Pomoc i kontakt
Magazyn Wakacje.pl
Salony sprzedaży
NAJGORSZE BIURO PODRÓŻY Z JAKIM CHCIELIŚMY SPĘDZIĆ WAKACJE. WAKACJE W PEŁNI OPŁACONE DWA TYGODNIE PRZED TERMINEM WYLOTU, UMOWA PODPISANA. NA 12 GODZIN PRZED PLANOWANYM WYLOTEM ZE ZNAJOMYMI NA RODOS DOSTALIŚMY INFORMACJĘ ŻE REZERWACJA DLA PARY ZNAJOMYCH ZOSTAŁA ODWOŁANA I BĘDZIE PRZEBUKOWANA NA TERMIN DOKŁADNIE ZA TYDZIEŃ. WSZYSCY SPAKOWANI, URLOPY W PRACY POBRANE A BIURO PODRÓŻY NIC SOBIE Z TEGO NIE ROBI I MÓWI NAM, ŻE NAM ZWRÓCI PIENIĄDZE JAK SIĘ NIE ZGADZAMY NA INNY TERMIN. MASAKRA ODRADZAM.
oferta zakupiona w 5 minut przez portal wakacje.pl realizacja oferty wykonana w 100% znakomita relacja jakości do ceny
Mój wyjazd niestety został anulowany, 2 dni przed wylotem.Zapłaciłam na czas na adres Top Touristik, trzymają moje pieniądze ad 19 maja wiedząc ze nic z tego nie będzie. Wymawiają się na brak kontaktu z pośrednikiem czyli travelglobal z którym miałam umowę i utrudniony kontakt . Ostrzegam przed nieuczciwością tego organizatora , dziś jest 31 maja a pieniędzy nie mam 2 .06 miał być wylot.
Byłam z mężem i za niewygórowaną cenę spędziliśmy fajne wakacje w Bułgarii. Jedzenie pyszne w hotelu do wyboru do koloru. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Polecam bardzo. Malgrat de Mar, hotel Reymar Playa. Pokój z widokiem na morze, trzyosobowy ok. Czysto, miło i cichutko. Dobre jedzenie, miła obsługa no i najważniejsze, , Rewelacyjna Pani rezydent. Przyjechała przemiła p. Dorotka a wycieczka do Barcelony długo pozostanie w pamięci. P. Dorota w roli przewodnika dała popis wiedzy i kultury osobistej. Można było jej słuchać godzinami. Potrafiła zainteresować nawet naszego 6- latka. Polecam to biuro i jeszcze chętnie skorzystam
oszuści ! ostrzegam! siedzenie pod hotelem, bez rezerwacji, która rzekomo miała być. Zero odezwy, pomocy. Nie odbierają telefonów. Człowiek zostawiony sam sobie w obcym kraju !
Wszystko ok jako organizator zapewnili bilety na samolot transfer z lotniska zakwaterowanie w hotelu na Cyprze oraz rezydenta takie były moje oczekiwania. Bilety na czas ok 24 h przed wylotem w obie strony otrzymałem je na maila . Proponuje wszystkim przed wylotem zweryfikować hotel i wykupić nie zależne ubezpieczenie będziecie spokojni a opieka rezydenta będzie zbędna jak hotel będzie to kitu to rezydent nie sprawi ze będzie tam ładniej 🙂
Bardzo pozytywna ocena. wszystko było zgodne z umową. Karty pokładowe na czas, transfer lotnisko - hotel co do minuty. Hotel zgodny ze standartem, nie było żadnych problemów. Polecam i oby tak dalej.
Biuro bardzo złe . Ograniczają się tylko do brania pieniędzy, brak zainteresowania na miejscu, żadnej organizacji wycieczek,trzeba szukać rezydenta. My mielismy że rezydent nie przyszedł na umówione spotkanie , o bilety powrotne trzeba .było się upomnieć . Nie polecam tego biura. Ewa z rodziną
Wczoraj wieczorem zarezerwowałem wakacje. Mail z potwierdzeniem i linkiem do płatności przyszedł do mnie następnego dnia o godzinie 10:00 a aktywny był do 12:00. Wszystko to byłoby jeszcze zrozumiałe gdyby ktoś, w tym jakże przyjaznym dla klienta biurze podróży, pokwapił się chociażby o telefon nie wspominając już przynajmniej o wysłanie SMSa. Tak, ostatecznie oferta przepadła, miejsc w hotelu brak. Brawo! Podejście do klienta pierwsza klasa, a może raczej powinienem powiedzieć TOP! ;)
Generalnie wszystko okej był rezydent na lotnisku, był transfer ale tylko w jedną stronę. Po przylocie na Malte dostaliśmy kartke od rezydenta gdzie na drugi dzień mamy sie stawić na przedstawienie atrakcji i informacji o transferze na lotnisko. Na spotkaniu omówiliśmy transfer na lotnisko, jednak w dniu wylotu transferu sie nie doczekaliśmy. Czekaliśmy wcześniej przy wejściu do hotelu tak jak było w instrukcji, transport miał być o 4:20 jednak prawie do 5 nikt sie nie pojawił. Byliśmy zmuszeni zamówić bolta, gdyż pod żaden z numerów kontaktowych w sprawie transferu nie udało nam sie dodzwonić a nawet pod numer alarmowy. W przeddzień wylotu udałam sie do recepcji po karty pokładowe pani kazała napisać maila na adres recepcji, kart pokładowych z recepcji nie dostaliśmy, natomiast była szybka reakcja ze strony biura i w przeciągu 30 min dostaliśmy karty pokładowe na maila od biura. Do reszty nie mam zarzutów.
