Opinie o hotelu
Old Vic Sharm Resort

6.0
Średni
18 opinii

4.4

813 opinii

Hotel zaskoczył pozytywnie W starej części Hadaby, w sąsiedztwie opuszczonych hoteli i remontowanych hoteli. W pobliżu kilka sklepikow. Do Mango Market 2 dolary. Old Market 3 dolary. Hotel niewielki, z praktycznie jednym basenem. Do tego brodzik dla dzieci i coś na kształt jacuzzi z fontanną Animatorzy nienachalni. Stretching. Aqua aerobic, zumba, water polo, siatkówka, rzutki, ping pong, stolik do bilarda . Leżaki dostępne. Hotel czysty. Po przyjeździe po zamknięciu restauracji kolacja przeniesiona do pokoju. W barze w lobby po 22 oprócz wody butelkowanej wszystko extra platne. Woda w butelkach 300 ml bez żadnych ograniczeń Posiłki świeże i smaczne. Lunch i kolację po drobnym napiwku z obsluga kelnerka od przygotowania stolika, poprzez przyniesienie napojów łącznie z wodą butelkowana, herbatą, kawa Do posiłków owoce i ciasta w sporym wyborze. Potrawy z grilla codziennie, surówki świeże, część bezposrenio krojone na sali Do plazy w zatoce koło Old Market 3 razy dziennie dowozi bus. Jeżeli jest więcej chętnych sa 2 kursy W hotelu nue ma nic dla dzieci. Tylko animacje wieczorem z udziałem 1 lub 2 dzieci. Bar przy basenie serwuje napoje w kolorowych plastikowych szklankach o większej pojemności lub w kubeczkach jednorazowych. Ok 16.30 sa lody z automatu i jakieś słodycze Ogólnie hotel bardzo porządny. Ze smacznym jedzeniem Raczej dla starszych.

Hotel w starej części Sharrm. W dużej odległości od centrów handlowych. Pokoje duże przestronne czyste , klimatyzowane ręczniki codziennie zmieniane i sprzątany pokój .basen głęboki z wydzielona częścią dla dzieci . Dostępne dwie plażę bezpłatna z dowozem i płatna z rafą .

