3 376 zł
za wszystkich
BG Tonga Design & Suites Tower (Club Tonga)





Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.
Opis oferty
Opis hotelu
Hotel BG Tonga Tower Design Hotel & Suites to wspaniały, czterogwiazdkowy ośrodek o podwyższonym standardzie, położony w Zatoce Alcudia, na północy Majorki. Na terenie obiektu znajduje się otoczona bujnymi ogrodami strefa relaksacyjna z basenami odkrytymi, tarasem słonecznym oraz obszarami przeznaczonymi do zabawy i rozrywki. Goście mogą poćwiczyć na sali fitness, zagrać w tenisa, udać się na wycieczkę rowerową lub uprawiać różne sporty wodne takie jak na przykład nurkowanie. Dla najmłodszych Gości przygotowano brodzik, plac zabaw i klub dla dzieci. Po aktywnym dniu, centrum SPA zaprasza na odmładzające zabiegi kosmetyczne oraz relaksacyjne masaże. Hotel oferuje zakwaterowanie w 372 pokojach rozmieszczonych na 14 piętrach. Kady pokój dysponuje klimatyzacją, telewizją satelitarną, dostępem do bezpłatnego WiFi, zestawem do parzenia kawy i herbaty, mini-lodówką, umeblowanym balkonem oraz łazienką z suszarką do włosów. Z niektórych pokoi roztacza się widok na morze. Zaplecze gastronomiczne hotelu obejmuje 3 bary i 3 restauracje, które zaspokoją wszystkie kulinarne pragnienia Gości. Jest to świetne miejsce na spędzenie słonecznych wakacji zarówno dla rodzin jak i grup przyjaciół.
Kategoria click&go
4 gwiazdki
Plaża
Leżaki i parasole
Plaża piaszczysta
Publiczna
Sporty wodne ofercie lokalnych dostawców •
Rozrywka i sport
Animacje (sezonowo)
Animacje dla dorosłych (sezonowo)
Animacje dla dzieci (sezonowo)
Aquaaerobik
Basen dla dzieci
Basen kryty
Basen x3
Basen zewnętrzny
Baseny
Bilard
Bocca
Brodzik
Bule
Centrum fitness
Fitness
Jacuzzi
Jazda konna •
Kolarstwo
Kort tenisowy •
Koszykówka
Łaźnia turecka •
Łucznictwo
Masaże •
Nurkowanie •
Plac zabaw
Przechowalnia rowerów
Rzutki
Sala telewizyjna
Sauna •
Siatkówka
Siłownia
Solarium
Spa&Wellness •
Sporty wodne w ofercie lokalnych dostawców •
Tenis stołowy
Wanna z hydromasażem
Wieczory tematyczne
Wypożyczalnia rowerów •
Zabiegi kosmetyczne
Wyżywienie
All Inclusive
Bez wyżywienia
Śniadania (napoje dodatkowo płatne)
Śniadania i obiadokolacje (napoje dodatkowo płatne)
Wyżywienie all inclusive
Napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe
Śniadanie, obiad i kolacja (w formie bufetu)
Wyżywienie info
Bar
Bar swim-up
Bar z przekąskami przy basenie
Bary
Kawiarnia
Restauracja
Restauracje
Udogodnienia w pokoju
Indywidualnie regulowana klimatyzacja
WiFi
Balkon
Telewizor z płaskim ekranem
Kanały satelitarne
Czajnik elektryczny
Zestaw do parzenia kawy/herbaty
Mini-lodówka
Prywatna łazienka
Wanna lub prysznic
Suszarka do włosów
Lusterko do makijażu
Zasilanie 220V
Sprzątanie
Niedostępne
Pokoje dla palących, przystosowanie dla wózków inwalidzkich
Udogodnienia w hotelu
Liczba pokoi: 372
Recepcja
WiFi
Zasięg komórkowy
Klimatyzacja w częściach wspólnych obiektu
Wielojęzyczny personel
Usługi konsjerża
Winda
Basen kryty
Basen zewnętrzny
Leżaki
Parasole
Taras
Taras słoneczny
Ogród
Przechowalnia bagażu
Suszarka do ubrań
Sejf •
Kantor •
Sklep •
Usługa prania •
Opieka medyczna •
Opiekunka do dziecka •(na zapytanie)
Wypożyczalnia rowerów •
Przechowalnia rowerów
Klub nocny
Sala telewizyjna
Animacje dla dorosłych
Animacje dla dzieci
Basen dla dzieci
Brodzik
Klub dla dzieci
Plac zabaw dla dzieci
Wysokie krzesełka
Bar
Bar z przekąskami przy basenie
Bar swim-up
Kawiarnia
Restauracja
Pokazy kulinarne
Grill/BBQ
Zabiegi SPA •
Centrum SPA •
Masaże •
Wanna z hydromasażem •
Sauna •
Łaźnia turecka (hamam)
•
Solarium
Zaplecze biznesowe •
Sala spotkań •
Zakwaterowanie w godzinach: 14:00 – 00:00
Wykwaterowanie w godzinach: 00:00 – 12:00
Późne wykwaterowanie •
W hotelu obowiązuje zakaz palenia
Odległość
Lotnisko Palma de Mallorca – 70 km
Plaża – 800 m
Centrum miasta – 800 m
Przystanek komunikacji publicznej – 300 m
Atrakcje turystyczne
Finca Son Real – 4,4 km
Park Przyrody S'Albufera – 6,6 km
Pole golfowe – 15,2 km
Dodatkowe informacje
• Usługa płatna
Bagaż
