Opinie o hotelu
Protels Crystal Beach Resort (ex. Bliss Abo Nawas Resort)

7.5
Dobry
166 opinii

Zaczynając od pokoju: klimatyzacja niesprawna, sejf z rozładowanymi bateriami, łóżka niewygodne i dosyć małe. Kuchnia: w restauracji walka o wolny stolik, a gdy chce się później pójść gdy największe „booom” już minie to niestety, ale nie ma już co jeść. Jedzenie ogólnie na bardzo miernym poziomie, słaby wybór i praktycznie codziennie to samo. Baseny całkiem ok, poza tym że leżaki zajmować trzeba najlepiej około 6:00 rano i najlepiej iść od razu ze szmatką bo stolik i leżak trzeba umyć samemu, bo obsługa najwyraźniej nie jest od tego. Kelnerów na basenach czy plaży nie ma, ogólnie miałem wrażenie że codziennie jest losowanie kto gdzie dziś pracuje bo personel raczej nie miał pojęcia co ma robić na danym stanowisku, do tego wiszą cały czas na telefonach i często z papierosem w ręku. Internet jest tylko w teorii i działał mi jedynie między 4:00 a 6:00 rano. Nie polecam, lepiej dopłacić kilka zł i jechać do hotelu w którym wakacje będą udane.

Hotel nie jest odpowiedni dla rodzin z dziećmi w wieku szkolnym. Morze jest płytkie z brzegu i głębokie z pontonu. W naszym pokoju sejf nie działał, a spłuczka przeciekała. Wielokrotnie kontaktowaliśmy się z recepcją, ale bezskutecznie. Jedzenie - z głodu się nie umrze, ale bez smaku. Nie radzę brać posiłków w dziale dziecięcym, są nieświeże - resztki z dań głównych restauracji ogólnej. Napoje podawane są w plastikowych kubkach, nawet w lobby barze. Wycieczki lepiej kupować nie u przewodnika, ale na plaży - tam są tańsze. Ponadto dzień przed wyjazdem przewodnik nie zamieścił informacji, o której godzinie przyjedzie transfer, a turyści musieli się sami dowiedzieć. Łóżko nie zostało zmienione po poprzednich gościach, a brudne ręczniki zostały odłożone z powrotem, pomimo napiwek, który zostawiliśmy.

Hotel był zgodny z prezentowanymi zdjęciami, nie mam żadnych złych spostrzeżeń! Co do jedzenia, miałem okazje już być w kilku krajach muzułmańskich wiec nie nastawiałem się na rarytasy i nie zawiodłem się. Jedzenie było monotonne kurczak i wołowina szkoda że skoro wieprzowina jest dla nich mięsem nie czystym nie biorą pod uwagę choćby indyka, baraniny, gęsi czy tez kaczki. Kurczak i wołowina istotnie po tygodniowym pobycie się przejadła mi i nie wyobrażam sobie dłuższego pobytu z takim menu! Poza tym zostałem wprowadzony w błąd przez wakacje.pl w sprawie rezerwacji fisch restauracji okazało się że rezydent z Coral Trawel które to biuro było organizatorem nie potwierdził mi że mogę tą restaurację raz na pobyt zarezerwować, okazało się ze ta opcja była extra płatna. Poza tym słońce, plaża i dla mniej wymagających drinki były ok.

Hotel zdecydowanie nie spełnił moich oczekiwań. Jedzenie było bardzo słabe – mało urozmaicone i niskiej jakości. Pokoje pozostawiały wiele do życzenia – obskurne, z widocznymi śladami zaniedbania. Obsługa niestety również nie była pomocna ani uprzejma, co dodatkowo psuło ogólne wrażenie z pobytu. Zdecydowanie nie polecam.