Zacznę od tego,że przy wyborze jakiegokolwiek hotelu,ostrzegano nas, że tamtejsze standardy 4* mogą mocno różnić się od naszych europejskich. Niestety człowiek chciał sam się przekonać,czy naprawdę tak jest i ... tak jest, a raczej było. Pobyt zorganizowany przez jedno z biur podróży,więc było trochę łatwiej,ale rezydent był takim trochę yeti. Wszyscy o nim słyszeli,ale nikt go nie widział, a przynajmniej my. Będąc tutaj, a raczej w Egipcie nauczyliśmy się jednej rzeczy - wszystko może być pojęciem względnym, nawet sam transfer z lotniska,który w opisie oferty miał zająć kilka km,a w rzeczywistości jechaliśmy dobre 25 min,bo musieliśmy rozlokować po drodze gości w innych hotelach. Pokój, który dostaliśmy zaraz po zameldowaniu był o bardzo niskim standardzie i moim zdaniem różnił się o tego jaki był przy początkowym wyborze oferty. Na recepcji jest wywieszona informacja,że aby podnieść sobie standard pokoju,należy zapłacić ileś tam $. Byliśmy gotowi na to,ponieważ ciężko było wyobrazić sobie tygodniowy pobyt w takiej klitce. Ostatecznie taki luksus na dzień dobry kosztował nas 40$. Potem przeżyliśmy miłe zaskoczenie,bo następny pokój był 2x większy i miał świetny widok. Niestety kazano nam stamtąd znów się przenieść,bo nie dopilnowano,że pokój jutro miał być przydzielony komuś innemu. Finalnie ten trzeci pokój był niezły,duży i z balkonem, ale mimo zagwarantowanej dostawki przy wykupie oferty,musiałam interweniować. Obsługa ewidentnie nie radzi sobie przy większym obłożeniu hotelu, bo zorganizowanie jej zajęło im sporo czasu. Jedną z rzeczy, która przez cały pobyt doskwierała nam niesamowicie, to wyżywienie. Nie mieliśmy dużych bardzo dużych oczekiwań co do wszystkiego, ale nie sądziliśmy też, że będziemy prawie codziennie jeść to samo,bo reszta będzie dla nas niejadalna. Uratowały nas omlety na śniadaniach i croissanty. Ich wędliny wyglądały strasznie, a pieczywo było zawsze słodkie, obojętnie czy to chleb czy bułki. Kilka razy jedliśmy na mieście i to nam trochę pomogło. Kiedy bylo coś,co wyglądało smacznie, okazywało się być niedoprawione lub było wydzielane, np. ich wersja pizzy. Trzeba było przychodzić na posiłki już od samego początku ich serwowania, bo potem zostawały same niejadalne rzeczy. Obsługa w większości była bardzo miła, ale wiązało się to z tym, że człowiek czuł się mocno zobowiązany, żeby zostawiać im napiwki. Szef kelnerów na restauracji był bardzo profesjonalny i próbował ochraniać wielokrotnie bałagan po swoich kolegach. Panowie na recepcji średnio mili. Miałam wrażenie, że to taka wymuszona uprzejmość. Na minus oceniam to, że nawet oni mówią bardzo słabo po angielsku i wiele kwestii należy z nimi dojaśniać. Barman przy parze nad basenem gburowaty, skrupulatnie wydzielał każdemu po drinku, więc trzeba było pokazywać, że nie wypije trzech szklanek coli sama, tylko niosę je rodzinie. Pan sprzątający też bardzo miły i zapewne bardzo się starał, ale wiele rzeczy wymagało gruntownego wyczyszczenia w naszym pokoju, a pan przeważnie robił tak, żeby było widać, że coś tam jednak jest posprzątane. Np. wymieniał ręczniki, kręcił łabędzie z nich i układał staranie pościel. Czasami zmył podłogę. Po prostu robił wszystko "z grubsza". Ogólnie w wielu miejscach w hotelu było niestety brudno. Zwłaszcza na restauracji i wokół basenu. Bardzo rzucało się w oczy to, gdy szło się na posiłek i niby panowie przy basenie sprzątali, ale tylko wodą z basenu i tylko tam, gdzie (chyba wg nich) było bardzo brudno. Na restauracji brak świeżej kawy, mimo, że mieli super ekspres. Brak różnorodnych owoców. Ciągle tylko pomarańcze, melony i daktyle. Nie wiedziałam, że można inaczej, dopóki nie pojechałam na Old Market. Pełno ciast, ale wg mnie wszystkie smakowo "na jedno kopyto". Plaża oddalona od hotelu o dobre 15 min jazdy hotelowym busem. Duży problem stanowi to,że jest on jeden i przy większej liczbie osób, które chcą z niej wrócić po prostu nie jest w stanie ich wszystkich pomieścić jednym kursem. Stąd trzeba czekać jak pan kierowca " obróci". Plaża ogólnie wg mnie zasługuje na miano strefy. To wydzielona przestrzeń z leżakami. Jest mała i szybko się nam znudziła, bo po 2 dniach pobytu. Basen przy hotelu jest przyjemny. Wystarczająco duży i codziennie czyszczony. To samo z niecką dla dzieci. Za to na leżakach obowiązuje zasada: "kto pierwszy,ten lepszy". No chyba, że "posmarujesz" panu od ręczników. Wtedy masz indywidualnie przygotowane i "zaklepane" miejsca. Na plus jeszcze zasługuje przestrzeń przy hotelu - mini scena do animacji i zielony trawnik z boiskiem tuż za nią. Bardzo przyjemne miejsce na wieczorny relaks. Moim zdaniem na dużą pochwałę zasługiwali animatorzy z grupy El Joker Entertainment. Panowie jako nieliczni mówili całkiem nieźle po angielsku i nie tylko, oraz mieli świetny kontakt z dziećmi. Byłam zachwycona. Co wieczór organizowali coś ciekawego, a w ciągu dnia puszczali fajną muzykę i zachęcali do wspólnego aqua aerobiku czy jogi. Ostatecznie - polecam ten hotel tylko w ostateczności.

