Dobry136 opinii79% poleceń
7,8
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

El Mouradi Club Kantaoui

Lato 2021
Kod oferty: WAK19721
obiekt
basen
basen
zjeżdżalnia, brodzik, dla dzieci
basen
obiektbasenbasenzjeżdżalnia, brodzik, dla dziecibasensport i rekreacja, plażarestauracjarecepcja / lobbyteren hotelurecepcja / lobbyrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjasale konferencyjnesport i rekreacjakorty tenisowepokójpokójpokójpokój
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

Lato 2021dwukrotna bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki

Coral Travel: blisko i ciepło

Lato 2021dwukrotna bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki
Oferta z dwukrotną, bezkosztową zmianą rezerwacji (do 25 dni przed wylotem możesz zmienić m.in.: datę, trasę, hotel, destynację). Dodatkowo tylko 15% zaliczki oraz GRATIS: Gwarancja niezmienności ceny i Gwarancja najniższej ceny.

Dodatkowe opcje

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
promesa

Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

promesa
0
za wycieczkę
Trwa weryfikacja ceny

Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK19721Region: SousseOrganizator: Coral Travel / Wezyr

Region

Sousse

Opis

El Mouradi Club Kantaoui jest położony tuż przy pięknej, piaszczystej plaży. Basen, tutejszy wybór restauracji i barów, a także rozrywka zarówno dla dorosłych (m. in. siłownia, dyskoteka), jak i dla dzieci (m. in. animacje, plac zabaw) sprawią, że pobyt w tym tunezyjskim hotelu będzie udany.

Lokalizacja

Port El Kantaoui, 10km od Sousse, ok. 35km od lotniska w Monastirze-MIR, ok. 40km od lotniska w Enfidha-NBE. Hotel usytuowany na powierzchni: 120000m2.

Kategoria organizatora

4

Data otwarcia

1997 r. Odnowiony w 2010 r.

Na terenie hotelu: restauracje (4), bary (5), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (4), centrum biznesowe (płatne), basen kryty, 2 baseny odkryte. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Rabaty i zniżki

1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

Plaża

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 200m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), pawilony, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane są w 346 budynkach

• 2 budynki główne (liczba pięter: 4, liczba wind: 5)

• 344 bungalowy (liczba pięter: 1)

Typy pokoi

• pokoje standardowe w budynku głównym dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

• pokoje rodzinne w budynku głównym dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

• junior suity dla max. 3 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

• bungalowy dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras

• bungalowy rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras

Wyżywienie

• restauracja główna "L Espadon", restauracje a la carte (3), bary (3), kawiarnie (2)

All Inclusive

(09:00-00:00)

• śniadanie (06:30-10:00), obiad (12:30-02:30)bezpłatna, kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej

• późne śniadanie (10:00-11:00), przekąski (03:30-05:30) serwowane w restauracji "L Angoustine"

• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

Restauracje a la carte

• wymagana rezerwacja.

• "L angoustine" - włoska - jedna wizyta podczas pobytu gratis

• "Coconut Island" - francuska - płatna

• "Hard Rock Cafe" - meksykańska - płatna

Z myślą o dzieciach

• brodziki (3)

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-12 lat

• dzieci w wieku 1-4 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

• korty do tenisa ziemnego (3)

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• lekcje tenisa

• tenis stołowy

• rzutki

• koszykówka

• siatkówka plażowa

• aerobik

• animacje

• jacuzzi

Płatne

• oświetlenie kortów

• piłka nożna

• minigolf

• bilard

• sporty wodne na plaży

• siłownia

• centrum SPA

• masaż

• dyskoteka

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe Informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Podatek Turystyczny

Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).

Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.

