Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Rafa Blue Hole z wyjątkowymi warunkami do nurkowania
Laguna z turkusową wodą i windsurfingiem
Beduińskie wioski i lokalna kuchnia nad zatoką
Spacer promenadą z widokiem na góry Synaju
SUPER. OBSŁUGA BARDZO MIŁA. JEDZENIE OK. CZYSTOŚĆ OK.
PIĘKNA PLAŻA. BLISKO DO CENTRUM. CZYSTO.
ALKOHOLE SŁABEJ JAKOŚCI.
Hotel jest pięknie położony. Czysty, zadbany. Teren hotelu przepiękny. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Plaża czysta, leżaki zawsze dostępne. Piękne zachody słońca. Jedzenie bardzo dobre może nie największy wybór ale uważam że to plus przynajmniej się nie marnuje a można dobrze zjeść. Frytki i hod dogi przy plaży za darmo. Pizza płatna. Drinki i piwo przy barze można wypić w szkle natomiast na wynos w plastiku. Piwo z puszki, Drinki bardzo mocne nie żałują alkoholu. Słaba strona to animacje. Przez cały tydzień tylko raz była dyskoteka ale to już zależy kto czego oczekuje. Obsługa bardzo miła. Ogólnie bardzo udany pobyt. Polecam serdecznie.
Hotel spoko, czysto, fajna plaża chociaż pod wodą od połowy trochę śmieci. Miejsce blisko Dahab gdzie można zrobić zakupu i pozwiedzać taxi 3$/150fe. Klima słabo działa w pokojach ale po zostawieniu jej włączonej na cały dzień chłodzi do zadanej temperatury. W koło hotelu dużo szkół związanych z aktywnością w lub na wodzie. Najgorsze było niestety jedzenie, większość bez smaku, alko nie wiem nie piłem, jakieś soki z automatu cola od obiadu nalewana przy barze.
Czysto, zielono,
jedzenie, sporo dzieci
🌴 All inclusive w Egipcie?(...) to był strzał w 10! 🔥 Baseny, plaża, aqua park i mega klimat! 🧳 Idealne miejsce na chill i reset. 🎉 Trochę monotonne jedzenie, ale za to obsługa top! 👉 Warto tam wrócić!
Pokoje czyste, codziennie zmieniane ręczniki. Klimatyzacja działa bez zastrzeżeń.
Nie mam zastrzeżeń.
Zaletą hotelu jest duża plaża, dwa baseny.Brak bitwy o leżaki o każdej porze dnia jest wiele wolnych.Pokój dostaliśmy nad samym morzem ale bardzo stary.Sprzatany niby codziennie ale mimo tego strasznie brudny.Jedzenie bardzo monotonne,bez szału ale głodni nie chodziliśmy. Opcji all wogule tu nie ma,drinki płatne ,przekąski w ciągu dni tylko w jednym barze przy plaży również płatne.Jedynie piwo i wino do obiadu i kolacji bezpłatne.Napoje i piwo podawane w plastikowych kubeczkach jednorazowych.Ogolnie brud straszny w restauracji. Obsługa miła i pomocna nie nastawiona na napiwki .Więc raczej nie polecam i nie wrócę. Hotelem rządzą Rosjanie i Muzełmanie i to na nich nastawiony jest ten hotel.
Hotel czysty przepiękne widoki piękna laguna obszerny teren przepyszne jedzenie szczególnie polecam ryby i wołowinę nikt nie będzie nażekał 💪 jeśli miałbym polecieć kolejny raz czyli 8 do Egiptu to właśnie w to miejsce...
Cisza spokój, nie dla imprezowiczów nie ma dyskotek itd ...
Nudna muzyka i animacje myślę że to problem większości hoteli w Egipcie
Jeżeli chcesz odpocząć w ciszy, nacieszyć się fajną plażą i krystalicznie czystym morzem, mieć blisko do rafy koralowej to jest to miejsce dla Ciebie.
Plaża z widokiem na góry Synaj, 10 minut spacerkiem przez lagunę do rafy koralowej, cisza i spokój, dobre jedzenie, rewelacyjne słodycze.
