Rok temu wpłaciliśmy zaliczkę. W maju odwołali wycieczkę. Mimo złożonego wniosku o zwrot z Funduszu pieniędzy do dziś nie odzyskaliśmy.
Brak
Brak
Witam serdecznie, chciałbym przestrzec państwa przed lichwiarską firmą jaką jest Top Touristik. 21 sierpnia miałem wylecieć na wakacje na Malcie, a będąc w samolocie, tuz przed kołowaniem (!) pracownik firmy zadzwonił i powiedział, że mam wysiąść, bo i tak jak przylecę na miejsce będę musiał wracać z uwagi na obostrzenia (Malta miała być zamknięta, ale później okazało się to plotką). Nie dało się wykonać takiej operacji z uwagi na procedury lotniskowe. Na miejscu powiadomiono mnie, że mam wrócić pierwszym samolotem dzień później, który wyląduje w innym mieście niż było obiecane w umowie, ale mam się nie martwić - pieniądze będą mi zwrócone. Po powrocie do kraju dostałem jedynie zwrot z hotelu za niewykorzystane noclegi (ok 25% całej wycieczki), obiecano mi też voucher na 500 zł, ale do dziś (minęły 4 miesiące) go nie dostałem. O reszcie pieniędzy nie ma mowy, firma się wyparła, że w ogóle to obiecała. Dlatego uważajcie, bo to kłamcy.
Brak
Brak
Uwaga !!! Organizator "Top Touristik". Nie zamierza oddać pieniędzy, do 31 Grudnia 2020 ma możliwość składania wniosków i ich opłacenia. Jeśli zadzwonicie do UFG dowiecie się, że nie złożyli wniosku lub go nie opłacili. Trzeba też wiedzieć ze organizator dobrowolnie sklada te wnioski do UFG. Więc nie licze na zwrot zaliczki. Dla tego już pisałam do Rzecznika Praw Konsumenta i nastawiam się na sądową batalię. Proponuje wszystkim którzy nie dostali pieniędzy, by zrobili to samo. Z propozycją o zbiorowy pozew. Pozdrawiam K.P
Brak
Brak
Na Majorkę mieliśmy lecieć 8 kwietnia, z wiadomowych względów wycieczka się nie odbyła. Minęły 194 dni i zwrotu pieniędzy nie było. Minęło 217 dni i dalej nic. Nigdy nie skorzystam z tego biura podróży. Nigdy, przenigdy. Rozumiem sytuację, ale my również przez pandemię znaleźliśmy się w trudnej sytuacji. Nikt nie bierze tego pod uwagę. Biuro przetrzymuje nasze pieniądze i tyle w temacie. Powinniśmy napisać jakiś pozew zbiorowy!!!!
Brak
Brak
Witam czekam już 194 dni +30 dni... i pieniędzy za wyjazd nie widzę , brak wyjaśnień z biura, ciągłe odwlekanie mam nadzieje że sprawa nie skończy się w Sądzie. Nie polecam i wszystkim bede to opowiadał.
Brak
Brak
mieliśmy jechać na Maltę w połowie marca, wyjazd odwołany, minęło 194 od dnia odwołania wycieczki, brak informacji na temat co ze zwrotem pieniędzy. Dwa dni temu przyjęto ustawę z tarczą dla turystyki, dalej brak informacji z wakacji.pl (które obsługują nas posprzedażowo) co ze zwrotem środków. Masa ludzi obserwując te doświadczenia nie zdecyduje się w przyszłości na wyjazd z biurem, tak jakby sami skazywali się na plajtę...
Brak
Brak
Biuro porażka, w sierpniu polecieliśmy z tego biura do Bułgarii. Zero kontaktu z rezydentem, wszystkiego musieliśmy dowiadywać się sami. Po przylocie do hotelu, nie otrzymaliśmy żadnych informacji, nawet nie było segregatora z informacjami z naszego biura. Z obsługą w hotelu był utrudniony kontakt, gdyż słabo operowali językiem angielskim, dopiero po telefonie na numer alarmowy otrzymałam sms -em numer do rezydenta i dowiedziałam się, że ponoć rezydent miał zepsuty telefon i nie można się było do niego dodzwonić , jakaś kpina. Po rozmowie z rezydentem dowiedziałam się tyle, że nasze problemy rozwiąże telefonicznie dzwoniąc do recepcji hotelu. Także pana rezydenta nasze oczy nie ujrzały. Jeżeli chodzi o powrót do kraju to biuro podało nam błędne informacje dot. kart pokładowych, które wg. informacji od nich otrzymanych mieliśmy dostać na maila i wydrukować sobie w hotelu, okazało się jednak ( tylko dzięki kolejnemu telefonowi na numer alarmowy biura), że takie karty nie są potrzebne, jeżeli leci się Lotem z Bułgarii, czego nasz pan rezydent też nie był pewien, gdy wcześniej z nim rozmawiałam. Na lotnisku spotkaliśmy ludzi z Polski, którzy również byli bardzo rozczarowani wyjazdem z tego biura. Zatem nie polecam i zastanawiam się, po co płacić pieniądze pośrednikowi jak można załatwić wszystko samemu. Także uważajcie z jakiego biura lecicie, a to omijajcie z daleka i czytajcie opinie, czego my niestety nie zrobiliśmy.
