Opinie o hotelu
Grand Mir' Amor

5.3
Średni
2 opinie

Ogólnie z wakacji jestem zadowolona. Do plaży blisko, bez problemu dostępne leżaki, jest wi fi i bar Na basenie z leżakami nie było też problemu. Miejsc w restauracji też nie trzeba szukać. Obsługa raczej miła i pomocna. Co do pokoju to przez ogólną wilgoć i tem w łazience nieprzyjemnyy zapach i nawilgnięte meble, ale nie jechałam po to żeby tam siedzieć. Najbardziej denerwujące było jedzenie : 10 minut po tym jak zaczeli wydawać było często zimne; do obiadu nie było frytek ale na śniadanie już tak; brak masła; jeden rodzaj mięsa dziennie, a reszta w jakiejs formie zupy z warzywami; mnie ratowały owoce, ale to do indywidualnej oceny, bo każdy ma inne smaki i preferencje. Hotel przyjemny dla oka. Brak w okolicy marketow, wiec zwykłe art trochę droższe, wszystkich w koło biorą za rosjan

Bardzo ładnie położony hotel, zielono. Jakość obsługi, jedzenie, drinki i pokoje złej jakości. Hotel wymaga remontu i porządnego posprzątania. Jeśli chodzi o jedzenie robione z najtańszych składników, tak samo jak drinki. Wszystkie animacje po rosyjsku, reszta gości niezauważana a płaci tak samo. Z obsługi jedyna miła osoba to Pani która smaży placki i pączki. Bardzo grzeczna i uśmiechnięta. Plaza kamienista z 5-7 minut drogi od hotelu, zniszczone brudne leżaki, brudny bar obok.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

593 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT42683
Nazwa  Grand Mir' Amor
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Kiris
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fitness, golf

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

check

Szeroki wybór hoteli idealnych na wakacje dla rodzin z dziećmi

Ocena

Zablokowanych opinii: 4

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.3
Średni
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.5
Hotel
5.5
Położenie
7.5
Pokoje
5.5
Wyżywienie
3.0
Atrakcje dla dzieci
5.0
Sport i rozrywka
5.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.3
7.6
Ola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Rodzina z dziećmi

Ogólnie z wakacji jestem zadowolona. Do plaży blisko, bez problemu dostępne leżaki, jest wi fi i bar Na basenie z leżakami nie było też problemu. Miejsc w restauracji też nie trzeba szukać. Obsługa raczej miła i pomocna. Co do pokoju to przez ogólną wilgoć i tem w łazience nieprzyjemnyy zapach i nawilgnięte meble, ale nie jechałam po to żeby tam siedzieć. Najbardziej denerwujące było jedzenie : 10 minut po tym jak zaczeli wydawać było często zimne; do obiadu nie było frytek ale na śniadanie już tak; brak masła; jeden rodzaj mięsa dziennie, a reszta w jakiejs formie zupy z warzywami; mnie ratowały owoce, ale to do indywidualnej oceny, bo każdy ma inne smaki i preferencje. Hotel przyjemny dla oka. Brak w okolicy marketow, wiec zwykłe art trochę droższe, wszystkich w koło biorą za rosjan


3.0
Katarzyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Para

Bardzo ładnie położony hotel, zielono. Jakość obsługi, jedzenie, drinki i pokoje złej jakości. Hotel wymaga remontu i porządnego posprzątania. Jeśli chodzi o jedzenie robione z najtańszych składników, tak samo jak drinki. Wszystkie animacje po rosyjsku, reszta gości niezauważana a płaci tak samo. Z obsługi jedyna miła osoba to Pani która smaży placki i pączki. Bardzo grzeczna i uśmiechnięta. Plaza kamienista z 5-7 minut drogi od hotelu, zniszczone brudne leżaki, brudny bar obok.

Zalety

Położenie, duża ilość zieleni.

Wady

Niegrzeczna obsługa mówiąca albo po turecku albo po rosyjsku, z dogadaniem po angielsku problem. Natarczywy człowiek od SPA wiecznie nagabujący i zmuszający do korzystania z usług. Jedzenie kiepskie i niesmaczne, z produktów bardzo złej jakości. Nie uzupełniane gdy się kończy. Brudne owoce- niedomyte. Wszędzie na stołówce muchy i koty. Kolejki. Drinki z najtańszych składników kolorowane syropy, dodawane do wszystkiego. Piwo i większość drinków serwowana w plastikowych kubkach.



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.