Opinie o hotelu
DWO Nopal by Checkin (ex. Checkin Nopal)

6.6
Średni
1 opinia

4.5

126 opinii

Hałas: - brak izolacji akustycznej, drzwi ze \\\"szparami\\\" takiej wielkości, że słyszy się jak ktoś chodzi po klatce schodowej na końcu korytarza - dosłownie dokładne \\\"dźwięki\\\" i rozmowy. Dodatkowo domykacze drzwi ustawione tak, że drzwi trzaskają; - okna na gwarną ulicę (trzeba otwierać okna na noc w moim przypadku bo klimatyzacja skierowana jest na łóżko); - pokoje z tarasami (które polecam w zaletach) mogą być utrapieniem w sezonie, przygotowanie stolików które są nad tymi pokojami równa się = pobudka (szczególnie z otwartym oknem); Nie polecam osobom ceniącym spokój w normalnym \\\"sezonie\\\". My byliśmy w kwietniu w czasie COVID (godzina policyjna od 22). Obłożenie hotelu było w okolicach 10%. Więc po 22 była cisza. Aby wyprasować ubrania należy się udać do pralni. Około 2 euro za wyprasowanie 1 szt.. Oprócz braku żelazka/deski (co opisałem w wadach) recepcja nie była w stanie wskazać pralni, nie ma również opcji na załatwienie prania/prasowania przez recepcję. Ogólnie czas w hotelu oceniam na plus. Śniadania: Brak opcji na przygotowanie śniadania przed godziną 8, brak możliwości przygotowania tzw. pudełka, brak jakiejkolwiek elastyczności (zapytania kierowane również z opcją dopłat). Osoby planujące wypad w góry czy na wulkan we wczesnych godzinach muszą szukać alternatywy.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 509 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT35509
Nazwa  DWO Nopal by Checkin (ex. Checkin Nopal)
Miejsce  Hiszpania / Teneryfa / Puerto de la Cruz
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fitness, darmowe wifi, rowery

Nasi klienci docenili

check

Ogrody botaniczne z egzotyczną roślinnością

check

Naturalne baseny Lago Martiánez nad oceanem

check

Stare Miasto z kolorowymi kamienicami i kawiarniami

check

Zamek San Felipe i promenada nadmorska

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.6
Średni
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.0
Hotel
6.0
Położenie
8.0
Pokoje
8.0
Wyżywienie
4.0

Tripadvisor

4.5

Czystość

Obsługa

Jakość do ceny

Jakość noclegu

Pokoje

Lokalizacja

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.6
6.6
G

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2021
Para

Hałas: - brak izolacji akustycznej, drzwi ze \\\"szparami\\\" takiej wielkości, że słyszy się jak ktoś chodzi po klatce schodowej na końcu korytarza - dosłownie dokładne \\\"dźwięki\\\" i rozmowy. Dodatkowo domykacze drzwi ustawione tak, że drzwi trzaskają; - okna na gwarną ulicę (trzeba otwierać okna na noc w moim przypadku bo klimatyzacja skierowana jest na łóżko); - pokoje z tarasami (które polecam w zaletach) mogą być utrapieniem w sezonie, przygotowanie stolików które są nad tymi pokojami równa się = pobudka (szczególnie z otwartym oknem); Nie polecam osobom ceniącym spokój w normalnym \\\"sezonie\\\". My byliśmy w kwietniu w czasie COVID (godzina policyjna od 22). Obłożenie hotelu było w okolicach 10%. Więc po 22 była cisza. Aby wyprasować ubrania należy się udać do pralni. Około 2 euro za wyprasowanie 1 szt.. Oprócz braku żelazka/deski (co opisałem w wadach) recepcja nie była w stanie wskazać pralni, nie ma również opcji na załatwienie prania/prasowania przez recepcję. Ogólnie czas w hotelu oceniam na plus. Śniadania: Brak opcji na przygotowanie śniadania przed godziną 8, brak możliwości przygotowania tzw. pudełka, brak jakiejkolwiek elastyczności (zapytania kierowane również z opcją dopłat). Osoby planujące wypad w góry czy na wulkan we wczesnych godzinach muszą szukać alternatywy.

Zalety

1) Godne polecenia są pokoje na ostatnim piętrze z tarasem. 2) Mały hotel tzw. butikowy po niedawnym remoncie - estetyczne europejskie trendy. 3) Centrum miasta, wszędzie blisko. 4) Parkowanie w okolicy (2-4 min. pieszo) w czasie COVID nie było problemem. 5) Z tarasu hotelowej restauracji/basenu oraz tarasów pokoi na ostatnim piętrze widok na wulkan i \\\"opcja zobaczenia\\\" oceanu. 6) Duże wygodne, średnio twarde łóżko. 7) Malutki basen wyglądał na zadbany, podczas śniadań było widać regularny serwis.

Wady

1) Śniadania serwowane do stolika w milczeniu i bez menu. W standardzie dostanie się tylko bułkę/szynkę/ser/owoce/płatki (na poziomie hostelu). Jednak jak się poprosi to można dodatkowo otrzymać jajka/bekon/kiełbasę (czego większość gości nie widziała i jadła to co podali). Kawa rozpuszczalna z automatu, kawa z ekspresu za dodatkową opłatą. 2) Brak żelazka i deski (recepcja poinformowała, że tak zawsze było i będzie, że przyczyną nie jest COVID). 3) Brak baru/restauracji i jakichkolwiek usług gastronomicznych w godzinach popołudniowych. 4) Bardzo duże i niewygodne poduszki. Aby zasnąć trzeba było zdjąć poszewki z poduszek do spania i założyć na poduszki \\\"ozdobne\\\". 5) Brak wydajnej wentylacji w łazienkach. Wygląda na wentylację grawitacyjną. 6) Klimatyzacja skierowana na łóżko z brakiem możliwości zmiany.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

DWO Nopal by Checkin (ex. Checkin Nopal)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.