Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Ok. 100 m od hotelu plaża publiczna, piaszczysto-żwirkowa.
Świetne możliwości rozrywki dzięki położeniu obok głównej promenady.
Dobre możliwości komunikacyjne, przystanek kolejki miejskiej ok. 800 m od hotelu.
Empuriabrava - największa na świecie wewnętrzna marina z kanałami o łącznej długości 23 km.
Bardzo dobre śniadania, kolacje też ok. Obsługa bardzo pomocna i miła, okolica super. Pokoje w miarę czyste ale ogólnie nie jest to nowy i wypasiony hotel. Ale to chyba wszyscy wiedzą, oglądając zdjęcia i widząc cenę.
Jedzenie, obsługa
Pokoje czyste, ale brak suszarek do włosów, na recepcji można wypożyczyć suszarkę, jednak jest ich 5 na 200 pokoi i niestety bardzo ciężko dostać..... Obsługa przy barze okropna!!!! Jeśli nie masz all inclusive traktują cię jak intruza... przed barem (wolna przestrzeń przy deptaku) nie można nawet usiąść...... Panie bardo pretensjonalne.
Dość dobre jedzenie, w miarę okej lokalizacja
Zdecydowanie obsługa szczególnie przy barze Brak suszarek do włosów Basen w cieniu - zero słońca, bardzo mały Do obiadu woda z kranu
Miła obsługa, pokoje codziennie sprzątane, blisko plaża masa sklepów barów, knajp oraz połączenia komunikacyjne.
Obsługa i dobre jedzenie, oprócz bułek (twarde jak kamień)
Stęchlizna ale raczej nie wina hotelu tylko klimatu większość hoteli nie zależnie czy to 3 czy 5 gwiazdkowe przesiąkały stęchlizną, można nabawić się ataków kaszlu. Klimatyzacja nie czyszczona więc wyziew wilgoci robi swoje.
Nasz pobyt w hotelu niestety nie spełnił oczekiwań. Pokój, który otrzymaliśmy, był zaniedbany – ręczniki wyglądały na niedoprane, a stan łazienki pozostawiał wiele do życzenia. Podczas kąpieli woda przeciekała przez ścianę do sypialni. Zasłona prysznicowa miała widoczne ślady pleśni, co było niehigieniczne. Łóżka były niewygodne – dwa pojedyncze łóżka połączono w jedno, które cały czas się rozsuwało. Pościel, którą otrzymaliśmy, była nieświeża i znajdowały się na niej włosy. Dodatkowo, klimatyzacja działała słabo, a sama jednostka była zawilgocona. Niestety, warunki w pokoju były znacznie poniżej standardów, jakich można oczekiwać od hotelu 3-gwiazdkowego.
Hotel na trzy gwiazdki zasługuje.Obsługa sympatyczna.Atmosfera również.Nie brakowało podstawowych rzeczy.Codzienne sprzątanie i codzienna wymiana ręczników.W stołówce duży wybór potraw w dowolnej ilości.Klimatyzacja - oczywiście działa.TV telefon.Sejf płatny.Pozostały miłe wrażenia.Dziękuję.
Bliskość publicznej plaży.Przestrzeń w hotelu.W recepcji Pani mówiaca po polsku.Pani rezydent bardzo miła.Na wycieczkach czuliśmy sie zaopiekowani.Dziękujemy Pani Małgosiu.
Nie mogę narzekać.Wszystko było.o.k
Bardzo czysto, sprzątanie co dzień czyste ręczniki ,jedzenie urozmaicone
Samo centrum ,sklepy resteuracje, blisko transport pubiczny
Hotel faktycznie powinien mieć 2 gwiazdki. Pokój niewielki łazienka przestarzała ale codziennie byly sprzątane wymieniane ręczniki i pościel. Jedzenie takie sobie śniadania angielskie ale myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Wieczorem kolejka do sali znajdującej się w podziemiu bez okien i szybko znikające jedzenie. Plusy to blisko plaża około 100m przejściem podziemnym blisko sklepy knajpki wieczorem dyskoteki. Do Barcelony można się wybrać kolejka podmiejska.
Sprzątanie codzienne miła obsluga. Blisko plaży i okolicznych atrakcji oraz Barcelony.
