Dobry14 opinii
7.3
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ

Limak Limra

Last minute
Kod oferty: WAK189533
teren hotelu, basen, zjeżdżalniaobiekt, teren hotelu, basenobiekt, basenobiekt, basenteren hotelu, basenteren hotelu, basenbrodzik, dla dziecidla dzieci, plac zabawpokójpokójpokójrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjadrink barbasensiłowniasport i rekreacjateren hoteluteren hoteluteren hoteluplażateren hotelu, plaża
teren hotelu, basen, zjeżdżalnia
obiekt, teren hotelu, basen
obiekt, basen
obiekt, basen
teren hotelu, basen

Promocja

Coral Travel - Turcja zmiany rezerwacji gratisNielimitowane i bezkosztowe zmiany rezerwacji jeśli 1 z osób zostanie skierowana na kwarantannę lub uzyska pozytywny wynik testu na COVID-19. Możesz zmienić: termin, kierunek, hotel i pokój na dowolną wycieczkę rozpoczynającą się do 31.12.2021.

Nasi klienci docenili

  • Udogodnienia dla dzieci: 2 brodziki, 3 zjeżdżalnie wodne, animacje, miniklub (4-12 lat), 2 place zabaw.
  • Rozbudowana infrastruktura: 6 restauracji, 7 barów, 4 baseny odkryte, 6 zjeżdżalni wodnych.
  • Przy hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirkowa plaża.
  • Bogata oferta rekreacyjna: siłownia, sauna, łaźnia turecka, jacuzzi, 2 korty tenisowe, squash, minigolf, koszykówka, siatkówka.
  • Opis oferty

    Region: Riwiera TureckaOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK189533

    Region

    Kemer

    Opis

    Luksusowy hotel położony w miejscowości Kiris. Bogaty wybór dań lokalnych, kompleks basenów i wiele udogodnień dla najmłodszych to wszystko sprawi, że wakacje w Kemer będą udane. Polecany także dla aktywnych Gości dzięki urozmaiconej infrastrukturze sportowo-rekreacyjnej na terenie hotelu.

    Lokalizacja

    7km od centrum Kemer, 75km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 140000m2.

    Kategoria organizatora

    5

    Data otwarcia

    1998 r. Odnowiony w 2019 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (4), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), basen kryty, baseny odkryte (3), 3 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 3 dla dzieci (działają w godzinach 10:00-12:00, 14:00-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Rabaty i zniżki

    2 dzieci do 7 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w pokojach bezpłatne

    • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

    Plaża

    Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 300m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, płatne: pawilony.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 3 budynkach

    • 1 budynek główny (liczba pięter: 7, liczba wind: 4)

    • 2 aneksy (liczba pięter: 3, liczba wind: 4)

    Typy pokoi

    • pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje standardowe ROH dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

    Pokoje ROH (Run of the House) - oznacza to, że Klienci mogą zostać zakwaterowani w wybranym przez siebie typie pokoju określonym w umowie, ale nie mają wpływu na lokalizację. Pokoje mają ten sam standard niezależnie od budynku

    • pokoje standardowe sea view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

    • pokoje standardowe sea pool side dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

    • pokoje standardowe garden side dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracje a la carte (4), bary (4), cukiernia

    Ultra All Inclusive

    (24h)

    • śniadanie (07:00-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:45-21:15) serwowane w restauracji Phaselis

    • przekąski (12:00-17:00) serwowane w barze z przekąskami "Lykia"

    • podwieczorek (11:00-18:00) w cukierni

    • lody

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, wybrane alkohole importowane

    • pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • wymagana rezerwacja.

    - Chine Garden

    Chińska, SANDAL owoce morza - jedna wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji gratis

    - Ponte Vecchio

    Włoska, BBQ lokalna - płatne

    Z myślą o dzieciach

    • brodziki (2)

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • menu dla dzieci w restauracji

    • krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

    W cenie

    • oświetlenie kortów

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • koszykówka

    • squash

    • minigolf

    • siłownia

    • animacje w nocy, w dzień

    • sauna

    Płatne

    • korty do tenisa ziemnego (2)

    • rakiety i piłki do tenisa ziemnego

    • lekcje tenisa

    • bilard

    • centrum SPA

    • masaż

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

    • Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK, 24H

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 150 GOŚCI NA 300m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

    • Czy na leżakach są materace? - NIE

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00 i 14:00-17:00)

    • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy siłownia jest czynna? - TAK

    • Czy mini klub jest czynny? - TAK

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚCIE SĄ KIEROWANI DO LEKARZY I PROSZENI SĄ O PISMO DOTYCZĄCE UDZIAŁU W ZAJĘCIACH AKTYWNYCH I OGÓLNYM KORZYSTANIU Z PRZESTRZENI HOTELU WRAZ Z ZAŚWIADCZANIEM LEKARSKIM. POSTĘP PRZEBIEGU CHOROBY ŚLEDZI TURECKIE MINISTERSTWO ZDROWIA

