Gypsophila Holiday Village























Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Promocja
Coral Travel: blisko i ciepło
Nasi klienci docenili
Dostępne pokoje
Pokój dwuosobowy
Pokój dwuosobowy
Pokój dwuosobowy
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Alanya
Opis
Hotel otoczony rozległym, zielonym ogrodem z egzotyczną roślinnością. Długa, szeroka i czysta plaża zachęca do korzystania z wodnych i słonecznych kąpieli. Imponujący aquapark, baseny ze zjeżdżalniami oraz zaplecze rekreacyjne umożliwia aktywny wypoczynek. Bogaty program animacyjny zapewni rozrywkę całym rodzinom.
Lokalizacja
10km od Avsallar, 30km od centrum Alanyi, 90km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 50000m2.
Kategoria organizatora
5
Data otwarcia
1999 r. Odnowiony w 2013 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (6), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), baseny odkryte (2), 6 dla dorosłych i dla dzieci, działa w godzinach 10:00-12:00, 14:00-16:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 250m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane są w 48 bungalowach (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje rodzinne (connection) dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje standardowe ekonomiczne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja a la carte, bary (6)
All Inclusive
(10:00-01:00)
• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:30-00:30) serwowane w restauracji głównej
• przekąski (12:00-16:00), podwieczorek (16:30-17:00) serwowane w restauracji głównej
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• jedna wizyta w trakcie pobytu gratis, wymagana rezerwacja.
• owoce morza
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• miniklub dla dzieci w wieku 4-12
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu dla dzieci w restauracji
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
W cenie
• korty do tenisa ziemnego (2)
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• tenis stołowy
• rzutki
• piłka nożna
• minigolf
• miniboisko do piłki nożnej
• bilard
• siłownia
• animacje w nocy, w dzień
• sauna
• jacuzzi
Płatne
• oświetlenie kortów
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 875m2 50 LICZBA GOŚCI
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00,
15:00-17:00)
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - SKIEROWANIE DO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - SKIEROWANIE GOŚCIA DO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ. HOTEL ZAPEWNIA POKÓJ KWARANTANNY DLA GOŚCIA
Aktualizacja opisu
22.09.2020 13:24
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 6 osobowe
Mapa

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.
Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.