Pobyt w hotelu oceniam na bardzo dobry nie było do czego się doczepić

W hotelu Old Vic wypoczywaliśmy po raz drugi. To dobry budżetowy hotel. Jak na swoją cenę, jest to całkiem dobra opcja dla turystów, którzy nie mają wygórowanych oczekiwań. Położenie hotelu sprawia, że jest atrakcyjny dla osób lubiących wypoczynek w Starym Mieście. Jedyne, co nam się nie spodobało, to fakt, że mieliśmy późny przyjazd i w dniu przyjazdu zostaliśmy głodni. Poprosiliśmy na recepcji o suchy prowiant, ale go nie otrzymaliśmy, mimo że ten dzień był opłacony. Dobrze, że chociaż była woda w pokoju. Zdobycie suchego prowiantu to prawdziwy problem. Jedzenie w hotelu jest smaczne, chociaż niezbyt urozmaicone. Oszczędzają na wszystkim. Wodę można dostać w barze dopiero po godzinie 12:00 i to tylko jedną butelkę 300 ml. Czystość również pozostawia wiele do życzenia. Jeśli hotel jest w pełni obłożony, pojawia się problem ze znalezieniem wolnego leżaka przy basenie. Również w restauracji, przy pełnym obłożeniu, zdarza się, że zabierają talerze z jedzeniem, zanim jeszcze zdążysz skończyć — jak rozumiem, dlatego że brakuje naczyń dla wszystkich gości. Animacja praktycznie nie istnieje. Jest autobus, który dowozi na plażę miejską. My jeździliśmy taksówką na plażę Del Mar — to mała plaża, ale z niesamowitą rafą koralową. W Szarm el-Szejk byliśmy już piąty raz, więc wiedzieliśmy, czego się spodziewać po tym hotelu. Ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy zadowoleni z wypoczynku — szczególnie za tak niską cenę.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

727 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT33058
Nazwa  Old Vic Sharm Resort
Miejsce  Egipt / Sharm el Sheikh / Sharm el Sheikh
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne

Nasi klienci docenili

check

Ras Mohammed zachwyca rafami koralowymi i nurkowaniem

check

SOHO Square oferuje promenadę z fontannami i restauracjami

check

Rejsy łodziami ze szklanym dnem po Morzu Czerwonym

check

Kolorowy Kanion zachwyca formacjami skalnymi i pustynnym krajobrazem

Ocena

Zablokowanych opinii: 3

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.0
Średni
18 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.4
Hotel
6.0
Położenie
5.1
Pokoje
6.4
Wyżywienie
5.9
Atrakcje dla dzieci
3.6
Sport i rozrywka
5.7

Tripadvisor

4.4

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Lokalizacja

Czystość

Jakość noclegu

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 18 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.0
6.6
Olga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
50+

Hotel zaskoczył pozytywnie W starej części Hadaby, w sąsiedztwie opuszczonych hoteli i remontowanych hoteli. W pobliżu kilka sklepikow. Do Mango Market 2 dolary. Old Market 3 dolary. Hotel niewielki, z praktycznie jednym basenem. Do tego brodzik dla dzieci i coś na kształt jacuzzi z fontanną Animatorzy nienachalni. Stretching. Aqua aerobic, zumba, water polo, siatkówka, rzutki, ping pong, stolik do bilarda . Leżaki dostępne. Hotel czysty. Po przyjeździe po zamknięciu restauracji kolacja przeniesiona do pokoju. W barze w lobby po 22 oprócz wody butelkowanej wszystko extra platne. Woda w butelkach 300 ml bez żadnych ograniczeń Posiłki świeże i smaczne. Lunch i kolację po drobnym napiwku z obsluga kelnerka od przygotowania stolika, poprzez przyniesienie napojów łącznie z wodą butelkowana, herbatą, kawa Do posiłków owoce i ciasta w sporym wyborze. Potrawy z grilla codziennie, surówki świeże, część bezposrenio krojone na sali Do plazy w zatoce koło Old Market 3 razy dziennie dowozi bus. Jeżeli jest więcej chętnych sa 2 kursy W hotelu nue ma nic dla dzieci. Tylko animacje wieczorem z udziałem 1 lub 2 dzieci. Bar przy basenie serwuje napoje w kolorowych plastikowych szklankach o większej pojemności lub w kubeczkach jednorazowych. Ok 16.30 sa lody z automatu i jakieś słodycze Ogólnie hotel bardzo porządny. Ze smacznym jedzeniem Raczej dla starszych.