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa. RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 199 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 359 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 499 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)
WizzAir
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 420 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 600 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 825 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 750 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 950 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
Easyjet
Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 460 PLN/szt. PLL LOT
Cena zawiera bagaż rejestrowany 20 kg oraz bagaż podręczny 8 kg (55x40x23cm).
Rezerwacja miejsc obok siebie
Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać za pośrednictwem Click&Go lub samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po otrzymaniu dokumentów podróży.
Odprawa
W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.
Rezerwacja miejsc obok siebie wraz z odprawą
Istnieje możliwość rezerwacji miejsc obok siebie wraz z odprawą on-line dokonaną przez Click&Go w cenie
• 149 zł za osobę w przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
• 249 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Wizz Air
• 179 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Easy Jet
W takim przypadku zostaną Państwo poproszeni po dokonaniu rezerwacji o przesłanie dodatkowych danych osobowych wszystkich Uczestników: rodzaj i numer dokumentu tożsamości, data ważności, kraj wydania a także obywatelstwo.
Cena wyjazdu zawiera
• Przeloty,
• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,
• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,
• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numerktóre obejmuje:
Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR, następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN, koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR, ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok. lub pogrzebu za granicą. Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.
Rezydent
Oferta nie zawiera opieki rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
Podatki lokalne
Podatek turystyczny płatny w hotelu (od 16 r.ż.) (od 2 do 4,5 EUR/dzień) w zależności od kategorii. Chcesz zarezerwować więcej niż jeden pokój?
Zapoznaj się z naszymi wskazówkami
Określ liczbę osób w jednym pokoju, wybierz ofertę i dokonaj rezerwacji. Aby zarezerwować więcej pokoi, złóż osobne zamówienia lub skontaktuj się z naszym Wakacyjnym Bohaterem.
Wybierz pokój i godziny lotów
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami st
2 dorosłych
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami z
2 dorosłych
Junior suite standard
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking MarcelinPark, poziom minus 2, Bukowska 156, 60-198 Poznań
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 376 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 37
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Wrzesień 2025
Grupa znajomych
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
2.7



Po tygodniowym pobycie jestem pewna że nie wróciłabym tam drugi raz.
Obiektywnie powiem o plusach i minusach.
Ten hotel ma niższy standard niż to deklaruje, to jest pewne.
Plusy- miła obsługa, ale tylko Ci doświadczeni pracownicy. Było tam również dużo osób nie mających pojęcia o pracy w hotelu czy restauracji co było uciążliwe bo trzeba było się połapać kogo można o cos zapytać lub poprosić. Czysty basen codziennie rano czyszczony choć woda była w nim nieprzyjemnie zimna. Dobre lody i przekąski typu burger, frytki przy basenie i dobre drinki w ramach All inclusive.
Pierwsze wrażenie o jedzeniu też było dobre. Po 2 dniach zorientowaliśmy się, że kuchnia podaje kolejny raz to samo albo przerabia to na inne danie. Podczas posiłków panuje CHAOS. Nie wiesz co nakładasz na talerz bo duża część dań nie jest opisana co utrudnia sprawę jeśli masz jakąś nietolerancję. Wszystko smakuje kiepsko i jeszcze gorzej gdy widzisz jaki brud jest wokół.
