Wspaniały32 opinie84% poleceń
8.7
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ

Kahya Resort Aqua & Spa

Kod oferty: WAK472459
Last minute
Kod oferty: WAK472459
obiekt, basenbasenbasenobiekt, basenbasenobiekt, basenpokójpokójrestauracjarestauracjarestauracjaSPA
obiekt, basen
basen
basen
obiekt, basen
basen

Nasi klienci docenili

  • Pięciogwiazdkowy, nowocześnie zaprojektowany hotel, otwarty w 2012 r.
  • Liczne udogodnienia dla dzieci: plac zabaw, miniklub, wysokie krzesełka w restauracji.
  • Piaszczysto-żwirowa plaża 50 m od hotelu, posiadająca status Błękitnej Flagi przyznawanej wyjątkowym plażom za czystość i ekolog
  • Na terenie hotelu znajduje się aquapark i wiele inny atrakcji dla dzieci i dorosłych.
  • Opis oferty

    Region: Riwiera TureckaOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK472459

    Region

    Alanya

    Opis

    Raj dla wielbicieli wodnych szaleństw w każdym wieku. Aquapark, baseny, brodzik ze zjeżdżalnią dla dzieci oraz plaża zachęcają do aktywności. Po dniu pełnym szaleństw na chwile relaksu zapraszają liczne bary, restauracje oraz wieczorne programy animacyjne. Pysznych dań kuchni tureckiej będziemy mogli skosztować przez cały dzień dzięki formule AII Inclusive.

    Lokalizacja

    4km od Konakli, 16km od centrum Alanyi, 110km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 36000m2.

    Kategoria organizatora

    5

    Data otwarcia

    2012 r. Odnowiony w 2015 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (7), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), baseny odkryte (2), 5 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i dla dzieci (działają w godzinach 10:00-12:00, 14:00-16:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Rabaty i zniżki

    2 dzieci do 14 lat pobyt w hotelu gratis

    Wysokość zniżki dla dzieci w zależności od wybranego pokoju.

    Internet

    • Wi-Fi w lobby bezpłatne

    Plaża

    50m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 150m długości, dojście do plaży tunelem. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 2 budynkach (liczba pięter: 5, liczba wind: 5)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (7), cukiernia

    All Inclusive

    (10:00-00:00)

    • śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej

    • przekąski (11:30-16:00), podwieczorek (16:30-17:30) serwowane w restauracji z przekąskami

    • późny posiłek (22:30-06:00) serwowany w cukierni

    • lody

    • wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

    • pakiety dla nowożeńców (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • jedna wizyta podczas pobytu w wybranej restauracji gratis, wymagana rezerwacja.

    • turecka

    • owoce morza

    Z myślą o dzieciach

    • brodzik

    • zjeżdżalnia wodna dla dzieci

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

    • możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)

    W cenie

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • siatkówka plażowa

    • miniboisko do piłki nożnej

    • aerobik

    • siłownia

    • animacje soft, w nocy, w dzień

    • dyskoteka

    • kino

    Płatne

    • minigolf

    • bilard

    • sporty wodne na plaży

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • jacuzzi

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE

    • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 80 GOŚCI NA 250m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

    • Czy na leżakach są materace? - TAK

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE)

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00,

    14:00-16:00)

    • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy siłownia jest czynna? - TAK

    • Czy mini klub jest czynny? - NIE

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE)

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?- GOŚĆ PRZENOSZONY JEST DO IZOLATKI, POWIADOMIONY ZOSTAJE NAJBLIŻSZY SZPITAL

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W

    Aktualizacja opisu

    31.05.2021 13:50

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    SPA

    Disco

    Siłownia

    Mini Klub

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Sporty wodne

    Zjeżdżalnie

    Sale konferencyjne

    Pokoje 4 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Poniedziałek, 21.06.2021
    11:00
    15:10
    GDNGdańsk
    AYTAntalya