Małe pokoje kolejki do jedzenia brak atrakcji w hotelu. Malutki basenik.
Hotel średniej kategorii, w Santa Susanna, prowincji Barcelona, na wybrzeżu Morza Śródziemnego. Nasz pobyt w nim trwał tydzień, skorzystałyśmy z opcji All Inclusive. Byłam wraz z córką oraz przyjaciółką- osobą z ograniczeniami w zakresie poruszania się (postaram się, by opis zawierał też elementy pod kątem niepełnosprawności). Transfer z lotniska Barcelona- Girona zajął około 45 minut. Hotel nie jest obiektem dużym, położony jest pośród gęstej infrastruktury hotelowej. Z każdej strony budynku czeka nas widok ulicy lub innego hotelu. Obiekt ma 5 pięter, działają dwie windy. Jedną z nich można zjechać na poziom minus pierwszy, gdzie znajduje się restauracja- miejsce wszystkich posiłków. Budynek nie jest nowy i nowocześnie urządzony, ale widać, że personel dba o jego czystość. Jest jeden bar na parterze, większość napojów (w tym alkoholowych) oraz przekąsek można było dostać w ramach All Inclusive. Z baru wyjście na teren niewielkiego basenu hotelowego wyposażonego w leżaki i parasole. Miejsc tych jest bardzo mało, nam nie udało się nigdy znaleźć wolnych. Jedzenie jak dla nas bardzo dobre, godne czterech (a nie trzech) gwiazdek. Posiłki w formie bufetu, zawsze można było wybrać coś dobrego (jedna z nas jest wegetarianką, a druga wybredna 😉). To, co ma być podane na ciepło- było ciepłe, jeśli czegoś zabrakło, natychmiast było dokładane. Zawsze dwa rodzaje mięsa do wyboru, kilka surówek/ sałatek, ryby i owoce morza. Różnorodność deserów i owoców, lody gotowe w kubeczkach. Raz pojawiła się fontanna z czekoladą do owoców. Do śniadania i kolacji woda, soki, herbata, kawa. Do obiadu i kolacji można też zamówić napoje w tamtejszym barze, również alkoholowe. Tutaj mocno polecam schłodzoną Sangrię laną z dzbanków, jest pyszna (choć jako alkohol słabiutka), taka idealna do posiłków. Obsługa restauracji miła i dbająca o czystość. Czasem trzeba było poczekać na wejście kilka minut, ale stoliki były zawsze starannie umyte. Recepcja czynna całą dobę, pracuje tam również Polka, co ułatwia uzyskanie szczegółowych informacji osobom z Polski, które nie komunikują się w języku angielskim ani hiszpańskim. Nasz pokój był bardzo mały (ciężko było rozłożyć jedną walizkę na podłodze), dwa łóżka złączone w jedno duże, drugie łóżko pojedyńcze. Wyjście na niewielki balkon zastawione łóżkiem, trzeba się było gimnastykować- ja z córką dawałyśmy radę, ale przyjaciółka już nie, więc po prostu z tego balkonu nie korzystała. Szafa z wieszakami oraz szufladkami i jedną półką, w miarę można sie było pomieścić. Sejf, z ktorego można skorzystać za dodatkową opłatą. Nad dwoma łóżkami półeczka na drobiazgi, oprócz tego duże lustro i ministoliczek. Brak krzeseł nas nie zaskoczył, po prostu nie było miejsca, żeby wstawić choć jedno. Materace wygodne, pościel czysta, zmieniana wtedy, kiedy o to poprosiłyśmy. Ręczniki zmieniane codziennie, pokoje sprzątane również. Łazienka z ubikacją mała, z wanną, umywalką, bidetem i lustrem. Ogólnie czysto, choć dopatrzyłam się śladów niedoczyszczonej pleśni. Klimatyzacja starego typu, działa bardzo słabo, pokój nagrzany pod naszą nieobecność ciężko było schłodzić, temperatury poniżej 26 stopni osiągnąć się nie dało. W nocy lepszą opcją było otwarcie okna (choć dźwięki dochodzące z ulicy też nie dawały komfortu). Wi-Fi działa w hotelu sprawnie. Hotel znajduje się przy głównym deptaku miasteczka. Ogromna różnorodność i wybór sklepów, sklepików, restauracji. Wieczorem ustawiają się kiermasze z różnorodnościami handlowo- usługowymi, od czesania warkoczyków przez tatuaże po watę cukrową i rzemieślnicze breloczki. Idąc deptakiem około 20 minut, można dojść do dworca kolejki, która kursuje co pół godziny. To świetny transport do Barcelony, jeśli