Zakamane biuro, oszusci, nie przekazanie informacji co.do zqrotu środkow. Czekam za zwrotem.od Maja,biuro nie poinformowało mnie o koniecznosci zlozenia wniosku do gwarantownego funduszu Złodzieje
Brak
Brak
Ja kupiłam przez wakacje.pl z biura podróży Atur. Dramat. Czekam jak głupia te 180 dni a teraz się dowiaduje (z internetu), że trzeba było złożyć wniosek do Funduszu Gwarancyjnego. Organizator złożył taki wniosek miesiąc wcześniej, ja nie zostałam o tym powiadomiona. Ponoć wniosek musi być identyczny jak ten który złożyło biuro podróżny. Nie mogę od nich uzyskać tych informacji! Dzwonię proszę, piszę mejle zarówno do Atur jak i wakacji.pl i nic. Atur ma zupełnie gdzieś( mówią, że skoro wykupiłam wycieczkę przez wakacje.pl to mam do nich kierować pytania) a wakacje.pl albo nie odpowiadają na pytania, albo nie na temat, albo podają co mejla sprzeczne informacje. Żałuję, że złożyłam wniosek do Funduszu Gwarancyjnego, jak tylko zostanie pozostawiony bez rozpatrzenia (a zostanie bo moje dane nie zgadzają się z danymi wniosku Atur), kieruję sprawę do sądu.
Brak
Brak
Biuro podróży w czasie pandemii wymusiło na nas rezygnację z wycieczki w momencie kiedy chcieliśmy 4 miesiące wcześniej zrezygnować z wycieczki albo przerzucić na przyszły rok. Tłumaczenie było następujące: w kraju docelowym nie ma zagrożenia życia i śmieci, pomimo iż są 3 krajem na świecie pod względem ilości zarażeń... na nic zdały się punkty z umowy mówiące o tym, że jeżeli jest zagrożenie życia można zrezygnować bez kosztowo z wycieczki. Śmiech na sali - zdecydowanie nie polecam biura. Wakacje.pl -dobra rada - zerwijcie z nimi umowę.
Brak
Brak
Najgorsze biuro podróży na swiecie . Oszuści i złodzieje .
Brak
Brak
Rezerwację na wyjazd do Hiszpanii w terminie 12.09. - 23.09. złożyłem w tym Biurze w styczniu 2020r. Sytuacja jako nastąpiła w związku z pandemią i wirusem COVID-19 a szczególnie z rozwojem zakażeń w Hiszpanii, zmusiła nas do rezygnacji z wyjazdu z dużym wyprzedzeniem. Biuro Podróży "Atur" przystąpiło natychmiast do ataku grożąc karami umownymi i odmową zwrotu wpłaconej zaliczki w kwocie 1580 zł. Pomimo Rozporządzenia R.M. art 47 ust. 2 o możliwości rezygnacji w przypadku zagrożenia występującego w miejscu docelowym lub problemach z przelotem, biuro to, z typowej chęci zysku i braku poszanowania klienta, do dnia dzisiejszego nie zwróciło wpłaconej zaliczki. Obecna sytuacja i tak uniemożliwiła by zrealizowanie tej podróży z powodu zawieszenia lotów do Hiszpanii.
Brak
Brak
Miałem zarezerwowaną od października 2019 Hiszpanię na wrzesień 2020. Biuro w okresie pandemii trzymało do końca w niepewności. W sierpniu, widząc jak wraca pandemia na Costa Brava i zagrożone są loty do Hiszpanii (nie myliłem się), poprosiłem o zmianę destynacji i terminu. Biuro bez problemu przychyliło się do prośby i na początku września poleciałem do Bułgarii. Hotel zgodny z opisem, nawet o wiele lepszy. Na lotnisku odbiór przez rezydenta. Po przyjeździe do hotelu i wręczeniu vouchera recepcjonistka stwierdziła, że nie ma nas w systemie ani zgłoszeniu z biura. Mimo to zameldowała i wręczyła klucze. Widać potem rozwiązano tę sprawę, bo nie spędziliśmy tygodnia na bruku. Na miejscu jedno spotkanie organizacyjne, poza tym kontakt telefoniczny. Na dzień przed wylotem w recepcji nie było moich kart pokładowych, po interwencji telefonicznej rezydentka obiecała wręczyć je przy transferze na lotnisko, co też się stało, tylko niepotrzebne nerwy. Oprócz tych niedociągnięć wszystko ok.
