Nie polecam. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu poniesionych kosztów.
Bardzo udany urlop. Obsługa bdb. Wielkie podziękowania za wspaniałe wycieczki będąc w Kataloni.. Dzięki naszej rezydentce udane zwiedzanie Barcelony, Girony i Tossa de Mar. Dziękujemy Ci bardzo Marlena to był bardzo udany czas a dzięki Tobie było nam bardzo miło zwiedzać te miasta. Polecam.
Bylam w Hiszpani od 14 do 21.10.2021 z WAKACJE. PL i trafiłam na ofertę biura ATUR, trochę sie obawialam bo nie slyszalam o tym biurze... Mialam wykupiony pobyt w hotelu Dwo Sirius by Checkin w opcji ALL soft. Jechalam z koleżanką z zamiarem zwiedzenia chociaż... Barcelony. Na miejscu odebrala nas Rezydentka tego biura i okazalo sie ze oferuja też wycieczki, bylysmy w siodmym niebie... Skorzystalysmy z ochota z wycieczki do Barcelony, na Manserrat oczywiści też, do obiektu kultu katolików a przytym przecudne widoki z gór , wycieczka do muzem Salvadore Dalego też pozostawia niedosyt, wycieczka katamaranem do cudnego sredniowiecznego miasteczka Tossa de Mar z piekna architektura, twierdza i plażą zakochanych...oprocz tego bylysmy na pokazie tanca FLAMENCO i nie tylko... przy okazji skorzystalysmy z degustacji likerow, win oraz serow a także niezlych innych wyrobow hiszpanskich. Brakuje mi słów by opisać zaangazowanie rezydentki i jednoczesnie przewodnika i kierowcy p. Liddi Kopczynskiej... kompetentna, duzy zasob wiedzy o obiektach nam pokazywanych... wspanialy kierowca, przy tym wesoła i pelna entuzjamu... Na wycieczkach potrafiła stworzyc miłą atmosferę, pozatym opiekuncza i wrazliwa mloda kobieta.... Polecam z czystym sumieniem to biuro i tę rezydentkę... Ponieważ czas był ograniczony, nie weszlismy do wielu obiektow ale rozbudziło to naszą ciekawość by kiedyś tu powrócić i dalej zwiedzać.... A naprawdę jest tam co oglądać!!! Cudna Barcelona, piekna Girona, piekne wybrzeże podczas rejsu katamaranem... architektura i cuda Gaudiego : kamieniczki oraz Sagrada Familia.... MY z koleżanką TAM WROCIMY I BEDZIEMY KONTYNOWAC ZWIEDZANIE z tym biurem i tą wspaniałą rezydentką Lidią K. Dziekujemy p. Lidko... byla pani cudowna. Dana i Magda z Poznania
Wakacje zamówiłam przez telefon, wszystko przebiegło sprawnie, dokumenty i potrzebne informacje jak i wszelkie przypomnienia zostały wysłane na maila, w razie pytań za każdym razem szybko dodzwoniłam się do obsługi klienta. Negatywne opinie przeczytałam dopiero po zamówieniu wakacji i dobrze ze tak się stało ponieważ pewnie po przeczytaniu ich wcześniej, nie poleciała bym z tego biura a byłby to wielki błąd ponieważ moje wakacje się udały. Polecam wakacje.pl i hotel Paradise Bay Resort na Malcie. Na pewno jeszcze skorzystam. Pozdrawiam
Po przeczytaniu opinii o biurze byłem smutny po zakupieniu wycieczki do Hiszpanii. Okazało się , że biuro jest godne polecenia wszystko było super.
Pomimo negatywnych opinii o biurze podróży stwierdzam ze to najlepsze biuro z którym dotychczas byłam za granica .na pochwale zasługuje pani Lidia która była z nami od przylotu do Hiszpanii aż do odlotu . Wszystko zgodne z oferta . Polecam z czystym sumieniem i na pewno skorzystam z ofert biura
Witam byłem z biurem Atur w 2017r pełen profesjonalizm już w trakcie transferu z lotniska do hotelu pani która nas odbierała bardzo dużo opowiadała o regionie zwyczajach itd itp jednym słowem wiele ciekawych i przydatnych informacji z płatnościami nie było najmniejszych problemów moja ocena to 10/10
Należy omijać biuro szerokim łukiem. W razie kłopotów, na klienta nasyła się kancelarię prawną i koniec dyskusji.
