Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Bezpośrednio przy plaży
Snorkeling na rafach koralowych i spotkania z delfinami
Safari na quadach po pustyni z wizytą w wiosce Beduinów
Zakupy i lokalny klimat w bazarze El Dahar
Hotel fajny i choć widać momentami, że budżetowy, to mnie się podobał. Klimatyczny i czuć zupełnie inny styl, ten nie europejski. Obsługa bardzo miła, pomocna i z dużym poczuciem humoru. Miejsca uzytkowe: recepcja, lobby, taras, ogród czy restauracja reprezentacyjne i czyste. Miło było posiedzieć. Jeśli chodzi o pokoje to bardzo przyzwoite. Czysto i przytulnie, jak na warunki egipskie. Taras przyjemny. Zastrzeżenia można by mieć do łazienki. Nasza spluczka sama nie działała, ale daliśmy radę. No i można ich nazwać KROLAMI SILIKONU 😄 Pochwalić należy sprzątanie codzienne i wymianę ręczników, a także niespodzianki na łóżku z ręczników, które były częste. Na basenach również wszystko ok. Jedzenie smaczne, duży wybór. Plaża super, dużo leżaków, bary blisko, zejście do morza piaszczysta-żwirowe. Nie potrzeba butów do pływania. Temperatur mimo, że październik to wysoka. Opalenizna jak w sezonie gwarantowana. Za dolara jesteś tam PANEM. Raz opłacony kelner, czy pokojowy oddani są Tobie bez reszty 😊 A za dopłatę w recepcji dostaniesz teoretycznie lepszy pokój. Moim zdaniem niepotrzebne dorabianie ideologii. Ogólna ocena wakacji i pobytu w hotelu MORENO oceniam na 4/5. Kto nie szuka na siłę wad to będzie zadowolony
Lokalizacja blisko lotniska. Czysto, przytulnie. BARDZO miła atmosfera. Dobra kuchnia.
Z minusów: woda w basenach zimna. WiFi to tragedia. Jak musisz być w stałym kontakcie z kimś to konieczne trzeba kupić kartę sim. WiFi tylko na recepcji, lobby i na dolnym piętrze, gdzie spotykają się rezydenci. I jedyna nieciekawa sytuacja z dnia wyjazdu. Niestety po zdaniu pokoju o 12:00 oddajesz opaskę i czekasz na transfer na lotnisko. Jesli chcesz pić i jeść to od osoby 5$. Chcesz pokój to 30$.Trochę nie fair, ale to podobno taka praktyka w tym rejonie.
Hotel nastawiony tylko na turystow z Rosji. Śniadania: Codziennie te same mini kiełbaski -parowki białe i brązowe, ala jakieś placki i jajka dotowane( zielone w środku) i smażone (stare, czarne,zwęglone patelnie). Przekaski w barze przy plaży: Codziennie kotlety MOM( ala burgery) zimne pakowane z zimną tortilla i pizza z pół surowym ciastem. Raz mieliśmy nawet prawie spalone frytki. Czas oczekiwania na co kolwiek 25 minut minimum bo brak obslugi i brak jedzenia. Zwracają uwagę że czekamy i prosząc o rozmowę z managerem zostałem wprost olany i ze nikt nie przyjdzie. Blachy na pizze leżą na kupie a na nich wróbli. Nie myte (po wroblach) odrazu brane do pieczenia kolejnych pizzy. Bar z alkoholem przy plaży: Ciągle brak piwa, bar od 10 otwarty a piwo czasami dopiero koło 14-15 bo albo jest ciepłe i nie nalewają albo problem z nalewakiem. Prosząc o samą whisky kilka razy dostałem whisky z colą oczywiście nalewane z butelki (juz bylo przygotowane) Jak już jest piwo i prosząc o dwa bo żona siedzi przy stoliku to nie. Nie dostanę dwóch chociaż żona macha przy stoliku i ze to dla niej. Nie. Muszę jeszcze raz stać w kolejce. Obiad: ziemniaki (przesolone), puree niebieskie, mięso gumowe, suche. Nawet ale kotlety mielone suche i gumowe. Ryba prawie spalona. Kurczak wyglądający na naprawdę smacznego niejadalny (suchy i gumowy) warzywa z frytkownicy ugotowane w oleju. Kolacja to powtórka z obiadu i wszystkie mięsa wydzielane po jednej max dwie sztuki. Jak poprosiłem o trzeci kawałek mięsa bo wcześniej go próbowałem to pan który nalkadal dosłownie z nerwami całą ręką walnął mi w talerz prawie mi go wytrącając z ręki. Pokój jak Pokój ale nie zbyt czysty. Łazienkę: wanna dolkejajaca sie od ściany, przeciekającą, kran w umywalce zielony, zardzewiały kosz. Codziennie musiałem obsługę prosić o saszetki w kawą. Pan przynosił ale za każdym razem wyciągał rękę żeby mu dać coś za to ze przyniósł specjalnie nam kawę. Windy co chwilę nie działały. Byliśmy świadkami jak dwa razy jednego dnia ktoś krzyczał i wolał o pomoc z windy bo sie zacięła. Sniadanie obiad jaki i Kolacja brak wyboru swierzych warzyw czy owoców. Wszystko to samo Codziennie ewentualnie dwa rodzaje jakiejś wędliny ktora została ze sniadania pokrojona drobno z parówkami i wymieszana z majonezem. A chcąc zjeść coś jeszcze po 22 juz nie ma możliwości. Zamknięte.