Brak
Brak
Biuro super, w sytuacji kryzysowej bardzo odpowiedzialne, pełna dbałość o klienta na każdym etapie , a przedstawicielka rezydentka pani Beata Zawierucha na Coasta Blanca przesympatyczna, duża wiedza, super podejście do klienta, wyrazy szacunku za zachowanie w ostatnich dniach, tj po ogłoszeniu w Polsce kwarantanny, Jesteśmy z mężem bardzo wdzięczni za pomoc w załatwieniu formalności związanych z powrotem do kraju zarówno szefostwu Biura Atur jak i Rezydentce. Brawo tak trzymać. Polecam
Brak
Brak
Witam, właśnie wykupilam wycieczkę z biurem Atur do Hiszpani. Jednak teraz się dowiedzialam, że w cenie wycieczki nie ma bagażu! Zostałam poinformowana, że za bagaż 10kg muszę dopłacić 270 zl i 324zl za 30kg. Co przy dwóch osobach daje naprawdę wysoką cenę bagażu w stosunku do ceny wycieczki. W jaki sposób Państwo poradzili sobie z tą sytuacją. Czy dokupujac bagaż na lotnisku w dniu wycieczki zapłacę mniej? Uprzejmie poszę o informacje na bobrowskaklaudia@gmail.com
Brak
Brak
Wyjazd do hotelu H TOP Calella w Hiszpanii. Oferta zgodna ze stanem rzeczywistym. Opieka Pani rezydent Pauliny bardzo dobra. Kompetentna i służąca pomocą.
Brak
Brak
Po przeczytaniu słabych opinii wcześniejszych klientów biura miałem poważne wątpliwości czy powinienem wybrać urlop właśnie z biurem Atur. Nie chciałem zostać sam na lotnisku z małym dzieckiem i podróżować do hotelu na własną rękę. Ogólnie - w porządku, ale raczej dla osób ogarniętych, samodzielnych i potrafiących się porozumieć w obcym języku. Nie stała nam się żadna krzywda, rezydentka zadzwoniła już w trakcie transferu i przekazała kilka informacji, ALE - spotkanie na żywo w hotelu się nie odbyło, a na transfer musieliśmy czekać na lotnisku ponad godzinę, a sama droga do hotelu zajęła ponad 2 godziny (do przejechania około 35 km), pomimo, że nasz hotel był pierwszy na trasie (ale z jakiegoś powodu autobus przyjechał do niego na samym końcu). Podobnie z powrotem - również 35 km do przejechania, a odbiór z hotelu 5 (!) godzin przed odlotem. Kolejny minus - w hotelu nie było folderu z informacjami z biura podróży. Kolejny - biuro podróży nie wie co sprzedaje. Zgodnie z informacjami o imprezie, potwierdzonymi przez samo biuro, w opcji AI Soft przysługiwała mi do obiadu szklanka (!) wody lub wina. Na miejscu okazało się, że owszem, napoje są limitowane, ale tylko w odniesieniu do rodzaju. W ramach opłaty rzeczywiście dostępna była woda i wino do posiłków, ale liczone w butelkach. Ponownie - nie mieliśmy potrzeby ciągłego kontaktu z rezydentem, a sam hotel był świetny (polecam Montemar Maritim!), ale jeśli ktoś ma problem z porozumiewaniem się w obcym języku lub jest mniej samodzielny np. z powodu wieku, to zalecam jednak ostrożność.
Brak
Brak
Jedynym zaskoczeniem był brak bagażu w cenie oferty. Musiałam zapłacić na lotnisku za walizki czego nie doczytałam w ofercie. Jak można sprzedać wakacje na 14 dni bez bagażu? Nie przyszło mi to głowy ale rzeczywiście na biletach był jedynie bagaż podręczny.
Brak
Brak
Byłam załamana gdy przeczytałam tyle negatywnych opinii. Ale nic z nich się nie potwierdziło. Wszystko w jak najlepszym porządku, zgodnie z ofertą. Rezydentka miła i pomocna, bezproblemowy transfer.
Brak
Brak
Nie rozumiem skąd takie złe opinie dostaje to biuro , W moim przypadku wszystko było jak najbardziej w porządku. Od samego zakupu wczasów do Hiszpanii aż do powrotu z wczasów było wszystko profesjonalnie i w 100% zgodnie z ofertą . Jesteśmy z żoną bardzo zadowoleni z usług biura Atur , Polecam to biuro i na pewno jeszcze skorzystamy z tego biura.
Brak
Brak
Po przeczytaniu kilku, wcześniejszych złych opinii, też byłam pełna niepokoju przed wyjazdem do Hiszpani. Zupełnie niepotrzebnie ..Wyjazd jak również pobyt od początku do końca przebiegał bez żadnych zakłóceń. Wszystko sprawnie i na czas (dokumenty, transfer). Zaproponowana oferta na Wakacje.pl nie odbiegała w rzeczywistości od podanego opisu. Na wszystkie dodatkowe wcześniej zadane pytania - konsultanci odpowiadali rzeczowo i wyczerpująco. Jeśli biuro Atur swoje usługi (ceny, obsługę) utrzyma na tym samym poziomie , niejednokrotnie chętnie skorzystam z ich propozycji.