Zalety

Mały hotel, czysty, smaczne jedzenie

Wady

Raczej bez wad


7.3
Mariusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

Hotel w starej części Sharrm. W dużej odległości od centrów handlowych. Pokoje duże przestronne czyste , klimatyzowane ręczniki codziennie zmieniane i sprzątany pokój .basen głęboki z wydzielona częścią dla dzieci . Dostępne dwie plażę bezpłatna z dowozem i płatna z rafą .

Zalety

Duże pokoje ,głęboki basen smaczne i różnorodne jedzenie miła i uśmiechnięta obsługa

Wady

Położenie hotelu z dala od marketów i życia nocnego ale dla szukających spokoju będzie to atutem


5.3
Ko

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Zacznę od tego,że przy wyborze jakiegokolwiek hotelu,ostrzegano nas, że tamtejsze standardy 4* mogą mocno różnić się od naszych europejskich. Niestety człowiek chciał sam się przekonać,czy naprawdę tak jest i ... tak jest, a raczej było. Pobyt zorganizowany przez jedno z biur podróży,więc było trochę łatwiej,ale rezydent był takim trochę yeti. Wszyscy o nim słyszeli,ale nikt go nie widział, a przynajmniej my. Będąc tutaj, a raczej w Egipcie nauczyliśmy się jednej rzeczy - wszystko może być pojęciem względnym, nawet sam transfer z lotniska,który w opisie oferty miał zająć kilka km,a w rzeczywistości jechaliśmy dobre 25 min,bo musieliśmy rozlokować po drodze gości w innych hotelach. Pokój, który dostaliśmy zaraz po zameldowaniu był o bardzo niskim standardzie i moim zdaniem różnił się o tego jaki był przy początkowym wyborze oferty. Na recepcji jest wywieszona informacja,że aby podnieść sobie standard pokoju,należy zapłacić ileś tam $. Byliśmy gotowi na to,ponieważ ciężko było wyobrazić sobie tygodniowy pobyt w takiej klitce. Ostatecznie taki luksus na dzień dobry kosztował nas 40$. Potem przeżyliśmy miłe zaskoczenie,bo następny pokój był 2x większy i miał świetny widok. Niestety kazano nam stamtąd znów się przenieść,bo nie dopilnowano,że pokój jutro miał być przydzielony komuś innemu. Finalnie ten trzeci pokój był niezły,duży i z balkonem, ale mimo zagwarantowanej dostawki przy wykupie oferty,musiałam interweniować. Obsługa ewidentnie nie radzi sobie przy większym obłożeniu hotelu, bo zorganizowanie jej zajęło im sporo czasu. Jedną z rzeczy, która przez cały pobyt doskwierała nam niesamowicie, to wyżywienie. Nie mieliśmy dużych bardzo dużych oczekiwań co do wszystkiego, ale nie sądziliśmy też, że będziemy prawie codziennie jeść to samo,bo reszta będzie dla nas niejadalna. Uratowały nas omlety na śniadaniach i croissanty. Ich wędliny wyglądały strasznie, a pieczywo było zawsze słodkie, obojętnie czy to chleb czy bułki. Kilka razy jedliśmy na mieście i to nam trochę pomogło. Kiedy bylo coś,co wyglądało smacznie, okazywało się być niedoprawione lub było wydzielane, np. ich wersja pizzy. Trzeba było przychodzić na posiłki już od samego początku ich serwowania, bo potem zostawały same niejadalne rzeczy. Obsługa w większości była bardzo miła, ale wiązało się to z tym, że człowiek czuł się mocno zobowiązany, żeby zostawiać im napiwki. Szef kelnerów na restauracji był bardzo profesjonalny i próbował ochraniać wielokrotnie bałagan po swoich kolegach. Panowie na recepcji średnio mili. Miałam wrażenie, że to taka wymuszona uprzejmość. Na