwykłą Coca-Colę, miała problemy z wejściem. Hotel sprawia pozory luksusu, ale im dłużej się w nim przebywa, tym bardziej wychodzi na jaw, że jest to jedynie fasada. Obsługa w większości posługuje się językiem rosyjskim, co w połączeniu z faktem, że 95% gości to Rosjanie, sprawia, że osoby z innych krajów czują się wyobcowane. Nas, Polaków, było zaledwie czworo. Po angielsku da się porozumieć, ale w ograniczonym stopniu – dla kogoś, kto nie zna tego języka dobrze, kontakt z obsługą będzie praktycznie niemożliwy. Brak jest polskich animatorów, a animacje prowadzone są wyłącznie po rosyjsku lub angielsku. Sam zespół animacyjny jest sympatyczny, ale bariery językowe robią swoje. Formuła All Inclusive w tym hotelu to kpina. Napoje podawane są w papierowych lub maleńkich plastikowych kubkach, a piwo to głównie piana – dosłownie jeden łyk płynu. Nawet po zostawieniu napiwku serwowano to samo „mikro piwo”. Drinki, które w jednym barze są darmowe, w innym już płatne – i to te same składem. Ciężko było się połapać, co faktycznie obejmuje All Inclusive, a co jest dodatkowo płatne. Żartem były lody – pomimo All Inclusive, otrzymywało się papierowe kupony na dwie gałki gorszej jakości lodów dwa razy dziennie. Lody Movenpick, mimo że hotel nosi tę samą nazwę, były dodatkowo płatne. Kolejna dziwna praktyka – niektóre bary czy restauracje zamykano wcześniej, niż deklarowano. Bar, który miał działać do północy, o 23:00 miał już zgaszone światła i wypraszano gości, a czynny pozostawał tylko ten z dopłatą. Oferta gastronomiczna była uboga i mało elastyczna. Przykład: w barze przy recepcji miały być słodkości i wypieki. Gdy o nie poprosiłam, pani z obsługi nie wiedziała, o co chodzi. Dopiero po interwencji menadżera wyjęto spod lady (!) trzy zastreczowane talerze z kilkoma mini bułeczkami. Pani postawiła je przed nami i… stała, patrząc, jak jemy. Atmosfera była tak niezręczna, że szybko się stamtąd zebraliśmy. Sprzątanie w pokojach było na bardzo niskim poziomie. Plamy w łazience, które były już w dniu przyjazdu, pozostały do końca pobytu. W zlewie brud i zacieki – mam na to zdjęcia. Wrażenie, jakie robi hotel przy pierwszym kontakcie, bardzo szybko znika, gdy widzi się takie szczegóły. Infrastruktura to kolejny koszmar. Aby dojść do lobby, trzeba pokonać labirynt przejść między piętrami, ponieważ środek hotelu jest w budowie (powstają ruchome schody). Przejście zajmuje około 10 minut. To miejsce jest wyjątkowo nieprzyjazne dla dzieci, osób starszych czy z ograniczoną mobilnością. Rafa przy hotelu może i jest, ale w większości martwa. Rozrywka praktycznie nie istnieje – poza muzyką na żywo na flecie w płatnym barze wieczorem i animatorów nie ma żadnych atrakcji. Wszystko jest tak zorganizowane, by gość dokupił droższą opcję „Prestige”, w ramach której można napić się normalnej kawy czy skorzystać z dodatkowych aktywności, jak jazda konna. Podsumowując – właściciele stawiają na maksymalny zysk kosztem gości. Nawet jeśli obsługa sama w sobie jest miła (co wynika raczej z kultury osobistej pracowników niż standardów hotelu), to ich możliwości są mocno ograniczone przez politykę zarządzających. Zapłaciliśmy jak za luksusowe wakacje, a czuliśmy się jak w miejscu, które próbuje wycisnąć z gościa każdą dodatkową złotówkę, jednocześnie traktując go z podejrzliwością. W zeszłym roku w Grecji, za tę samą kwotę, mieliśmy prawdziwe 5* – szkło, firmowe alkohole, pełny dostęp do oferty hotelu bez ukrytych opłat. (...) Bieda w kubeczkach, lodowe kupony, zamykane bary i ciągłe poczucie, że trzeba dopłacić, żeby móc korzystać z „pełnego” standardu. Nie polecamy absolutnie nikomu i mamy nadzieję, że nasza opinia uchroni innych przed zmarnowanym urlopem.