Nie mogliśmy zamówić herbaty do posiłku mimo, że mieliśmy ALL INCLUSIVE ULTRA kelnerzy nie wiedzieli o co chodzi. Usłyszeliśmy, że niczego to nie zmienia, a herbatę możemy zamówić tylko na śniadaniu.
Wszędzie jest brudno ! I to jest brud kilkudniowy … rano byliśmy pierwsi na śniadaniu i nie mogliśmy znaleźć czystego stolika lub krzeseł bo były brudne po poprzednim dniu. Byliśmy bez dziecka, ale nie dało się nie zauważyć jakie brudne są krzesełka dla dzieci. Na podłogach były resztki jedzenia i to utrzymywało się przez cały pobyt. Kubki i szklanki całe brudne więc przy ekspresach i dystrybutorach z sokami stało mnóstwo pozostawionych szklanek, gdy już ktoś zorientował się w co nalał sok to porzucał swój napój. Talerze i sztućce również były brudne. Miejsca na których leżały talerze też były brudne. Były tam resztki jedzenia i kurz. To były zaniedbania od długiego czasu. Weryfikowaliśmy to przychodząc na kolejny posiłek bo nie mogliśmy uwierzyć, że nikt z obsługi tego nie widzi.
Osoby które sprzątają stoliki robią to byle jak. Wycierają je bardzo mokrą ścierką nie ścierając brudu i kładą na ten mokry stół sztućce. Zostawiają stare nieużyte serwetki i dokładają nowe, tak samo sztućce, nikt nie dba o czystość stolików i innych powierzchni na sali. Przez środek sali między stolikami kelner pcha brudny, stary i hałaśliwy wózek z naczyniami brudnymi i na tym samym wozi czyste co wydaje się niewiarygodne.
Woda w karafkach śmierdzi chlorem i jest uzupełniana po innych gościach. Robią to na widoku.
Zdążysz zjeść zanim dostaniesz napoje.
Za każdym razem dostajesz inne piwo lub wino. Kelnerzy leją co mają pod ręką mimo, że mówisz co zamawiałaś poprzednio. Po 3 dniach nie mieliśmy ochoty korzystać z posiłków bo słyszeliśmy od wielu gości, że mają zatrucie pokarmowe.
Nikt nie koordynuje kelnerami. Widać że robią to byle jak. W tak dużym hotelu jeśli nie ma pogody nie masz co robić. Siłownia pomieści 4 osoby a i tak sprzęty są zniszczone i brudne.
Pokoje małe i niewygłuszone. Słychać było każdego kto przechodzi lub otwiera pokój obok. Pokoje podczas tygodniowego pobytu ogarnięte dwa razy. Wymienione zostały ręczniki i pościelone zostało łóżko. Nie dołożyli nam środków czystości, nie wymienili szklanek. Tak samo windy... mało, ciasne, zero wentylacji więc jeśli jedziesz na 12 piętro to jest to trudne.
Wszystko wymaga odświeżenia.
Łuszczące się ściany, skrzypiące łóżka, obite meble. Rdza pod prysznicem.
Leżaki przy basenie też kiepskie. Nie oczekuję, że wszystko będzie nowe ale to co jest w hotelu BG Tonga wymaga w dużej mierze wymiany lub odświeżenia.
Ogólnie bardzo kiepsko szczególnie czystość w restauracji i na sali.
Każdy chce czuć się dobrze i żaden plus czy miły kelner nie zrekompensuje tego co było fatalne.
Zalety
• Dobre drinki
• miła obsługa
• dobra lokalizacja
• ładny widok
Wady
• Brud na sali
• Słabe jedzenie, mieszane stare z nowym
• Chaos na kuchni i brak opisu dań więc nie wiesz co jesz
• Kiepskie windy
• Zniszczony sprzęt na siłowni
• Brak higieny w pracy kelnerów
• Niewygłuszone pokoje
• Zniszczone pokoje
Mapa



Atrakcje w okolicy BG Tonga Design & Suites Tower (Club Tonga)
Zobacz więcej

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Kwota podatku zależy od regionu, rodzaju noclegu i długości pobytu. Przed podróżą sprawdź aktualne stawki na lokalnych stronach tego kraju lub w biurze podróży.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.





