Fajny hotel, ładnie położony w Lagunie, plaża piaszczysta, zadbana, długa, wielu ratowników, wydzielone kąpielisko, baseny ok, jedzenie bardzo dobre, obsługa miła, pokoje czyste, codziennie sprzątane, każdego dnia dostarczali nowe ręczniki, wodę butelkowaną, w nocy przy zakwaterowaniu dostaliśmy kolację do pokoju, w dniu wyjazdu o wczesnej godzinie dostaliśmy wałówkę na drogę, wrażenia na prawdę pozytywne
Ogrody, plaża, pokoje, obsługa
Ja nie dostrzegłam
Hotel bardzo ładny. Wszystko ok. Pokoje codziennie sprzątane. Jedzenie smaczne chociaż powtarzalne. Obsługa super . Bez żebrania o napiwki. Bardzo jestem zadowolona.
Obsługa, widoki.
Dla mnie nie ma
Hotel , obsługa, okolica jak najbardziej na 5+. Dla tych którzy chcą odpocząć od miasta, to ten hotel jest idealny. Obsługa, jedzenie super. Pokoje codziennie sprzątane, wszystko tak naprawdę pod ręką. Dużo zieleni . Plaża 200m od ośrodka, czysta ,zadbana. Napewno tam wrócę bez zastanowienia .
Blisko plaża, czystość, naturalna zieleń , smaczne jedzenie , miła obsługa
Sklep z " pamiątkami " oraz obsługa w sklepie daje dużo do myślenia. Hibiskus który powinien być wykorzystany do herbaty, wygląda jakby stał tam nie wiadomo ile czasu, stracił kolor wygląda jak wysuszone liście. W sklepie nic specjalnego , najlepiej wybrać się do Dahab Centrum
Pobyt w hotelu oceniam bardzo pozytywnie. Już samo położenie zachwyca — hotel znajduje się w malowniczej zatoce, z bajecznym widokiem na góry. Mimo odległości około 90 km od lotniska, dojazd był przyjemny, a trasa zajmowała od 1,5 do 2 godzin. Droga jest wygodna i zupełnie nieuciążliwa, ale pamiętajcie żeby kupić wodę przed opuszczeniem lotniska, albo mieć drobne 1, 2 dolary, bo po drodze jest postój na „ mini bazarze” i można kupić wodę tam Sam hotel utrzymany jest w czystości. Pokoje sprzątane były codziennie, nawet bez wystawiania prośby o sprzątanie. Ręczniki łazienkowe wymieniano każdego dnia, a ręczniki plażowe można było wymieniać nawet kilka razy dziennie. W pokojach dostępna jest klimatyzacja i lodówka, a także codziennie uzupełniana woda butelkowana (500 ml na osobę). Dodatkowo w hotelu znajdują się dystrybutory z wodą, gdzie można nalewać do woli Obsługa hotelowa — bardzo miła, życzliwa i zawsze chętna do pomocy. Ratownicy przy wydawaniu ręczników plażowych dopytywali, czy i gdzie rozłożyć parasol 😊 Obsługa recepcji była uprzejma i kompetentna, ogólnie cała załoga hotelu tworzyła przyjazną atmosferę. Ogromnym atutem była również kuchnia. Jedzenie było pyszne, a wybór bardzo duży. Codziennie na obiad dostępne były dwie zupy, dwa rodzaje mięsa, co najmniej jedna ryba, a do tego trzy różne dodatki — ryż, makaron oraz ziemniaki w rozmaitych postaciach. Do tego bogata oferta świeżych warzyw. Śniadania były obfite i zróżnicowane, a kolacje oprócz dań w bemarach i rozmaitych smakołyków obejmowały codziennie potrawy z grilla. Dodatkowo na terenie hotelu czynne były dwa bary — przy basenie i przy plaży, a po południu do godziny 23:00 działał bar przy animatorach. Napoje bezalkoholowe były importowane, nalewane z plastikowych butelek; piwo podawano z puszki. Jedynie alkohole były lokalne. Warto wspomnieć, że goście z Polski i Europy