Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2932 zł/os.
5 940 zł
HTop Royal Star
7.1
36 opinii
3.0
2451 opinii
7.1
36 opinii
3.0
2451 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
4-gwiazdkowy hotel all inclusive oferujący zabawę i relaks, położony blisko słynnej plaży Fenals. Oferta welness, przyjazna atmosfera, dobra baza wypadowa na zwiedzanie Costa Brava.
Położenie
Ok. 800 m od centrum Lloret de Mar, ok. kilometr od plaży, ok. 28 km od lotniska w Gironie, ok. 77 km od lotniska w Barcelonie.
W wysokim sezonie bezpłatny bus na trasie Lloret de Mar - Callela.
Wyposażenie
Recepcja 24 h, restauracja, 2 bary, bezpłatne łącza Wi-Fi, windy (hotel ma osiem pięter).
Pokoje
Twin with balcony - standardowy pokój; łazienka, klimatyzacja, telefon, łącza Wi-Fi, lodówka (płatna), sejf (płatny), balkon (widok na ląd/ulicę). Powierzchnia - ok. 20 m kw. Twin with balcony pool view - standardowy pokój z balkonem (widok na basen). W ofercie także pokoje 3-osobowe, 4-osobowe, dla rodzica z dzieckiem.
Wyżywienie
• Bez wyżywienia
•BB - śniadania
•HB - śniadania, kolacje (bufety)
•HB plus - śniadania, kolacje, wyznaczone napoje do kolacji
•FB - śniadania, obiady, kolacje
•FB plus - śniadania, obiady, kolacje, wyznaczone napoje do obiadów i kolacji
•All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, przekąski, napoje i lokalne alkohole
•All inclusive plus - śniadania, obiady, kolacje, przekąski, napoje i lokalne alkohole, niektóre alkohole importowane
Sport i rozrywka
Basen, taras słoneczny, basen kryty z wodospadem, jacuzzi, sauna, łaźnia, siłownia, masaże, okazjonalnie animacje i program rozrywkowy.
Dla dzieci
Brodzik, sala zabaw, miniklub, wysokie krzesełka w restauracji, łózeczka niemowlęce (konieczna rezerwacja).
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT. W Kataloni pobierana jest pondato opłata turystyczna, która nie jest wliczona w cenę zakwaterowania. Należy ją zapłacić bezpośrednio w hotelu. Opłata obiowiązuje tylko przez pierwsze 7 nocy. Kwota do zapłaty uzależniona jest od standardu obiektuj:
• Hotele 5: 3,50 EUR za osobę za noc
• Hotele 4: 1,7 EUR za osobę za noc
• Hotele 2-3: 0,6 EUR za osobę za noc
Przelot - oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. ///
Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu. ///
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).
Bagaż rejestrowany 10 kg, 20 kg, 32 kg. za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu. Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego), powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takiej zgody. Zdarza się także, że hotel prosi o jej okazanie przy zameldowaniu. Zgoda taka jest niezbędna również w przypadku np. decydowania o opiece medycznej lub konieczności wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Twin pool view with balcony (2+0)
2 dorosłych
Twin with balcony (2+0)
2 dorosłych
Twin pool view with balcony (2+0)
2 dorosłych
Twin with balcony (2+0)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking 66, Transportowa 7, 42-625 Pyrzowice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
5 940 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 41
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
Hotel uwięziony w przeszłości. Maksymalnie 3 gwiazdki.
To była nasza pierwsza wizyta w Royal Star i mówią, że nigdy nie masz drugiej szansy, by zrobić pierwsze wrażenie. To jest takie prawdziwe w przypadku tego hotelu. Określenie go jako 4* jest bardzo odległe od prawdy. Być może 40 lat temu był to hotel 4-gwiazdkowy, ponieważ to miejsce utknęło w czasie i pozostawiło wiele do życzenia, jeśli chodzi o standardy XXI wieku dla współczesnych podróżnych. Jest zmęczony i przestarzały, jak wiele innych komentarzy w recenzjach wskazywało. Demografia była głównie wieku emerytalnego ++ Jednak przez pierwsze trzy dni było tu także mnóstwo młodych osób, które lubiły być słyszane. Personel recepcji był bardzo profesjonalny i zawsze gotowy pomóc nam w razie jakichkolwiek problemów, tak jak miało to miejsce w pierwszej nocy, ale do tego jeszcze dojdziemy. Zarezerwowaliśmy opcję all inclusive, aby nie martwić się o dodatkowe opłaty. To był nasz pierwszy błąd. Jedzenie jest bardzo ograniczone i bardzo monotonne, absolutnie brak wyboru dla wegan i bardzo ograniczony dla wegetarian. Ponadto zawsze było przepełnione, a znalezienie stolika dla czterech osób, jeśli nie trafiłeś w odpowiedni moment, było wyzwaniem. Więc po drugim dniu głównie jedliśmy na zewnątrz w okolicy. Napoje w barze również nie były zbyt przyjemne. Większość napojów smakowała jakby w szklankach został detergent. Rozrywka była żałosna i zupełnie nie dla Anglików. Więc ponownie znaleźliśmy się poza hotelem, co nie było tym za co płaciliśmy dużo więcej za opcję all inclusive. Gdybym był tobą, wybrałbym tylko nocleg, ponieważ jedzenie i napoje nie spełniają bardzo dobrego standardu. Teraz co do pokoi, poprosiliśmy o pokój na najwyższym piętrze, aby sprzątaczki nie budziły nas przesuwaniem mebli nad naszym pokojem. Dostaliśmy zupełnie przeciwny pokój 101 tuż nad barem hotelowym. Drzwi tarasowe również nie były zbyt dobrze uszczelnione i mogliśmy słyszeć każdy samochód przejeżdżający główną drogą, jakby drzwi były otwarte. Następnego ranka po ledwo jakimkolwiek śnie przeprowadzono nas na czwarte piętro. Drzwi tarasowe nie były o wiele lepsze, a z ludźmi wchodzącymi i wychodzącymi z korytarzy sen stał się luksusem. Ten hotel ma, bezapelacyjnie, NAJcieńsze ściany wszechczasów. Słychać każdy mały dźwięk, jakby nie było tam ściany, a drzwi przesuwne brzmią jakby były otwarte, gdy są zamknięte, tak bardzo brakuje w nich materiałów tłumiących dźwięk. Słychać każdy dźwięk z góry również. Słyszeliśmy, kiedy przyszła wiadomość na telefon sąsiada. Nawet suszarka do włosów brzmiała, jakby była w tym samym pokoju. Gdybyśmy mieli kiedykolwiek rozważyć powrót do tego hotelu, musiałbym mieć zapewnienie, że został wyremontowany, wyciszony i zmodernizowany. Nie dla nas i niestety jeden z najgorszych hoteli, w których nocowaliśmy w Hiszpanii.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Pogoda
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej