5509 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Kompleks hotelowy położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży
Medyna z targami i klimatycznymi uliczkami
Ribat z widokiem na miasto i morze
Plaże z miękkim piaskiem i hotelami all inclusive
Hotel elegancki, biznesowy bez głośnych imprez, nawoływania.... jak ktoś chce naprawdę wyocząć to polecam. Raczej dla dorosłych niż dla dzieci - nie ma animacji, dyskoteki, zjeżdżalni. Codziennie piękna muzyka na żywo, w ciągu dnia delikatnie nieprzeszkadzająca muzyka z głośników. Duzy plus za ochronę wszędzie - czuje się tu dbanie o klienta i jego bezpieczeństwo. Kilka napiwków dla kelnerów i donoszą drinki przy basenie, na plaży. Jedzenie smaczne, urozmaicone.
Cisza i spokój, ładne baseny, wygodne leżaki
Hotel piękny. Bardzo zadbany. Pyszne jedzenie. Jeden z lepszych hoteli w jakich byłem
Czysto , piękny wygląd.
Personel bezczelnie wyłudza napiwki, jeśli nie dasz na czas, to obrażają się na ciebie . Wydałem przez tydzień na tripy ok. 200 dolarów. W restauracjach a’la carte oczekiwanie na posiłek ok. 1,5 godziny.
Bardzo fajny hotel. Czysty i położony w dobrym miejscu. Miła obsługa. Ma już swoje lata, ale zadbany jest i ciągle sprzątany. Polecam można tam fajnie odpocząć 😎
Położony nad samym morzem i blisko do centrum
Hotel od ulicy wygląda monumentalnie od strony plaży również jego wygląd jest dość majestatyczny ale patrząc od plaży lewe skrzydło patrzące na innych hotel jest tragedią śmietnik śmietnik i jeszcze raz śmietnik oraz nie radzę nikomu wziąć tam pokoju Nad restauracją sąsiedniego hotelu około 20 klimatyzatorów które pracują tak jak transformator prądu zmiennego buczenie zmiana natężenia dźwięku z niskich tonów na wysokie i powtórka zasnąć to prawdziwa sztuka samo położenie hotelu w mieście jest niezłe moim zdaniem praca recepcji Kiedy pojawia się problem przerasta pracowników wszystkim musi zająć się mityczny szef nie mają praktycznie żadnej możliwości lub nie chcą podjąć samodzielnie decyzji
Jeśli chodzi o jakość hotelu i jego pozycjonowanie w mieście sous jest oceniany jako jeden z najlepszych jego położenie jest atutem nie do przecenienia momentami potrafi przysłonić wiele niedogodności które się tam pojawiają co pewien czas ma bardzo Moim zdaniem ciekawą architekturę oraz dobrze zrobioną urbanistykę to jest to co wyróżnia ten hotel na tle innych obiektów oczywiście pokoje są w standardzie hoteli francuskiej sieci która jest właścicielem nie można się do niczego przyczepić
Bardzo słaba praca części recepcji próba wciskania najgorszych pokoi zmęczonym gościem którzy przyjeżdżają w nocy i nie mają siły dochodzić swoich praw fatalne zarządzanie ekipą odpowiedzialną za leżaki na plaży i wokół basenu jeśli nie dasz do ręki nie będziesz miał leżaka krótko treściwie i na temat chaotyczna praca personelu restauracji starsi kelnerzy to lenie patentowe którzy tylko i wyłącznie czekają na tak zwany bakszysz i młodsi kelnerzy którzy ciężko pracują ale są nie przeszkoleni
Hotel oceniam bardzo dobrze , pięknie wokoło , jedzenie dobre,dostaliśmy pokój z widokiem na morze, codziennie sprzątany , plaża piaszczysta , we wrześniu można było znaleźć leżak na plaży o każdej godzinie, przy basenach tylko do godz 10 później już wszystkie zajęte, w jednym z basenów woda słodka i ciepła w drugim słona i zimna , kto co lubi , bary na basenach fajnie ze dwa dzięki temu nie było kolejek ( max 4 osoby) drinki nawet ok ale przy basenach wiecznie brakowało im coli zero ( dawali w puszkach) natomiast w lobby była.
-dobre jedzenie dużo owoców morza , przekąski na basenach pycha , pizza wymiara -4 bary ,dwa w lobby ( jeden otwarty cały czas , drugi od wieczora i dwa na basenie , jeden był bliżej plaży a drugi w głębi
Pokoje sprzątane różnie , czasami tylko posłane łóżko i wymienione ręczniki - najgorsze to muzyka od 23 do 4 rano , bardzo głośna dobiegająca z miasta z zewnątrz ( my mieliśmy pokój gdzie bardzo było słychać natomiast znajomi dostali pokój w którym nic nie było słychać .
Hotel Mövenpick Resort And Marine - bardzo duży, ładny obiekt. Pokój z częściowym widokiem na morze - czysty, regularnie sprzątany, woda uzupełniana, klimatyzacja działająca bez zarzutu. W restauracji głównej obsługa miła, pomocna, uśmiechnięta (na czele z Noureddine - fantastyczny człowiek, zdecydowanie najlepszy kelner w tej restauracji) Największy minus hotelu (o którym informacji nigdzie się nie znajdzie na stronach biur) to fakt, ze na teren hotelu (plaża, baseny, restauracje, bary) wpuszczane są osoby z zewnątrz. Goście z opaskami oznaczającymi all inclusive są zdecydowanie gorzej traktowani. Przy barach goście z zewnątrz są z zasady obsługiwani szybciej i częściej (z wyjątkami). Panowie pracujący przy basenach są ekspertami w zajmowaniu leżaków ręcznikami z samego rana, żeby później za odpowiednią opłatą "sprzedać" je gościom spoza hotelu. Dochodzi również do sytuacji, gdzie wykorzystują moment np. kąpieli w morzu czy basenie i zabierają parasole, stoliki lub nawet leżaki. Leżaki ustawiane są tak, że zajmując rząd z tyłu ciężko jest dostać się do basenu - przerwy są minimalne, leżaki jeden przy drugim. Gdyby takie sytuacje się nie zdarzały pobyt w hotelu byłby zdecydowanie lepszy.
Movenpick tylko z nazwy – naciągacze i brak gościnności. Hotel odstaje od standardów sieci. Choć Movenpick w Sousse jest akceptowalny jak na tunezyjskie standardy, zdecydowanie nie dorównuje jakości, do której przyzwyczaiła nas ta marka w Europie. Słynna gościnność Movenpicka kończy się na profesjonalnym zespole recepcji. Reszta personelu traktuje gości jak bankomaty, a doświadczenia z nimi psują cały pobyt. Główne zastrzeżenia: Brak profesjonalizmu i wymuszanie napiwków: Część personelu, w tym tzw. „gang basenowy” (...), regularnie zajmuje leżaki, by następnie „sprzedawać je” za wysokie napiwki. Dochodziło nawet do kradzieży stolików i leżaków, gdy goście tylko na chwilę odeszli. Kelnerzy również działają w ten sposób – bez napiwku nie można liczyć na przygotowany stolik. Sytuacja zmienia się magicznie po wręczeniu 5 dinarów, kiedy to stolik jest gotowy, a wino czeka w coolerze. Segregacja i uprzywilejowanie gości: Największy sprzeciw budzi widoczna segregacja gości. Personel wyraźnie faworyzuje osoby płacące za usługi na miejscu, ignorując tych z opaskami All Inclusive, uznając ich za „gorszy sort”, bo szansa na dodatkowy napiwek jest w ich przypadku mniejsza. Co więcej, pracownicy, zwłaszcza opiekunki z klubu dziecięcego, są obsługiwani poza kolejnością, co jest niedopuszczalne w hotelu tej klasy. Słaba jakość i monotonia kuchni: Oferta kulinarna jest rozczarowująca. Śniadania, obiady i kolacje są monotonne. Codzienne serwowanie krewetek i muli, mimo ich dobrej jakości, nie czyni z kuchni ekskluzywnej. Wiele 4-gwiazdkowych hoteli ma do zaoferowania znacznie większy wybór dań. Brak animacji: Mimo obietnic w ofertach biur podróży, animacje nie są prowadzone, co jest kolejnym minusem, choć w obliczu innych problemów wydaje się to drobną niedogodnością. Podsumowanie: Ten hotel psuje renomę marki Movenpick. Choć jest w porządku jak na standardy Tunezji, nie dorównuje jakością innym obiektom tej sieci. Obsługa koncentruje się na wyłudzaniu napiwków, a nie na zapewnianiu gościnności. Uważam, że zarząd hotelu powinien pilnie zająć się tymi problemami, aby odzyskać zaufanie gości i utrzymać standardy, które reprezentuje marka.
Położenie, plaża
OBSŁUGA, brak standardów sieci, w której są
Movenpick Resort & Marine (...) Opinie o hotelu w sieci są zróżnicowane, jednak lokalnie uważany jest za jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy w okolicy Sousse. Hotel z zewnątrz robi wspaniałe wrażenie dzięki pięknej piaskowej elewacji. Hol lobby oraz taras z widokiem na morze i baseny są naprawdę efektowne. Choć rano większość gości rezerwuje leżaki przy basenach, zawsze udawało się znaleźć wolne miejsce. W czasie naszego pobytu nie było dużego obłożenia, ale w pełnym sezonie może to być problem. Woda w basenie była dość ciepła, jednak czystość mogłaby być lepsza – przez cały tydzień nie zauważyliśmy, aby ktoś sprzątał basen. Plaża była piękna, choć można było znaleźć kilka drobinek śmieci w piasku, a leżaki były w dużej liczbie wolne. Morze przynosiło glony oraz śmieci, w zależności od warunków. Obsługa na plaży była różna. Czasami czas oczekiwania na napoje był dłuższy, niezależnie od napiwków. Czasami można było dostrzec zmęczenie kelnerów, co może być zrozumiałe w tak dużym obiekcie. Dlatego często sami chodziliśmy do baru. Widać, że część gastronomiczna jest w trakcie rozbudowy, co może poprawić sytuację w przyszłości. Jeden z basenów jest przeznaczony wyłącznie dla gości SPA. Pokoje były przestronne, a łóżka bardzo wygodne. Łazienki, jak na standardy Tunezji czy Egiptu, były czyste i bez pleśni. Pokoje sprzątano codziennie, a ręczniki były wymieniane. Wyposażenie obejmowało suszarkę, sejf, telewizor oraz drobne akcesoria, takie jak kapcie, szampon, płyn do kąpieli, mydło, mini zestaw do szycia, patyczki do uszu oraz waciki do demakijażu. Każdy pokój miał dzwonek do drzwi oraz przycisk dla Pani sprzątającej, który sygnalizował, czy pokój jest gotowy do sprzątania. Jedzenie było różnorodne, co stoi w sprzeczności z niektórymi wcześniejszymi opiniami. Codziennie serwowane były inne potrawy na śniadanie, obiad i kolację, choć niektóre dania powtarzały się. Na kolację pojawiały się potrawy tematyczne z różnych krajów. W barze przy plaży i basenie dostępne były stałe przekąski, takie jak frytki, pizza, panini oraz owoce. Napoje były dobrej jakości. Hotel nie oferuje animacji, jest bardziej nastawiony na gości biznesowych. Zdarzały się zajęcia, jak aerobik w basenie, a w windach można było znaleźć grafik drobnych wydarzeń, jednak nie korzystaliśmy z nich. Wieczorem na tarasie grała muzyka na żywo, a za dodatkową opłatą można było zakupić shishe. Hotel jest dobrze usytuowany, co umożliwia spacery po plaży oraz łatwe wyjście do miasta na zakupy. W pobliżu znajdują się Port El Kantaoui oraz Medina w Sousse. Skorzystaliśmy także z dwudniowej wycieczki na Saharę, która była niesamowitym przeżyciem – serdeczne pozdrowienia dla Ahmeda i Martyny! Ogólnie, polecam ten hotel – był to jeden z lepszych, w których miałam przyjemność być na formule all inclusive.
-Doskonała lokalizacja blisko plaży i atrakcji turystycznych - Piękna architektura i efektowna elewacja - Przestronne i komfortowe pokoje - Codzienne sprzątanie i wysoka czystość w łazienkach - Różnorodne i smaczne jedzenie z potrawami tematycznymi - Dobrej jakości napoje i przekąski dostępne w barze - Przyjazna i pomocna obsługa - Ciche i relaksujące otoczenie - Dodatkowe udogodnienia, takie jak SPA i baseny - Możliwość korzystania z wycieczek i atrakcji w okolicy
- Czasami długi czas oczekiwania na obsługę w barze i restauracjach - Czystość basenów mogłaby być lepsza - W okresie dużego obłożenia trudność w znalezieniu wolnych leżaków przy basenie - Plaża czasami zanieczyszczona drobnymi śmieciami - Ograniczona oferta animacji i rozrywek - Niektóre obszary gastronomiczne w trakcie rozbudowy - Może występować zmęczenie personelu, co wpływa na jakość obsługi
Hotel świetny. Obsługa recepcji i kierownik hotelu super! Najlepiej jednak oceniamy naszego rezydent (...)- to człowiek na właściwym miejscu, w każdym momencie mogliśmy liczyć na jego pomoc. Gorąco go pozdrawiamy!
Świetna lokalizacja
Za mało leżaków przy basenie
Hotel bardzo ładny, pokoje czyste, a panie sprzątające niezwykle uprzejme i dokładne – swoją pracę wykonują z dużym zaangażowaniem. Recepcja i obsługa restauracji wewnątrz hotelu również zasługują na pochwałę – profesjonalna, miła i pomocna kadra. Niestety, zupełnie inny obraz przedstawia obsługa zewnętrzna – zwłaszcza przy barach oraz basenie. Kelnerzy bywają nachalni, otwarcie domagają się napiwków, a jeśli się ich nie otrzyma, zaczynają traktować gości lekceważąco. Przewracanie oczami, mamrotanie pod nosem, brak zaangażowania – to niestety częsta praktyka. Zamówienia realizowane są “na odczepnego”, często z widoczną niechęcią, a jeśli nie dasz napiwku – jesteś obsługiwany jako ostatni, o ile w ogóle ktoś zechce Cię obsłużyć. Największe rozczarowanie dotyczy jednak obsługi basenowej, która – zamiast pilnować porządku – urządziła sobie własny „biznes” z hotelowych leżaków. Miejsca przy basenie są zajmowane przez personel, który rozkłada ręczniki hotelowe w celu ich “rezerwacji”, by później odpłatnie je udostępniać wybranym gościom. Sami widzieliśmy to wielokrotnie – pracownicy ukrywali swoje dodatkowe ręczniki i wykorzystywali je do zaklepywania miejsc. Dla pewności postanowiliśmy to sprawdzić – przyszliśmy z partnerem na basen w godzinach popołudniowych. Mój partner zapytał o dostępność leżaków i usłyszał, że wszystkie są zajęte. Chwilę później podeszłam osobno, wręczyłam napiwek i… nagle znalazły się dwa “zarezerwowane” leżaki, oznaczone hotelowymi ręcznikami – wcześniej wskazanymi jako niedostępne.
Czysto, dobre jedzenie. Miła i pomocna obsługa recepcji oraz restauracji znajdujące się w środku hotelu. Kelnerzy barów w środku hotelu również bez zarzutu i bardzo kulturalni.
Wady to obsługa basenu i kelnerzy barów na zewnątrz hotelu… brak słów na ich zachowanie.
Hotel Mövenpick Resort & Marine Spa Sousse w Tunezji na pierwszy rzut oka robi bardzo dobre wrażenie – elegancki, zadbany, z fantastyczną lokalizacją przy samej plaży. Niestety, z czasem pojawiło się kilka rzeczy, które mocno wpłynęły na nasz odbiór pobytu. Największy minus to brak jakichkolwiek animacji. W ciągu dnia – cisza, wieczorem – jedynie transmisje meczów na dużym ekranie. Dla osób, które liczą na trochę życia i rozrywki, ten hotel może być po prostu nudny. Serwis również nie do końca spełnia oczekiwania. Choć kelnerzy się starają i są w ruchu, to na zamówienia trzeba bardzo długo czekać. W barach często tworzą się kolejki, co też nie sprzyja komfortowi. Spory problem to rezerwacja leżaków. Goście wstają wcześnie rano, zajmują miejsca ręcznikami i wracają dopiero po kilku godzinach. Przez to wiele leżaków stoi pustych, a inni nie mają gdzie się położyć – hotel w ogóle tego nie kontroluje. Jedzenie jest naprawdę dobre – smaczne, świeże, z dużym wyborem. Czasami widać było, że obsługa nie nadąża z dokładaniem przy dużym natężeniu gości, ale ogólna jakość posiłków zasługuje na plus. Przy wyjeździe chcieliśmy skorzystać z opcji późniejszego check-outu – wylot mieliśmy dopiero wieczorem. Koszt to 30 dinarów za godzinę, co nie jest dużą kwotą, ale mimo wszystko odmówiono nam tej opcji, ponieważ ponoć wszystkie pokoje były już zarezerwowane. Szkoda, bo to utrudniło nam ostatni dzień pobytu. Na duży plus zasługuje natomiast obsługa recepcji – bardzo pomocni, uprzejmi, naprawdę starali się pomóc w każdej sytuacji. Również sprzątanie pokoju bez zarzutu – pokoje codziennie dokładnie sprzątane, ręczniki wymieniane na bieżąco, a na drzwiach jest przełącznik, którym można zaznaczyć, czy chce się sprzątanie czy nie – bardzo wygodne rozwiązanie. Podsumowując: hotel ma spory potencjał – świetna lokalizacja, dobre jedzenie i bardzo porządne sprzątanie. Niestety, brak animacji, słaby serwis barowy i problemy z leżakami trochę odbierają przyjemność z pobytu. Raczej dla osób, które szukają spokoju, ale niekoniecznie dla tych, którzy liczą na aktywny wypoczynek i rozrywkę.
Blisko plaży, dobre jedzenie, piękny widok
Brak animacji, brak leżaków, serwis
Hotel bardzo zadbany i pięknie urządzony – zarówno pokoje, jak i przestrzenie wspólne prezentują się świetnie. Najlepszy hotel w Tunezji robi wrażenie.
Szczególne wyróżnienie należy się obsłudze – przesympatyczni i pomocni pracownicy, zwłaszcza przy basenie i w restauracji. Dzięki nim pobyt był naprawdę przyjemny. Pokoje sprzątane codziennie Przepyszne, różnorodne jedzenie, bardzo duży wybór przekąsek na basenie.
Niestety, duży minus za brak dostępu do pomocy medycznej w weekend – nie było ani lekarza, ani nawet podstawowej apteczki na miejscu. W sytuacjach awaryjnych może to być poważny problem. Całe szczęście w okolicy kilka aptek.
Bardzo dobry hotel, jak na Tunezyjskie warunki, czysto, dobre jedzonko, miła obsługa.. myślę że najlepszy w okolicy.
Bardzo ładny hotel . Czysto , dobre jedzenie . Bardzo miła obsługa w recepcji . Zimna woda w basenach . Za zimna . Raczej nikt nie korzystał . Bardzo niemiła obsługa w barach przy basenach. Jeszcze czegoś takiego nie widziałam , takiego chamstwa. A podróżuję ponad 20 lat . Wewnątrz hotelu zupełnie inni ludzie pracują - przemili , pomocni . Hotel bardzo blisko centrum . Hotel oceniam na 10 plus extra .
Blisko centrum , morza . Czyściutko , ładne duże pokoje , miła obsługa
Niemiła obsługa w barach przy basenach . Zimna woda w basenach i bardzo drogie SPA
Hotel cudowny. Czysto i schludnie. Okolica malownicza.
Obsługa różnorodność kulturowa.
Zbyt szybko zamykające sie drzwi od wind. Tak jakby czujnik nie działał.
Hotel bardzo ładny, duże i czyste pokoje codziennie sprzątane. Bardzo dobra lokalizacja blisko lotniska i przy samej plaży. Spacerów po mieście nie polecam. Obsługa hotelowa i tu się zaczyna problem. Goście z opcją "all..." są traktowani jako drugi sort, ważni są ci co zamawiają i płacą gotówką. Po przylocie do hotelu udaliśmy sie do baru przy basenie byliśmy głodni bo lot opóżniony o 2 godziny. Zamówiliśmy naleśniki i frytki z panini. Przygotowywali jedzenie podszedł Arab, który odrazu za to płacił i to co robili dla nas podali jemu, to było straszne. Na stołówce brakowało ciągle naczyń, na picie trzeba było długo czekać i ciągle się przypominać. Także chcąc tam normalnie spędzić czas codziennie każdemu trzeba było dać napiwek. Zawsze dajemy napiwki za to że ktoś nas miło obsługuje, a tu trzeba najpierw dać żeby zostać normalnie obsłużonym. Polecili mi ten hotel znajomi, którzy byli tam na majówce to nie mogli uwierzyć że tak zachowuje się obsługa, wtedy było super ale w tym czasie było ponad 100 osób, a teraz ponad 1000. Było kilku kelnerów w lobby i na głównym tarasie na zewnątrz, gdzie byli mili uczynni, ale na tak duży obiekt to za mało. Jeśli chodzi o hotel to na pewno bym tam się jeszcze wybrał, ale ze względu na obsługę mówię NIE.