Brak
Wszystko jest tu wadą
Omijajcie ten hotel !!!! Byłam kilku krotnie w Egipcie w hotelach o podobnym standardzie, ale ten był najgorszy!!! Opaski są zabierane po wymeldowaniu nie ważne o której lot zostajesz bez pokoju i jedzenia z czymś takim jeszcze się nie spotkałam zawsze jedzenie jest zapewnione do momentu transferu a tu traktują ludzi jak bydło ,brakowało leżaków leżałam z ręcznikiem na podłodze ,stołówka mała na taką ilość ludzi brakowało stołów i krzeseł ,jeśli chodzi o jedzenie to mała ilość, nie które potrawy nie zjadliwe przypalone kurczaki przekąski tylko frytki ,brakowało lodów ,drinki i napoje wyliczone przy barze tylko jeden napój na osobę więcej nie dali krzycząc przy tym na ludzi ,kilka razy dziennie brakowało piwa na wszystkich barach.Ludzie w hotelu zgubili kartę do pokoju musieli zapłacić 30 dolarów ,reczniki na basenie zostały zabrane przed czasem mieli nasze karty na ręczniki za to zabrali paszport i zażądali zwrotu karty lub 20 dolarów musieliśmy zapłacić żeby odzyskać paszport Nie polecam !!!!!!!
Ogólnie obiekt i położenie hotelu ok
Hotel wymaga remontu szczególnie łazienki. Poza tym obsługa hotelu bardzo miła. . Jedzenie na Egipskie standardy dobre i urozmaicone. Byłam tam tez 14 lat temu . Wspaniałe wakacje dla niewymagających. Świetni animatorzy nie można się nudzić. Polecam
Dobra atmosfera i animatorzy wspaniali
Za mało leżaków na plaży.
Typowy duży hotel egipski czterogwiazdkowy, dobrze położony, z miłą obsługą, smaczną kuchnią i stosunkowo fajną rafą.
Obsługa hotelu: barmani, kelnerzy,pokojowi, przestronne pokoje, jedzenie, napoje, interesująca rafa jak na możliwości Hurghady, nurkowanie i snurkowanie, które można odbyć podczas rejsu statkiem wyruszającym z nabrzeża hotelowego, dobra lokalizacja.
Na nogach pojawiły się ślady po pogryzieniach przez jakieś "stwory" znajdujące się w łóżku. Spora część gości tego doświadczyła. Warto wtedy poprosić o wymianę materaca. Problem z odpływem wody z brodzika.
Hotel Hawaii Le Jardin to miejsce zasługujące na 4 *. Sama infrastruktura bardzo przyjazna i wygodna. Stan techniczny już prosi o korekty ale ogólne wrażenie przyzwoite. Ogród i teren przed hotelem i dojście do morskiej plaży to 6*. Słabe jedzenie w porównaniu z innymi hotelami w Hurghadzie. Za to obsługa to 10 *. Uczciwa i mega przyjazna.
Ogród, baseny, wielkość pokoi, obsługa.
