Opinie o hotelu
Gran Hotel Flamingo

6.0
Średni
9 opinii

4.0

223 opinie

Pobyt w hotelu przebiegł bardzo pomyślnie, obsługa była pomocna, sympatyczna i dostępna na recepcji przez całą dobę. Przy zamaskowaniu pobierany jest podatek turystyczny (u nas wyszło lekko ponad 15 euro). Śniadania były obwite zarówno w słone jak i słodkie propozycje, dużo świeżych owoców i soków owocowych i warzywnych, świeże pieczywo i prosseco :) Codziennie było sprzątane, wymieniane ręczniki, dokładny papier toaletowy i kosmetyki i zmieniana pościel, chociaż gdy przyjechaliśmy pościel i jeden ręcznik były lekko ubrudzone, podejrzewam, że plamy się nie odeprały, ale sytuacja szybko została rozwiązana i więcej nie było takiego problemu. Hotel jest fantastycznie wyciszony zewnątrz, mimo klubowej okolicy do pokoju nie docierał żaden hałas z zewnątrz, mocno słyszalne były jedynie dźwięki z korytarza, raz czy dwa zdarzyła się sytuacja, że ktoś dość głośno zachowywał się na korytarzu w środku nocy, na ogół było spokojnie. Czymś na co na pewno trzeba zwrócić uwagę szczególnie jeśli ktoś ma problem np. z zatokami jest w wiatrak w pokoju. Pracuje cały czas, nie da się go wyłączyć, jedynym rozwiązaniem jest wyjęcie karty, ale wtedy odcina prąd również w gniazdkach. My nie mamy problemów zdrowotnych, więc pod tym kątem nam nie przeszkadzał, pracował bardzo cicho, a biorąc pod uwagę fakt, że w naszym pokoju nie było klimatyzacji w nocy byłoby bez niego ciężko. W pokoju dostępny był sejf, bardzo dobrze chłodząca lodówka, telewizor, suszarka do włosów oraz świetne zasłony, które powodowały, że nawet w środku dnia w pokoju było totalnie ciemno. Nie korzystaliśmy z obiadokolacji, więc nie mogę ocenić jakości, jednak warto powiedzieć, że odbywają się w godzinach 19.30-22, moim zdaniem trochę późno, może warto zmienić lub wydłużyć godziny podawania. Myślę, że jeżeli chcemy żywić się tylko w hotelu, a śniadanie kończy się o 11.00 możemy mocno zgłodnieć do obiadokolacji. Basen obok lobby był dość mały, ale przyjemny. Nie było tłumów, nie trzeba z samego rana rezerwować leżaków ;) są dostępne super duże a'la kanapy, leżaki i sofy oraz fotele. Na besenie znajduje się bar, w którym można zamówić przekąski i napoje. Drinki były OK, jednak na mieście można wypić coś lepszego, bardziej spektakularnie podanego w podobnej cenie. Woda w basenie nie jest podgrzewana, ale była przyjemna do kąpieli. Trzeba zaznaczyć, że basen znajduje się między jednym, a drugim hotelem, z obu stron osłonięty jest wysokimi budynkami, więc już koło południa nie było tam słońca. My byliśmy w maju, więc w zacienionych miejscach zawiewało chłodem, myślę że w lipcu czy sierpniu ten cień jest nawet zbawienny. Lokalizacja hotelu jest świetna, około 300m do morza, w okolicy dużo restauracji i barów, tak naprawdę same serce Lloret de mar. Dworzec autobusowy znajduje się kilka kroków dalej, w okolicy znajdują się również różne restauracje fast foodowe, generalnie wszystko pod nosem. Pobyt uważam za bardzo udany, myślę że drobne mankamenty zdarzają się wszędzie, a tutaj jakiekolwiek problemy, których de facto było bardzo bardzo mało były szybko i skutecznie rozwiązywane. Wymeldować należy się do godziny 11.00, my mieliśmy transfer po godzinie 13.00 i nie było żadnego problemu żebyśmy zaczekali do tego czasu w pokoju, obsługa sama to zaproponowała przy wymeldowaniu. Mimo, że hotel jest chyba dość starym budynkiem jest w miarę świeżo po remoncie i jest zdecydowanie dostosowany do dzisiejszych standardów. Przed wyjazdem widziałam sporo złych opinii na google sprzed kilku lat (prawdopodobnie przed remontem) teraz nie ma się do czego przyczepić. Zdecydowanie polecam ten hotel.