• 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 i 4

• 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3

• dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2

Aktualizacja opisu

01.10.2020 10:58

Usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni

Wi-Fi

Przy plaży

SPA

Disco

Tenis

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy

Sporty wodne

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Temperatura w dzień
28°C
Temperatura w nocy
14°C
Temperatura wody
18°C
Liczba godzin słonecznych
11

Przed podróżą

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa od 1 lutego 2021 r. wchodzą w życie następujące decyzje tunezyjskiego Ministerstwa Zdrowia:
1) utrzymanie zawieszenia podróży lotniczych i morskich z i do krajów, w których doszło do rozprzestrzenienia się nowej mutacji koronawirusa, tj. Wielkiej Brytanii, RPA i Brazylii. Przy czym, w koordynacji z MSZ i min. transportu zostanie zaktualizowana lista krajów podlegających tym restrykcjom,
2) w przypadku podróżnych przybywających z innych państw (w tym Polski) zostają wprowadzone następujące obowiązki:
- obowiązek wykonania testu RT-PCR w czasie nieprzekraczającym 72 h przed zaplanowaną podróżą i okazanie negatywnego wyniku testu;
- obowiązek poddania się przez przyjeżdżających na ich koszt obowiązkowej, 7-dniowej kwarantannie w jednym z ośrodków wyznaczonych do tego celu i okazania podczas check-in vouchera -zobacz więcej;
- wykonanie 7 dnia pobytu w ośrodku kwarantanny na własny koszt testu RT-PCR i w przypadku negatywnego wyniku badania osoby te będą mogły opuścić ośrodek kwarantanny, zobowiązując się do przestrzegania procedur protokołu sanitarnego.
Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

Opinie

Opinie dodane przez

5.8
Pobyt czerwiec 2019 Klient Wakacje.pl
Pobyt - Czerwiec 2019Para
Ogólne wrażenie zależy od oczekiwań i ceny ..byłam 2 tygodnie cena adekwatna do standardu.
ZaletyŁadna plaża , czysto na obiekcie i plaży .Stołówka zaraz po otwarciu ładnie nakryte ale jak przyjedziesz później kelnerzy nie nadążają zmieniać i nakrywać więc może nie być estetycznie.
WadyZniszczona posadzka na placu przed basenami , wymaga remontu.. Pokoje w różnych standardach my najpierw dostaliśmy gorszy pokój po 3 dniach udało się go zamienić na wyższy standard. Wada jest taka że powinno być opisane w ofercie biura i różnica cen a klient niech wybiera co chce i na co go stać . Fatalna rezydentka Agnieszka z biura Coral - wiadomo to nie wina hotelu ....

4.7
Tomasz
Pobyt - Czerwiec 2019Rodzina z dziećmi
Musiałem użerać się z arabami ażeby wymienili mi brudny, śmierdzący pokój ale bez skutku codziennie słyszałem, że jutro wymienią i tak dotrwałem do końca urlopu w tym brudzie. Ślady prawdopodobnie krwi na wykładzinie i pajęczyny w zakamarkach. Nie ma co liczyć na pomoc rezydenta z biura TUI. Absurdalna sytuacja pomimo wykupienia All inclusive wszystko co można reglamentować jest reglamentowane jeden soczek na jedną osobę , trzeba stać w kolejkach z dziećmi aby mogły napić się rano świeżego soku. Jedzenia nie brakowało jest różnorodne, nikt raczej nie powinien chodzić głodny. Plaża była super, obsługa na plaży miła i pomocna Na basenach było też fajnie bez tłoku, pracownicy pomagali. Ogólnie słaba propozycja można było trafić lepiej, nie polecam ani hotelu ani tour operatora.
ZaletyBliskość pięknej plaży. Fajne baseny, nie było tłoku Uprzejmi kelnerzy
Wady-Potwornie brudny pokój hotelowy, łazienkę musiałem zdezynfekować proponuję wyposażyć się w domestos udając się tam. -Wykupiłem All inclusive a musiałem biegać na miasto po wodę mineralną bo brakowało. O napojach nie było co marzyć bo dystrybutory nie działały. -Zniszczony plac zabaw na który strach puścić dzieci mam zdjęcia mogę udostępnić. -Pani rezydent nie była uprzejma pofatygować się na obiecane spotkanie czas oczekiwania 1,5 godziny bo byliśmy jedynymi gośćmi z biura TUI. Bym zapomniał nie działała klimatyzacja. Brak jakichkolwiek animacji wieczorami.