stanowili niewielką grupę. Zdecydowaną większość stanowili goście arabscy oraz rosyjscy. Dla jednych może to być atut, dla innych — mniej odpowiadająca atmosfera. Hotel nie oferuje atrakcji dla najmłodszych poza mini-disco i nie ma zjeżdżalni w basenie, jest tylko malutki brodzik W okolicy brak atrakcji turystycznych. W odległości około 15 minut spacerem znajduje się Dahab City Center, jednak naszym zdaniem nie warto się tam wybierać, bo czynny był tam tylko jeden sklep z pamiątkami Dla miłośników bazarów ciekawą opcją może być Dahab Market, dokąd można dojechać z pracownikiem hotelu za kilka dolarów, ale sprzedawcy są bardzo nachalni W hotelu trudno było coś „załatwić ” bez dolarów — wszelkie dodatkowe usługi wymagały płatności, przy zameldowaniu za dodatkowe 20USD zaproponowano nam pokój bliżej wszystkich atrakcji, dziś wiem, że to był zbędny wydatek a z kolei przedłużenie doby hotelowej od godziny 12:00 do 16:00 kosztowało 30 USD od pokoju i wcześniejsze opinie, że wystarczy zagadać nie pokrywają się z rzeczywistością , ale wiem, że większość hoteli tak w Egipcie tak robi , w innych opłaty wynosiły nawet 50 USD W samym hotelu trzeba uważać na pracowników oferujących płatne dodatkowe atrakcje, takie jak masaże, sesje zdjęciowe czy inne usługi. Ps. weźcie długopis, jest niezbędny na lotnisku:) (...)
Kolejnym dużym plusem jest bezpłatne Wi-Fi dostępne na terenie całego hotelu, w tym także na plaży. Moim zdaniem nie warto kupować lokalnego e-SIM-a — w zupełności wystarczy WhatsApp.
Duże obłożenie basenu przez turystów arabskich, którzy kąpali się w odzieży, bardzo ciepła woda w basenie All Inclusive nie obejmowało kawy mrożonej, pizzy ani lodów a przekąski ograniczały się do frytek i hot dogów (parówki były smażone we fryturze) W hotelu trudno było coś „załatwić ” bez dolarów — wcześniejsze opinie, że wystarczy zagadać nie pokrywają się z rzeczywistością (dłuższe wyjaśnienie w opinii)
Bardzo udany pobyt , pokoje standardowe niezbyt duże ale niezniszczone i funkcjonalne. W czerwcu obłożenie było niewielkie więc nie było żadnych problemów z wolnymi leżakami czy stolikiem . Super hotel dla chcących odpocząć od zgiełku
Lokalizacja przy pięknej piaszczystej lagunie, blisko centrum , miła obsługa .
Nigdy więcej i jeszcze raz nigdy więcej. Podczas zameldowania otrzymaliśmy pisemną ofertę all inclusive napisaną jedynie w języku rosyjskim, opatrzoną datą sezonu 2024. Brak wersji anglojęzycznej lub polskojęzycznej oraz przestarzały rok obowiązywania dokumentu świadczyły o lekceważącym podejściu do aktualizacji informacji oraz braku dbałości o różnorodnych turystów. Dopiero po kilku dniach rezydent przesłał nam anglojęzyczną wersję oferty, która znacznie różniła się od tej, którą otrzymaliśmy w recepcji, oraz od opisu (...). Różnice dotyczyły m.in. godzin serwowania posiłków, dostępności restauracji à la carte i asortymentu napojów, co skutkowało dezorientacją i licznymi nieporozumieniami. (...)Złożyliśmy reklamacji w pierwszy dzień po przylocie, (...) przekazał jej treść hotelowi... Co spowodowało, że zostaliśmy wezwani z plaży podczas odpoczynku, do recepcji, gdzie w obecności kilku menedżerów hotelu oraz innych gości hotelowych, którzy