wykupione oferty są skracane o cały dzień pomimo że samolot leci zgodnie z wykupioną ofertą przesuwając mój lot o 12godz, nie skorzystam już z ofert tego biura, ponieważ wykupiona wycieczka została przesunięta o 12godz pomimo że samolot odleciał zgodnie z wykupioną ofertą. Ostrzegam ,myślę że jest to robione celowo kusząc klientów na dobrą ofertę a póżniej pobyt zostaje okrojony o cały dzień.
Wyjazd cudowny. Niewątpliwie jest to zasługa naszych rezydentów Islama i Mahmouda. Pomocni, życzliwi, bardzo zaangażowani w swoją pracę. Najlepsi 100 na 100! Na temat hotelu nie będę się wypowiadać. Wycieczki super.
Po opiniach jechaliśmy zastanawiając się co nas czeka. W naszym przypadku wszystko było zapięte na ostatni guzik.
Pobyt w Egipcie, uważam za bardzo udany, począwszy od transferu z lotniska do samego końca. Byliśmy grupa 8 osobową, transfer z lotniska małym biustem tylko dla nas więc tu duży plus, że pojechaliśmy bezpośrednio do hotelu, co skróciło nam czas na jeżdżenie po innych hotelach i rozworzenie innych turystów. Spotkanie z rezydentem w hotelu tego samego dnia przyjazdu. Rezydent Islam oraz Magnus bardzo fajni, uprzejmi i bardzo mili, pomagali we wszystkim .np. zamówić ubera do miasta. Wszystko super
Pobyt w Egipcie był cudowny. Mieliśmy dobre godziny lotu.Zaskoczeniem był rezydent Islam, który był bardzo pomocny i życzliwy. Zawsze konkretnie odpowiadał na pytania i interesował się nami. Nigdy nie spotkaliśmy takiego rezydenta jak on. Oby każdy taki był i tak dbał o turystów jak on. Najlepszy! To właśnie dzięki niemu moge z całego serca polecić biuro. Oby więcej było takich rezydentów jak Islam! Muszę jeszcze wspomnieć o drugim rezydencie-Mahmud. Bardzo dobry i pomocny. Na pewno wrócę! 💚
Pierwszy raz miałam styczność z Joinup! zarezerwowałam w biurze w wakacjie.pl a pośrednik był Joinup! No cóż nie mogę się dobrze wypowiedzieć porażka nie doprecyzowana oferta zmieniające się loty opóźnienie w lotach , skrócenie doby hotelowej,pracownicy rezydencji porażka nastawione na zysk żeby tylko sprzedać wycieczki . Przemyśle dwa razy czy następnym razem zarezerwować wakacje .Straciłam zaufanie do firmy Joinup!
Pobyt w Egipcie (Sharm) transfer z/na lotnisko bardzo dobra organizacja, bardzo dobra organizacja logistyczna wycieczek opiekun zna język polski, rezydnt super dobrze mówi po polsku. Pierwszy raz leciałam z tego biura i jestem zadowolona. Polecam
Hotel w remoncie w Egipcie, to tak nas zakwaterowało JoinUP. Już drugi raz. mieliśmy hotel w remoncie z JoinUP. JoinUP wykupuje tańsze miejsca w remontowany ch hotelach, ale nie informuje o tym. Hałas od samego rana. Na naszą prośbę już w pierwszej godzinie pobytu o zmianę hotelu dostajemy informację z Wakacje.pl codziennie tą samą "czekamy na odpowiedź organizatora" i "nie przesyłamy kontaktu do rezydenta" Nigdy więcej JoinUP, nigdy więcej Wakacje.pl
Wydawac by sie moglo, ze biuro posiadajace wlasne linie czarterowe powinno byc bardziej niezawodne od innych? Nic bardziej mylnego... Nasz pobyt zostal skrocony o prawie 12 godzin. Malo tego, bedac w drodze na lotnisko otrzymujemy informacje o godzinnym opoznieniu - analogiczna sytuacja przy wylocie... W obydwu przypadkach to samo tlumaczenie, ze opoznienie wynika z opoznienia na poprzednim locie... Przypadek? Nie sadze! Brak informacji o transferze przy powrocie, trzeba pisac do rezydenta...
Okropne biuro podróży. Hotel był kompletnie nie zgodny z ofertą. (...) Była konieczna interwencja Ambasady RP!