minus oceniam to, że nawet oni mówią bardzo słabo po angielsku i wiele kwestii należy z nimi dojaśniać. Barman przy parze nad basenem gburowaty, skrupulatnie wydzielał każdemu po drinku, więc trzeba było pokazywać, że nie wypije trzech szklanek coli sama, tylko niosę je rodzinie. Pan sprzątający też bardzo miły i zapewne bardzo się starał, ale wiele rzeczy wymagało gruntownego wyczyszczenia w naszym pokoju, a pan przeważnie robił tak, żeby było widać, że coś tam jednak jest posprzątane. Np. wymieniał ręczniki, kręcił łabędzie z nich i układał staranie pościel. Czasami zmył podłogę. Po prostu robił wszystko "z grubsza". Ogólnie w wielu miejscach w hotelu było niestety brudno. Zwłaszcza na restauracji i wokół basenu. Bardzo rzucało się w oczy to, gdy szło się na posiłek i niby panowie przy basenie sprzątali, ale tylko wodą z basenu i tylko tam, gdzie (chyba wg nich) było bardzo brudno. Na restauracji brak świeżej kawy, mimo, że mieli super ekspres. Brak różnorodnych owoców. Ciągle tylko pomarańcze, melony i daktyle. Nie wiedziałam, że można inaczej, dopóki nie pojechałam na Old Market. Pełno ciast, ale wg mnie wszystkie smakowo "na jedno kopyto". Plaża oddalona od hotelu o dobre 15 min jazdy hotelowym busem. Duży problem stanowi to,że jest on jeden i przy większej liczbie osób, które chcą z niej wrócić po prostu nie jest w stanie ich wszystkich pomieścić jednym kursem. Stąd trzeba czekać jak pan kierowca " obróci". Plaża ogólnie wg mnie zasługuje na miano strefy. To wydzielona przestrzeń z leżakami. Jest mała i szybko się nam znudziła, bo po 2 dniach pobytu. Basen przy hotelu jest przyjemny. Wystarczająco duży i codziennie czyszczony. To samo z niecką dla dzieci. Za to na leżakach obowiązuje zasada: "kto pierwszy,ten lepszy". No chyba, że "posmarujesz" panu od ręczników. Wtedy masz indywidualnie przygotowane i "zaklepane" miejsca. Na plus jeszcze zasługuje przestrzeń przy hotelu - mini scena do animacji i zielony trawnik z boiskiem tuż za nią. Bardzo przyjemne miejsce na wieczorny relaks. Moim zdaniem na dużą pochwałę zasługiwali animatorzy z grupy El Joker Entertainment. Panowie jako nieliczni mówili całkiem nieźle po angielsku i nie tylko, oraz mieli świetny kontakt z dziećmi. Byłam zachwycona. Co wieczór organizowali coś ciekawego, a w ciągu dnia puszczali fajną muzykę i zachęcali do wspólnego aqua aerobiku czy jogi. Ostatecznie - polecam ten hotel tylko w ostateczności.

Zalety

+ z zewnątrz hotel wygląda bardzo reprezentacyjnie, + Przeważnie miła obsługa, + Fajny basen dla dorosłych i dla dzieci, + Super grupa animatorów El Joker, + Wygodne łóżko. + Apteka w tym samym budynku (była zbawieniem już w trzeciej dobie pobytu), + Ciekawy asortyment supermarketu przy hotelu,

Wady

- powierzchowna czystość, - niedoprawione i w większości ciągle te same posiłki, - reglamentowane porcje "lepszego" jedzenia, - słaba znajomość angielskiego i dużej części obsługi, w tym na recepcji, - niezbyt ciekawa okolica (wiele opuszczonych budynków, naprzykszający się taksówkarze), - zbyt daleko od plaży,żeby się na nią spokojnie przejść, - w ciągu dnia tylko trzy kursy busów z hotelu na plażę, - Ich hotelowa plaża była zbyt mała,by móc eksplorować w pełni uroki Morza, - Wiekowe leżaki.