W hotelu brak animacji. Jedzenie codziennie to samo. Pokoje bardzo zaniedbane. Jeden mały hol z 4 kanapami i paroma krzesłami. Sala \"konferencyjna\" co wieczór bez animacji . Na basenie światło gaszone o północy co wyglądało tak jakbyśmy o północy mieli wszyscy wynieść się nawet z miejsc gdzie siedzieliśmy przy stolikach. Obsługa za barem w zależności od humoru miała różne nastawienie do Nas... Obsługa \"restauracji\" bardzo miła. Za recepcją mało kto znał angielski. Hotel który był obok miał 3 gwiazdki a standard o 100% lepszy. Hotel Flamingo nie ma nic wspólnego ze standardami panującymi w hotelach 4 *. Najwyżej 2 * byśmy mu dali. Ogólnie nie polecam.

hotel ani zły ani rewelacyjny, ale nie na 4 gwiazdki (realnie można dać ***), lokalizacja w zdecydowanie zbyt głośnej okolicy - byłoby jeszcze ok., gdyby pokoje/okna były rzeczywiście wyciszone, ale niestety tak nie było, a że pod samym hotelem znajdowała się jedna z dyskotek i w ogólne na całej ulicy przesiadywało do 6 rano mnóstwo osób, to bez procentów lub większego zmęczenia nie dało się zasnąć, jedzenia niby dużo, ale bez rewelacji (mała rotacja posiłków, jakościowo takie sobie), sprzątanie ok., obsługa hotelu bez zastrzeżeń,

Polecam, miła obsługa, mili ludzie, basen czysty codziennie myty, rozrywka zapewniona

nie polecam tego chotelu pokoje sa na prawde bardzo slabe wyposażenie nie ma nawet zwyklych lozek tylko polowe z materacami lazienki tez sa stare bardzo skromny ten chotel nie polecam

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 019 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT19184
Nazwa  Gran Hotel Flamingo
Miejsce  Hiszpania / Costa Brava / Lloret de Mar
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, trzy posiłki
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Plaże z klifami i punktami widokowymi

check

Ogrody Santa Clotilde z widokiem na morze

check

Życie nocne z klubami i muzyką na żywo

check

Spacer po promenadzie z restauracjami i barami

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.0
Średni
9 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.8
Hotel
5.3
Położenie
8.2
Pokoje
5.2
Wyżywienie
5.9
Sport i rozrywka
7.0

Tripadvisor

4.0

Jakość noclegu

Czystość

Jakość do ceny

Pokoje

Lokalizacja

Obsługa

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 9 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.0
9.0
Iga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2025
Para