Super obiekt, blisko plaży i lotniska. Naprawdę robi pozytywne wrażenie.
Obsługa do wymiany, niech zaczną traktować każdego klienta tak samo, a może jak by zarabiali tam konkretne pieniądze to wyglądało by to inaczej. Ja za rodzinę za tygodniowy pobyt zapłaciłem prawie 17000tys, a kelner za miesiąc pracy dostaje 250$ czyli w granicach 1000zł.
Cały obiekt jest na prawdę bardzo ładny, bez zarzutu. Troszkę głośno w pokojach od ulicy. Natomiast jego atuty typu położenie itd.. nie może zrekompensować tego jak obsługa traktuje tu gości którzy wszystko mają opłacone w cenie. Zdecydowanie preferują gości płacących gotówką, a Ci z all inclusive są na drugim miejscu. Są też kelnerzy bardzo mili, sympatyczni ale jest ich nie wielu. W restauracji na sztućce, szklanki, napoje trzeba długo czekać, być może spowodowane jest to tym że na taką ilość ludzi jest zbyt mała liczba kelnerów, albo po prostu oni są tak powolni na wszystko mają czas. W hotelu brakuje animacji, szkoda.
Piękny hotel, ładne pokoje, super położony nad samym morzem.
Zła obsługa, klient z opaską jest omijany, na pierwszym miejscu jest klient płacący gotówką, nie do pomyślenia, ale sytuacja się zmienia jeśli ciągle dajesz napiwki. Brak leżaków przy basenie i na plaży, no chyba że codziennie wstaniesz o 6.00 rano ewentualnie dasz w kieszeń Panu parę dolarów lub dinarów.
Nie polecam Obsluga osob z all in to jakies nieporozumienie Lepiej maja Sie miejscowi z karnetami na wejscie i placacy gotowka
Pokoje i blisko plaza
Obsluga Basenu Plazy i resteuracji tematycznych
Hotel bardzo ładny, czysty, doskonale położony nad samym morzem. Pokoje codziennie sprzątane. Brakowało nam jednak jakiejś muzyki na basenie czy wieczorami. Nie ma w ogóle żadnych animacji, więc nie polecam rodzinom z dziećmi. Obsługa w hotelu (dotyczy szczególnie barów koło basenu) preferuje typowo obsługę w pierwszej kolejności gości płacących gotówką, a nie tych co mają all inclusive, jest to absolutnie nie do przyjęcia w miejscu gdzie powinno dbać się jednakowo o każdego klienta. Na spotkaniu z rezydentem zgłosiliśmy ten problem, ale byliśmy nie raz świadkami kłótni ludzi z obsługą hotelową z tego właśnie powodu. Tak samo jest z leżakami, jak dasz napiwek to leżak masz jak nie to trawka obok basenu. Także tu trzeba nastawić się typowo na dawnie codziennie napiwków i wtedy wygląda to znacznie inaczej. W restauracji jeśli chodzi o obsługę to też jest wiele do życzenia, ciągle problem brakuje sztućców, szklanek. Wchodzisz do restauracji stoły nie są nakryte i czekasz aż ktoś łaskawie podejdzie i ci poda. Prosisz kelnera o coś do picia to czekasz 20 minut, albo nie doczekasz się wcale. Kolacja zaczyna się o 18.30 więc jeśli pójdziesz od razu to stolik jest nakryty, jeśli pójdziesz później to już jest problem. Wybraliśmy restaurację a la carte hiszpańską, wyglądało to tragicznie po 40 minutach podali nam nieliczne przekąski, np. na 14 osób na 4 talerzykach po dwie krewetki w cieście, lub po jednej małej rybce, nawet nie wszyscy byli w stanie tego spróbować. Także siedzieliśmy tam i co chwila dopytywaliśmy za ile podadzą jedzenie. Po nas 15 minut później przyszli goście którzy zamówili z karty i płacili gotówką, bardzo szybko dostali (w porównaniu do nas olbrzymie porcje)i się najedli a my wciąż czekaliśmy. Także główne danie dostaliśmy po ok. 2 godzinach, tragedia już nawet nie czekaliśmy na deser, a szef tej restauracji zapytał nas wprost czy on dostanie napiwek i pozostali też. To było nie do przyjęcia, jakaś tragedia. W lobby i na tarasie zewnętrznym byli też kelnerzy bardzo sympatyczni i przemili, o co poprosiłeś od razu dostałeś ale takich jest nie wielu można policzyć na palcach. Także ta forma podejścia i obsługi klienta wpływa na dużą niekorzyść dla tego hotelu. Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłaby opcja w hotelu tylko all inclusive. Jeśli chodzi o wyjście do centrum to zdecydowanie nie polecam, bród, smród... strach, to jakaś tragedia. Pamiątki lepiej kupić w sklepikach na przeciwko hotelu.