    Powrót

    Poniedziałek, 28.06.2021
    07:40
    10:00
    AYTAntalya
    GDNGdańsk

    Opinie

    Opinie dodane przez

    5.2
    Łukasz Kowalski Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2020Para
    Stanowczo nie polecam!!! Hotel ewidentnie oszczędza kosztem gości i własnych pracowników którzy pracują dzień w dzień bez wolnego zawaleni robotą, nie ukrywali swojego niezadowolenia, beszczelnie domagali się napiwków stroiki miny a nawet bywali agresywni potrafili rzucać jedzenie na talerz jak psu . W barach przy basenie i plaży z alkoholi tylko piwo po drinki które też mają wiele do życzenia trzeba iść do baru przy recepcji A to trochę trwa. W restauracji brak mniejsc. Niewielki wybór owoców. W okolicy hotelu tylko kilka sklepików wszędzie trzeba jeździć autobusem, daleko od lotniska . Patrząc na zdięcia restauracji z poprzednich sezonów to mogło być 5 gwiazdek a teraz to przypomina jadłodajnie za PRL.Pani z Wakacje.pl bardzo zachwalała ten hotel A okazał się całkowicie nie warty pieniędzy które zapłaciliśmy i będziemy składać reklamację.
    ZaletyDuży basen i 3 mniejsze, w akłaparku fajne zjeżdżalnie i rwący potok, pokoje sprzątane codziennie, bar na plaży
    WadyNiesmaczne jedzenie niemalże w kółko to samo, niemili kelnerzy i barmani domagający się napiwków, połowa atrakcji płatna, połowa barów nieczynna, długie kolejki po posiłki w restauracji i przy barze wynikające z braku personelu, kiepskie przedstawienia artystyczne, nieczynna cukiernia, lody płatne A te darmowe czynne około godziny po obiedzie (przez pierwszy tydzień pobytu wcale ich nie było), darmowa kolacja w restauracji la carte nieosiągalne dla osób których pobyt jest krótszy niż 8 dni bo z takim wyprzedzeniem trzeba robić rezerwację. Kiepska lokalizacja. Bar z nocnymi przekąskami nieczynny.

    10
    Ula & Michał Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Maj 2019Rodzina z dziećmi
    Wakacje na 1000% :) Pierwsze wakacje za granicą z dziećmi. Pogoda cudowna!!! Fantastyczne miejsce!!! Położone w dogodnym miejscu na wypady turystyczne i zakupowe ze względu na liczne Bazary (szybki dostęp do pobliskich miejscowości busikami za małe pieniążki). Przeznaczone dla młodych i starszych, jak również dla rodzin z dziećmi i bez. Pokoje - czyściutkie i pachnące, nowoczesne, klimatyzowane z balkonami (stolik i krzesełka), spore łazienki, codzienne sprzątanie. Restauracja - jedzenie przepyszne, ogromny wybór(nawet dla najwybredniejszych) kuchnia bardzo urozmaicona, dania na zimno i na gorąco, smaczne przekąski(krążki cebulowe + sosy) bar przy basenie i na plaży, lody dla dzieci oraz słodkości, napoje, piwo, drinki. Obsługa przemiła i przyjazna, zawsze pomocna i uśmiechnięta. Atrakcje - leniwa rzeka, zjeżdżalnie i baseny na wysokim poziomie (jednak 4 najszybsze zjeżdżalnie czynne w godzinach 10-12 i 14-16). Dla maluszków mały basen ze zjeżdżalnią!!! Ratownicy na miejscu. Animatorzy do dyspozycji, bardzo sympatyczni, którzy zachęcali do zabaw. Przejście na plażę tunelem bezpośrednio z terenu hotelu. Plaża piaszczysta (warto zabrać ze sobą buty do wody). Liczne pokazy taneczne przy basenie i występy w mini amfiteatrze - co wieczór coś innego. Animacje i dyskoteka dla dzieci codziennie wieczorem (w języku rosyjskim, ale nie sprawiało to dużych trudności :). Sporo jest turystów z Rosji, więc nie liczmy na obsługę w języku polskim, nawet z angielskim w wersji tureckiej ciężko. Wifi - łączność ze światem tylko w Lobby. Spotkanie z rezydentem udane i warto skorzystać z wycieczek, które mają do zaoferowania (są tańsze). Polecamy wybrać się do Delfinarium - niezapomniane wrażenia :). Dziękujemy bardzo za fachowe doradztwo, fantastyczny hotel i bardzo bardzo bardzo udane wakacje dla Pani Ani i Pana Konrada z Białogardu . Generalnie ogromnie polecamy hotel Kahye jako miejsce do odpoczynku i relaksu, na pewno miło spędzimy tam czas :):):) Wrócilibyśmy tam jeszcze choćby dziś!!!!! Jesteśmy bardzo bardzo zadowoleni z wyboru. BOMBA :) :) :)
    Zaletynowoczesny, przestronny, dużo atrakcji, super obsługa na wysokim poziomie
    +1