10
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Para

Pobyt w hotelu oceniam na bardzo dobry nie było do czego się doczepić

Zalety

Duży basen obsługa jak i ratownicy to cudowni ludzie pełni uśmiechu i życzliwości.Jedzenie petarda nie było dnia żeby człowiek nie czekał na godzinę posiłków pysznie dużo i nie było problemu z dokładką😀polecam ten hotel z całego serca

Wady

Brak😀😀😀😀


6.7
Vitalii

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Para

W hotelu Old Vic wypoczywaliśmy po raz drugi. To dobry budżetowy hotel. Jak na swoją cenę, jest to całkiem dobra opcja dla turystów, którzy nie mają wygórowanych oczekiwań. Położenie hotelu sprawia, że jest atrakcyjny dla osób lubiących wypoczynek w Starym Mieście. Jedyne, co nam się nie spodobało, to fakt, że mieliśmy późny przyjazd i w dniu przyjazdu zostaliśmy głodni. Poprosiliśmy na recepcji o suchy prowiant, ale go nie otrzymaliśmy, mimo że ten dzień był opłacony. Dobrze, że chociaż była woda w pokoju. Zdobycie suchego prowiantu to prawdziwy problem. Jedzenie w hotelu jest smaczne, chociaż niezbyt urozmaicone. Oszczędzają na wszystkim. Wodę można dostać w barze dopiero po godzinie 12:00 i to tylko jedną butelkę 300 ml. Czystość również pozostawia wiele do życzenia. Jeśli hotel jest w pełni obłożony, pojawia się problem ze znalezieniem wolnego leżaka przy basenie. Również w restauracji, przy pełnym obłożeniu, zdarza się, że zabierają talerze z jedzeniem, zanim jeszcze zdążysz skończyć — jak rozumiem, dlatego że brakuje naczyń dla wszystkich gości. Animacja praktycznie nie istnieje. Jest autobus, który dowozi na plażę miejską. My jeździliśmy taksówką na plażę Del Mar — to mała plaża, ale z niesamowitą rafą koralową. W Szarm el-Szejk byliśmy już piąty raz, więc wiedzieliśmy, czego się spodziewać po tym hotelu. Ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy zadowoleni z wypoczynku — szczególnie za tak niską cenę.

Zalety

Najbardziej podobał mi się stosunek ceny do jakości hotelu. To dobry, budżetowy hotel.

Wady

Nie podobało mi się to, że jednak oszczędzają na wodzie i suchych prowiantach.


7.6
Bartek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Grupa znajomych

Byłem ciutkę przerażony opiniami, kupując wycieczkę, ale zdecydowałem że względu na mega fajną cenę. Sam w sobie hotel uważam mega w porządku, niestety dużym minusem plaża oddalona daleko i słaba lokalizacja hotelu. Finalnie w tej cenie co ja kupiłem, śmiało bym ponownie poleciał

Zalety

Obsługa mega uprzejma i sympatyczna, ładne pokoje i kameralny hotel

Wady

Bardzo daleko plaża i Zatoka a nie morze, trochę mógłby być większy wybór jedzenia


8.3
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Rodzina z dziećmi

Polecam, czysto, duży wybór jedzenia oraz smaczne.


