Opinie o hotelu
BG Tonga Design & Suites Tower (Club Tonga)

8.2
Dobry
37 opinii

4.4

2118 opinii

Po tygodniowym pobycie jestem pewna że nie wróciłabym tam drugi raz. Obiektywnie powiem o plusach i minusach. Ten hotel ma niższy standard niż to deklaruje, to jest pewne. Plusy- miła obsługa, ale tylko Ci doświadczeni pracownicy. Było tam również dużo osób nie mających pojęcia o pracy w hotelu czy restauracji co było uciążliwe bo trzeba było się połapać kogo można o cos zapytać lub poprosić. Czysty basen codziennie rano czyszczony choć woda była w nim nieprzyjemnie zimna. Dobre lody i przekąski typu burger, frytki przy basenie i dobre drinki w ramach All inclusive. Pierwsze wrażenie o jedzeniu też było dobre. Po 2 dniach zorientowaliśmy się, że kuchnia podaje kolejny raz to samo albo przerabia to na inne danie. Podczas posiłków panuje CHAOS. Nie wiesz co nakładasz na talerz bo duża część dań nie jest opisana co utrudnia sprawę jeśli masz jakąś nietolerancję. Wszystko smakuje kiepsko i jeszcze gorzej gdy widzisz jaki brud jest wokół. Nie mogliśmy zamówić herbaty do posiłku mimo, że mieliśmy ALL INCLUSIVE ULTRA kelnerzy nie wiedzieli o co chodzi. Usłyszeliśmy, że niczego to nie zmienia, a herbatę możemy zamówić tylko na śniadaniu. Wszędzie jest brudno ! I to jest brud kilkudniowy … rano byliśmy pierwsi na śniadaniu i nie mogliśmy znaleźć czystego stolika lub krzeseł bo były brudne po poprzednim dniu. Byliśmy bez dziecka, ale nie dało się nie zauważyć jakie brudne są krzesełka dla dzieci. Na podłogach były resztki jedzenia i to utrzymywało się przez cały pobyt. Kubki i szklanki całe brudne więc przy ekspresach i dystrybutorach z sokami stało mnóstwo pozostawionych szklanek, gdy już ktoś zorientował się w co nalał sok to porzucał swój napój. Talerze i sztućce również były brudne. Miejsca na których leżały talerze też były brudne. Były tam resztki jedzenia i kurz. To były zaniedbania od długiego czasu. Weryfikowaliśmy to przychodząc na kolejny posiłek bo nie mogliśmy uwierzyć, że nikt z obsługi tego nie widzi. Osoby które sprzątają stoliki robią to byle jak. Wycierają je bardzo mokrą ścierką nie ścierając brudu i kładą na ten mokry stół sztućce. Zostawiają stare nieużyte serwetki i dokładają nowe, tak samo sztućce, nikt nie dba o czystość stolików i innych powierzchni na sali. Przez środek sali między stolikami kelner pcha brudny, stary i hałaśliwy wózek z naczyniami brudnymi i na tym samym wozi czyste co wydaje się niewiarygodne. Woda w karafkach śmierdzi chlorem i jest uzupełniana po innych gościach. Robią to na widoku. Zdążysz zjeść zanim dostaniesz napoje. Za każdym razem dostajesz inne piwo lub wino. Kelnerzy leją co mają pod ręką mimo, że mówisz co zamawiałaś poprzednio. Po 3 dniach nie mieliśmy ochoty korzystać z posiłków bo słyszeliśmy od wielu gości, że mają zatrucie pokarmowe. Nikt nie koordynuje kelnerami. Widać że robią to byle jak. W tak dużym hotelu jeśli nie ma pogody nie masz co robić. Siłownia pomieści 4 osoby a i tak sprzęty są zniszczone i brudne. Pokoje małe i niewygłuszone. Słychać było każdego kto przechodzi lub otwiera pokój obok. Pokoje podczas tygodniowego pobytu ogarnięte dwa razy. Wymienione zostały ręczniki i pościelone zostało łóżko. Nie dołożyli nam środków czystości, nie wymienili szklanek. Tak samo windy... mało, ciasne, zero wentylacji więc jeśli jedziesz na 12 piętro to jest to trudne. Wszystko wymaga odświeżenia. Łuszczące się ściany, skrzypiące łóżka, obite meble. Rdza pod prysznicem. Leżaki przy basenie też kiepskie. Nie oczekuję, że wszystko będzie nowe ale to co jest w hotelu BG Tonga wymaga w dużej mierze wymiany lub odświeżenia. Ogólnie bardzo kiepsko szczególnie czystość w restauracji i na sali. Każdy chce czuć się dobrze i żaden plus czy miły kelner nie zrekompensuje tego co było fatalne.