ktoś lubi wycieczki na własną rękę- polecamy gorąco, trasa pociągu biegnie wzdłuż wybrzeża, widoki niezapomniane. Bilety wstępu do m.in. Sagrada Familia, Parku Guel, na kolejkę linową nad miastem czy Aquarium polecamy kupić co najmniej kilka dni wcześniej online, na ostatnią chwilę w sezonie jest ciężko. Jadąc kolejką w drugą stronę można dojechać do Blanes, gdzie na zboczu skał schodzacych do morza znajduje się ogród botaniczny z piękną roślinnością oraz widokami. My się wybrałyśmy i wszystkich zachęcamy. Hotel leży w drugiej linii brzegowej, do morza jest około 150- maxymalnie 200 metrów. Dojść na plażę można przejściem podziemnym (ponieważ obok hotelu biegnie trasa lokalnego pociagu). Do przejścia prowadzą schody oraz podjazdy. Plaża publiczna, opisywana jako piaszczysta, tak naprawdę z drobniutkimi kamyczkami (w mojej opinii lepiej- kamyczki łatwiej wytrzepać z ręczników); bardzo szeroka, zawsze można znaleźć miejsce blisko morza, zachowując dystans od ręcznika sąsiadów. Brak leżaków i parasoli. Morze czyste, w sierpniu ciepłe nawet dla zmarzluchów. Zejście łagodne, płytkie, idealne dla dzieci. Nasze ogólne, duże zadowolenie z tego wyjazdu i oferty biura ułożyło mi się teraz w jedno zdanie: "Podróży swojej cel znajdziesz na Wakacje.pl" 😊
* smaczne posiłki * przyjazny i pomocny personel hotelu i restauracji z dobrą znajomością języka angielskiego * kameralna atmosfera hotelu * niewielka odległość do plaży * bliski dostęp do sklepów i obiektów gastronomicznych * świetna komunikacja kolejką z innymi pobliskimi miejscowościami
* maleńki pokój * wyjście na balkon zastawione łóżkiem * słabo działająca klimatyzacja * pomimo zapewnień, że otrzymamy po przyjeździe lunch- boxy, zabrakło ich dla nas * chociaż bar jest czynny do 1 w nocy, wszystkie napoje w ramach All Inclusive (oprócz wody) można zamawiać do 23.00 * mały basen z małą ilością leżaków * słabe i rzadkie animacje dla gości
Hotel w samym centrum w drugiej lini brzegowej do 24 imprezy w okolicznych barach Pokoje stare nieodnowione, klimatyzacja centralna działa kiedy chce i brzydko z niej pachnie
Blisko plazy
Stare pokoje
Hotel w samym centrum wśród sklepów i restauracji.. Bardzo blisko do morza. Pokoje trochę przestarzałe, jedzenie dobre i bardzo miła obsługa. Codziennie wymieniane ręczniki, pościel co dwa dni..
Byliśmy na tygodniowym urlopie w hotelu HTop Summer Sun zorganizowanym przez wakacje.pl. Transfer z lotniska do hotelu mieliśmy późnym wieczorem, w hotelu przekazano Nam przygotowane dla Nas jedzenie. Obsługa w recepcji bardzo sympatyczna i pomocna, zwłaszcza jeden Pan, z którym bez problemu można komunikować się w języku angielskim. Zawsze kiedy mieliśmy jakąś prośbę czy problem( przestała działać karta do pokoju oraz pilot od telewizora) od razu była udzielana pomoc. Pokoje sprzątane praktycznie codziennie(zmiana pościeli, ręczników, uzupełniane środki higieny). Pokoje schludne, telewizor sprawny, duża szafa. Na duży plus na pewno zasługuje Internet , który działał bez zarzutów!!! W hotelu dostępny jest basen i leżaki, nie za duży, ale spokojnie można popływać jeśli jest ciepła woda, my akurat trafiliśmy na okres kiedy ta woda jeszcze była dosyć rześka. Jeśli chodzi o jedzenie było bardzo monotonne, dla zwolenników kuchni angielskiej, czy owoców morza na pewno śniadania i obiady przypasują, ale praktycznie przez cały Nasz pobyt te posiłki powtarzały się codziennie zarówno na śniadanie, obiad czy kolacje cały czas serwowane było to samo. Jeśli chodzi o lokalizacje hotel znajduje się niedaleko lotniska Girona, blisko do plaży ok 3min pieszo, przy samym hotelu znajduję się bardzo dobra restauracja otwarta do późnych godzin, oraz bardzo dużo sklepików, knajp, lodziarni. Ogólnie miejsce bardziej dla imprezowiczów, dosyć głośne wieczorami.