Bardzo ładny, czysty, dobrze zlokalizowany, blisko lotniska i nad samą plażą.
Zła obsługa ludzi z all inclusive, daje się to odczuć na każdym kroku. Za mało kelnerów na tak duży hotel, i pomimo tego mają dużo czasu, nie ważne jest to że czekasz na sztućce, napój czy kawę 20 minut, a jeśli się nie przypomnisz kilka razy to nie dostaniesz wcale.
Hotel nie zasługuje na 5*, co najwyżej 3. Od początku pobytu same niedogodności. Chcąc zamówić drinka i pizzę w barze przy basenie, zostaje odesłana do drugiego baru. W drugim odsyłają mnie do tego pierwszego… po zwróceniu uwagi dostaje drinka, ale innego bo mohito nie chce się kelnerowi robić. Pizzę mogę jeść na stojąco, gdyż stolików i krzeseł przy barze nie ma, je się na leżakach ale po przyjeździe o godz 15 wszystkie były zajęte. Ręczników na basen pierwszego dnia też nie dostałam, bo nie starczyło. Kolejne dni nie lepsze, nikomu się nie chce dać picia, zrobić drinka czy jedzenia bo jesteśmy gośćmi z all inclusive, robią dla gości którzy kupili nocleg i przy basenie za jedzenie i picie płaca gotówką. Wieczorem siedząc przy stoliku na dworze podszedł kelner i postawił tabliczkę rezerwacja. Po 10 minutach podchodzi i mówi że musimy się przesiąść bo tu jest rezerwacja dla gości spoza hotelu którzy przyszli na drinka. Zamawiając drinka, o dziwo przyniósł mi kelner, daję mu 20 dinarów napiwku i proszę o doniesienie jednego drinka dla mamy. Kasę bierze i już nie wraca. Po złożeniu skargi, po 2 dniach podchodzi do mnie przy basenie i pyta gdzie ma zanieść tego drinka. Dwa dni go robił… Wymieniając pieniądze w recepcji, druga recepcjonistka szepcze coś na ucho panu który mnie obsługuje. Po chwili dostaje dinary i potwierdzenie, na którym widnieje informacja o wymianie 20 dolarów. Mówię że dałam 50 dolarów. Pan wyjmuje resztę pieniędzy, drukuje drugie potwierdzenie i daje mi bez żadnego przepraszam. Chcieli mnie prosto w twarz okras na 30 dolarów. Zamawiając kawę w lobby mówią że za chwilkę przyniosą do stolika. Mija 20 min i kawy nie dostajemy, podchodzimy do baru i słyszymy że o nas zapomnieli. W tym hotelu nikomu nie chce się pracować, wszędzie jest brudno, sztućce szklanki talerze brudne i popękane, wszystko jest stare. Materace na leżakach są brudne, śmierdzące, bałam się że się czymś zarażę. Złożyłam skargę do rezydenta, miał na drugi dzień się odezwać. Odezwał się po 2 dniach… po skardze było ciut lepiej, jednak nikomu nie polecam tego hotelu. Dużo latamy i wakacje w tym hotelu to jakiś żart i kpina. Pan Salah który pracuje przy barze przy basenie mówi wprost że Mohito nie zrobi bo mu się nie chce. Pozdrawiam cieplutko go środkowym palcem ;) były to nasze najgorsze wakacje w życiu, brak animacji, brak jakiej kolwiek muzyki. I do 4 rano 200m od hotelu jest dyskoteka na dworze z dj, nie da się niestety przez nią spać
Biały ser na śniadaniu, jedyne co było dobre
Smród bród i ubóstwo. Hotel stary i zużyty
Tripadvisor