Hotel bardzo fajny, duży. Pokoje ładne, sprzątnę codziennie. Basen troszkę za mały jak na taki duży hotel oraz liczba leżaków też mala. Rano ustawialy sie kolejki aby móc zarezerwować sobie leżak. Na plus codzienne atrakcje. Bardzo dużym minusem jest wyżywienie które jest moim zdaniem bardzo slabe. Niby jest duży wybór dań ale wszystko mało smaczne i nie doprawione. Każdego dnia inny motyw przewodni kolacji. Napoje do kolacji trzeba zamawiać u kelnerów.

Pobyt w hotelu Tonga był świetny. Hotel bardzo czysty, z pysznym i urozmaiconym jedzeniem. Lokalizacja idealna – blisko pięknych plaż takich jak Cala Clara, Cala Millor, Playa de Muro, Cala Mitjana czy Cala Estreta. Niedaleko znajduje się także przylądek Formentor oraz urokliwe miasteczka Valdemossa i Muro. Dodatkowym plusem była możliwość wynajęcia auta bez karty kredytowej, co znacznie ułatwia zwiedzanie wyspy. Zdecydowanie polecam ten hotel na wakacje.

Super. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Jedzonko pyszne, świetne baseny, bardzo miła obsługa.

Przepiękny pokój, otoczenia bardzo zadbane z całego serca polecam

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 016 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT7025
Nazwa  BG Tonga Design & Suites Tower (Club Tonga)
Miejsce  Hiszpania / Majorka / Can Picafort
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, tenis, rowery, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Długa plaża z jasnym piaskiem i łagodnym zejściem

check

Rezerwat przyrody S’Albufera z bogatą fauną i florą

check

Promenada z restauracjami i lokalnym rzemiosłem

check

Możliwość sportów wodnych jak paddleboarding i żeglarstwo

Ocena

Zablokowanych opinii: 3

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.2
Dobry
37 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.0
Hotel
8.3
Położenie
8.1
Pokoje
8.1
Wyżywienie
8.5
Atrakcje dla dzieci
8.3
Sport i rozrywka
8.3

Tripadvisor

4.4

Pokoje

Obsługa

Jakość noclegu

Lokalizacja

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 37 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.2
2.7
Małgorzata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Grupa znajomych