przebywali w tym czasie na terenie recepcji hotelowej, spędziliśmy niemal godzinę będąc przesłuchiwanym z treści Naszej wniesionej reklamacji, co wywołało u nas poczucie ogromnego stresu, krępującej atmosfery i naruszenia prywatności. Niestety, poza tą nieprzyjemną sytuacją, liczne elementy oferowanej usługi turystycznej okazały się dalekie od deklarowanego standardu czterech gwiazdek. Restauracja a’la carte „Barracuda”, która zgodnie z umową miała przyjmować gości codziennie w godzinach 18:00–22:00, pozostała zamknięta przez cały okres naszego pobytu, bez żadnego uprzedniego powiadomienia. Laguna Bar z przekąskami, otwierany według oferty od 11:00 do 17:00, również był niedostępny, a gdy pojawiali się w nim kucharze, informowano nas, że wszystkie potrawy są dodatkowo płatne, mimo wykupionego pakietu All Inclusive. Główna restauracja „Lagoon” miała serwować owoce morza, jednak przez siedem dni zastawiano nas jedynie kilkoma powtarzającymi się potrawami mięsnymi i warzywnymi, bez śladu obiecywanych kalmarów, krewetek czy małży. W hotelu przeważali miejscowi turyści, którzy bardzo często opuszczali stołówkę z pustymi talerzami, co dodatkowo potwierdzało ograniczony wybór serwowanych dań. Przez tydzień jadłem makaron z sosem pomidorowym, bo większość była po prostu niezjadliwa. Sunset Bar, który według umowy miał być otwarty od 10:00 do 19:00, w ogóle nie funkcjonował, a w barze przy plaży doświadczyliśmy opryskliwej i nieuprzejmej obsługi, która nie była w ogóle zainteresowana obsługą gości hotelowych. Zauważyliśmy również, że część gości była obsługiwana standardowo – otrzymywali drinki w eleganckich, szklanych pucharach (250–300 ml), podczas gdy inni, w tym my, otrzymywaliśmy napoje w małych jednorazowych kubeczkach plastikowych (ok. 150 ml). Dopiero po wielokrotnych prośbach i interwencjach personelu czasami podano nam napój w szklanym naczyniu. Taka nierówność i dyskryminujące traktowanie gości jest nieakceptowalne w hotelu o standardzie 4★. Każdy łyk wody, obarczony był kolejnym plastikowym kubeczkiem - katastrofa. Leżaki przy basenie oraz na plaży, które powinny zapewniać komfort i relaks, były w fatalnym stanie higienicznym. Na tkaninie widoczne były zaschnięte odchody ptaków, co świadczy o braku codziennej konserwacji i mycia. W efekcie odpoczynek na tych meblach był nie tylko niewygodny, ale wręcz niehigieniczny, co jest całkowicie nieakceptowalne w obiekcie czterogwiazdkowym. Standard pokoju znacznie odbiegał od oczekiwań – odnaleźliśmy włosy pod prysznicem, zabrudzone fugi, pył na meblach, a drzwi łazienkowe pokryte były plamami i posiadały odklejone uszczelki. Animacje i atrakcje sportowe odbywały się nieregularnie lub wcale, a jeśli już się pojawiały, cechowały się bardzo niską jakością i nie spełniały deklarowanych standardów rozrywki. Załączamy obszerną dokumentację fotograficzną, która obrazuje wszystkie opisane usterki oraz niedociągnięcia w zakresie utrzymania czystości. Zastanawiam się skąd tak wysokie oceny tego hotelu?
Zachód słońca za górami. Plaża okej, bardzo szybko robiło się głęboko.
Bardzo mały wybór i słabej jakości jedzenie. Obsługa przy barze. Czystość w pokoju. Kubeczki plastikowe.
