Pomoc i kontakt
Magazyn Wakacje.pl
Salony sprzedaży
Z całym serem mogę polecić to biuro podróży. Wakacje marzeń!
Brak zastrzeżeń, wszystko zgodnie z ofertą. Oby więcej takich touroperatorów.
Biuro nie chce zwrócić pieniędzy za planowany wyjazd do Francji w okresie 14-21 marca. Od dnia 15 marca 2020 Francja zamknęła wszystkie ośrodki narciarskie, a biuro pisze: \"W momencie daty rozpoczęcia wyjazdu nie było oficjalnego zakazu podróży do miejsca docelowego. Z tego powodu nie ma podstaw do zwrotu kosztów za anulowanie rezerwacji. Prawo do bezpłatnej rezygnacji z wyjazdu przysługuje w momencie gdy przyczyną odstąpienia od umowy są nadzwyczajne i nieuniknione okoliczności\". Rozumiem, że pandemia światowa nie jest nadzwyczajną okolicznością??? Wprost żałosna i nieudolna argumentacja. Jak najbardziej jestem za pozwem zbiorowym.
Nie chcą zwracać kasy za odwołany przez nich marcowy wyjazd. Brak kontaktu, zasłaniają się bliżej nieokreślonym niemieckim prawem, którego jeszcze nie wprowadzono. Kupilem wycieczke w polskiej filii NA TERENIE POLSKI OBOWIĄZUJE POLSKIE PRAWO! Z chęcią przyłącze się do pozwu zbiorowego. Snowtrex straciłeś u mnie wszystko.
Firma, która robi wszystko aby nie zwrócić pieniędzy za odwołane wyjazdy. Proponuję pozew zbiorowy przeciwko firmie SnowTrex. to jedyna droga dla nas. Nasz adwokat wysłał do nich pismo i też nie spowodowało dużego skutku. Proszę o zgłoszenia do pozwu zbiorowego
Nieuczciwe biuro podróży. Wyjazd nie odbył się z powodu zamknięcia terenów narciarskich i granic. Pomimo deklaracji pełnego zwrotu kosztów nie zwrócili ani złotówki (nawet za karnety narciarskie) a teraz jeszcze bezczelnie przysyłają reklamy żeby zarezerwować nowy wyjazd (żeby zwrócić pieniądze to biuro nieczynne ale żeby ściągnąć kasę to jednak czynne).
OSTRZEGAM !!! NIEUCZCIWA FIRMA!!! POMIMO OBIETNICY NIE ZWRÓCILI GOTÓWKI ZA ODWOŁANY WYJAZD, NIE ODPOWIADAJĄ NA MAILE. ZERO KONTAKTU. NIKT NIC NIE WIE...
Oszuści obiecali pełen zwrot wpłaconych pieniędzy a teraz milczą jak zaklęci
Pracownicy infolinii nie podają rzetelnych informacji na temat wyjazdu oraz warunków uczestnictwa. Nie umieją też odpowiedziec na pytanie czy w ogóle są jeszcze miejsca w hotelu, żeby uzyskać takie informacje trzeba według biura zarezerwować wycieczkę, później czekać do 7dni na potwierdzenie i oczywiście w tym czasie nie można zrezygnować jak się np. w innym biurze znajdzie ciekawszą ofertę, bo ponosi się koszty za odwołanie. Nie rozumiem z jakiego powodu dla pracowników biura jest aż takim problemem po prostu zadzwonić do hotelu i się dowiedzieć czy są jeszcze miejsca, skoro ja to mogłam zrobić i bez problemu uzyskałam takie informacje w ciągu 5minut. Po ogłoszeniu pandemii i zamknięciu granic a także wyciągów narciarskich (ale nie hoteli) biuro nadal uważa, że odwołanie wyjazdu nie może być bezpłatne, tłumaczą się, że sami ponieśli koszty. Po pierwsze ja mam umowę z biurem i średnio mnie obchodzą ich umowy z podwykonawcami, a po drugie kosztów wyciągów nie ponieśli bo są zwyczajnie zamknięte a z tego co się zorientowałam hotel koszty zwraca w zwiazku z nadzwyczajna sytuacją. Naprawdę szczerze NIE POLECAM tego biura, od samego początku, na wszystkich etapach zawiedli moje oczekiwania.