Hotel spełnił oczekiwania. Wszystko było w.porzqdku. Fajny pokoj, fajna plaża

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 930 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT47662
Nazwa  Protels Crystal Beach Resort (ex. Bliss Abo Nawas Resort)
Miejsce  Egipt / Marsa El Alam
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne

Nasi klienci docenili

check

Bajeczne rafy koralowe idealne do nurkowania z kolorowymi rybami

check

Spotkania z żółwiami morskimi i delfinami w naturalnym środowisku

check

Pustynne safari z noclegiem pod gwiazdami w beduińskich namiotach

Ocena

Zablokowanych opinii: 25

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.5
Dobry
166 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.0
Hotel
8.0
Położenie
7.4
Pokoje
7.4
Wyżywienie
7.0
Atrakcje dla dzieci
6.9
Sport i rozrywka
7.4

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 166 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.5
3.0
Marek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Rodzina z dziećmi

Zaczynając od pokoju: klimatyzacja niesprawna, sejf z rozładowanymi bateriami, łóżka niewygodne i dosyć małe. Kuchnia: w restauracji walka o wolny stolik, a gdy chce się później pójść gdy największe „booom” już minie to niestety, ale nie ma już co jeść. Jedzenie ogólnie na bardzo miernym poziomie, słaby wybór i praktycznie codziennie to samo. Baseny całkiem ok, poza tym że leżaki zajmować trzeba najlepiej około 6:00 rano i najlepiej iść od razu ze szmatką bo stolik i leżak trzeba umyć samemu, bo obsługa najwyraźniej nie jest od tego. Kelnerów na basenach czy plaży nie ma, ogólnie miałem wrażenie że codziennie jest losowanie kto gdzie dziś pracuje bo personel raczej nie miał pojęcia co ma robić na danym stanowisku, do tego wiszą cały czas na telefonach i często z papierosem w ręku. Internet jest tylko w teorii i działał mi jedynie między 4:00 a 6:00 rano. Nie polecam, lepiej dopłacić kilka zł i jechać do hotelu w którym wakacje będą udane.

Wady

Ogólny brud Kuchnia Brak Internetu Personel


5.6
Liudmyla

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel nie jest odpowiedni dla rodzin z dziećmi w wieku szkolnym. Morze jest płytkie z brzegu i głębokie z pontonu. W naszym pokoju sejf nie działał, a spłuczka przeciekała. Wielokrotnie kontaktowaliśmy się z recepcją, ale bezskutecznie. Jedzenie - z głodu się nie umrze, ale bez smaku. Nie radzę brać posiłków w dziale dziecięcym, są nieświeże - resztki z dań głównych restauracji ogólnej. Napoje podawane są w plastikowych kubkach, nawet w lobby barze. Wycieczki lepiej kupować nie u przewodnika, ale na plaży - tam są tańsze. Ponadto dzień przed wyjazdem przewodnik nie zamieścił informacji, o której godzinie przyjedzie transfer, a turyści musieli się sami dowiedzieć. Łóżko nie zostało zmienione po poprzednich gościach, a brudne ręczniki zostały odłożone z powrotem, pomimo napiwek, który zostawiliśmy.

Zalety

Animatorzy, ogólnie czysto, pięknie widoki ,plac zabaw

Wady

Brak morza, nie pyszne jedzenie


7.6
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Para

Hotel był zgodny z prezentowanymi zdjęciami, nie mam żadnych złych spostrzeżeń! Co do jedzenia, miałem okazje już być w kilku krajach muzułmańskich wiec nie nastawiałem się na rarytasy i nie zawiodłem się. Jedzenie było monotonne kurczak i wołowina szkoda że skoro wieprzowina jest dla nich mięsem nie czystym nie biorą pod uwagę choćby indyka, baraniny, gęsi czy tez kaczki. Kurczak i wołowina istotnie po tygodniowym pobycie się przejadła mi i nie wyobrażam sobie dłuższego pobytu z takim menu! Poza tym zostałem wprowadzony w błąd przez wakacje.pl w sprawie rezerwacji fisch restauracji okazało się że rezydent z Coral Trawel które to biuro było organizatorem nie potwierdził mi że mogę tą restaurację raz na pobyt zarezerwować, okazało się ze ta opcja była extra płatna. Poza tym słońce, plaża i dla mniej wymagających drinki były ok.

Zalety

Piękna rafa koralowa przy hotelu, reszta zgodna z ofertą

Wady

Brak szklanek 0,5l. do piwa w barach przy plaży. Plastikowe kubeczki 150-200 gram trochę jednak psuły smak piwa


2.9
Patryk

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Grupa znajomych

Hotel zdecydowanie nie spełnił moich oczekiwań. Jedzenie było bardzo słabe – mało urozmaicone i niskiej jakości. Pokoje pozostawiały wiele do życzenia – obskurne, z widocznymi śladami zaniedbania. Obsługa niestety również nie była pomocna ani uprzejma, co dodatkowo psuło ogólne wrażenie z pobytu. Zdecydowanie nie polecam.

