Pobyt mija fantastycznie. Pan Konrad jest rezydentem godnym polecenia.
Hotel zgodny ze zdjęciami. Pogoda dopisuje. Jedzenie bardzo dobre. Pan Konrad miły, sympatyczny i dobrze doradza
Zgodne z opisem. Godne polecenia. Biuro nie zmyśla i mówi prawdę. Bardzo dobra opieka rezydenta, jest tam gdzie go potrzeba. Pan Konrad jest bardzo dobrym rezydentem
Właśnie wróciliśmy z pobytu na Rodos a konkretnie Kolimbia hotel Relax,jak sama nazwa wskazuje zrelaksowaliśmy się na maxa,hotel nie duży -kameralny,codziennie sprzątane pokoje-obsługa hotelowa bardzo miła i profesjonalna, jedzenie pyszne-jest w czym wybierać.Są trzy plaże do wyboru(piaszczyste,żwirkowe )Opieka naszej Pani rezydent Natalii M.bez zastrzezeń ,bardzo miła,ciepła,empatyczna młoda osoba.,zawsze do dyspozycji zarówno telefonicznie jak i osobiście.Wycieczka mega ciekawa-polecam choć jedną wykupić-zobaczy się więcej niż na własną rękę.Ogólnie polecam to biuro i na pewno skorzystam z niego w przyszłości.
Wyjazd do Bułgarii z biurem onholidays był strzałem w dziesiątkę. Spokojna miejscowość, piękny hotel, smaczne jedzenie. Super organizacja od początku do końca wyjazdu. Rewelacyjna opieka rezydentki na miejscu.
Bardzo dobry organizator. Świetny stosunek jakości do ceny!!! Wszystkie informacje dotarły do nas czas. Miła i kompetentna obsługa. Odnośnie rezydentów- są w porządku, Jeżeli chodzi o ich brak przy meldowaniu czy wymeldowywaniu- to normalny standard. (Tak samo jest u konkurencji z tego co zauważyłam.) Rezydenci dostepni pod telefonem i na spotkaniach, reagują. Pamiętajmy, że nie jesteśmy małymi dziećmi tylko dorosłymi ludźmi i nie wszędzie nas trzeba prowadzić za rączkę. ;) Fajne wycieczki- polecam do Nessebaru i Sozopolu. Wszystkim mogę polecić tego organizatora i hotel Perla Royal, w którym byłam.
Hotel Perla Gold Beach w Primorsko - byłyśmy tam z córką w okresie od 31.08-7.09.2018 r. Wybrałyśmy ten hotel ze względu na 5 gwiazdek, niewielką odległość od morza. Po przyjeździe otrzymałyśmy pokój dokładnie taki jak na zdjęciach z reklamy hotelu (duży piękny z tarasem, dużą łazienką z wanną i kabiną prysznicową). Jedynym mankamentem była zapach wilgoci w pokoju. Uznałyśmy, że jest to wina zagrzybionej klimatyzacji, którą wyłączyłyśmy, otworzyliśmy szeroko okna i drzwi na taras i poszłyśmy spać. Rano okazało się, że zapach nie wywietrzył się, ale się jeszcze nasilił. Po dokładnym obejrzeniu pokoju okazało się, że na suficie w łazience oraz za łóżkiem na ścianie w pokoju znajduje się grzyb. Zgłosiłyśmy ten problem na porannym spotkaniu rezydentce i ku naszemu zaskoczeniu, zamiast oczekiwanej pomocy z jej strony, usłyszałyśmy, że należy zgłosić to w recepcji hotelu. Okazało się, że problem nie dotyczy tylko nas ale jeszcze innych osób. Rodzina z dzieckiem została przeniesiona do hotelu obok (4 gwiazdki), nam po dużych perturbacjach udało się uzyskać zmianę pokoju na taki sam, tylko świeżo po remoncie i bez zapachu wilgoci ( myślę, że pomógł nasz upór oraz perfekcyjny język angielski córki). W trakcie wyjazdu córka miała problemy zdrowotne (tu ukłon w stronę ubezpieczyciela, który zadziałał błyskawicznie - lekarz, karetka itp.) oraz kolejny zawód jeżeli chodzi o pomoc rezydentki, do której zwróciłam się o pomoc w tłumaczeniu, gdyż pani doktor mówiła tylko po bułgarsku. Usłyszałam, że musimy sobie same poradzić, tak jak inni turyści. Dziwi mnie fakt, że rezydentka będąc w hotelu nie zechciała również wejść do pokoju w celu oceny warunków tam panujących. Ze zdziwieniem również obserwowałyśmy, że nasz dawany zagrzybiony pokój został przydzielony kolejnym turystom.