Po tygodniowym pobycie jestem pewna że nie wróciłabym tam drugi raz. Obiektywnie powiem o plusach i minusach. Ten hotel ma niższy standard niż to deklaruje, to jest pewne. Plusy- miła obsługa, ale tylko Ci doświadczeni pracownicy. Było tam również dużo osób nie mających pojęcia o pracy w hotelu czy restauracji co było uciążliwe bo trzeba było się połapać kogo można o cos zapytać lub poprosić. Czysty basen codziennie rano czyszczony choć woda była w nim nieprzyjemnie zimna. Dobre lody i przekąski typu burger, frytki przy basenie i dobre drinki w ramach All inclusive. Pierwsze wrażenie o jedzeniu też było dobre. Po 2 dniach zorientowaliśmy się, że kuchnia podaje kolejny raz to samo albo przerabia to na inne danie. Podczas posiłków panuje CHAOS. Nie wiesz co nakładasz na talerz bo duża część dań nie jest opisana co utrudnia sprawę jeśli masz jakąś nietolerancję. Wszystko smakuje kiepsko i jeszcze gorzej gdy widzisz jaki brud jest wokół. Nie mogliśmy zamówić herbaty do posiłku mimo, że mieliśmy ALL INCLUSIVE ULTRA kelnerzy nie wiedzieli o co chodzi. Usłyszeliśmy, że niczego to nie zmienia, a herbatę możemy zamówić tylko na śniadaniu. Wszędzie jest brudno ! I to jest brud kilkudniowy … rano byliśmy pierwsi na śniadaniu i nie mogliśmy znaleźć czystego stolika lub krzeseł bo były brudne po poprzednim dniu. Byliśmy bez dziecka, ale nie dało się nie zauważyć jakie brudne są krzesełka dla dzieci. Na podłogach były resztki jedzenia i to utrzymywało się przez cały pobyt. Kubki i szklanki całe brudne więc przy ekspresach i dystrybutorach z sokami stało mnóstwo pozostawionych szklanek, gdy już ktoś zorientował się w co nalał sok to porzucał swój napój. Talerze i sztućce również były brudne. Miejsca na których leżały talerze też były brudne. Były tam resztki jedzenia i kurz. To były zaniedbania od długiego czasu. Weryfikowaliśmy to przychodząc na kolejny posiłek bo nie mogliśmy uwierzyć, że nikt z obsługi tego nie widzi. Osoby które sprzątają stoliki robią to byle jak. Wycierają je bardzo mokrą ścierką nie ścierając brudu i kładą na ten mokry stół sztućce. Zostawiają stare nieużyte serwetki i dokładają nowe, tak samo sztućce, nikt nie dba o czystość stolików i innych powierzchni na sali. Przez środek sali między stolikami kelner pcha brudny, stary i hałaśliwy wózek z naczyniami brudnymi i na tym samym wozi czyste co wydaje się niewiarygodne. Woda w karafkach śmierdzi chlorem i jest uzupełniana po innych gościach. Robią to na widoku. Zdążysz zjeść zanim dostaniesz napoje. Za każdym razem dostajesz inne piwo lub wino. Kelnerzy leją co mają pod ręką mimo, że mówisz co zamawiałaś poprzednio. Po 3 dniach nie mieliśmy ochoty korzystać z posiłków bo słyszeliśmy od wielu gości, że mają zatrucie pokarmowe. Nikt nie koordynuje kelnerami. Widać że robią to byle jak. W tak dużym hotelu jeśli nie ma pogody nie masz co robić. Siłownia pomieści 4 osoby a i tak sprzęty są zniszczone i brudne. Pokoje małe i niewygłuszone. Słychać było każdego kto przechodzi lub otwiera pokój obok. Pokoje podczas tygodniowego pobytu ogarnięte dwa razy. Wymienione zostały ręczniki i pościelone zostało łóżko. Nie dołożyli nam środków czystości, nie wymienili szklanek. Tak samo windy... mało, ciasne, zero wentylacji więc jeśli jedziesz na 12 piętro to jest to trudne. Wszystko wymaga odświeżenia. Łuszczące się ściany, skrzypiące łóżka, obite meble. Rdza pod prysznicem. Leżaki przy basenie też kiepskie. Nie oczekuję, że wszystko będzie nowe ale to co jest w hotelu BG Tonga wymaga w dużej mierze wymiany lub odświeżenia. Ogólnie bardzo kiepsko szczególnie czystość w restauracji i na sali. Każdy chce czuć się dobrze i żaden plus czy miły kelner nie zrekompensuje tego co było fatalne.

