Opinie o hotelu
Aspro Krino

6.6
Średni
4 opinie

Byłam w tym hotelu razem z mężem i niestety doświadczyłam Niestety nasze wakacje w tym hotelu okazały się ogromnym rozczarowaniem i traumatycznym przeżyciem. Już od pierwszych dni jedzenie serwowane w restauracji było zimne – zarówno śniadania, obiady, jak i kolacje. Trzeciego dnia pobytu grzecznie zwróciłam się do kelnera z prośbą o uruchomienie podgrzewaczy do potraw. Kelner przekazał to właścicielowi hotelu i to właśnie właściciel zareagował w sposób absolutnie skandaliczny. W trakcie rozmowy zdenerwował się, uderzył w stół, zaczął krzyczeć i wyzywać w języku greckim. Następnie oznajmił, że ja i mój mąż nie dostaniemy już żadnego posiłku ani napoju w tym hotelu i kazał nam natychmiast opuścić pokój – mimo że była to późna pora wieczorna. Od tego momentu cała obsługa traktowała nas wrogo – nie podawano nam nawet wody, nie chciano nas obsługiwać. Po powrocie do pokoju odłączono nam prąd, uniemożliwiając skontaktowanie się z biurem podróży oraz znalezienie innego noclegu. Telefony mieliśmy prawie rozładowane, a w dodatku co chwilę ktoś głośno pukał do drzwi i krzyczał, abyśmy się wynosili. Czuliśmy się zagrożeni, pozostawieni sami sobie i zastraszani. Na szczęście dzięki ogromnemu wsparciu naszej rezydentki –(...)– udało się nas z tego koszmaru wyciągnąć. Mimo że właściciel przekazał jej nieprawdziwą, wyimaginowaną wersję wydarzeń, rezydentka w nas uwierzyła i stanęła po naszej stronie. Ostatecznie znalazła dla nas inny hotel, do którego musieliśmy pojechać taksówką (opłaconą dodatkowo z własnych środków). Co więcej, w całym obiekcie nie było monitoringu, co w XXI wieku, szczególnie w europejskim kraju jak Grecja, jest wyjątkowo dziwne. Brak kamer sprawił, że właściciel nie miał możliwości udowodnienia swoich oskarżeń. Cała sytuacja tak bardzo odbiła się na moim zdrowiu, że trzykrotnie straciłam przytomność ze stresu i strachu o życie swoje oraz męża. Konieczna była interwencja ratownictwa medycznego – przez 45 minut próbowano mnie ocucić, a następnie trafiłam na całą noc do szpitala. Niestety, mimo posiadania wykupionego ubezpieczenia w biurze podróży, musiałam za pobyt w szpitalu zapłacić z własnej kieszeni. Zamiast spokojnych wakacji przeżyliśmy prawdziwy koszmar – pełen stresu, poczucia zagrożenia i upokorzeń. Te wydarzenia na zawsze pozostaną w naszej pamięci i miały poważne konsekwencje zdrowotne. Zdecydowanie odradzam pobyt w hotelu Apro Krino Dunes. To, co nas spotkało, było nie tylko skrajnym brakiem profesjonalizmu, ale przede wszystkim zagrożeniem dla bezpieczeństwa i zdrowia gości.

Spędziliśmy urlop w tym hotelu w lipcu 2025. Sam hotel bardzo czysty, obsługa bardzo miła i pomocna, jednak wyżywienie w tym hotelu było bardzo słabe. Na śniadanie jajka w różnej postaci, fasola i boczek. Obiady i kolacje trochę lepiej ale też nie porywały. Do tego wszystko było ledwo ciepłe. Bardzo mało świeżych owoców, cały czas tylko arbuz, melon i czasami winogrona.

Byliśmy w tym hotelu a przełomie lipca i sierpnia. Hotel bardzo piękny, każdy pokój z prywatnym basenem, cisza spokój żadnych dużych imprez w okolicy :) nam na tym zależało. W hotelu pracują wspaniali ludzie, którzy bardzo starają się umilić pobyt każdemu

Hotel nowowybudowany wszystkie pokoje z widokiem na morze , Widok na basen i morze robi wrażenie ,widok za milion dolarów. Pokój duży ładnie urządzony jest wszystko co potrzeba . Na terasie przy basenie leżanki

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

4 550 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT64056
Nazwa  Aspro Krino
Miejsce  Grecja / Zakynthos / Vassilikos
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi

Nasi klienci docenili

check

Plaże Gerakas i Dafni z miękkim piaskiem i żółwiami Caretta

check

Obszar chroniony w ramach Parku Narodowego Zakynthos

check

Spokojna atmosfera z dala od zgiełku kurortów

check

Szlaki piesze przez gaje oliwne i zielone wzgórza

Ocena

Zablokowanych opinii: 4

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.6
Średni
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.8
Hotel
7.5
Położenie
8.5
Pokoje
8.5
Wyżywienie
3.5
Atrakcje dla dzieci
3.0
Sport i rozrywka
10

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.6
2.6
Katarzyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Para