Pobyt w hotelu przebiegł bardzo pomyślnie, obsługa była pomocna, sympatyczna i dostępna na recepcji przez całą dobę. Przy zamaskowaniu pobierany jest podatek turystyczny (u nas wyszło lekko ponad 15 euro). Śniadania były obwite zarówno w słone jak i słodkie propozycje, dużo świeżych owoców i soków owocowych i warzywnych, świeże pieczywo i prosseco :) Codziennie było sprzątane, wymieniane ręczniki, dokładny papier toaletowy i kosmetyki i zmieniana pościel, chociaż gdy przyjechaliśmy pościel i jeden ręcznik były lekko ubrudzone, podejrzewam, że plamy się nie odeprały, ale sytuacja szybko została rozwiązana i więcej nie było takiego problemu. Hotel jest fantastycznie wyciszony zewnątrz, mimo klubowej okolicy do pokoju nie docierał żaden hałas z zewnątrz, mocno słyszalne były jedynie dźwięki z korytarza, raz czy dwa zdarzyła się sytuacja, że ktoś dość głośno zachowywał się na korytarzu w środku nocy, na ogół było spokojnie. Czymś na co na pewno trzeba zwrócić uwagę szczególnie jeśli ktoś ma problem np. z zatokami jest w wiatrak w pokoju. Pracuje cały czas, nie da się go wyłączyć, jedynym rozwiązaniem jest wyjęcie karty, ale wtedy odcina prąd również w gniazdkach. My nie mamy problemów zdrowotnych, więc pod tym kątem nam nie przeszkadzał, pracował bardzo cicho, a biorąc pod uwagę fakt, że w naszym pokoju nie było klimatyzacji w nocy byłoby bez niego ciężko. W pokoju dostępny był sejf, bardzo dobrze chłodząca lodówka, telewizor, suszarka do włosów oraz świetne zasłony, które powodowały, że nawet w środku dnia w pokoju było totalnie ciemno. Nie korzystaliśmy z obiadokolacji, więc nie mogę ocenić jakości, jednak warto powiedzieć, że odbywają się w godzinach 19.30-22, moim zdaniem trochę późno, może warto zmienić lub wydłużyć godziny podawania. Myślę, że jeżeli chcemy żywić się tylko w hotelu, a śniadanie kończy się o 11.00 możemy mocno zgłodnieć do obiadokolacji. Basen obok lobby był dość mały, ale przyjemny. Nie było tłumów, nie trzeba z samego rana rezerwować leżaków ;) są dostępne super duże a'la kanapy, leżaki i sofy oraz fotele. Na besenie znajduje się bar, w którym można zamówić przekąski i napoje. Drinki były OK, jednak na mieście można wypić coś lepszego, bardziej spektakularnie podanego w podobnej cenie. Woda w basenie nie jest podgrzewana, ale była przyjemna do kąpieli. Trzeba zaznaczyć, że basen znajduje się między jednym, a drugim hotelem, z obu stron osłonięty jest wysokimi budynkami, więc już koło południa nie było tam słońca. My byliśmy w maju, więc w zacienionych miejscach zawiewało chłodem, myślę że w lipcu czy sierpniu ten cień jest nawet zbawienny. Lokalizacja hotelu jest świetna, około 300m do morza, w okolicy dużo restauracji i barów, tak naprawdę same serce Lloret de mar. Dworzec autobusowy znajduje się kilka kroków dalej, w okolicy znajdują się również różne restauracje fast foodowe, generalnie wszystko pod nosem. Pobyt uważam za bardzo udany, myślę że drobne mankamenty zdarzają się wszędzie, a tutaj jakiekolwiek problemy, których de facto było bardzo bardzo mało były szybko i skutecznie rozwiązywane. Wymeldować należy się do godziny 11.00, my mieliśmy transfer po godzinie 13.00 i nie było żadnego problemu żebyśmy zaczekali do tego czasu w pokoju, obsługa sama to zaproponowała przy wymeldowaniu. Mimo, że hotel jest chyba dość starym budynkiem jest w miarę świeżo po remoncie i jest zdecydowanie dostosowany do dzisiejszych standardów. Przed wyjazdem widziałam sporo złych opinii na google sprzed kilku lat (prawdopodobnie przed remontem) teraz nie ma się do czego przyczepić. Zdecydowanie polecam ten hotel.

Zalety

Duże, różnorodne śniadania. Lokalizacja. Codzienne sprzątanie. Zasłony zaciemniające. Lodówka. Miła, sympatyczna obsługa. Suszarka do włosów. Duży balkon.

Wady

Brak możliwości wyłączenia wiatraka bez obcinania prądu. Basen w miejscu, w którym bardzo szybko robi się cień. Słabo wyciszone dźwięki z korytarza.


