Pani rezydent bardzo mila, kulturalna uprzejma sluzaca pomoca czekala na Nas na lotnisku nie trzeba bylo sie stresowac. Jednym slowem bardzo pozytywnie.
Wróciliśmy właśnie z wycieczki objazdowej \"W cieniu cyprysów\". To był nasz pierwszy wyjazd z Itaką i myślę, że będą następne. Wycieczka była bardzo dobrze zorganizowana, pilotka pani Klaudia bardzo miła i kompetentna. Oceniamy całość na 5+
W zeszłym roku byliśmy z Itaką na Krecie. Hotel Terra Maris 5* . Hotel ładny i czysty. Z wylotem z Wrocławia nie było problemu jak i z powrotem. Opieka rezydentów na bardzo dobrym poziomie, jak i animatorów którzy byli w tym czasie w tym hotelu. Oceniam BP Itaka na 5+ :)
30 maja przyleciałam z Turcji i więcej już z oferty tego biura nie skorzystam!!!rezydentka fatalna!liczyła się dla niej tylko sprzedaż wycieczek!o godzinie 17 zabrali nas z hotelu, bo o 20 20 mieliśmy odlecieć do Polski. Niestety samolot nie przyleciał.Nie otrzymaliśmy żadnej informacji od biura,byliśmy zdani sami na siebie.Po wielogodzinnym oczekiwaniu przysłano samolot zazstępczy. Z Turcji wylecieliśmy o 4 30. Wspomnę, że z Polski też wylecieliśmy z 4 godzinnym opóźnieniem.Skandal!
coraz gorzej w Itace, na szczeście są lepsze biura, choć nie wszystkie mają takie piękne katalogi
wykupiłam wczasy na 16 dni-a jak!!!-tylko Itaka takie posiada, od 03.05.2011 do 18.0.2011, egipt, hotel rehana resort.wylot z warszawy mial byc o godz.10.00 ,no to zmienili na 20.40.ale to jeszcze nic-powrót zamiast 18.05 o godz.2.00,był 17.05 o godz.5.00.to samo zrobili tydzień wczesniej,znajomym,którzy przylecieli razem z nami skrócili pobyt o 1 dzień.Pani Sybilla,rezydentka, na miejscu,wyjaśniła,że to nie jest wina Itaki tylko linii lotniczych?!!bo to czarter,więc lata jak chce?!zasugerowałąm,żeby umowy podpisywali na czas orientacyjny np.między1-30.05,no bo jak lata jak chce to trzeba siedziec i czekąc na tel,kiedy lecimy-może powinni to rozważyc???a tak poważnie -parę lat temu itaka miała zapis w umowie,że biuro podrózy nie ponosi odpowiedzialności za loty opóźnione do 24h i UOKiK uznał ten zapis za klauzulę niedozwoloną.Ponieważ nie uznałam tego argumentu za wiarygodny,dalej drazyłam temat,dlaczego pobyt zostaje skrócony o 1 dzień?Pani Sybilla przepraszała, bardzo przepraszała i to wszystko co umiała mi powiedzieć.czytając opinię,mogę powiedziec,że była \"kompetentna\" bo inni turysci,którzy mieli kłopoty z itaka nie usłyszeli nawet przepraszam.ja miałam \"wielkie szczescie\" i słuchałam tego słowa przez 30 minut,NIE POLECAM.
Panie rezydentki w ogóle nie interesują się turystami, których mają pod swoją opieką , a szczerze powiedziawszy, najlepiej kupcie wycieczki i narka ..... Wiele do życzenia....... Kupujcie fakultatywna na mieście, w dużym domu handlowym , ma napisy po Polsku.widoczny z drogo.Byliśmy w Betlejem z tego biura , super przewodnik.......Polecamy
Wróciłam z 13 dniowej wycieczki Bella-Italia zorganizowanej przez Ibiuro ITAKA Jestem zadowolona z organizacji i rezydentki pani Iwonki, ktora jest bardzo miła, sympatyczna i potafilła zorganizowa czas dla grupy tak aby wszyscy byli zadowoleni . Na pochwałę zasługuje również kierowca , z którym bezpiecznie podróżowaliśmy po wyznaczonych szlakach.
titanic beach spa & aqua park wylot do Warszawy zaplanowany 26.05.2011 o 13,30 wylecieliśmy 27.05.2011 o 0.30 przy czym pokoje musieliśmy oddać o 12.00 i błąkać się jak ci Rumuni z dwójką maleńkich dzieci w oczekiwaniu na transport na lotnisko biuro ITAKA nawet nie postarało się o zapewnienie nam jakiegoś lokum do czasu wylotu to jest nie moralne w tych 40 stopniowych upałach zostawiać rodzinę z małymi dziećmi samym sobie.
Biuro Itaka 3 dni przed wylotem przesunęła wylotna Kretę o jeden dzień pózniej i w dodatku na 3 rano. nie mam jak dostać się o takiej porze na lotnisko, a przy tym trzeba będzie kilka godzin spędzić pod hotelem na rozpoczęcie doby hotelowej. O zwykłym przepraszam z ich strony nawet nie marzę.