1.0
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Rodzina z dziećmi

Nie polecam tego hotelu . Nie zasługuje on napewno na 4 gwiazdki.bar w kolo lobby nie klimatyzowane .na drinka czekaliśmy ok 25 min.przed 23 już jest zamykany

Zalety

Ciężko takie znaleźć...więcej jest wad

Wady

Obsługa nie uprzejma brudne pokoje brak ręczników o wszystko trzeba prosić. Na all inclusive problem był gdy prosiliśmy o wodę do picia. Bar przy basenie otwarty od 15 do 18 cieple drinki ciepłe napoje .nie przyjemna dzielnica .transfer na plażę tragedia mały autobus a polączeni byli ludzie z innego hotelu .lezaki na plazy tragedia .na basenie przy hotelu lezaki brudne .w brodziku dla dzieci woda po 5 dniach metna nie krystaliczna darmowy internet praktycznie nie działa.ciagle te same posiłki


4.1
Maria

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
Grupa znajomych

Nie polecam. Jedzenie mało urozmaicone. Pogryzły nas pluskwy.

Wady

Pogryzły nas pluskwy, pokój 3006.


7.9
Marek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
Para

kameralny hotel, można odpocząć, jedzenie smaczne, miła obsługa, polecam,


1.0
Arek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
Para

Tragedia pod każdym względem. Pokój dostaliśmy w piwnicy z widokiem na mur. Łazienka straszna. Hotel miał być z 2017 roku kłamstwo. Bar przy basenie nie jest otwarty do zachodu słońca jak pięknie opisują. Animacje straszne. Jedzenie beznadziejne, napoje podawane w jednorazowych kubkach. Okolica straszna zero barów , kawiarni tylko trzy biedne sklepiki. Zdemolowane hotele i wszędzie bałagan. Z barów które rzekomo miały być otwarte były tylko na papierze. Kawiarnia niby jest koń by się uśmiał kolejna nieprawda. Najgorsze wczasy na jakich byliśmy odradzam wszystkim.

Zalety

Nie ma zalet, może jedna pan który przynosi popielniczki przy basenie bardzo miły i uczynny szacun dla niego👍

Wady

Wszystko nie ma tam nic godnego uwagi. 😠


1.7
Arkadiusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Grupa znajomych

Dramat pod każdym względem!!! Stanowczo nie polecam chyba że z powodu ceny jako baza wypadowa?!

Zalety

Tylko to że jest w Sharm!!!

Wady

Wszystko jest beznadziejne!!! Zniszczony w połowie nieczynny,fatalna lokalizacja wokół ruiny! Obsługa poza nielicznymi wypadkami koszmarna,tani hotel dla tubylców!Mam nadzieję że po pandemii fatalne drinki wrócą do przynajmniej twardego plastiku bo piwo w papierowym kubku do kawy i drinki w kubeczkach do wody?! Nieporozumienie!!! Jedzenie o ile tak to można nazwać to osobna historia... Niejadalny syf tylko dla miejscowych a na stołówce bo nazwanie tego pełnego much miejsca można zemdleć od upału


4.8
Andrzej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Bieda , bieda, bieda , musisz mocno obnizyc oczekiwania i bedzie ok . Oczywiscie wymuszanie lapowki za lepszy pokoj , inaczej masz widok na plot i przejscie techniczne .Plaza beznadziejna piaszczysta w zatoczce , dojazd 2 razy dziennie przepelnionym busikiem

Zalety

Wzglednie czysto , duzy basen , mila obsluga w lobby

Wady

Jedzenie wydzielane po 2 mikro kawalki miesa, codziennie to samo obiad i kolacja , frytki tylko dla dzieci , czegos takiego jak maslo do sniadan nie bylo ani razu ,wiecznie brak barmana przy basenie , zazwyczaj brak piwa , wina nie ma wogole , ala carte nie ma bo kowid , silownia - 1bieznia , 1rowerek i 1zepsuty atlas


8.2
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019
Para

Byliśmy w hotelu 10 dni we wrzesniu.Zaskakująco ciepła woda w basenie i w morzu.Temperatura powietrza w dzień ok.36 stopni ,w nocy ok.26.Obsługa hotelowa bardzo miła,pomocna.Czystość bez zarzutu!Czasem tylko muchy się trochę naprzykrzały podczas plażingu basenowego.Dostępne 2 plaże,do bezpłatnej kursuje bus 3 razy dziennie,niestety czasem jest niepunktualny (raz miał opóżnienie 40 min.)Na terenie hotelu 1 sklepik z pamiątkami (można tam wymienić pieniądze) oraz 1 sklepik z perfumami.Raz w czasie pobytu można skorzystać z restauracji Amigoo( do wyboru owoce morza lub grilowane mięso)Wokół hotelu sporo supermarketów i kafejek,gdzie można palić fajkę wodną ,wypić np.przepyszny nektar z mango lub koktajl z daktyli.Droga na lotnisko zajmuje ok.1 godz.