Bardzo słabe i nieurozmaicone jedzenie w porównaniu z innymi hotelami na tym terenie.
Hotel jest bardzo duży,ale organizacja znakomita,jedzeni dobre,urozmaicone i nigdy niczego nie brakowało,napoje dobre,schłodzone i mocne driny! obsługa miła i nienachalna,b.pomocna,pokoje CODZIENNIE sprzątane i wymieniane ręczniki(bez napiwków).Ogólnie hotel bardzo przyjemny i czysty. Jesli chodzi o zmiane pokoju, jak tylko jest jakiś wolny to zmieniają bez łapówki wiem bo sami zmienialiśmy(budowa).Basen jest czysty(co dziennie robione są badania wody)jednak troche zniszczony.Rosjan i arabów jest b.dużo, ale ludzie złoci to jest Egipt i tak jest w każdym hotelu!Byłam tam b.dobrze traktowana mimo że jestem polką:)Zastrzeżenia: totalna klapa jeśli chodzi o animacje(dzień i noc),taksówkarze oszukują.Tyle,ogólnie polecam.
Przeszkadza plac budowy, na który wychodzi część balkonów. Praktycznie z tych balkonów korzystać nie można. Kurz i stale obecni robotnicy; i tak codziennie od bladego świtu. Chyba, że komuś nie przeszkadzają panowie,którzy przerywają pracę i nie odrywają wzroku od pojawiającej się na balkonie osoby.
Napisałem dość szczegółową recenzję na tripadisor.com, tutaj ze względu na ograniczenie do 750 znaków jej nie wkleję, powiem jedynie, że zdecydowanie odradzam ten hotel każdemu kto uważa się za osobę wymagającą. Reszta - droga wolna, ale będziecie żałować.
W okresie naszego pobytu było bardzo mało Polaków.
Mimo, że wokół hotelu trwały budowy dla nas były nieuciążliwe.
Jeśłi chodzi o obsługę to polscy kelnerzy itd. powinni jeździć tam na szkolenia (nie przetrwaliby nawet jednego dnia).
Hotel z zewnątrz wygląda całkiem nieźle, ale reszta pozostawia wiele do życzenia.Obsługa nie radziła sobie ze sprzątaniem stołów.Obiad podawany w restauracji przy plaży na tłustych,plastikowych talerzach.Bar wspólny dla plaży i basenu. Napoje rozrabiane z wodą, jedynie we włoskiej restauracji piwo z butelki. Dwa baseny, z czego jeden był w remoncie przez pierwszy tydzień lipca.Basen ze zjeżdżalniami super,chociaż po otwarciu drugiego basenu zniknęły leżaki i mamy z maluchami już nie miały gdzie siedzieć.Plaża dwa kroki od hotelu, leżaków bardzo dużo.
Byłem w tym hotelu trzeci raz. W tym roku było tragicznie. Wszystko było złe a nawet bardzo złe. Nie polecam tego hotelu nawet wrogowi.
Obsługa fatalna, kelnerzy pozwalają sobie na niestosowne wulgarne żarty. Napoje podawane są w plastikowych niedomytych szklankach. Plaża mała, żwir nie pozwala wejść do wody bez butów. W wodzie jest mnóstwo śmieci, butelki, ubrania pokryte mułem. Nie można liczyć również na wypoczynek leżąc na plaży - zakłócają go namolni masażyści, organizatorzy nurkowania, itd. po kilka razy dziennie proponując swoje usługi.
19 wrócilismy z tego hotelu ,jednym słowem BEZNADZIEJNIE!!!! TZN. arogancka i bardzo chamska obsługa kelnerska i barmańska,plaża pełna żwiru (bez butow nie da się wejść)pokoje nie utrzymane w należytej czystości jak przystało na 5***** .. Napoje podawane w niedomytych plastikowych kubkach ,nie wspomnę że czas oczekiwania na cole minimum 25 minut .Absolutnie nie polecam tego hotelu .
wczorej wrócilismy własnie z tego hotelu i jestesmy zniesmaczeni .hotel nie zasługuje na ***** a max***.bylismy w hotelu *** tez w hurgadzie i było naprawde przyjemnie .AROGANCKA I BARDZO NIE MIŁA OBSŁUGA KELNERSKA I BARMAŃSKA .napoje podawane w brudnych plastikowych kubkach....ciagły kurz z obok hotelu budowli...