4.4
Magdalena
Pobyt - Czerwiec 2019Rodzina z dziećmi
Nie polecam tego hotelu . Oszczędzają na wszystkim . Napoje trzeba dokupowac w pobliskich sklepach. Jeden napój na lebka. Masakra.
ZaletyPiaszczysta bliska plaża.
WadyPaskudne obskorne pokoje. All inclusive nie istnieje . Jeden napój dla jednego klienta. Żenada.

6.6
Iwona
Pobyt - Maj 2019Grupa przyjaciół
Hotel polecam dla osób, które nastawione są raczej na plażowanie i zwiedzanie. Sam obiekt nie jest najnowszy . Co do jedzenia wybór jest spory ale trzeba lubić \" tutejsze smaki \" jak z resztą w większości hoteli w tej okolicy. Plus za dostępne w fajnej cenie sporty plażowe. Dobry wybór dla osób aktywnych, ktore nie oczekują wielkich luksusów.
Zaletyanimacje, plaża , przestronne pokoje
Wadywymaga remontu

3.5
Tomasz
Pobyt - Lipiec 2018Rodzina z dziećmi
Pokój już na pierwszy rzut oka wyglądał na wymagający gruntownego remontu. Następnego dnia ok. godz. 22, podczas kąpieli pod prysznicem wybiła kanalizacja zalewając całą łazienkę. Udałam się do recepcji żądając zmiany pokoju. Powiedziano, że nie mają wolnych pokoi ale będzie dobrze, przyślą majstra i naprawi. Przyszedł pan, pooglądał powiedział coś w rodzaju ?siambo bulbul?. Kolejny raz biegłam na recepcję z żądaniem zmiany pokoju. Otrzymałam klucz do nowego pokoju. Wchodzę do ?nowego? pokoju a tam ? walizki i rzeczy innych wczasowiczów. Kolejny raz biegłam na recepcję z żądaniem zmiany pokoju. Po tłumaczeniach i długim oczekiwaniu otrzymałam klucz do nowego pokoju. Godz. 1 w nocy, z bagażami i dwójką małych dzieci udajemy się do nowego pokoju (nikt nam nie pomógł w przenoszeniu bagażu). Na miejscu zastajemy brudną pościel, siedlisko mrówek na podłodze, ścianach i w pościeli. Prywatnie zakupionym środkiem owadobójczym zrobiłam oprysk. Następnego dnia zgłosiłam obsłudze hotelowej aby posprzątać pokój bo jest brud i robactwo. Sprzątanie pokoju pozostawiało wiele do życzenia. W pościeli i za łóżkami oraz za zasłonami nadal leżały martwe mrówki. Pani z obsługi hotelowej powiedziała, że pokój był długo nieużywany i nadaje się do remontu. Tak też wyglądał. Odchodząca, popękana ostra farba z wanny. Grzyb/pleśń na drzwiach łazienkowych. Fugi między kafelkami ? w trakcie naprawy. Popękana i odpadająca farba z drzwi wejściowych od wewnątrz i zewnątrz. Niepasująca zupełnie kształtem do wc deska wc. Lodówka wewnątrz brudna i pordzewiała. Spostrzegliśmy, że nie mamy w kranie ciepłej wody. Jeszcze tego samego dnia z kranów zaczęła lecieć czarna woda. Zawołaliśmy panią z obsługi hotelowej. Wytłumaczyłam, że nie mamy ciepłej wody, która w dodatku jest czarna a poza tym zepsuty jest prysznic (nie daje się przełączyć z kranu na prysznic). Postała, popatrzyła, po kilku minutach zaczęła lecieć gorąca woda, ale nadal czarna. Pani powiedziała, że jest OK. Kolejny raz biegłam na recepcję zgłosić awarie. Po bardzo długim oczekiwaniu w kolejce przy recepcji ponownie tłumaczyłam co się dzieje w