Na pierwszy raz OK. Jestem zadowolony z pobytu, polecam wszystkim, szczególnie rodzinom z dziećmi lub osobom poszukującym spokoju i relaksu.
To jeż jeden wielki żart co to biuro proponuje. Pomijając fakt ,ze hotel cały się sypał nie mieliśmy opieki rezydenta a przed przylotem onholidays obiecało ze hotel jest w super stanie na miejscu zastaliśmy co innego . Po napisaniu reklamacji dostaliśmy odpowiedz ze biuro za noc nie ponosi odpowiedzialności . Jedynie 5% rabatu na kolejne wakacje z których na pewno nigdy już nie skorzystamy. Oszustwo , złodzieje i krentacZe. Nie polecam!!!!!!!!
Biuro i wycieczka w porządku, ale Pani Ewelina, rezydentka w Burgas, to jakaś porażka. Żadnego omówienia hotelu i miasta po przyjeździe, praktycznie niczym się nie interesowała cały wyjazd a na koniec przy powrocie do Polski, kiedy 50 osób czekało na spóźniony 50 minut autokar, jedyne co potrafiła powiedzieć, że nie jest już w pracy... w pracy powinna być dopóki ostatni gość nie opuści Bułgarii! Bardzo duże rozczarowanie, które przekłada się na ocenę samej wycieczki i biura, szkoda ...
biuro wywiązało się se swoich obowiązków, jesteśmy z mężem zadowoleni
wycieczka udana, wszystko tak jak być powinno. Rezydent o dziwo pod telefonem. Kontakt emailem błyskawiczny.
Polecam jak najbardziej to biuro podróży.Rezydentka codziennie dostępna w hotelu, miła i bardzo pomocna . Na pewno nie raz skorzystamy jeszcze z usług tego biura
Mimo zapewnień na lotnisku w autokarze, nie było nam dane poznać rezydenta. Dobrze, że przynajmniej została nam podana przez recepcje godzina powrotu do kraju...
Pani rezydentka w ogóle nie interesowała się niczym, nie pomagała nawet jak mieliśmy sytuacje, że pojechaliśmy do szpitala. Spóźniała się, a z odebraniem telefonu wielki problem.
Generalnie wszystko w porządku. Jeden minus - przenoszenie do hotelu bez wcześniejszego powiadomienia, mimo to - hotel, w którym zostaliśmy zakwaterowani był o wiele lepszy. Pani Rezydent pomocna, ale często mówi wyuczonymi zwrotami. Stosunek jakości do ceny oceniam bardzo wysoko!
Zero kontaktu poza informacją o zmianie hotelu. A zmiana hotelu jest prawdopodobnie normą w tym biurze.
Jeżeli biuro wysyła do hotelu o standardzie 5 gwiazdek za które się płaci a zastaje sie na miejscu zagrzybione pokoje , łazienki nawet lobby widoczne pajęczyny to cos jest nie tak . Jednak najgorsze to rezydentka która miała wszystko gdzieś. Przyjechałem z lotniska autokar zatrzymał się przy zupełnie innym hotelu ludzie nie wiedzieli gdzie mają się kierować oczywiście rezydentki nie było potem w recepcji koczowanie na pokój który miał być o 14ej abył o 16ej a nawet byli tacy szczęściarze którzy dostali po godzinie 18ej Pani rezydentki nadal nie ma pojawiła sie na dzień następny zapytałem o ten chaos który powstał przy transferze z lotniska i przydziałem pokoi odpowiedziała że to nie należy do jej obowiązków. Także sami ocencie
biuro w 100% wywiązało się z umowy , tylko rezydentka w PRIMORSKU ,nie stanęła na wysokości zadania , chodzi o powrót,nawet się nie pofatygowała , żeby sprawdzić czy wszyscy przypisani do danego wylotu są , czy przyjechał autokar , a chyba to jest jej zadanie żeby zakwaterować i wykwaterować
Pobyt na Rodos z biurem bardzo udany, zadnych przykrych niespodzianek, lot o umowionej godzinie, na miejscu wspaniala pani rezydent Izabela. Bardzo pomocna, udzielila wszelkich wskazowek na spotkaniu w hotelu. W kazdej chwili mozna bylo liczyc na jej pomoc. Polecam.