Pobyt w Egipcie był absolutnie cudowny! Resort zachwycił mnie od pierwszych chwil – piękna, zadbana i zielona okolica, czystość na najwyższym poziomie i przemiła obsługa, która zawsze była pomocna i uśmiechnięta. Domek w którym mieszkaliśmy był bardzo komfortowy. Do cudownej plaży rzut beretem, przy hotelu promenada, którą można było jechać rowerem do centrum Dahab. Jedzenie było pyszne i różnorodne – każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Mięsa, warzywa, słodycze oraz świeże owoce. Egipt urzekł mnie słońcem, gościnnością i magią miejsca. Z całego serca polecam! PS. Po zdjęciach nie spodziewałam się, że będzie mi sie tam tak podobało, zdecydowanie powinni zaktualizować broszurę reklamową :)
Jeżeli szukacie Państwo dobrze zlokalizowanego obiektu w Dahab - zdecydowanie polecam. Obiekt jest sporych rozmiarów i jest zadbany i czysty - mimo to poczujecie kameralną atmosferę. Obiekt posiada dużą piaszczystą plażę (...). Bardzo dobra oferta gastronomiczna, duży wybór napoi. Jeżeli chodzi o samego organizatora - wszystko przebiegło zgodnie z planem. Zostaliśmy odebrani bez problemu z lotniska, przetransferowani do hotelu i zameldowani o godzinie 4 w nocy (nie musieliśmy czekać do 12:00!). Polecam uśmiech i prośbę o upgrade pokoju - otrzymaliśmy Go całkowicie bezpłatnie, podobnie jak late check out. Obsługa dobra, nie wymusza zbyt natarczywie napiwków, co zdarza się w Egpicie. Ze względu na położenie przy Harry Nass (windsurfing / kitesurfing) obiekt raczej dla par niż dla rodzin z dziećmi (chociaż i takie się pojawiały) - dla mnie in plus. Jeżeli chodzi o kontakt z organizatorem - wakacje.pl przekazało mi po 5 min kontakt do rezydenta, równolegle z informacją przez Whatsapp Join Up!. Sam rezydent bardzo komunikatywny i pomocny - dostępny cały czas przez Whatsapp, mieszka blisko zatem pojawia w hotelu jeżeli zachodzi taka potrzeba. Otrzymaliśmy od niego plecak na wycieczkę czy chusty na quady - miły gest. Ogromny plusem jest super szybki internet dosłownie na całym obiekcie (w tym plaża) - na tyle szybki że pozwalał oglądać streaming przez VPN, czy pracować (spotkania online), nie ukrywam że nie spotkałem się jeszcze z tak wysokim standardem wifi w Egipcie nawet w 5* hotelach. Zdecydowanie jeszcze tam wrócę, polecam.
Szybki internet na całym obiekcie!, poczucie kameralnej atmosfery biorąc pod uwagę wielkość obiektu (nie jest mały), zróżnicowane obiady i kolacje z opcją grilla zewnętrznego, dostęp do 2 nieobleganych basenów hotelowych, bezpośrednie położenie przy Harry Nass (windsurfing, kitesurfing), napoje ,,zero" (bez cukru) w ofercie, regularne porządki w pokoju, sprawna pokojowa lodówka, dobrze działająca klimatyzacja, ciepła woda pod prysznicem w godzinach szczytu, bliskość centrum Dahab (taxi = 2 usd).
Wielkość pokoi, brak ciekawych animacji, mała ilość stolików na zewnątrz (dla fanów klimatyzacji, ogromna ilość stolików w środku restauracji), delikatne nadużywanie oleju przez kucharzy śniadaniowych jednak oferta jest na tyle bogata że można znaleźć dużo substytutów.
Hotel przepięknie położony z widokiem na lagunę i góry. Wschody i zachody słońca obłędne - zaliczyliśmy wszystkie! Świetny zarówno dla aktywnych osób jak i szukających spokoju. Pięknie utrzymana zieleń, bardzo zadbane strefy wspólne, długa plaża z możliwością odbycia spacerów czy na cypel czy do miasta. Dużo miejsca i brak tłoku w okresie zimowym. Można wynająć rowery, jest kilkukilometrowa promenada wzdłuż morza do Dahab. Na terenie dużo ptaków a nawet spotkaliśmy bociana. Biegaliśmy codziennie o wschodzie słońca na cypelek, jeździliśmy też konno - poznaliśmy świetne małżeństwo pełne pasji.(...) Recepcja bardzo pomocna, bezpośrednio po przyjeździe można było niewiele dopłacić do lepszego pokoju z widokiem na basen. Ogólnie warto przyjechać, szczególnie zimą gdy u nas ciemno i zimno a tu cudowne warunki. Jedzenie też bardzo smaczne, zarówno regionalne potrawy, jak i owoce czy warzywa. Hotel zdecydowanie lepszy. (...)
Położenie, zieleń, przestrzeń, piękne widoki.
Zawsze można znaleźć słabsze strony, ale to były drobiazgi, np. dobrej kawy z ekspresu można się napić w barze na plaży itd.