Byłam w tym hotelu razem z mężem i niestety doświadczyłam Niestety nasze wakacje w tym hotelu okazały się ogromnym rozczarowaniem i traumatycznym przeżyciem. Już od pierwszych dni jedzenie serwowane w restauracji było zimne – zarówno śniadania, obiady, jak i kolacje. Trzeciego dnia pobytu grzecznie zwróciłam się do kelnera z prośbą o uruchomienie podgrzewaczy do potraw. Kelner przekazał to właścicielowi hotelu i to właśnie właściciel zareagował w sposób absolutnie skandaliczny. W trakcie rozmowy zdenerwował się, uderzył w stół, zaczął krzyczeć i wyzywać w języku greckim. Następnie oznajmił, że ja i mój mąż nie dostaniemy już żadnego posiłku ani napoju w tym hotelu i kazał nam natychmiast opuścić pokój – mimo że była to późna pora wieczorna. Od tego momentu cała obsługa traktowała nas wrogo – nie podawano nam nawet wody, nie chciano nas obsługiwać. Po powrocie do pokoju odłączono nam prąd, uniemożliwiając skontaktowanie się z biurem podróży oraz znalezienie innego noclegu. Telefony mieliśmy prawie rozładowane, a w dodatku co chwilę ktoś głośno pukał do drzwi i krzyczał, abyśmy się wynosili. Czuliśmy się zagrożeni, pozostawieni sami sobie i zastraszani. Na szczęście dzięki ogromnemu wsparciu naszej rezydentki –(...)– udało się nas z tego koszmaru wyciągnąć. Mimo że właściciel przekazał jej nieprawdziwą, wyimaginowaną wersję wydarzeń, rezydentka w nas uwierzyła i stanęła po naszej stronie. Ostatecznie znalazła dla nas inny hotel, do którego musieliśmy pojechać taksówką (opłaconą dodatkowo z własnych środków). Co więcej, w całym obiekcie nie było monitoringu, co w XXI wieku, szczególnie w europejskim kraju jak Grecja, jest wyjątkowo dziwne. Brak kamer sprawił, że właściciel nie miał możliwości udowodnienia swoich oskarżeń. Cała sytuacja tak bardzo odbiła się na moim zdrowiu, że trzykrotnie straciłam przytomność ze stresu i strachu o życie swoje oraz męża. Konieczna była interwencja ratownictwa medycznego – przez 45 minut próbowano mnie ocucić, a następnie trafiłam na całą noc do szpitala. Niestety, mimo posiadania wykupionego ubezpieczenia w biurze podróży, musiałam za pobyt w szpitalu zapłacić z własnej kieszeni. Zamiast spokojnych wakacji przeżyliśmy prawdziwy koszmar – pełen stresu, poczucia zagrożenia i upokorzeń. Te wydarzenia na zawsze pozostaną w naszej pamięci i miały poważne konsekwencje zdrowotne. Zdecydowanie odradzam pobyt w hotelu Apro Krino Dunes. To, co nas spotkało, było nie tylko skrajnym brakiem profesjonalizmu, ale przede wszystkim zagrożeniem dla bezpieczeństwa i zdrowia gości.

Wady

Jedzenie Właściciele hotelu


7.4
Magdalena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Para

Spędziliśmy urlop w tym hotelu w lipcu 2025. Sam hotel bardzo czysty, obsługa bardzo miła i pomocna, jednak wyżywienie w tym hotelu było bardzo słabe. Na śniadanie jajka w różnej postaci, fasola i boczek. Obiady i kolacje trochę lepiej ale też nie porywały. Do tego wszystko było ledwo ciepłe. Bardzo mało świeżych owoców, cały czas tylko arbuz, melon i czasami winogrona.

Zalety

Hotel czysty, miła i życzliwa obsługa, blisko morze, bezpłatne leżaki i parasole, prywatny basen

Wady

Bardzo słabe jedzenie


8.0
Bożena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Para

Byliśmy w tym hotelu a przełomie lipca i sierpnia. Hotel bardzo piękny, każdy pokój z prywatnym basenem, cisza spokój żadnych dużych imprez w okolicy :) nam na tym zależało. W hotelu pracują wspaniali ludzie, którzy bardzo starają się umilić pobyt każdemu

Zalety

hotel na uboczu, każdy ma swój basen z widokiem na może, blisko morza

Wady

Jedną i podstawową wadą w tym hotelu jest jedzenie :( Największa zmora, codziennie na śniadanie to samo podstawa to jajka sadzone, fasola z puszki i boczek ni to podsmażony ni parowany. obiady i kolacje były też minimalistyczne jeżeli chodzi o owoce to prawie ich nie było na dwóch talerzach pokrojone w plasterki półcentymetrowe jabłka,brzoskwinie, melon, arbuz i to nie wszystkie na raz. Jeżeli chodzi o jedzenie to to nie ma nic wspólnego z usługą All Inclusive.


8.4
michał

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Para

Hotel nowowybudowany wszystkie pokoje z widokiem na morze , Widok na basen i morze robi wrażenie ,widok za milion dolarów. Pokój duży ładnie urządzony jest wszystko co potrzeba . Na terasie przy basenie leżanki

Zalety

Prywatny basen przy basenie,możliwość korzystania z restauracji z dwóch sąsiednich hoteli. Miła pomocna obsługa Przy plaży za darmo leżanki i sprzęt wodny do pływania rowery,kajaki supy.

Wady

Mało owoców na posiłkach



Mapa

Aspro Krino

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.