Rezerwacja opłacona, potwierdzoną. Odwołana po kilku dniach z informacją, że hotel nie otworzy się na ten sezon (w sumie bym uwierzyła, gdyby nie to, że sezon trwał w najlepsze - był koniec czerwca). Próba wyjaśnienia czegokolwiek telefonicznie to jakiś żart, pani podniesionym głosem informuje, że nie połączy z działem, który odpowiada za reklamację, bo nie. Odsyła do wakacje.pl a wakacje.pl odpowiadają, że reklamacja jest bezzasadna, bo oni tylko posrednicza. Winny więc jest ten kto kupił, bo takie biura to trzeba omijać z daleka.
Zakamane biuro, oszusci, nie przekazanie informacji co.do zqrotu środkow. Czekam za zwrotem.od Maja,biuro nie poinformowało mnie o koniecznosci zlozenia wniosku do gwarantownego funduszu Złodzieje
Ja kupiłam przez wakacje.pl z biura podróży Atur. Dramat. Czekam jak głupia te 180 dni a teraz się dowiaduje (z internetu), że trzeba było złożyć wniosek do Funduszu Gwarancyjnego. Organizator złożył taki wniosek miesiąc wcześniej, ja nie zostałam o tym powiadomiona. Ponoć wniosek musi być identyczny jak ten który złożyło biuro podróżny. Nie mogę od nich uzyskać tych informacji! Dzwonię proszę, piszę mejle zarówno do Atur jak i wakacji.pl i nic. Atur ma zupełnie gdzieś( mówią, że skoro wykupiłam wycieczkę przez wakacje.pl to mam do nich kierować pytania) a wakacje.pl albo nie odpowiadają na pytania, albo nie na temat, albo podają co mejla sprzeczne informacje. Żałuję, że złożyłam wniosek do Funduszu Gwarancyjnego, jak tylko zostanie pozostawiony bez rozpatrzenia (a zostanie bo moje dane nie zgadzają się z danymi wniosku Atur), kieruję sprawę do sądu.
Biuro podróży w czasie pandemii wymusiło na nas rezygnację z wycieczki w momencie kiedy chcieliśmy 4 miesiące wcześniej zrezygnować z wycieczki albo przerzucić na przyszły rok. Tłumaczenie było następujące: w kraju docelowym nie ma zagrożenia życia i śmieci, pomimo iż są 3 krajem na świecie pod względem ilości zarażeń... na nic zdały się punkty z umowy mówiące o tym, że jeżeli jest zagrożenie życia można zrezygnować bez kosztowo z wycieczki. Śmiech na sali - zdecydowanie nie polecam biura. Wakacje.pl -dobra rada - zerwijcie z nimi umowę.
Najgorsze biuro podróży na swiecie . Oszuści i złodzieje .
Rezerwację na wyjazd do Hiszpanii w terminie 12.09. - 23.09. złożyłem w tym Biurze w styczniu 2020r. Sytuacja jako nastąpiła w związku z pandemią i wirusem COVID-19 a szczególnie z rozwojem zakażeń w Hiszpanii, zmusiła nas do rezygnacji z wyjazdu z dużym wyprzedzeniem. Biuro Podróży \"Atur\" przystąpiło natychmiast do ataku grożąc karami umownymi i odmową zwrotu wpłaconej zaliczki w kwocie 1580 zł. Pomimo Rozporządzenia R.M. art 47 ust. 2 o możliwości rezygnacji w przypadku zagrożenia występującego w miejscu docelowym lub problemach z przelotem, biuro to, z typowej chęci zysku i braku poszanowania klienta, do dnia dzisiejszego nie zwróciło wpłaconej zaliczki. Obecna sytuacja i tak uniemożliwiła by zrealizowanie tej podróży z powodu zawieszenia lotów do Hiszpanii.