pokoju (mrówki, brud, brudna pościel, brak ręczników, brak ciepłej wody i czarna woda). W recepcji powiedziano, że już się tym zajmują, wyślą ludzi, naprawią i posprzątają i za pół godziny możemy wrócić do pokoju. Po 30 minutach wracamy do pokoju z myślą, że wreszcie wykąpiemy dzieci. Po otwarciu drzwi z pomieszczenia buchnęła para (na cały czas pozostawiono odkręconą gorącą wodę, aby zaczęła lecieć czysta), nie dało się wejść do środka (było duszno, gorąco, wszystko było mokre i zaparowane). Po przewietrzeniu okazało się, że nic nie jest posprzątane. Oprócz wcześniejszego brudu doszło jeszcze to, że wanna od tej wody również pozostała czarna. Przyszliśmy do pokoju z dziećmi o godzinie 22. Prysznic był rozmontowany, a słuchawka prysznicowa wrzucona do brudnej wanny. Wzięłam zdemontowany prysznic i kolejny raz pobiegłam interweniować na recepcję. Pobyt w tym pokoju był koszmarem. Mrówki chodziły po pościeli, a w nocy chodziły również po nas. Budziłam się wielokrotnie w nocy aby otrzepać się z mrówek i sprawdzić czy nie gryzą one dzieci. Na 4 osoby dostaliśmy 2 duże i 2 małe ręczniki. Zmuszeni byliśmy kąpać się u innych, bo u nas brakowało ciepłej wody. Codziennie byliśmy budzeni przez sprzątaczki w godzinach między 7 a 8 rano. Wchodziły do pokoju w celach pościelenia łóżka. Żadnej innej pracy te Panie nie wykonywały. Nie rozumiały, że mają przyjść później i przychodziły co kilkanaście minut, aż opuściliśmy pokój. W hotelu nie było zawieszek na drzwi \"Proszę nie przeszkadzać\". Przynajmniej w pokojach, w których byliśmy. Nie uzyskałam ich też w recepcji. Poza tym, pewnej nocy po godzinie 23 obudziło nas i dzieci walenie do drzwi. Pytałam kto tam, ale niestety nie uzyskałam odpowiedzi. Mężczyzna nie przedstawił się. Nie mówił po angielsku. Byłam przerażona. Było ciemno a pukanie nie ustawało. Postanowiliśmy otworzyć, bo dzieci zerwały się ze snu i bały się tego walenia w drzwi. Okazało się, że to pracownik hotelu, który żądał ode mnie oddania klucza od pierwszego pokoju. Bardzo było ciężko dogadać się z mężczyzną, który posługuje się tylko językiem arabskim. Tłumaczyłam mu, że nie mam klucza, że zgodnie z tym, co usłyszałam na recepcji klucz po opuszczeniu pokoju zostawiłam w drzwiach. Jak to jest możliwe, że po dwóch dniach od zmiany pokoju nachodzą klienta w środku nocy? Kolejną tragedią była stołówka. Trzeciego dnia nie wpuszczono nas na obiad, gdyż dzieci nie posiadały opasek. Podczas zakwaterowania Pan w recepcji powiedział, że dzieci nie mają obowiązku ich nosić. Inne rodziny, które przyleciały z nami z Polski też nie posiadały takich opasek dla dzieci. Mimo tego, że nie było takiego obowiązku Pan dał naszym dzieciom opaski dużo za duże, które spadały z dłoni. Nie dało się ich nosić. Odesłano nas do recepcji, w której spędziliśmy kolejną godzinę. Kazano nam zapłacić 20 dinarów za nowe opaski, mimo tego, że posiadaliśmy te stare, za duże,
Zaletypołożenie
Wadysmród i bród