Sam hotel,stary,zaniedbane pokoje. Najgorsze było to, że pojechaliśmy jako 3 osoby dorosłe,a dostaliśmy pokój dwuosobowy przerobiony na trzyosobowy. Dorosła córka spała na dostawcę. Po takim przerobieniu pokoju mieliśmy 40 cm wolnego miejsca. Wszelkie szafki musieliśmy postawić jedne na drugich,bo nie było gdzie umieścić walizek. Po zgłoszeniu na recepcji kazano nam za trójkę dopłacić 140 dolarów. Koszmar. Pokoje sprzątane, obsługa ok.
Największa zaleta to położenie hotelu. Góry,zatoką coś pięknego. Teren zadbany,na terenie hotelu czysto.
Pokoje bardzo stare,nie remontowane bardzo długo. Obsługa recepcji liczyła na dodatkowe pieniądze.
Bardzo przyjazny hotel, pokój wystarczający, odnowiony, wszystko co potrzebne jest na wyposażeniu tj lodówka , suszarka,, tv z TVP Polonia, bardzo dobra klimatyzacja, odnowiona łazienka. Przepiękne otoczenie, bardzo zadbany, przemiła i pomocna obsluga..
Hotel polecany szczególnie dla surferów i osób nurkujących. W nim znajduje się najlepsza baza w Egipcie sportów wodnych Harry Nass oraz bardzo dobra baza nurkowa. Przepiękna plaża, leżaki, bary. Wszystko w zasięgu kilkunastu lub kilkudziesięciu metrów. Bardzo dobre Spa.
Wadą jest brak ekspresów ciśnieniowych w restauracji, ale w barach już są.
Już sama droga z lotniska do hotelu była absolutnie przepiękna, hotel położony przy piaszczystej plaży przy samym morzu z widokiem na góry, cudnie! Części wspólne hotelu bardzo zadbane (w pokoju zdecydowanie gorzej), czysto, darmowe leżaki i ręczniki plażowe. Na początku mojego wyjazdu było niewiele ludzi, więc atmosfera była kameralna. Hotel zdecydowanie wakacje rodzinne lub w parze, ja byłam solo i raczej bym tego nie powtórzyła. Zdecydowaną większą część gości stanowią Egipcjanie przyjeżdżający całymi rodzinami. Kobiety w zdecydowanej większości były w burkini, więc mój strój chociaż jednoczęściowy prowokował do zdjęć z ukrycia. Dużym minusem był wybitnie nachalny masażysta z hotelu, mimo, że jadąc na wakacje zamierzałam się wybrać do spa, gość był tak natrętny, że popsuł mi z tego całą przyjemność. Poza nielicznymi wyjątkami pracownicy bardzo mili i profesjonalni. Jedzenie ok, ale bez szału, natomiast skandaliczna ilość plastiku na każdego łyka wody. Na szczęście nie miałam sytuacji, w której potrzebowałbym opieki rezydenta, bo jak potwierdziły się opinie, w związku z tym, że jechałam przez biuro coral, był niemal niedostępny, zgłosiłam się do niego z prośbą o informacje, nie udało mi się ich uzyskać, nie pomógł tu też kontakt z wakacje.pl
-widok, plaża, leżaki, ręczniki -ładnie zaaranżowane przestrzenie wspólne -bardzo wygodne łóżko -mili pracownicy -dobry masaż w spa -kameralna atmosfera -polozenie pozwalające na spacer do rafy -pewnie fajna lokalizacji dla kitesurferów
-zaniedbany pokój, sprzątanie na odczep się, wybitnie stare wyposażenie pokoju -kilkuktorne prośby o dostarczenie wody i sprzątanie -różna muzyka z różnych głośników na plaży, fatalne głośniki -wybitnie nachalne wciskanie masaży -glośna i stara klimatyzacja
Bardzo przyjemny, raczej kameralny hotel z przepięknymi widokami na lagunę i góry. Świetna plaża, możliwość korzystania ze sportów wodnych. Obsługa bardzo pomocna i nienachalna. Pokoje raczej małe, ale czyste. Dobre SPA na terenie hotelu. Jedzenie smaczne.
Widoki!!!! Co za uczta!!!
Małe pokoje.