Bardzo dobry Internet, miła obsługa w recepcji
Mało urozmaicone jedzenie, głośno wieczorami
Hotel w cenie minimum budżetu i taki też jest jego wygląd i wyposażenie. Wieczorem animacje i oglądanie meczy Euro 2024 z projektora, więc wielki obraz. Menu szwedzkiego stołu zróżnicowane coś każdy dla siebie znajdzie. Na wycieczki wydają posiłki pakowane. Basen to fajna atrakcja.
Hotel w środku miejscowości. Blisko do plaży, tuż obok przejście pod torami. Duża plaża z drobnym żwirkiem. Tania oferta pobytu bez luksusu. Czysto, obsługa miła. Wymiana ręczników jeśli tylko chcesz. Recepcja 24h. Chętnie slużą pomocą.
W łazience często zapach ciepłej wilgoci przez słaba wentylację, zalatuje PRLem na płytkach. Karty szybko się rozmagnesowuja przy telefonie. Materace twarde, trzeba się przyzwyczaić
Na pochwałę zasługuje obsługa stołówki, która była bardzo miła i sprawna. Tragedia to pokoje. Brak funkcjonalności, estetyki wykonania itd. Czystość to pięta Achillesa, brud w łazience w kątach na podłodze. Okazuje się, że sprzątanie to nie jest prosta sprawa a dodam, że pokojówka przychodziła codziennie sprzątać i wymieniać ręczniki kąpielowe. Brak ręczników na plażę.
Na plus położenie, blisko do plaży i przystanku kolejowego.
Hotel od wybudowania nie był chyba remontowany. Pokoje to tragedia. Brak szafki nocnej. Szafa nie funkcjonalna Brak półek, zacierające się drzwi co utrudnia użytkowanie. Tylko jeden stołek na balkonie.
Hotel odpowiada 3 * Każdy dzień sprzątają pokój Miła obsługa zawsze uśmiechnięty i chętnie pomagają w razie potrzeby
Cena Personal
Od takiej ceny trudno dużo wymagać
Pokój niestety był bardzo mały, w zasadzie oprócz trzech łóżek nic w nim nie było, żadnego krzesła zresztą nie było miejsca, bardzo mały pokój, otoczenie hotelu też nieciekawe (zabrukowane). Dostęp do morza nie bezpośredni jak sugerowano w opisie, lecz drogą, tunelem i jeszcze raz droga. Sprzątanie ok i jedzenie przyzwoite. Pozdrawiam Zofia Ś.
Hotel czasy świetności ma już za sobą. Ale jeżeli chodzi o stosunek ceny do jakości nie ma co narzekać. Pokoje posprzątane schludne jak na 3 gwiazdki ok. Jedzenie przyzwoite każdy znajdzie coś dla siebie. Warto dobrać opcję HB plus wtedy mamy rożne napoje do posiłków alkoholowe i bezalkoholowe (nielimitowane na czas otwarcia restauracji). Plaża ładna czysta żwirkowata . W pobliżu hotelu stacja kolejowa godzinę drogi od Barcelony. Byliśmy z pobytu zadowoleni rodzina 2+2
Położenie hotelu w centrum miejscowości, blisko do plaży,
Mały basenik ale bardzo schludny i czysty musiał być ostatnimi czasy odnawiany.