Zalety

Dobre drinki miła obsługa dobra lokalizacja ładny widok

Wady

Brud na sali Słabe jedzenie, mieszane stare z nowym Chaos na kuchni i brak opisu dań więc nie wiesz co jesz Kiepskie windy Zniszczony sprzęt na siłowni Brak higieny w pracy kelnerów Niewygłuszone pokoje Zniszczone pokoje


8.0
Daniel

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Para

Hotel bardzo fajny, duży. Pokoje ładne, sprzątnę codziennie. Basen troszkę za mały jak na taki duży hotel oraz liczba leżaków też mala. Rano ustawialy sie kolejki aby móc zarezerwować sobie leżak. Na plus codzienne atrakcje. Bardzo dużym minusem jest wyżywienie które jest moim zdaniem bardzo slabe. Niby jest duży wybór dań ale wszystko mało smaczne i nie doprawione. Każdego dnia inny motyw przewodni kolacji. Napoje do kolacji trzeba zamawiać u kelnerów.

Zalety

Lokalizacja, czystość, obsługa

Wady

Wyżywienie, brak leżaków


10
Stanisław

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Para

Pobyt w hotelu Tonga był świetny. Hotel bardzo czysty, z pysznym i urozmaiconym jedzeniem. Lokalizacja idealna – blisko pięknych plaż takich jak Cala Clara, Cala Millor, Playa de Muro, Cala Mitjana czy Cala Estreta. Niedaleko znajduje się także przylądek Formentor oraz urokliwe miasteczka Valdemossa i Muro. Dodatkowym plusem była możliwość wynajęcia auta bez karty kredytowej, co znacznie ułatwia zwiedzanie wyspy. Zdecydowanie polecam ten hotel na wakacje.

Zalety

1. Bardzo czysty i zadbany obiekt. 2. Pyszne i różnorodne jedzenie. 3. Świetna lokalizacja – blisko pięknych plaż i atrakcji. 4. Możliwość wynajęcia auta bez karty kredytowej. 5. Łatwy dojazd do malowniczych miejsc jak Formentor, Valdemossa czy Mur

Wady

Depozyt za butelkę do wody i depozyt za ręczniki, zwracany wyłącznie w przypadku posiadania paragonu depozytowego.


8.6
Wioleta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Rodzina z dziećmi

Super. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Jedzonko pyszne, świetne baseny, bardzo miła obsługa.

Zalety

Jedzenie oraz obsługa

Wady

Długi czas oczekiwania na windy


10
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Para

Przepiękny pokój, otoczenia bardzo zadbane z całego serca polecam

Zalety

Cudowna obsługa, wspaniali pracownicy, grzeczni, mili, życzliwi

Wady

Wszystko było cudownie


10
Iwona

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Para

Super hotel! Wszystko na wysokim poziomie: czystość, jedzenie, które jest dostępne praktycznie cały czas, owoce morza każdego dnia, przeróżne drinki. Co rzadko spotykane w innych hotelach można zamawiać butelkę wina do obiadu czy kolacji (bez ograniczeń).

Zalety

Blisko centrum. Do plaży co prawda trzeba przejść około 8 minut, ale to akurat jest zaleta, bo przynajmniej musimy się trochę poruszać. Przejście jest przyjemne wśród lokalnych sklepików bądź bardziej ustronną drogą. Zaletą jest również to, że można zabierać bez ograniczeń wodę butelkowaną, więc nie musimy jej kupować idąc nad morze. Polecam!