Wrażenia z Teneryfy bardzo dobre, Hotel Playa la Arena doskonały i obsługa hotelu też :-). Natomiast najgorszy w tym był polski pilot wycieczek Itaki - niejaki ALAN. Ten Pan chyba nie za bardzo rozumie, że zmienianie planu wycieczki na własna rękę są czystą bezczelnością, bo to że wiało na wulkanie wcale nie znaczy, że nie możemy pod niego podjechać jak to było w planach. Ocena Hotelu 6 ocena Pana Alana - 1 albo nawet 0. Szanowny Pan Alanek nie wziął pod uwagę, że ludzie ciężko zarobione pieniądze zapłacili za wycieczkę (52 Euro od osoby) i to oni chyba decydują co chcą zobaczyć skoro tyle za to płacą.. a skoro wycieczka była na wulkan - to wypadałoby chyba podjechać bezpośrednio pod niego prawda, a nie odpowiadać opryskliwie na pytania wycieczkowiczów??? W takim przypadku chyba lepiej pożyczyć auto i samemu zobaczyć co się samemu chce. Jeśli pojadę jeszcze gdzieś z Itaką to na pewno nie wezmę wycieczek fakultatywnych skoro nie są rzeczywiście zgodne z założeniami. Dobrze że w Loro Parku chodzi się samemu, bo pewnie też by tą wycieczkę zepsuł...chłopak ma do tego ogromny potencjał. Typowy narcyz.
Biuro bezczelnie wprowadza w błąd klientów, ofertę 8dniową sprzedaną zmienia później na 7 dniową!!!!!!!!!!!
byliśmy pierwszy raz z biurem Itaka w Egipcie w hotelu Iberotel lamaya Resort i przeżyliśmy najcudowniejszy tydzień w swoim życiu, wszystko SUPER, rezydent pani Ulka cudowna istotka zawsze służy pomocą, zawsze uśmiechnięta i bardzo jej za wszystko dziękujemy. Na pewno pojedziemy znowu z biurem Itaka - wszystko było super a hotel BAJKA na jawie. Dziękujemy Grażyna z partnerem.
stsounek biura itaka do klientów to koszmar i przykład totalnej ignorancji. Ja także znalazłem się w sytuacji gdy wylot z Poznania wyznaczony na dzień 22.06.2011 został anulowany. Więc mam lecieć z Warszawy albo siedzieć w domu. Biuro nie zapewnia żadnego transportu ani pomocy w tym zakresie. ONI NAWET NIE SĄ W STANIE POWIEDZIEĆ PRZEPRASZAM. Zwalanie winy na przewoźnika to totalna bzdura rozpowiadana przez podszywających się pracowników biura itaka. Każdy kupuje przecież całość wyjazdu i nic mnie nie obchodzi gdzie i jak organizator załatwia transport. Polecam itace przestawienie się na prowadzenie warzywniaka a nie biura podróży. cie.
organizacja hoteli itd ok. natomiast jeśli chodzi o podróż, organizacja przelotu to jakaś żenada, do Turcji lot opóźniony 3 godziny - informacji oczywiście żadnej (kiblowanie na lotnisku), natomiast powrót to dopiero wyczyn !!!! opóźnienie ponad 8 godzin !!!!! wyjaśnienia 0, wytłumaczenia 0, informacji wogóle o opóźnieniu 0 !!!! totalna masakra i porażka - życzę powodzenia itace, nigdy więcej nie polecę z nimi nawet z Poznania do Szczecina a wszystkim znajomym kategorycznie będę odradzał !!!!
Organizator sprostał wymaganiom.Jedynym minusem było umieszczenie mnie w hotelu innym ,nie tym ,\'które podało mi biuro jeszcze przed wyjazdem.Z hotelu jestem też zadowolona.Ogólnie jestem zadowolona z wycieczki do Paryża
Od kilku lat korzystamy z ofert Itaki, ponieważ jej ceny w stosunku do tego co oferują wydają nam się najatrakcyjniejsze. W kieleckim oddziale firmy przed pierwszym wyjazdem do najbardziej dla nas egzotycznego kraju jakim była Kenia otrzymaliśmy tak wyczerpujące informacje, które się potwierdziły, że obaliły banialuki które wyczytaliśmy w internecie. Później były Sri Lanka i Indie i też bez żadnego zawodu, a do tego jeszcze jest to do tego chyba jedyne biuro, które oferując wyjazd tygodniowy nie urywa żadnego dnia i są to autentyczne 7 dni pobytu.
Dnia 11.03.2011r. zarezerwowałam w biurze podróży \"Itaka\" wyjazd na wyspę Kos z Katowic. Gdyby nie to, że odwiedzałam stronę \'Itaki\" dość często, nie zorientowałabym się, że Katowice zostały anulowane jako miejsce odlotu na Kos. Do dnia 10.05.2011r., mimo mojej pełnej wpłaty, nikt z w/wym.biura podróży nie poinformował mnie o zaistniałej zmianie. Co więcej do tej pory na stronie internetowej biura dotyczącej mojej rezerwacji nadal jako miejsce wylotu figurują Katowice. Być może nie miałoby by to takiego znaczenia, gdyby nie fakt, że podróżuję sama z dzieckiem i zaistniała sytuacja madla mnie kolosalne zanczenie jeżeli chodzii o komfort podróży. Szczerze nie polecem biura podróży ITAKA
Problem z samolotami to wina przewoźnika, nie Itaki.... Najpierw trzeba czytać umowę a potem mieć jakieś pretensje. Ja jestem zadowolona bo jestem świadoma co kupuję, za ile i co otrzymam. Pod względem organizacyjnym Itaka jest rewelacyjna. Nigdy mnie nie zawiodła.
all was OK!!!!!