Brak
Brak
Jestem bardzo zdziwiony z złych opinii. W 100% jesteśmy zadowoleni wszystko było zgodnie z ofertą , żadnych problemów.
Brak
Brak
Hiszpania 2019, wyjazd uważam za udany oraz cena naprawdę bardzo dobra w stosunku do jakości hotelu oraz całego pobuty. Jednak jest jakieś ale, i to niestety nie jedo. Był to nasz pierwszy lot, nie wiedzieliśmy jak wygląda procedura na lotnisku przed wejsciem na pokład samolotu więc prosliśmy o wytłumaczenie co powinniśmy zrobić i do jakich bramek sie udać. Pani w biurze wakacje.pl poinformowała nas, że mamy wukupiony dodatkowy bagaż podręczny i musimy się udać jedynie do bramek gdzie odbywa się kontrola bezpieczeństwa. Po czym po kontroli bezpieczeństwa przy sprawdzaniu biletów przez obsługę lotniska przed lotem okazało się, że bagaż powinien być odprawiony i oddany do luku bagażowego bo jest wykupiony rejestrowany a nie podręczny. Niestety historia skończyła się nie małym stresem o dopłatą w wysokości 240 złotych. Drugą nie miła sytuacja miała miejce tuż po wylądowaniu. Kolejny raz brak wiedzy Pani z wakacje.pl sprawił, że odechciało nam się wszystkiego. Zostaliśmy poinformowani, że po wyladowaniu, przy wyjściu z lotniska w Gironie będzie czekał na nas polski rezydent z tabliczką z naszymi nazwiskami bądź napisem Atur. Nikogo takiego nie znaleźliśmy więc zdecydowałam się na wykonanie telefonu do rezydenta, do którego dzwoniłam 6 razy i nie odbierał. Kolejny telefon, tym razem do obsługi klienta biura Atur i wmówienie mi że nie czytałam planu wycieczki i rezydent nie czeka na turystów przy wyjściu. Również pani nie potrafiła mi powiedzieć kto i gdzie na nas czeka. Po pół godziny przyszedł do nas hiszpan i zaprowadził nas do busa ktorym pojechaliśmy na wycieczkę, który UWAGA miał napis marti travel. Jest to żałosne i nie polecam ani wakacje.pl ani biura atur bo traktują klienta nie poważnie. Hiszpanie i hotel H Top polecam z całego serca, przepiękne miejsce i obsługa pierwsza klasa.
Brak
Brak
Podczas urlopu w Lloret de Mar rezydentka pojawiła się tylko raz z ofertą sprzedaży wycieczek. Brak rezydenta na lotnisku.
Brak
Brak
Okazało się że to dobre biuro. Skorzystam ponownie.
Brak
Brak
Byliśmy w Lloret w hotelu Samba. Czytajac przed wyjazdem niektóre opinie mieliśmy wątpliwości co do hotelu i biura Atur ale nam się podobało. Jesli chodzi o organizacje nie mam sie do czego przyczepić. My dotarliśmy do hotelu kilka minut po północy i czekała na nas kolacja. Opcja all inclusive obowiazuje do godz 13 w dniu wyjazdu także obiad można jeszcze zjeść jesli ktoś ma późniejszy wylot.
Brak
Brak
Hiszpania sierpien 2019 hotel Cartagonova.Mimo zlych opini na necie zdecydowalismy się ze znajomymi i 2-jka dzieci na firme Atur i ten hotel.Po przylocie mila niespodzianka wszystko co bylo w necie niesprawdzilo się. Hotel ok. (Zalezy jaki pokoj się dostanie)Pisali jedzenie monotonne nam pasowalo.kolejki do jadalni-faktycznie są,ale nie jest to jakieś uciazlliwe.Bitwa o lezaki tez byla.Basen otwierali o 9.00 a juz o 8.30 kolejka przed drzwiami kto pierwszy ten lepszy.Rezydentka P.Paulina super.Niewiesz czegos zadzwon do niej i niedenerwuj sie.Potem wynikaja nieporozumienia i zle opinie..Plaza tuz po drugiej stronie przepiekna.Wycieczki od Pani Pauliny jada sami polacy przewodnik polski pieknie pokazana Barcelona albo Statek do Tossa de Mar cos pięknego. Wykupujcie zawsze wakacje przez biura podrozy nie bezposrednio przez Wakacje pl.
Brak
Brak