Niewielki pokoik, standardowe wyposażenie, w miarę wygodne łóżko, brak choćby jednego krzesła w pokoju, co prawda na balkoniku były dwa plastikowe ale po wniesieniu do środka nie było już przejścia. Mała szafa jak na dwie osoby tylko z podręcznym bagażem, nie wiem jak poradziły sobie osoby z głównym bagażem. Na zewnątrz tj. balkonie nie można odpocząć z uwagi na bardzo głośno pracujące urządzenia. W pokoju mimo że korzystaliśmy z opcji All soft bardzo nam brakowało szczególnie czajnika. Tylko do śniadania serwowane były gorące i zimne napoje, do obiadu i kolacji tylko zimna woda w karafkach.
Atutem jest lokalizacja, dla osób ceniących spokój niekoniecznie -wszechobecny gwar i hałas. W porównaniu do pokoju miło zaskoczyła nas łazienka- całkiem duża z wanną i prysznicem nad nią. Na bieżąco wymieniane ręczniki. Serwis sprzątający na piątkę, to samo odnosi się do obsługi w jadalni
Brak czajnika i szklanek, ciasna szafa, dokuczliwy hałas.
Dodaję tę opinię szczególnie dla osób, które wybierają się pierwszy raz do tego miejsca. Jak i motywacją jest też udział w konkursie na najlepsze opnie wakacyjne :) Mój opis może być również pomocny dla osób korzystających pierwszy raz z usług Wakacje.pl, tak sam dla osób, które w ogóle pierwszy raz planują wyjechać na wakacje za granice :) Opiszę swoje doświadczenia właśnie z takiego punktu. Pierwszy raz podróżowałem za granice, na wczasy i na początku byłem pełen obaw. Ogólnie zacznę od tego, że szukałem w kilku miejscach dobrej oferty wakacyjnej i koniec końców najlepsza okazała się na stornie Wakacje.pl, na nią padł wybór. Jako, że podróżowałem z partnerką, wybraną ofertę bezpłatnie mogłem zarezerwować do czasu potwierdzenia terminu. W tym czasie dzwonił do mnie pracownik Wakacje.pl z pytaniem czy jest wystarczająca długość rezerwacji, czy potrzebuję jeszcze czasu. Było to bardzo miłe, jak i z tego skorzystałem. Ustaliłem sobie wolne w pracy i potwierdziłem rezerwacje. Zastanawiałem się jak to działa, w jaki sposób dostanę informacje gdzie mam być, co mam robić, co zabrać, jak się przygotować do tego wyjazdu. Po fakcie okazało się, że wszystkie informacje otrzymałem od Wakacje.pl, jak również nie było problemu aby skontaktować się telefonicznie lub mejlowo. Kontakt był szybki, a przekazywane informacje precyzyjne. Dostałem na mejla umowę, informacje o wylocie, zameldowaniu w hotelu. Od razu na stronie mogłem kupić parking przy lotnisku w bardzo dobrej kwocie. Skorzystałem z tej usługi, otrzymywałem sms o lokalizacji parkingu co ułatwiało dojazd. Dodatkowo dokupiłem na wszelki wypadek, dodatkowe ubezpieczenie również na stronie Wakacje.pl. Generalnie końcowo otrzymałem pełną ofertę - przelot z bagażami rejestrowanymi, parking, dodatkowe ubezpieczenie OC, hotel z wyżywieniem, transfer z lotniska do hotelu i z powrotem. Mówiąc krótko - kompletna oferta wakacyjny :) I co najlepsze taka była w praktyce. To wszystko na temat procesu zamówienia, wyboru oferty, to poszło na prawdę bardzo łatwo i szybko. Wszystkie potrzebne informacje otrzymałem i były w pełni zgodne z ofertą. O wszystkim byłem informowany za pomocą e-maila i poprzez wiadomości SMS. W końcu przyszedł upragniony dzień rozpoczęcia wakacji. Choć wówczas jeszcze byłem pełen obaw czy wszystko pójdzie aby na pewno - sprawnie i zgodnie z ustaleniami. W dniu wylotu otrzymałem SMSa od parkingu przy lotnisku z lokalizacją. Przyjechaliśmy i wystarczyło podać nazwisko. Pani w biurze potwierdziła i zaprosiła do przekazania bagażu