Zalety

Brak


7.5
Aneta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Para

Hotel spełnił oczekiwania. Wszystko było w.porzqdku. Fajny pokoj, fajna plaża

Zalety

Miła obsługa. Czysta plaża. Długie molo

Wady

Manager recepcji bardzo nieprzyjemny. Płytka woda w morzu, nie dało się popływać. Rafa na końcu molo raczej bardzo skromna.


8.6
Marcin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Para

Bardzo dobra. Czysto. Dobra obsluga. Dobre jedzenie

Zalety

Przy samej rafie. Piaszczysta plaza blisko lotniska.


9.6
Aleksandra

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Para

Bardzo udany pobyt. Hotel z dostępem do przepięknej piaszczystej plaży. Zejście do rafy z pomostu. Wszędzie dużo pięknej zieleni - bardzo zadbany ogród. W hotelu każdy znajdzie cos dla siebie /dużo animacji, zajęć sportowych, dwa duże baseny. Dwa bary na plaży i bar przy każdym basenie. Obsługa hotelowa na duży plus - mili życzliwi uśmiechnięci i pomocni. Na plaży zawsze znajdziesz wolne leżaki :) - na prawde można tam naładować baterie:) Pyszna kawa w lobby i barze na plaży Kuchnia - bardzo dobra :) dużo owoców, warzyw, ciast - każdy znajdzie coś dla siebie.

Zalety

Przepiękna piaszczysta plaża, dużo zadbanej zieleni, super obsługa, pyszne jedzenie, cisza i relaks


7.6
Artur

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
50+

Biorąc pod uwagę cenę last minute hotelu (1580zł/os) to hotel jak najbardziej godny polecenia.

Zalety

-przyzwoite pokoje -piękna plaża (najładniejsza na jakiej byliśmy na 5 razy w Egipcie) -ładna rafa koralowa -bardzo sympatyczny personel -piwo butelkowane -bardzo dobre jedzenie w restauracji a'la catre (grillowane na płycie w/g zlecenia :) ) -Piękny ogród, czysto

Wady

-trochę skromne jedzenie (zdarzały się przesolone dania, niedogotowane ziemniaki, brak egipskich ciasteczek :( ) - ale jak już ktoś pisał, da się znaleźć coś dla siebie i głodnym się nie chodzi -w barze na basenie piwo serwowane w kubeczkach 100ml, na plaży 150ml


7.0
Aleksander

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Para

Ogólnie hotel OK. obsługa jak wszędzie znajdzie się ktoś kto spróbuje nas oszukać na dolarsa ,wiec jak wszędzie trzeba mieć to na uwadze np ,nam Pan w niosący walizki do pokoju gdzie sam chciałem sobie zanieść to zażądał ( zażądał nie poprosił !!! ) 10 dolarsów,

Zalety

Plaża jak na Malediwach. Recepcja bardzo przyjazna chętna i miła do rozwiązania problemu jak cos nie tak. cisza spokój mało natrętni naciągacze.

Wady

za mało leżaków na plaży ,nie zbyt czysto ,


8.0
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Para

Hotel położony przy fajnej rafie z pomostem otoczony wieloma palmami.Pokoje duże z prysznicami i ciepłą wodą z bojlera elektrycznego.Hotel dla tych co szukają spokoju słońca i snurkowania a nie luksusów.

Zalety

Fajna rafa,dwa bary na plaży dwa bary przy basenach fajna ,mało Rosjan,prysznic z ciepłą wodą.

Wady

Małe plastikowe kubki na napoje w barach,może to nie wada ale przydałby mu się mały remont.


3.7
Artur

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Pobyt w hotelu nie zaliczam do udanych że względu na rezydenta.(...) Negatywna opinia idzie również na obsługę recepcji hotelu i ochronę która była świadkiem wielkiej awantury i nic z tym nie zrobiła. Zostaliśmy zwyzywani od marginesów tylko dlatego że nie byliśmy na spotkaniu z owym rezydentem bo się źle czuliśmy. Zastraszał deportem i zakazem wlotu do Egiptu. Okropny człowiek. Pojechaliśmy odpocząć a najedliśmy się nerwów i stresu czy nas nie deportują. Brak słów . (...)