Zalety

kameralny, czysty hotel ;bardzo duże pokoje,super basen do pływania,w pobliżu liczne sklepiki i supermarkety,możliwość palenia fajki wodnej

Wady

brak centralnej klimatyzacji(oprócz pokoi,gdzie jest dość głośna),


7.2
Natalia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2019
Grupa znajomych

Hotel schludny i czysty. Obsługa bardzo miła. Oddalony niestety od plaży, natomiast kursuje bezpłatny bus hotelowy, dodatkowo bar na plaży w ramach All inclusive z napojami bezalkoholowymi. 5 min od hotelu znajduje się również płatna plaża z rafą koralową dla amatorów nurkowania. W każdy czwartek restauracja główna serwuje typowe dania kuchni orientalnej.

Zalety

-nowy -Zadbany, ładne pokoje -kameralny

Wady

-odległość do plaży -mało atrakcji dla dzieci


10
Teresa Józef

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2018
50+

Byliśmy z mężem w terminie 22.12.2018 do 05.01,2019 r, hotel wybraliśmy na podstawie zdjęć i opisu. Jesteśmy zachwyceni połozeniem i samym hotelem.Czystość i dbałość o porządek przez obsługę. Restauracja i wyżywienie bez zarzutu.Obsługa przemiła. Polecamy hotel wszystkim.

Zalety

Czysty,obsługa przyjazna i dbająca o turystów. Wyżywienie bardzo dobre.

Wady

brak


9.0
Maciej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2018
Grupa znajomych

Hotel polecam dla paczki znajomych lub osób starszych, spokojna okolica 3 baseny do dyspozycji. 1 restauracja główna i 1 a la carte. Pokoje czyste i schludne, pokoje rodzinne to 2 pokoje standardowe połączone drzwiami, wszystkie pokoje posiadają balkony lub tarasy w zależności od zakwaterowania na parterze lub na piętrze.

Zalety

Czysty Dużo sklepów blisko hotelu Miła obsługa . Wyjątkowa ładne wnętrza pokoi i restauracji

Wady

3km do plaży


2.0
Izabela

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Rodzina z dziećmi

Nic mnie nie urzekło, nie był to moj pierwszy pobyt w Egipcie tylko trzeci raz i nigdy nie byłam niezadowolona. tutaj byłam w szoku. Niewiem może warto zmienić obsługe. A wino było tylko dla Egipcjan taką otrzymałam informację od barmana

Zalety

2 milych barmanów i pan sprzatający , basen czysty lecz mimo zakazu niektóe muzułmanki wchodziły w całych ubraniach nawett w butach

Wady

Brak wina w ofercie all inclusive. Muzułmani w 75%, patrzać jak jedzą brało człowieka obrzydzenie, Jedzenie około godziny przed koncem były ograniczone, brak masła trzeba było się upominać. Brak dostawki w dniu przyjazdu, dostrczono w dniu następnym ale dopiero po kolnej już 4 interwencji przez rezydenta. Kabina prysznicowa się zacinała i zepsuła. naprawa dnia następnego. w ostatnią noc klimatyzacja nie działała.Niektóe posiłki niedopieczone.np. ryba z grilla. wydzielanie posiłków zwłaszcza mięsa przy bumarach.wiecej obsługi menagerskiej na posiłakch przeciez to oni nie mieli urlopu. tylko water polo było ze sportu przez animatora. do plazy jechało się 30 minut w busie bez klimy. Brak drugiego śniadania które było w ofercie biura


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Old Vic Sharm Resort

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.