i zaparkowania samochodu. Okazało się, że parking ma swojego busa, który nas zawiezie na lotnisko. Na nic nie czekaliśmy tyko od razu wsiedliśmy i pojechaliśmy. Jechaliśmy około 5 minut. Wysiedliśmy od razu przy terminalu. Weszliśmy na lotnisko w Katowicach. Nadanie bagażu przebiegło bez problemów, sprawnie, bez kolejek. Następnie odprawa, którą przechodziłem pierwszy raz w życiu. Przebiegła całkowicie bez problemu. W kolejce czekaliśmy około 5 - 10 minut. Następnie trafiliśmy do poczekalni, gdzie mogliśmy kupić napoje i posiłki, skorzystać z WC. Z racji tego, że przybiliśmy wcześnie na lotnisku, około 2 godziny przed wylotem, mieliśmy dużą rezerwę czasową. Następnie weszliśmy do samolotu. Pierwszy raz w życiu leciałem samolotem i raczej byłem pełen obaw. Jednak panująca atmosfera i zobaczenie jak to wszystko wygląda, budziło zaufanie. Obsługa była bardzo miła i pomocna, uśmiechnięta. Okazało się, że lot jest przyjemny, nawet mówiłem, że jest relaksujący. Po wylądowaniu w Barcelonie, mieliśmy podejść do wyznaczonego miejsca. Zajęło to chwilkę. Na miejscu Pani poinformowała nas gdzie mamy stanąć i zaczekać na transfer. Czekaliśmy około 30 minut. Przyjechał bus i udaliśmy się do naszego miejsca. W czasie jazdy kierowca informował o hotelach, mówił w którym momencie mamy wysiąść. Wysiedliśmy praktycznie tuż przy hotelu HTop w Santa Susanna. Weszliśmy do hotelu i od razu dostaliśmy kartę do pokoju, informacje o wyżywieniu. Obsługa była przyjazna, miła, pomocna. W hotelu było dużo Polaków. Po dotarciu do pokoju, zostawiliśmy swoje rzeczy. Pokój był czysty, przygotowany na nasz przyjazd. Łóżka były wygodne, dodatkowo były koce, które wykorzystaliśmy do leżenia na plaży. Łazienka była czysta. Okazało się, że hotel znajduje się tuż zaraz wejścia na plaże. Około 5 minut drogi. Ponad to hotel ma rewelacyjną lokalizacje, tuż przy nim jest wiele restauracji, kawiarni. W samym hotelu jest wieczorami muzyka do tańczenia, basen. Śniadania i obiady są bardzo smaczne, różnorodne. Praktycznie codziennie jedliśmy coś innego. Gorąco polecam i chętnie tam wrócę. Z Stanta Susanny jest bardzo dobre połączenie kolejowe do Barcelony, bilet kosztuje 5,9 euro. Dwa dni wykorzystaliśmy na zwiedzanie tego miasta. Dużo mógłbym na ten temat napisać, ale z racji ograniczonej długości opinii, napiszę tylko, że było wspaniała... mogę tylko polecić :) Ogólnie wczasy w Santa Susanna minęły super. Zdecydowanie za szybko. Plaża jest piękna, a morze ciepłe :)
Gościnność, obsługa hotelu. Recepcja służyła pomocą, była pozytywnie nastawiona. Bardzo dobre śniadania i obiady, codziennie jedliśmy coś innego. Pokoje również na plus, codziennie mieliśmy sprzątane. Bardzo duża zaleta to lokalizacja, do plaży jest około 5 minut drogi pieszo. Tuż przy hotelu jest podziemne przejście pod linią kolejową. Przy hotelu jest dużo restauracji i kawiarni. Wieczorami można przejść się deptakiem. W hotelu jest wieczorami muzyka na żywo. W dzień można skorzystać z basenu.
Z racji tego, że przebieg wakacji nam się udał, nie widzę wad. Jestem zadowolony z odbytych wakacji i polecam każdemu.
Hotel 3 gwiazdki. Codziennie sprzątanie pokoju i wymiana ręczników. Obsługa miła i pomocna. Dobre jedzenie Małe pokoje i malutki basen
Jedzenie, cena, czystość. Blisko do morza i pociągu
Małe pokoje. Mamy basen
Pokoj czysty codziennie posprzatany.jedzenie dobre jak na allinclusive
Blisko plazy i centru cicho i spokojnie
Awaria automatu z napojami w nocy trzeba bylo isc gdzie indziej