Brak
Brak
Totalny brak profesjonalizmu. Wczasy do Hiszpanii kupiliśmy z żoną w styczniu 2020. Od września w związku z epidemią obowiązuje zakaz lotu. Biuro pomimo moich telefonów od 02-09-2020 łaskawie dopiero w dniu 05-09-2020 przesłało 3 alternatywne oferty. Pomimo natychmiastowej rezerwacji jednej z nich tego samego dnia w dniu 07-09-2020 dostałem informację, że w samolocie z Wrocławia nie ma miejsc. Zaproponowano nam dużo wyższą cenę wylotu z Warszawy. Bardzo nieprofesjonalne. Nikomu nie polecam dokonywać zakupu wycieczki z tego pseudo biura podróży.
Brak
Brak
Polecieliśmy razem z dziewczyną na 7 dni na Maltę z Gdańska na przełomie lipca/sierpnia z Waszym biurem. Byliśmy zakwaterowani w hotelu Dolmen. Biuro jest profesjonalne i rzetelne w 100%, przez cały nasz wyjazd zadbali państwo o to, by nasz pobyt na Malcie przebiegał komfortowo i bezstresowo. Wszystkie formalności odbyły się bez jakichkolwiek opóźnień czy niejasności. POLECAMY to biuro z czystym sumieniem i na pewno jeszcze się do Was odezwiemy jak będziemy planować wyjazd na wakacje. Michał i Ola
Brak
Brak
Odwołali nam wczasy na 24 h przed odlotem. Kompletny brak informacji na temat wylotu wcześniej proba i rozmowa 3 różnymi konsultantami. Do ostatniej chwili nic nie dali znac. Skurwysynstwo!!!! Nigdy wiecej z tym zalosnym biurem nic wspólnego!!??
Brak
Brak
Oszuści naciągacze klijentow wiedząc że nie będą mogli zapewnić wycieczki z powodu covid nadal nalegali na wpłacenie drugiej części opłaty a potem odwołanie podróży i zwrot pieniędzy za 194 dni oszuści pod przykrywką covid robią sobie darmowe pożyczki od klijentow
Brak
Brak
Zdjęcia z jednego z basenów dla dzieci są już nieaktualne. Rezydent bardzo dobrze mówi po polsku, nie pojawiał się w hotelu ale nie mieliśmy takiej potrzeby - kontaktowaliśmy się telefonicznie przed wylotem. Co do Organizatora brak zastrzeżeń.
Brak
Brak
UWAGA!!! Wczasy zakupione, zapłacone, potwierdzone przez organizatora, przysłana "Umowa udziału w imprezie turystycznej". Zakupy porobione, waluta wymieniona, spakowani, wyjazd z domu dzień wcześniej i kupiony nocleg, żeby być bliżej lotniska. Na 25 godzin przed wylotem zadzwoniłem, aby zapytać czy umowę trzeba wydrukować czy można pokazać na odprawie w telefonie. Pani powiedziała, że za chwilę oddzwoni. Oddzwonił pan i powiedział "że mu przykro ale wyjazd anulowany, bo covid. Proszę podać nr konta to zwrócimy pieniądze. Do widzenia"... Zatkało mnie... Żadnej oferty w zamian, pieniądze w ciągu 180 dni zwrócą... Po dwóch godzinach ta sama oferta (ten sam hotel, ten sam termin, mam screen) na fly.pl ale już wyższa o kilkaset złotych od osoby. Czyli: urlop zepsty, niepotrzebne wydatki, udzieliliśmy nieoprocentowaną pożyczkę na pół roku TOP Touristik z Poznania, wielki zawód i kupa nerwów... Z tego co czytałem jakie są opinie to nie byliśmy pierwsi ani pewnie nie będziemy ostatni.... Sprawa skończy się w sądzie!!!
Brak
Brak
malta miała być, ale nie była .... bo koronawirus ..... więc biuro kasę zabrało i ani innego terminu ani zwrotu kasy... TAAAAKIE BIURO TOP TURISTIC POLECAM G HE HE HE Dodaję, że inne POWAZNE biura zmieniają i przekładają swoim klientom terminy wylotu lub oddają pieniądze
Brak
Brak
Ani wycieczki, ani pieniędzy. Wycieczka miałą się odbyć dawno temu, a pieniądze dalej nie zwrócone.
Brak
Brak
Najlepsze biuro w Polsce ....zdecydowanie numer jeden Pełen profesjonalizm, wspaniały kontakt i pomoc w każdej sytuacji
Brak
Brak
Wakacje na Malcie uznaje za udane . Wszystko było super .Polecam
Brak
Brak
Witam. Zaliczyłem już dwie wycieczki z tym Tour operatorem i z obu jestem bardzo zadowolony. Pierwsza z nich to Malta, druga to Dubaj. W obu przypadkach wszystko było ok. Zakupiłem już kolejną wycieczkę u nich, bo nie ukrywam, że ceny o wiele niższe niż u innych, ale jakoś taka sama .. Gorąco polecam
Brak
Brak
Solidne biuro podróży, dobry kontakt. Ogólnie godne polecenia :)
Brak
Brak