8.7
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Pokój na 10 piętrze z widokiem na morze dość słaby widok pokoje czyste minusem jest brak czajnika w pokoju ze względu na małe dziecko które pije mleko , żeby dostac sie na dół trzeba czekac dość długo na winde

Zalety

3 baseny na terenie hotelu każdy coś dla siebie znajdzie a nawet w środku hotelu z ciepła woda

Wady

kawałek do plaży plaża dość wąska jeden kelner miał problem żeby podać bloody mary w ostani dzien wyjazdu gadal coś do kolegow po hiszpańsku :{


9.0
Łukasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel wypasiony. Wyżywienie super. Pokoje codziennie sprzatane, obsługa miła i uprzejma. Do obiadów i kolacji napoje zamawiane u kelnerów. Opaski na rękach służą do otwierania drzwi i zamawiania. Baseny super, animacje od występów muzycznych po także flamenco. Lokalizacja ok 10 min pieszo od plaży. Blisko Aldi i Spar. Pokoje klimatyzowane wg własnego uznania. Balkony duże. U nas czajnik był w pokoju bez dodatkowych opłat plus ekspres do kawy na kapsułki. Hol spory wiec można łatwo znaleźć miejsce do siedzenia i oczekiwania na autobus.

Zalety

Hotel chyba jeden z wyższych w Can Picafort. Dużo basenów, dla dzieci oddzielny że zjeżdżalnia. Nie było problemów z miejscami na leżakach. Dużo barów i toalet. Ładne widoki z wyższych pięter. Jedzenie pyszne, bufet ze słodkościami pychota. Obsługa miła i uprzejma.

Wady

Czas oczekiwania na windy plus fakt, że niektóre z nich są malutkie. Innych wad nie widzę, może to że na ostatnim piętrze dostep do restauracji mają dorosłe osoby, więc niestety rodziny z dziećmi mają problem, ale to już nie jest wina hotelu.


7.7
Mateusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel Oceniam Na 8.5/10 Miła obsługa Jedzenie słabo doprawione jałowe Czysto w pokojach Baseny oraz bary również polecam Sporo czasu zajmuje czekanie na windy Ogólnie polecam


8.9
Katarzyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

Bardzo nam się podobało, pokój z przepięknym widokiem na morze, bardzo ładny, klimatyzowany, codzienne sprzątanie, wymiana ręczników, obsługa hotelu bardzo pomocna, miła.

Zalety

Piękna okolica, hotel bardzo bardzo fajny, bardzo dobre jedzenie, napoje.

Wady

Może tylko zła organizacja przy posiłkach, robiły się kolejki.


8.6
Magda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

Pobyt oceniam na 4 w skali od 1 do 5. Generalnie jestem zadowolona ale nie wróciłabym do tego hotelu.

Zalety

Zalety: pyszne jedzenie, każdy coś dla siebie znajdzie, pyszne lody, piękne widoki z balkonu, piękny taras widokowy na dachu, fajne wieczorne animacje, wolne leżaki przy basenie, urokliwa miejscowość, czysta i spokojna, plaża - piaszczysta z łagodnym zejściem do morza, bezpieczna dla rodzin z małymi dziećmi

Wady

Hotel średnio czysty (grzyb w kabinie, zapychający się zlew, plamy na wykładzinie) choć faktycznie obsługa hotelu sprząta codziennie, a nawet częściej bo pani sprzątająca weszła dwukrotnie do pokoju pomimo, że tego nie chcieliśmy, monotonne śniadania bez świeżych warzyw, kolejki w czasie kolacji, niedobra kawa, brak ciepłych napojów do kolacji (dla mnie istotne), drinki byle jakie, barman jedynie nalewa alkohol do szklanki, bez mieszania, baseny raczej dla dzieci, najgłębiej 135 cm


7.0
Anonymous

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel czysty, zadbany, zasługuje na swoje 4 gwiazdki

Zalety

Czystość, Hotel dla rodzin z dziećmi, nie rozumiem po co tu przyjeżdzają pary, chyba że lubią wrzaski i dzieciaki, no bo chyba nie odpoczynek -płytkie baseny pod dzieci z dobrym nadzorem ratownika