Brak rezydenta i brak możliwości skontaktowania się z rezydentem. Biuro w Polsce podało mi jakiś nieaktywny numer do niby-rezydenta, do którego ani ja, ani recepcja hotelowa nie mogła sie dodzwonić. Brak transferu1 z hitwlu na lotnisko. Biuro w Polsce napisało mi, że przekazali wszystkie infornacje o godzinie wyjazdu na recepcji, a recepcja mi mówi, że biuro mnie okłamało, bo oni o niczym nie wiedzą. Skończyło sie tym, że musiałem na 3 godziny przed planowanym wylotem wziąć taksówkę. UNIKAĆ.
Bardzo obawiałam się wyjazdu z tym biurem podróży, bo jak większość osób najpierw wykupiłam wycieczkę, a później dopiero zaczęłam czytać opinie o Join Up, ale…jestem pozytywnie zaskoczona. Po przylocie, na lotnisku czekał już rezydent, transfer do hotelu bardzo sprawny. Następnego dnia spotkanie z rezydentką, mówiącą po polsku. Cały czas był kontakt przez whats app, powrót tak samo bez problemów. Na pewno skorzystam po raz kolejny z ich uslug.
organizacja logistyczna transferu z/na lotnisko bez uwag, organizacja logistyczna wycieczek bez uwag, rezydent, w naszym przypadku bardzo uwrażliwiony na poszanowanie jego pracy, ale już w drugą stronę to nie działa. Aby sprzedać wycieczkę a reszta go nie interesuje, niby pomocny, ale najlepiej nie zawracać mu głowy.
Wycieczkę mamy wykupioną na lipca a już w kwietniu poinformowano nas o zmianie godzin loty w rezultacie tracimy dwa dni wakacji .Jeszcze nie zacząłem wakacji a już jestem niezadowolony z biura ciekawe czy mogę jeszcze dokonać zmiany przewoźnika
Oferta byłaby zgodna z rzeczywistością,gdyby również w hotelu była opłacona przez nas rezerwacja!!!Ale niestety jej nie było,więc pierwsza prawie całą noc/do godziny 2 w nocy/spędzona w lobby.Drugi dzień od rana zamiast korzystać z wakacji,korzystaliśmy że swoich telefonów na nasz koszt próbując bezskutecznie skontaktować się z biurem.Odradzam Join up -koszmar i brak odpowiedzialności.Nie korzystajcie z tego operatora i dziwię się, że Wakacje.pl mają to coś w ofercie!!
Oszukują ludzi. Wykupiłem pobyt w hotelu w miejscowości Megambo na Sri Lance, posiadam voucher. Po przylocie wywieziono mnie do miejscowości odległej o 150 kilometrów od Megambo bo w wykupionym hotelu nie ma miejsc
Tragedia,oszustwo.Po przyjeździe do hotelu okazało się, że biuro nie opłaciło naszego pobytu.(...). Noc spędzona w lobby i milion telefonów i e-mail z naszej strony,zero reakcji że strony biura.Nie polecam, wręcz zalecam nie dajcie się nabrać
Jakbym czytała wcześniej opinie też bym nie skorzystała... Po zapłaceniu nagle pytają czy zgodzę się zostac 2 pierwsze noce w innym miejscu..bo niestety za późno zapłaciłam i w hotelu już nie było miejsc. Ja już nie chciałam kombinować mówię że ok może być. Nie wiem czyja wina to była ale po przylocie (ok 3 am w nocy) przyjazd do hotelu okazało się że nikt się mnie nie spodziewał !! Recepcjonista był zdziwiony. Dzięki gościnności mogłam zostać bez płacenia i sprawa wyjaśniła się dopiero rano.
Tragedia! Wykuliśmy wycieczkę na Sri Lanke na miejscu w drodze z lotniska do hotelu dowiedzieliśmy że zmienili nam hotel na inny, w gorszym standardzie i oddalony o 150km (!!!!) od tego w którym mieliśmy być. Jedyne co nam Pani rezydent zaproponowała jako rozwiązanie tej sytuacji to przeniesienie nas w połowie wyjazdu do hotelu oddalonego o 30km od tego w którym mieliśmy być ale za dopłatą w wysokości ponad połowy ceny jaką zapłaciliśmy za wyjazd.
Zakupiona wycieczka na majówkę od 1 maja. 1,5 miesiąca przed odlotem informacją że lot przesunięty na 4 maja a cena ta sama. Mimo że na ten termin jest 2 tysiące taniej. Porażka