Limak Limra




























Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Nasi klienci docenili
Dostępne pokoje
Pokój dwuosobowy
Pokój dwuosobowy
2 osobowy
Pokój dwuosobowy
Pokój dwuosobowy
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Kemer
Opis
Luksusowy hotel położony w miejscowości Kiris. Bogaty wybór dań lokalnych, kompleks basenów i wiele udogodnień dla najmłodszych to wszystko sprawi, że wakacje w Kemer będą udane. Polecany także dla aktywnych Gości dzięki urozmaiconej infrastrukturze sportowo-rekreacyjnej na terenie hotelu.
Lokalizacja
7km od centrum Kemer, 75km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 140000m2.
Kategoria organizatora
5
Data otwarcia
1998 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (3), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), basen kryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 15 lat pobyt w hotelu gratis
2. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w pokojach bezpłatne
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi.
Pokoje
Zlokalizowane są w 3 budynkach
• 1 budynek główny (liczba pięter: 7, liczba wind: 4)
• 2 aneksy (liczba pięter: 3, liczba wind: 4)
Typy pokoi
• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje standardowe ROH dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
Pokoje ROH (Run of the House) - oznacza to, że Klienci mogą zostać zakwaterowani w wybranym przez siebie typie pokoju określonym w umowie, ale nie mają wpływu na lokalizację. Pokoje mają ten sam standard niezależnie od budynku
• pokoje standardowe sea view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• pokoje standardowe sea pool side dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• pokoje standardowe garden side dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• pokoje ekonomiczne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• pokoje standardowe park dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Pokoje usytuowane w budynku Club Park znajdującym się po drugiej stronie ulicy, budynek posiada osobną infrastrukturę, a goście mogą korzystać z infrastruktury Limak Limra Hotel & Resort. Przejście pomiędzy budynkami
Club Park i Hotel & Resort
może odbywać się przez kładkę nad jezdnią
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (3), cukiernia
All Inclusive
(10:00-00:00)
• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej
• podwieczorek (12:00-17:00) serwowany w cukierni
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• płatne, wymagana rezerwacja.
- Kazan
Lokalna, PONTE VECCHIO włoska
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu dla dzieci w restauracji
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• koszykówka
• squash
• minigolf
• siłownia
• animacje soft
• sauna
Płatne
• korty do tenisa ziemnego (2)
• oświetlenie kortów
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• lekcje tenisa
• bilard
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIECzy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAKCzy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, BEZPŁATNIECzy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAKCzy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIECzy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAKCzy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAKJak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIECzy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK(ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, KOLACJA)Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKACzy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAKCzy jest dostępna usługa Room Service? - TAK(24H)Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE()Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIEJakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 150 GOŚCI NA 300m2Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIECzy na leżakach są materace? - NIECzy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANECzy leżaki są dezynfekowane? - TAK(PO KAŻDYM UŻYCIU)Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIECzy centrum SPA jest czynne? - TAKCzy łaźnia turecka jest czynna? - TAKCzy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAKCzy siłownia jest czynna? - TAKCzy mini klub jest czynny? - TAKCzy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, ZAJĘCIA SPORTOWECzy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? -GOŚCIE SĄ KIEROWANI DO LEKARZY I PROSZENI SĄ O PISMO DOTYCZĄCE UDZIAŁU W ZAJĘCIACH AKTYWNYCH I OGÓLNYM KORZYSTANIU Z PRZESTRZENI HOTELU WRAZ Z ZAŚWIADCZANIEM LEKARSKIM. POSTĘP PRZEBIEGU CHOROBY ŚLEDZI TURECKIE MINISTERSTWO ZDROWIACzy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? -WŁADZE SĄ PONFORMOWANE, PACJENT POZOSTAJE W IZOLACJI DO CZASU PRZEJĘCIA PRZEZ ZAKŁAD ZDROWIA. USŁUGI SĄ ZAPEWNIONE PRZEZ PERSONEL, U KTÓREGO PRZESTRZEGANE SĄ ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA
Aktualizacja opisu
26.10.2020 13:21
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Błękitna Flaga
Mapa

Pogoda
Marzec
Przed podróżą
Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.
Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.