Wady

-monotonne menu, pizza mrożona odgrzewana, jajecznica z proszku, mleko w ekspresie do kawy z proszku, ryby z mrożonek. W ciągu 7 dni praktycznie wszystko się powtarzało, - brak stref dla palaczy, ludzie palą przy stolikach nie patrzą że obok siedzą dzieci, ale to wina hotelu wyznaczenia stref - materace w pokojach dzielone rozjeżdżające się - limit 2 drinków za jednym podejściem do baru - drinki to 80% lód, generalnie słabizna jak na 4 gwiazdki, i to nie wszystkie dostępne w allinclusive


9.9
Rafał

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Grupa znajomych

Hotel ok nowoczesny,ładne pokoje.Jedzenie smaczne,trochę za daleko do plaży,codzienne animacje, generalnie polecam

Zalety

czysto,smaczne jedzenie, miła obsługa

Wady

za daleko do plaży


9.0
Marcin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Rodzina z dziećmi

Fajny hotel. Duże pokoje z cudownym widokiem. Codziennie sprzątane. Fajne animacje. Jedzenie dobre, snack bar Ok. Napoje importowane.

Zalety

Dobra lokalizacja. Super animacje

Wady

Na przełomie maj/czerwiec wieczorem tylko jeden otwarty bar wiec są trochę kolejki aby napić się wieczornego drinka.


7.2
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2023
Para

Pokój i balkon niewielkie. Standard przeciętny. Czysto. Główna zaleta to widok na morze. Za taką cenę właściwie nie ma się do czego przyczepić.


9.5
Oliwia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Para

Pobyt bardzo udany. Jedzenie w restauracji różnorodne i świeże, a degustacja na dachu była niezapomnianym przeżyciem. Możliwość wypożyczenia rowerów na przejażdżki po okolicy. Obsługa bardzo uprzejma i profesjonalna. Do plaży całkiem blisko, a samo miasteczko urokliwe.


10
joanna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Para

Bardzo udany wypoczynek. Szczególnie wyróżniam personel, bardzo profesjonalne podejście do gości. Polecam gorąco.

Zalety

elegancki i komfortowy

Wady

brak


5.0
Matt

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2014
Para

10 min spacerem do morza, ladna plaza, dobre jedzenie brak klimy na stolowce, brak wentylacji w windach, slabo dzialajaca klima w pokoju, ogolnie mega slabe 3 gwiazdki, stary hotel, personel na stolowce mega gburowaty za kare pracuja. jedyne co ratowalo to dobre drinki i odplatne wycieczki

Zalety

10 min spacerem do morza, ladna plaza, dobre jedzenie

Wady

brak klimy na stolowce, brak wentylacji w windach, slabo dzialajaca klima w pokoju, ogolnie mega slabe 3 gwiazdki, stary hotel, personel na stolowce mega gburowaty za kare pracuja.


9.0
Bartłomiej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2008

Pierwsze wrażenie mało pozytywne. Duży betonowy blok. W środku jednak miłe dla oka wnętrza. Porywające animacje. 3* hotel a przez 6 dni inne wieczorne występy! W dzień były organizowane wycieczki rowerowe. Miła odmiana od zajęć typu aqua aerobic!!! W klubie dla dzieci organizowane były różnego rodzaju konkursy. Jednym słowem dużo się działo. Jedzenie dla każdego. Lubiącego spagehti, kurczaka, zupy. Menu nie często ale powtarzało się. Pokój codziennie doprowadzany do porządku, w łazience wymieniane ręczniki.


8.4
Marzanna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2008

Obsługa kulturalna i miła jeśli my jesteśmy tacy sami w stosunku do nich. Pokój, i cały hotel ładnie utrzymany. Widać było że od wczesnych godzin rannych zaczynali sprzątać obiekt. Animatorzy ciągle zajęci ale to na plus. Przynajmniej było w czym wybierać i ciężko było się nudzić. Baseny nie za duże, czyste morze. Duży wybór posiłków. Problemem była komunikacja. Nie wszyscy posługiwali się językiem angielskim.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

BG Tonga Design & Suites Tower (Club Tonga)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.