Witam. Jeżdżę z tym biurem od kilku lat. Ale czegoś takiego nie widzialem. Zakupilem wyjazd do Włoch id 1 marca do 5 msrca. Rząd odradza wyjazdy we wloszech ludzie umierają a co robi firma snowtrex? Proszę jechać nic się nie stało i nie ma panki. Chamstwo to malo powiedziane. Na pewną śmierć chcieli mnie wyslac. Napisalem żeby przełożyłii wyjazd na inny termin może nawer być za rok albo zwrócili pieniądze powiedzieli ze nie ma takiej mozliwosci. Odradzam wszystkim te biuro i całości
Kupiliśmy wyjazd narciarski do Francji. Ze względu na pandemię stok został zamknięty, granice międzynarodowe są kontrolowane, Rząd odradza podróży zagranicznych. Co robi firma Snowtrex: udaje że jest ok i mówi że hotel na nas czeka. Nie ma mowy o zwrocie pieniędzy. Odradzam zakupu wyjazdu w tej firmie!!!
Oszukują, w ofercie jest gwarancja śniegu, a w rzeczywistości przy wszystkich zamkniętych wyciągach nie można z tego skorzystać. Pan z infolinii kłamie i kręci. Nie polecam
Jak zwykle i jak zawsze należy dopytać o wszystko, Pani z infolinii nie informuje o brakach jeśli nie pytasz, a takich jest sporo, dla snowtrex ważne jest potwierdzenie przelewu, potem już nic nie da sie zrobić reszta typu miejsce docelowe, warunki pogodowe ok,
Zalety:Jeżdżę z tym biurem od wielu lat. Nie miałem nigdy poważnych problemów a te mniejsze były rozwiązywane natychmiast. Wada: od kilku lat wyłączono z podstawowego ubezpieczenia wypadki na stoku (!??!) a dodatkowo nie pozwalają wykorzystać własnego ubezpieczenia. Chcesz mieś ubezpieczony stok - wykup droższe ubezpieczenie
Ktoś tu jest nieucziwy. Jeszcze nie wiem czy wakacje.pl czy snowtrex. Jedno jest pewne ani z jednym (do tej pory z wakacje.pl jeźdzłem i nie było uwag) ani z drugim podmiotem (nigdy i mam nadzieję już zawsze) nie chcę mieć wiecej do czynienia. Wczoraj zarezerwowany 29.11.2019 wyjazd na narty, dzisiaj opłacony 30.11.2019 po konsultacji z wakacje.pl (brak info o skipassie w cenie) po 20 minutach telefon z wakacje.pl że tw?j wyjazd nie dojdzie do skutku bo organisator go nie potwierdził. Uczulam , żeby z tymi pseudo firmami nie zaczynać interesów.
wały na ubezpieczeniach, oszuści. niby wyjazd turystyczny, (ze skipassami) i ubezpieczenie nie obejmuje wypadków....
OSZUŚCI! Wykupiłem pobyt z karnetami narciarskimi na 4 dni dla całej rodziny. Przez 2 dni ze względów pogodowych wszystkie wyciągi, na które obowiązywał karnet, były zamknięte. Nawet kasy nie działały. Pieniędzy za te dni, kiedy wyciągi były nieczynne, nie zwrócili do dzisiaj. Bujam się z nimi od pół roku. Sprawę złożyłem do UOKiK-u i do Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Na razie czekam. Może tam się doczekam sprawiedliwości. Ale firma TravelTrex (SnowTrex) straciła u mnie renomę na zawsze. Twierdzą, że kasa mi się nie należy. Jeśli ktoś nie chce tak wtopić, jak ja, polecam kupić sobie karnet samemu. Wyjdzie taniej, niż za ich pośrednictwem, a oprócz tego nie będzie się trzeba bujać ze zwrotem za niewykorzystane dni ze względu na zamknięcie wyciągów, bo się nie będzie kupować karnetu w takie dni. Odradzam wszystkim przyjaciołom i ludziom mi obojętnym. Polecam jedynie wrogom!!!
Wszystko super, byliśmy ze SnowTrex we Francji. Super cena, super organizacja, wszystkie dokumenty na czas. Mili rezydencji na miejscu.
Ta firma wysłała nas do nieistniejącego apartamentu, znaleźliśmy się bez noclegu, wieczorem, bez możliwości kontaktu z biurem. Poradzilismy sobie, ale nikt z firmy nie uważał za stosowne przeprosić nas, a odszkodowanie, które dostaliśmy, dzieki interwencji ECC - było śmieszne, wobec naszych wydatków i stresów. Nie czulismy się zaopiekowani ani szanowani jako klienci. NIE POLECAMY NIKOMU!!!!
Wszystko taj jak powinno być, bardzo dobra obsługa. Dokumenty doszły zgodnie z tym co było uzgadniane. Na miejscu odebraliśmy karnety i apartament. Rezydenci byłi bardzo pomocni i wytłumaczyli jakie trasy są świetne dla dzieci.