    10
    Basia i Slawek
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Ogolnie byl to najlepszy hotel w jakim bylismy z mezem (w Turcji byl to nasz trzeci urlop).Polecam w stu procentach.
    ZaletyHotel polozony przy plazy ,kilka basenow z duza iloscia lezakow(mimo iz hotel jest bardzo duzy z duza iloscia gosci,nie zdarzylo sie aby brakowalo lezakow) .Bary przy basenach oferuja bardzo duzy wybor przekasek ktore w zupelnosci moga zastapic obiad (surowki,kebab,pizza,frytki itd)
    WadyTrudno jest znalezc jakiekolwiek wady.Dla mnie wszystko bylo super.

    3.5
    Renata Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    To mój szósty raz w Turcji i najgorszy... kierowałam się opiniami i bardzo się zawiodłam... Cóż 5 gwiazdek to zdecydowanie za dużo, może na pierwszy raz w Turcji ... ale nie..za te pieniądze można dużo przyjemniej spędzić wakacje . Z cała odpowiedzialnością NIE POLECAM!!!!
    ZaletySuper aquapark basen i spa i to tyle
    Wadybardzo słabe jedzenie jak na Turcje i brak większości dań już po paru minutach trwania posilku , masa ludzi , brak miejsc na stołówce , bardzo słabe animacje, bardzo słabe wi-fi, większość atrakcji na terenie hotelu płatna: lody, popcorn, dmuchańce dla dzieci...niemili kelnerzy, wrecz niedobre drinki i napoje, nawet ciasta i owoce pozostawiały wiele do życzenia.

    10
    Magdalena Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna, jedzenie bardzo urozmaicone i pyszne. Ogromny wybór dań na każdym posiłku. Oprócz restauracji głównej, gdzie były śniadania, obiady i kolacje działał jeszcze w ciągu dnia dodatkowy Snack Bar, w którym serwowano pyszne hamburgery, pizze, kebab itp. Na terenie obiektu kilka barów, gdzie serwowano napoje dla dzieci i dorosłych. Kompleks basenowy rewelacyjny, ze zjeżdżalniami dla najmłodszych gości oraz również tych najstarszych, dodatkowa atrakcja to rwąca rzeka. Hotel czysty, zadbany, pokoje codziennie sprzątane. Przejście do plaży bezpośrednio z terenu hotelu tunelem pod drogą. Plaża prywatna Hotelu, gdzie jest bar z jedzeniem i napojami. Zarówno na basenach jak i na plaży nie było problemów z leżakami. Polecam w 100%.
    ZaletyPyszne jedzenie, super baseny, bardzo miła obsługa, czysto, prawdziwy all inclusive! Polecam w 100%
    WadyBRAK

    Mapa

    Pogoda

    30°C
    19°C
    23°C
    12

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form
    zobacz więcej
    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Dodatkowo, pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróżą lub negatywny wynik szybkiego testu antygenowego z ostatnich 48 godzin przed przylotem. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy.

    Z wymogu wykonania testu zwolnione są poniższe osoby:

    - dzieci poniżej 6 roku życia,

    - Ozdrowieńcy, którzy przeszli COVID-19 maksymalnie 6 miesięcy przed wejściem na pokład samolotu, pod warunkiem przedstawienia zaświadczenia lekarskiego wydanego przez właściwe organy,
    - Podróżni zaszczepieni wymaganą dawką (tj. minęło 14 dni od podania ostatniej dawki szczepienia) i są w stanie to potwierdzić, przedstawiając odpowiednie świadectwo szczepienia,

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Brazylii, Indii oraz Republiki Południowej Afryki.

    UWAGA:
    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.