Witam serdecznie, zostałem poproszony o wpisanie jak to biuro podróży zajmuje się swoimi klientami. My dużą byliśmy indywidualne, ale widzieliśmy na własne oczy umowę z biurem podróży Top Touristik a znajomymi,poznanymi na tych wakacjach, co miało być w umowie a co było faktycznie.z tego co wiem biuro nie ma sobie nic do zarzucenia i reklamacji nie uznało.Jednakże w tym hotelu, było tragicznie, kto mu dał 3 gwiazdki, my też raklamowalismy i reklamacja została uznana, choć zapłaciliśmy połowę mniej. Wspólnie kilkakrotnie interweniowaliśmy na recepcji, ale recepcja równiej nie mogła się skontaktować z tym biurem podróży. Chcielibyśmy ostrzec innych, gdyż widzieliśmy jakie mieli zmarnowane wakacje za niemałe pieniądze
Jedna wielka porażka. Miały być wakacje marzeń, bo zapłacona kwota wysoka, a był dramat. Prawie nic nie zgadzało się z umową,nie zbierali wogole telefonów,recepcja też się nie dodzwoniła, nie było rezydenta, problemy z dokumentami podróży, zakwaterowanie w niesprawdzonej, zaniedbanej spelunie, jedzenie takie, że bezpieczniej było zjeść na mieście.Nigdy wiecej z nimi na Wakacje!!!!!
Zero kontaktu z biurem w sezonie letnim, zostawienie sami sobie na drugim końcu Europy, bardzo mili, szkoda że tylko do wpłaty za wypoczynek, potem klient jest intruzem
Kontakt z biurem Ok , natomiast calkowity brak kontaktu z rezydentem.
Wycieczka została zakupiona i niestety większość rzeczy nie została zrealizowana NIGDY WIĘCEJ Z TYM BIUREM NIE POLECE SĄ NIEODPOWIDZIALNI Od początku problemy w hotelu z zakwaterowanie , nie mówię już o kolejkach jakie były do recepcji z powodu zażaleń. Biuro TOP Touristik nie reagowało i dobrze że wcześniej się domyśliłem że będą problemy z biletami powrotnymi bo cały wyjazd musiałem do nich pisać o to aby je wysalali na wszystko mam dowody świadków i w postaci zdjęć. Jeżeli państwo z nimi pojadą to każda rzecz rzucą na COVID 19. Basen kryty nie otwrty wszystkie sauny i dodatki zamknięte na wszytsko mają jedno usprawiedliwienie COVID 19 i na tym będa jechali przez następne kilka lat nie dajcie się nabrać.
Byliśmy w sierpniu na Cyprze w hotelu Dafne z Top Touristik ,na miejscu klima prawie nie dzialala w ogromnym upale,klimatyzator chodził jak traktor i lecialo z niego letnie powietrze, co trzecia żarówka nie świeciła, hotelu nikt wcześniej nie sprawdził, nawet wezwana rezydentka byla z warunków,hotel nie remontowany od dziesiecioleci,pod oknem smierdzacy smietnik i bałagan, usterki naprawiane bardzo niedbale, braki w pożywieniui napojach, z biurem oczywiście zero kontaktu, telefonu nigdy nie odebrali, na emaila odpiszą po tygodniu albo wcale, nawet karaluchy przyszły zobaczyc nasz apartament i to za przeszlo 10tys , reklamacja, nieuwzgledniona, nie mają sobie nic do zarzucenia.....wszystko mam udokumentowane na zdjęciach i filmach, sprawa skonczy sie w sądzie, moje najgorsze wakacje, wkrótce zamieszczę zmontowany filmik
Wszystko było super .był rezydent Miła obsługa ,wyspa piękna Byliśmy bardzo zadowoleni
Porównując do innych biur podrózy cena jest zachęcająca. Warto wsposmnieć, ze na miejscu nie ma rezydenta, jest możliwy kontakt telefoniczny w języku angielskiem lub niemieckim. Przyjezdzając do hotelu byliśmy sami, nalezy zameldować się samodzielnie na recepcji tak jak w przypadku innych biur podrózy. O karty pokładowe na lot powrotny oraz o transfer na lotnisko wystarczy podejść do recepcji, nie było z tym żadnego problemu. Ogolnie polecam
Najgorsz biuro w Polsce rezydenta brak transferu do hotelu brak informacji o powrocie brak to firma krzak nigdy bym z nimi nie leciala to sa gnoje