4.4
Angelika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2016
Para

W hotelu brak animacji. Jedzenie codziennie to samo. Pokoje bardzo zaniedbane. Jeden mały hol z 4 kanapami i paroma krzesłami. Sala \"konferencyjna\" co wieczór bez animacji . Na basenie światło gaszone o północy co wyglądało tak jakbyśmy o północy mieli wszyscy wynieść się nawet z miejsc gdzie siedzieliśmy przy stolikach. Obsługa za barem w zależności od humoru miała różne nastawienie do Nas... Obsługa \"restauracji\" bardzo miła. Za recepcją mało kto znał angielski. Hotel który był obok miał 3 gwiazdki a standard o 100% lepszy. Hotel Flamingo nie ma nic wspólnego ze standardami panującymi w hotelach 4 *. Najwyżej 2 * byśmy mu dali. Ogólnie nie polecam.

Zalety

Blisko do plaży, dookoła bardzo dużo clubów

Wady

pokoje na miarę akademika. łazienka z grzybem, tak samo klimatyzacja. w szafach pachniało stęchlizną. zamawiając pokój typu double dostaliśmy twin... pod łóżkiem było wszystko co można sobie wyobrazić... jeśli zamawiacie piknik- odradzam...


6.2
wczasowicz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2015
Singiel

hotel ani zły ani rewelacyjny, ale nie na 4 gwiazdki (realnie można dać ***), lokalizacja w zdecydowanie zbyt głośnej okolicy - byłoby jeszcze ok., gdyby pokoje/okna były rzeczywiście wyciszone, ale niestety tak nie było, a że pod samym hotelem znajdowała się jedna z dyskotek i w ogólne na całej ulicy przesiadywało do 6 rano mnóstwo osób, to bez procentów lub większego zmęczenia nie dało się zasnąć, jedzenia niby dużo, ale bez rewelacji (mała rotacja posiłków, jakościowo takie sobie), sprzątanie ok., obsługa hotelu bez zastrzeżeń,

Zalety

bliskość do głównej plaży, obsługa hotelu

Wady

zbyt głośna okolica (1 dyskoteka pod hotelem) - cała ulica to dyskoteki, hotel przy głównej ulicy, bardzo słabe wyciszenie pokoi - słychać wszystko co się dzieje na ulicy, basen to parodia (ale to nie tylko w tym hotelu - ogólnie taka miejscowość), jedzenie zjadliwe, ale bez rewelacji


7.0
A

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2015
Grupa znajomych

Polecam, miła obsługa, mili ludzie, basen czysty codziennie myty, rozrywka zapewniona


3.6
strazak

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2014
Para

nie polecam tego chotelu pokoje sa na prawde bardzo slabe wyposażenie nie ma nawet zwyklych lozek tylko polowe z materacami lazienki tez sa stare bardzo skromny ten chotel nie polecam

Zalety

poloznie blisko plaży

Wady

pokoje i dla mnie zle jedzenie


3.8
Piotrek i Paulina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2014
Para

Hotel przede wszystkim dla młodych ludzi,którzy nie patrzą na jakość.Pokoj:wiekszość lamp nie działała,brak klimatyzacji,mała szafa,3 pojedyńcze łózka chyba we wszystkich pokojach,szału nie ma ale da sie przeżyc.Łazienka:katastrofa,popękany zlew i ubikacja,pleśń,z wnętrza wanny odchodzi farba(chyba była kiedys odnawiana)ogólnie do kapitalnego remontu.Jedzenie monotonne,zdarzało sie że potrawy były zepsute lub stare,kelnerzy nakladali te lepsze dania bedąc przy tym bardzo skąpym,czasami było cos dobrego szczególnie makarony.Snack bar to zawsze półsurowa pizza i sine kiełbaski.Wrażenie ogolne bardzo marne.Nie polecam tego hotelu.Oczywiście mowa o hotelu Frigola bo hotel Flamingo ma 4 gwiazdki i w nim jedliśmy tylko sniadania i obiady,ktore jak juz wczesniej pisalem nie byly najwyzszych lotow.