Miejsce rewelacyjne, spokój i cisza. Bardzo pomocna i miła obsługa. Jedzenieburozmaicone i dobre. Wielie możliwości na spędzejie czasu. Fajna rafa na plaży pod hotelem. Hotel jest bardzo duży przez co ma się wrażenie że jest momentami bardzo pusto. Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni tym miejsce. Napewno wrócimy!

nieakceptowalny, nie nadaje sie na odpoczynek w tym stanie

Hotel ma to właśnie położenie że jest ciut dalej od miasta ale nie na tyle żeby nie wybrać się na zakupy. Jedyne hałasy to muzyka w hotelu do 1 w nocy. Wspaniałe warunki do nurkowania. Niesamowicie zagospodarowany teren hotelu. Uprzejma obsługa. Basen jeden z większych jakie widziałem i w dodatku w fikuśnym kształcie. Jedzenie podawane w formie bufetu.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

3 042 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT8329
Nazwa  Movenpick Resort Sharm el Sheikh (ex. Sofitel)
Miejsce  Egipt / Sharm el Sheikh
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, tenis, nurkowanie

Nasi klienci docenili

check

Ras Mohammed zachwyca rafami koralowymi i nurkowaniem

check

SOHO Square oferuje promenadę z fontannami i restauracjami

check

Rejsy łodziami ze szklanym dnem po Morzu Czerwonym

check

Kolorowy Kanion zachwyca formacjami skalnymi i pustynnym krajobrazem

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.4
Średni
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.8
Hotel
5.5
Położenie
8.8
Pokoje
5.8
Wyżywienie
6.3
Atrakcje dla dzieci
4.7
Sport i rozrywka
6.7

Tripadvisor

4.5

Jakość noclegu

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Czystość

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.4
3.6
Klaudia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Para

Absolutnie nie polecamy tego hotelu – były to nasze najgorsze wakacje w życiu, a podróżujemy sporo. Mimo że zapłaciliśmy prawie 10 tysięcy zł za pobyt dla dwóch osób w formule All Inclusive, od pierwszych chwil czuliśmy się tam jak intruzi, którym trzeba patrzeć na ręce. Przy każdym wejściu na posiłek spisywano numer pokoju, jakbyśmy próbowali wynieść pół bufetu. Znajoma, która wyszła zjeść przy stoliku na zewnątrz i chciała wrócić po zwykłą Coca-Colę, miała problemy z wejściem. Hotel sprawia pozory luksusu, ale im dłużej się w nim przebywa, tym bardziej wychodzi na jaw, że jest to jedynie fasada. Obsługa w większości posługuje się językiem rosyjskim, co w połączeniu z faktem, że 95% gości to Rosjanie, sprawia, że osoby z innych krajów czują się wyobcowane. Nas, Polaków, było zaledwie czworo. Po angielsku da się porozumieć, ale w ograniczonym stopniu – dla kogoś, kto nie zna tego języka dobrze, kontakt z obsługą będzie praktycznie niemożliwy. Brak jest polskich animatorów, a animacje prowadzone są wyłącznie po rosyjsku lub angielsku. Sam zespół animacyjny jest sympatyczny, ale bariery językowe robią swoje. Formuła All Inclusive w tym hotelu to kpina. Napoje podawane są w papierowych lub maleńkich plastikowych kubkach, a piwo to głównie piana – dosłownie jeden łyk płynu. Nawet po zostawieniu napiwku serwowano to samo „mikro piwo”. Drinki, które w jednym barze są darmowe, w innym już płatne – i to te same składem. Ciężko było się połapać, co faktycznie obejmuje All Inclusive, a co jest dodatkowo płatne. Żartem były lody – pomimo All Inclusive, otrzymywało się papierowe kupony na dwie gałki gorszej jakości lodów dwa razy dziennie. Lody Movenpick, mimo że hotel nosi tę samą nazwę, były dodatkowo płatne. Kolejna dziwna praktyka – niektóre bary czy restauracje zamykano wcześniej, niż deklarowano. Bar, który miał działać do północy, o 23:00 miał już zgaszone światła i wypraszano gości, a czynny pozostawał tylko ten z dopłatą. Oferta gastronomiczna była uboga i mało elastyczna. Przykład: w barze przy recepcji miały być słodkości i wypieki. Gdy o nie poprosiłam, pani z obsługi nie wiedziała, o co chodzi. Dopiero po interwencji menadżera wyjęto spod lady (!) trzy zastreczowane talerze z kilkoma mini bułeczkami. Pani postawiła je przed nami i… stała, patrząc, jak jemy. Atmosfera była tak niezręczna, że szybko się stamtąd zebraliśmy. Sprzątanie w pokojach było na bardzo niskim poziomie. Plamy w łazience, które były już w dniu przyjazdu, pozostały do końca pobytu. W zlewie brud i zacieki – mam na to zdjęcia. Wrażenie, jakie robi hotel przy pierwszym kontakcie, bardzo szybko znika, gdy widzi się takie szczegóły. Infrastruktura to kolejny koszmar. Aby dojść do lobby, trzeba pokonać labirynt przejść między piętrami, ponieważ środek hotelu jest w budowie (powstają ruchome schody). Przejście zajmuje około 10 minut. To miejsce jest wyjątkowo nieprzyjazne dla dzieci, osób starszych czy z ograniczoną mobilnością. Rafa przy hotelu może i jest, ale w większości martwa. Rozrywka praktycznie nie istnieje – poza muzyką na żywo na flecie w płatnym barze wieczorem i animatorów nie ma żadnych atrakcji. Wszystko jest tak zorganizowane, by gość dokupił droższą opcję „Prestige”, w ramach której można napić się normalnej kawy czy skorzystać z dodatkowych aktywności, jak jazda konna. Podsumowując – właściciele stawiają na maksymalny zysk kosztem gości. Nawet jeśli obsługa sama w sobie jest miła (co wynika raczej z kultury osobistej pracowników niż standardów hotelu), to ich możliwości są mocno ograniczone przez politykę zarządzających. Zapłaciliśmy jak za luksusowe wakacje, a czuliśmy się jak w miejscu, które próbuje wycisnąć z gościa każdą dodatkową złotówkę, jednocześnie traktując go z podejrzliwością. W zeszłym roku w Grecji, za tę samą kwotę, mieliśmy prawdziwe 5* – szkło, firmowe alkohole, pełny dostęp do oferty hotelu bez ukrytych opłat. (...) Bieda w kubeczkach, lodowe kupony, zamykane bary i ciągłe poczucie, że trzeba dopłacić, żeby móc korzystać z „pełnego” standardu. Nie polecamy absolutnie nikomu i mamy nadzieję, że nasza opinia uchroni innych przed zmarnowanym urlopem.