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - WŁADZE SĄ PONFORMOWANE, PACJENT POZOSTAJE W IZOLACJI DO CZASU PRZEJĘCIA PRZEZ ZAKŁAD ZDROWIA. USŁUGI SĄ ZAPEWNIONE PRZEZ PERSONEL, U KTÓREGO PRZESTRZEGANE SĄ ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA

    Aktualizacja opisu

    19.03.2021 10:41

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    Przy plaży

    SPA

    Disco

    Siłownia

    Tenis

    Mini Klub

    All Inclusive 24H

    Serwis plażowy

    Zjeżdżalnie

    Sale konferencyjne

    Pokoje 4 osobowe

    Błękitna Flaga

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Piątek, 14.05.2021
    02:10
    05:50
    KTWKatowice
    AYTAntalya

    Powrót

    Piątek, 21.05.2021
    06:50
    08:40
    AYTAntalya
    KTWKatowice

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.8
    Monika
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Hotel przystosowany dla rodzin z dziećmi, piękne widoki z jednej strony góry z drugiej morze ,pokoje codziennie sprzatane, jedzenie pyszne ,obsługa bardzo miła -gorąco Polecam
    ZaletyHotel super dla rodzin z dziećmi, miła obsługa, pyszne jedzenie
    WadyNie ma

    10
    anna Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Maj 2019Grupa przyjaciół
    Świetny hotel zarówno dla par jak i przede wszystkim dla rodzin z dziećmi, piękny teren, pokoje nowoczesne czyściutkie, bardzo fajne rozwiązanie w hotelu zamiast zwykłych korytarzy kładeczki przypominające mostki, super animacje dla dzieci. Pyszna kawa w kawiarni nie wspominając już o słodkościach! 10/10
    ZaletyDużo atrakcji dla dzieci Duży zadbany teren Bogaty program animacyjny Dobre jedzenie Szeroka plaża piaszczysta
    WadyBrak

    2.1
    Ewa Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Kwiecień 2019Singiel
    Wszystkie osoby, które chcą zakupić pobyt w tym hotelu pragnę ostrzec przed praktyką biura Coral Travel i TUI. Wspomniane biura sprzedają hotel jako 5* a pokoje znajdują się w budynku PARK CLUB. Chęć zmiany pokoju wiązała się oczywiście z dopłatą w wysokości od 25 Euro za dobę za jedną osobę .Budynek PARK jest odrębnym budynkiem położonym w odległości 200 m od budynku głównego poza terenem hotelu. Przejście na posiłki wiązało się z pokonaniem ruchliwej ulicy i pokazywaniu przy bramie opaski. Pokoje PARK przypominają pokoje dla dzieci na koloniach i nie mają nic wspólnego ze standardem hotelu 5*. Wczoraj otrzymałam informację o rozpatrzeniu mojej reklamacji negatywnie. Szczerze odradzam pobyt w tym hotelu. Ostatni urlop był moim 10 pobytem w Turcji i pierwszy raz zostałam zwyczajnie oszukana przez biuro Coral.
    8.8
    Ariel Szpak Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2018Rodzina z dziećmi
    Duży hotel a jedzenie trochę powtarzalne ale warto za ta cenę zima skorzystać
    ZaletyPiękny widok, dość czysty
    WadyTroszkę zaniedbany