A GUZIK to nie więzienie tylko ARMIA⌠jak ktoś nie wie niech nie pisze, wcale nam to nie przeszkadzało, było tylko bezpiecznie, poza tym to były tylko dwie wieże i widok na kolejny hotel Azur. Zaraz po przylocie mieliśmy spotkanie z Mohametem, który powiedział nam czego możemy oczekiwać w hotelu, w jaki sposób się z nim skontaktować, podał w jakich dniach i godzinach znajduje się w hotelu jak również otrzymaliśmy jego numer telefonu. Rezydent mówił bardzo dobrze po Polsku. Jedzenie⌠śniadania w głównej restauracji, następnie obiad w barze przy plaży jak również w głównej restauracji, kolacja również przy plaży i głównej restauracji.
hotel i obsługa tragedia szczególnie w barze przy plaży totalna olewka polaków \'\'goście\'\' za wschodniej granicy traktowani jak dobrzy przyjaciele ogólnie kolejki po obiady przy zakwaterowaniu nie ma sensu wkładać w paszport bo i tak dają najgorsze pokoje np. na budowe,[po lewej stronie] w basenie syf obsługa wprowadza swoje rodziny i przyjaciół na teren hotelu korzystając ze wszystkich udogodnień ponieważ nie ma opaski all. Kąpią się w basenie w \'\' swoich sutannach\'\' ogólnie nawet swojemu wrogowi nie polecam tego hotelu jedynie co to godni polecenia 2 ciemnoskórzy animatorzy
Na plus:plaża i morze.Blisko centrum.Mecze siatkówki.Możliwość sportów wodnych.Blisko Luksoru.Duże pokoje Na minus: GIGANTYCZNE kolejki po wszystko, nie wymieniane ręczniki- mokre składane w kostkę,ciągły brak papieru toal.pokój nie sprzątany, w basenach woda mętna. Jedzenie mega monotonne bez smaku. Jednorazowe kubeczki myte i pogniecione. Plastikowe talerze myte samą wodą, tłuste. Animacje średnie.Lepiej dopłacić kilka stów i mieć super hotel.Biuro Wezyr w drodze powrotnej na lotnisko(15 min od hotelu) zrobili nam 40 min przerwę(miała trwać 10 min),chyba żebyśmy wydali pieniądze u \"zaprzyjaźnionych\" sklepikarzy- mało profesjonalne, biorąc pod uwagę, że obudzili nas o 5 rano,a samolot odlatywał o 10...
Dobry hotel 4*, na 5* nie zasługuje; dość monotonne posiłki, zwłaszcza obiad serwowany tylko w barze na plaży - praktycznie codziennie to samo; bardzo mały wybór owoców i jarzyn; do śniadania i kolacji napoje podaje obsługa - baaardzo długi czas oczekiwania;
w pokoju brak suszarki a nawet w łazience brak gniazdka do podłączenia własnej;
wiele pokoi z widokiem na pobliski bardzo hałaśliwy plac budowy; z widokiem na morze praktycznie pokoje nie są dostępne;
mała rafka ok. 30 m. od brzegu na głębokości 2-5 metrów - rybki jedzą z ręki;
Bardzo jesteśmy zadowoleni z pobytu w tym hotelu, spędziliśmy cudowne dwa tygodnie urlopu.Najważniejsze zalety:bardzo przemiła i uśmiechnięta obsługa,codziennie inna kuchnia(bardzo dobra)nigdy niczego nie brakowało. Napoje,desery,alkohole-drinki,owoce bez ograniczeń,pokoje co dziennie sprzątane wraz z wymianą pościeli,ręczników oraz uzupełnienie lodówki w napoje. W pokoju do dyspozycji czajnik bezprzewodowy,filiżanki,kawa,herbata,suszarka i sejf(wszystko w cenie).Włoskiej restauracji przy kolacji przygrywał skrzypek,a w Piano-Barze pianista.Plaża super, sprzęt wodny w cenie pobytu,leżaków i parasoli wystarcza dla chętnych.Animacje,gry, zabawy,dyskoteki,szisza wszystko gratis.Ogólnie wszystko oceniamy pozytywnie na 5 i polecamy innym.