Zalety

Miły i zaangażowany zespół animacyjny. Sympatyczna obsługa indywidualna. Dostępna rafa przy plaży (choć w większości martwa). Bliskość plaży, wystarczająca liczba leżaków. Kilka miejsc z ładnym widokiem na morze. Czysta woda w morzu. Dobre pierwsze wrażenie przy wejściu do hotelu.

Wady

Obsługa głównie rosyjskojęzyczna, brak polskich animatorów. Większość gości to Rosjanie All Inclusive ubogie, piwo to piana, czujesz się jak złodziej Lody tylko na kupony, Movenpick płatne. Bary zamykane wcześniej niż w ofercie. Słabe sprzątanie, hotel w remoncie, trudny dostęp do lobby. Mało atrakcji, namawianie do opcji Prestige. (...)


8.9
Olga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Rodzina z dziećmi

Miejsce rewelacyjne, spokój i cisza. Bardzo pomocna i miła obsługa. Jedzenieburozmaicone i dobre. Wielie możliwości na spędzejie czasu. Fajna rafa na plaży pod hotelem. Hotel jest bardzo duży przez co ma się wrażenie że jest momentami bardzo pusto. Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni tym miejsce. Napewno wrócimy!

Zalety

Spokój i cisza

Wady

Wielkośc w sezonie może być dużo osób


4.3
piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Para

nieakceptowalny, nie nadaje sie na odpoczynek w tym stanie

Zalety

polozenie plaze rafa

Wady

ciezki remont - 2/3 hotelu halas od 5.45 kurz, brud ciezarowki kucie betonu winda nie dzialala a jest 150 stopni do gory dziala na pol gwizdka zlozylem reklamacje do rezydenta organizatora, zalaczylem zdjecia


9.0
Eryk

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2009

Hotel ma to właśnie położenie że jest ciut dalej od miasta ale nie na tyle żeby nie wybrać się na zakupy. Jedyne hałasy to muzyka w hotelu do 1 w nocy. Wspaniałe warunki do nurkowania. Niesamowicie zagospodarowany teren hotelu. Uprzejma obsługa. Basen jeden z większych jakie widziałem i w dodatku w fikuśnym kształcie. Jedzenie podawane w formie bufetu.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Movenpick Resort Sharm el Sheikh (ex. Sofitel)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.