    1.2
    Andrzej Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2018Seniorzy
    Ocena hotelu Limak Limra Kemer Turcja 5*. Pobyt 8-15 grudzień 2018, pokój 1415. Ocenia małżeństwo, lat 65, po wyjazdach po całym świecie i pobycie w ponad 300 hotelach. Ocena całkowicie subiektywna, do oceny czytających. W Turcji po raz siódmy. Hotel nie zasługuje na 5*. Według naszej oceny na 2,5*. Znajduje się nie w Kemer, a w Kiris, 6-7 km od Kemer, na skróty przez góry ok. 4 km. W Kiris nie ma nic. Wzdłuż ulicy totalnie zniszczonej i zaniedbanej rząd ok. 50-70 sklepów, z czego 1/5 czynna. Autobus /dolmusz/ co godzinę zawiezie do Kemer za 5 lirów, 1 euro lub 1 dolar. Taksówkarz chciał 7 euro. Zarówno w Kirys, jak i w Kemer mnóstwo hoteli. W tym okresie czynny co dziesiąty. Kemer to małe miasteczko z kilkoma sklepami typu Carrefour i Migros, oraz bazarem we wtorki na którym nic nie ma. Wszystko robione pod Rosjan, których tu najwięcej. Nie mam nic przeciwko próbującym się wyzwolić Turczynkom, nic nie robiącym i całującym się Turkom, ale nie mogę znieść i patrzeć na Rosjan. Ale o tym później. Hotel Limak: olbrzymi moloch. Z racji nie pracujących innych hoteli organizuje zjazdy i sympozja, kursy, konferencje dla zwykłych Turków. To stwarza olbrzymie niedogodności w czasie posiłków i przebywania np. w lobby i stołówce z racji ich ilości. Nie sposób sobie wyobrazić ponad 1000 osób jednocześnie na jednej stołówce na jednym posiłku. Obijanie się, kolejki po wszystko, brak wszystkiego. Żeby było ciekawiej hotel sprzedaje posiłki lokalsom. 80% przychodzi w kurtkach i na Sali robią sobie szatnie. Przypomnę, że jest to 5*. Jedzenie: po tygodniu mam dość i nie jest to tylko moja opinia. Ci co byli na 2 tygodnie kupują jedzenie na zewnątrz. Codziennie to samo. Jak już uda się coś upolować, to jest to niestrawne. Podzielam tu pogląd opisujących negatywnie tą kwestię w opiniach. Brakuje warzyw, sałatek. Z owoców tylko jabłka, pomarańcze i mandarynki ? czas dojrzewania. Resztówki mieszane i robione niby sałatki owocowe. Starszym ludziom ta kuchnia nie odpowiada. Zresztą wyboru nie ma a ile można jeść to samo. Desery zawsze te same. Ładne, kolorowe ? zupełnie bez smaku. Nie do jedzenia. Zupy, zawsze dwie. Trudne do zjedzenia. Proponuję ze sobą zabierać probiotyki, bo ludzie tu mają turecką zemstę. Do posiłku zamawialiśmy wino i piwo. Choć niesmaczne, to jakoś to ratowało żołądki. Nie da się ukryć najlepsza jest turecka herbata. Dla nas to było number one. Kawa już nie specjalnie. Kelnerzy ? bez zarzutu, ale nie mogli się wyrobić i nie wyrabiali ze sprzątaniem. Byli wykorzystywani ponad miarę. To nie ich wina za tragiczny stan na stołówce. Do tego dochodzą koty, ale o tym też później. Opinię tę piszę jeszcze w hotelu, na bieżąco, ale umieszczę ją po przyjeździe do domu. Dlaczego? Z opowieści innego Polaka z tego turnusu: jego brat umieścił negatywną opinię o hotelu jeszcze tam będąc. Na lotnisku w jego walizce znaleziono narkotyki. Miał przedłużony pobyt w Turcji o 3 tygodnie na koszt państwa tureckiego. Skończyło się dobrze. Bez komentarza. Obiekt: rozpadający się betonowy moloch. Wszystko wszędzie łatają. Przy nas wyłączają część obiektu i wymieniają panele, kafle, naprawiają dach. Inne hotele zamykają na czas zimowy i wtedy remontują. Ten nie. 4 windy 4 osobowe. Za mało. Bywa, że czekamy 10 minut. Pęknięcia budynku i rozpadające się mury zasłaniane są kwiatami i bluszczem. Płytki na terenie często połamane. Uwaga pod nogi. Teren dość rozległy, ale nic z tego nie wynika. Nie ma gdzie spacerować. Woda z basenów nie spuszczana, więc zakwita. Wizytówką obiektu jest reklama hotelu od strony plaży. Makabra. Zobaczycie jak to wygląda na moich zdjęciach po zamieszczeniu. Basen wewnętrzny: Woda zimna, taka do pływania jak na basenach w Polsce. Piszą, że ma 28 stopni. Pomierzyliśmy wespół z innymi Polakami / mają teraz takie zegarki z termometrem/ i było 23 stopnie. To po co piszą, że podgrzewany. Jest sauna. Parę leżaków. Tłumów ze względu na zimną wodę nie ma. Zawsze 6-10 ludzi, głównie ruskich. Ci to się kapali też w morzu. W ofercie były szlafroki. Ale tylko w ofercie. Trzeba było się wykłócać, to dali. Podobnie z czajnikiem do pokoju, tyle, że za kaucją 10 euro lub dolarów. Lobby: miejsc około 100, chętnych zawsze około 200-300. Tam muzyka ,,na żywo?. Chętnych dwa razy więcej. Miejsc niet. W obiekcie ,,patiseria?, czyli cukiernia. Przez 7 dni idealnie codziennie ta sama, uboga oferta. Poza herbatą nie polecam nic, choć z braku czegoś innego i kit dobry. Animacje: brak , zero. Jedyne to ,,muzyka na żywo? o 21 i 20,15 muzyka dla dzieci /4 piosenki/ z pseudo, nic nie umiejącymi animatorami, którzy tylko tańczyli. To były animacje. W czwartki ponoć miały być jakieś tańce brzucha. Tylko w zapowiedziach. Kuriozum było w środę. Pani od śpiewania / rosjanka/ zepsuł się mikrofon, a muzyka z jej śpiewem dalej leciała. Było tak wstydno, że aż wyszła. Ot taka muzyka na żywo. Pokój: brak jakiegokolwiek wieszaka. Wszystko do szafy, walizki lub na krzesła. Pokój dość duży. Zamawiajcie łóżka pojedyncze, bo na podwójne dają 1 małą kołdrę. Z

    Mapa

    Pogoda

    25°C
    15°C
    20°C
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form zobacz więcej.

    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

    Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.