Zalety

blisko do plaży i dyskotek centrum miasta

Wady

hotel do remontu


6.4
Piotrek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2014
Grupa znajomych

Hotel ma swoje lata i to widać. jednak jest czysto i tutaj nie ma się do czego przyczepić. Jedzenie fakt, że sie powtarza (codziennie tylko 1 czy 2 potrawy inne a reszta około 20 to samo) jednak ich ilości i jakośc na bardzo wysokim poziomie. Pomijając tradycyjne frytki, różne makarony to risotto było GENiALNE! Do tego oczywiście pieczywa, różne szynki itd. Zawsze deser w postaci galaretki czy lodów. Na śniadaniach jajecznica (słaba) i przynajmniej dziesiątki innych rzeczy od jajek na twardo, przez naleśniki po nutelle itp. przez tydzień spokojnie można odkrywać coś nowego do jedzenie, po tym czasie może się zacząć nudzić (chyba, że ktos lubi jeść tylko frytki i risotto jak ja :D). Położenie ma swoje plus i minusy. Przy głównej drodze więc zawsze jest głośno do 4 rano. Jednak przynajmniej mi po 1 nocy przestało to przeszkadzać. Jednak zawsze blisko, sklep na dole, pizze czy bary tez zaraz obok hotelu. Basen przy złej pogodzie jak znalazł, do tego leżaki. Hotel idealny dla tych co lubią w dzień sie opalać a w nocy poszaleć w klubach ;)

Zalety

blisko do plaży, centralna część miasta

Wady

położenie na głównej drodze gdzie ciągle się cos dzieje do 4 rano a przez to jest hałas


5.0
Jola K.

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2013
Para

Cena nieadekwatna do warunków w hotelu, to skandal, żeby 3 gwiazdkowy hotel był poniżej jakiegokolwiek standardu!!!. Brak podstawowego wyposażenia, np. gniazdek do prądu, było tylko 1 gniazdko w łazience, najlepiej napisać co było w pokoju, bo jak zacznę wymieniać czego brakowało to braknie miejsca!!!, były tylko łóżka i szafa i jakieś rozwalające się stoliki malutkie. Ten hotel to jakaś porażka, jak można coś takiego zaproponować!! A towarzystwo zagraniczne jakieś "podejrzane", głównie Anglicy- ale chyba z marginesu społecznego, okupowali basen i wiecznie pijani robili totalny rumor, aż policja interweniowała i krew pewnej nocy się polała. Nie można było spać, bo albo z basenu okrzyki, albo z pobliskich dyskotek do 4 rano hałas. Jedzenie w Frigoli koszmar, wiecznie to samo i odgrzewane, kolacje nie do zjedzenia, np. jeśli ktoś nie lubi makaronu- rozgotowanego- i codziennie tego samego to nie ma co jeść, bo reszta prawie niezjadliwa. My niestety 2 dni byliśmy struci tym jedzeniem, coś było nieświeżego i później tylko śniadania nam zostały bo baliśmy się tknąć kolacji...koszmar, jednym słowem koszmar, gdyby nie widoki i piękne zakątki do zwiedzania, to nie wytrzymalibyśmy tam tych 2 tygodni. To jakieś totalne oszustwo, żeby proponować takie warunki za tak wygórowaną cenę, proszę to zmienić, bo naprawdę to wstyd, że taki hotel ma 3 gwiazdki i jest oferowany w biurach podróży za taką cenę!!! W ofercie były zdjęcia pięknych pokoi i basenu a rzeczywistość całkiem inna- to oszustwo!, obok hotel Flamingo, gdzie były śniadania, to całkiem inna kategoria i chyba z tego pochodziły zdjęcia z oferty i do śniadań nie mam zastrzeżeń, natomiast hotel Frigola to totalny syf i porażka, powinniście się Państwo wstydzić za takie coś, co oferujecie klientom!!!! Zastanawiam się za co zapłaciliśmy taką wysoką cenę za takie warunki- brak warunków, bo nawet spać się nie dało.....brak słów, powinni nam zwrócić pieniądze za takie warunki... przestrzegam wszystkich przed tym hotelem, nigdy więcej hotelu Frigola!!


9.0
sandra

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2011
Rodzina z dziećmi

polecam jest super


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Gran Hotel Flamingo

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.