Miałem zarezerwowaną od października 2019 Hiszpanię na wrzesień 2020. Biuro w okresie pandemii trzymało do końca w niepewności. W sierpniu, widząc jak wraca pandemia na Costa Brava i zagrożone są loty do Hiszpanii (nie myliłem się), poprosiłem o zmianę destynacji i terminu. Biuro bez problemu przychyliło się do prośby i na początku września poleciałem do Bułgarii. Hotel zgodny z opisem, nawet o wiele lepszy. Na lotnisku odbiór przez rezydenta. Po przyjeździe do hotelu i wręczeniu vouchera recepcjonistka stwierdziła, że nie ma nas w systemie ani zgłoszeniu z biura. Mimo to zameldowała i wręczyła klucze. Widać potem rozwiązano tę sprawę, bo nie spędziliśmy tygodnia na bruku. Na miejscu jedno spotkanie organizacyjne, poza tym kontakt telefoniczny. Na dzień przed wylotem w recepcji nie było moich kart pokładowych, po interwencji telefonicznej rezydentka obiecała wręczyć je przy transferze na lotnisko, co też się stało, tylko niepotrzebne nerwy. Oprócz tych niedociągnięć wszystko ok.
Biuro super, w sytuacji kryzysowej bardzo odpowiedzialne, pełna dbałość o klienta na każdym etapie , a przedstawicielka rezydentka pani Beata Zawierucha na Coasta Blanca przesympatyczna, duża wiedza, super podejście do klienta, wyrazy szacunku za zachowanie w ostatnich dniach, tj po ogłoszeniu w Polsce kwarantanny, Jesteśmy z mężem bardzo wdzięczni za pomoc w załatwieniu formalności związanych z powrotem do kraju zarówno szefostwu Biura Atur jak i Rezydentce. Brawo tak trzymać. Polecam
Witam, właśnie wykupilam wycieczkę z biurem Atur do Hiszpani. Jednak teraz się dowiedzialam, że w cenie wycieczki nie ma bagażu! Zostałam poinformowana, że za bagaż 10kg muszę dopłacić 270 zl i 324zl za 30kg. Co przy dwóch osobach daje naprawdę wysoką cenę bagażu w stosunku do ceny wycieczki. W jaki sposób Państwo poradzili sobie z tą sytuacją. Czy dokupujac bagaż na lotnisku w dniu wycieczki zapłacę mniej? Uprzejmie poszę o informacje na bobrowskaklaudia@gmail.com
Wyjazd do hotelu H TOP Calella w Hiszpanii. Oferta zgodna ze stanem rzeczywistym. Opieka Pani rezydent Pauliny bardzo dobra. Kompetentna i służąca pomocą.
Po przeczytaniu słabych opinii wcześniejszych klientów biura miałem poważne wątpliwości czy powinienem wybrać urlop właśnie z biurem Atur. Nie chciałem zostać sam na lotnisku z małym dzieckiem i podróżować do hotelu na własną rękę. Ogólnie - w porządku, ale raczej dla osób ogarniętych, samodzielnych i potrafiących się porozumieć w obcym języku. Nie stała nam się żadna krzywda, rezydentka zadzwoniła już w trakcie transferu i przekazała kilka informacji, ALE - spotkanie na żywo w hotelu się nie odbyło, a na transfer musieliśmy czekać na lotnisku ponad godzinę, a sama droga do hotelu zajęła ponad 2 godziny (do przejechania około 35 km), pomimo, że nasz hotel był pierwszy na trasie (ale z jakiegoś powodu autobus przyjechał do niego na samym końcu). Podobnie z powrotem - również 35 km do przejechania, a odbiór z hotelu 5 (!) godzin przed odlotem. Kolejny minus - w hotelu nie było folderu z informacjami z biura podróży. Kolejny - biuro podróży nie wie co sprzedaje. Zgodnie z informacjami o imprezie, potwierdzonymi przez samo biuro, w opcji AI Soft przysługiwała mi do obiadu szklanka (!) wody lub wina. Na miejscu okazało się, że owszem, napoje są limitowane, ale tylko w odniesieniu do rodzaju. W ramach opłaty rzeczywiście dostępna była woda i wino do posiłków, ale liczone w butelkach. Ponownie - nie mieliśmy potrzeby ciągłego kontaktu z rezydentem, a sam hotel był świetny (polecam Montemar Maritim!), ale jeśli ktoś ma problem z porozumiewaniem się w obcym języku lub jest mniej samodzielny np. z powodu wieku, to zalecam jednak ostrożność.
Jedynym zaskoczeniem był brak bagażu w cenie oferty. Musiałam zapłacić na lotnisku za walizki czego nie doczytałam w ofercie. Jak można sprzedać wakacje na 14 dni bez bagażu? Nie przyszło mi to głowy ale rzeczywiście na biletach był jedynie bagaż podręczny.