Zalety

Ciekawa zabudowa - styl marokański. Duże pokoje Możliwość przedłużenia doby - 3h - 15 dolca, 6h - 30 dolca.

Wady

Brudno. Brak niecki w morzu- woda po łydki . Bardzo bardzo słabe jedzenie. Słabe animacje - jeżeli ma być już cos ciekawego - np. pokaz ognia na plaży to płatne .


2.0
Olga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Rodzina z dziećmi

Byłam w tym hotelu po raz drugi, sugerując się pierwszym pobytem na którym wszystko było świetnie i nie miałam żadnych zastrzeżeń, postanowiłam zabrać tam całą moją rodzinę. Problemy zaczęły się już przy przydzieleniu pokojów. Byliśmy z 2 malutkich dzieci i wózkami, zostały nam przydzielone pokoje na piętrze po stromych schodach, dlatego uprzejmie poprosiliśmy o zmianę pokojów, oczywiście pan recepcjonista powiedział że nie ma takiej możliwości, jednak po otrzymaniu napiwku powiedział że znalazły się dla nas piękne pokoje z lepszym widokiem i są one specjalnie dla nas. Jedyne co w tych pokojach było ładnego to faktycznie widok na basen. Po wejściu uderzył nas zapach świeżej farby na ścianach, podłoga była tak brudna że strach było po niej przejść gołą stopą a co dopiero puścić czworakujace dziecko… na krzesłach były kawałki gruzu ze ścian. W tej czesci hotelu trwał remont co było bardzo odczuwalne w pokoju (wiercenia, trzaskanie itp) Mieliśmy 3 pokoje i żaden nie był gotowy do zamieszkania, żaden nie był wyposażony w telefon, a mieszkaliśmy na samym końcu resortu więc każde zgłoszenie problemu do recepcji kończyło się długim spacerem, w jednym pokoju nie było sejfu, dopominaliśmy się 3 razy o łóżeczko dziecięce. Jedynie w 1 z 3 pokoi na balkonie był stolik, jednak wyglądał jak po bombardowaniu, był cały w ogromnych dziurach. Krzesła na balkonie były tak zakurzone, że nie było szansy na nich usiąść zanim sami sobie ich nie powycieraliśmy, bo wspominaliśmy i rezydentowi i recepcji o tym syfie i prosiliśmy o dokładne posprzątanie pokojów, jednak to się nigdy nie odbyło… na spotkaniu 1 dnia mężczyzna z aneksu który nam przedstawiał oferty wycieczek i opowiadał o hotelu nie powiedział że mamy dostępnego rezydenta na miejscu przez cały czas, dopiero jak zaczęłam do niego wypisywać z problemami, w 3 dniu dał mi kontakt do rezydenta z hotelu z którym się spotkałam i miał pretensje że tak późno mówię o problemie, nie uwierzył że nie została nam przekazana informacja o tym że się nami opiekuje (była nas 5 dorosłych na spotkaniu, któreś z nas by usłyszało taką informację) i pokazał nam tablice koło toalety w lobby gdzie było jego zdjęcie i powiedział że mogliśmy tego szukać. Chore! W końcu zaproponował nam zmianę pokojów, jednak ze względu na to że byliśmy z dziećmi i był to 3 dzień powiedzieliśmy że nie jest to konieczne i chcemy jedynie by było porządnie sprzątane każdego dnia, pokazał mocno zażenowaną minę i w sumie na tym się skończyło. Pokoje jednak dalej były sprzątane pobieżnie, jednego dnia wieczorem po powrocie z basenu chcieliśmy wziąć prysznic, każdemu brakło wody w czasie kąpieli, musieliśmy spłukiwać się butelkami wody, bo jak już wspomniałam nie mieliśmy nawet telefonu żeby zadzwonić do recepcji… innego dnia po zgłoszeniu tej awarii u siostry w pokoju zastaliśmy rozmontowaną dysze od prysznica, którą naprawiał mój narzeczony bo oczywiście nie było nikogo w pobliżu kogo można było poprosić o naprawę, a na recepcję już nie mieliśmy siły chodzić bo i tak byliśmy tam lekceważeni za każdym razem… ostatniego dnia było apogeum, mieliśmy wylot o 21.40 jednak ANEKS pozostawia swoich klientów od godziny 10.00 bez jedzenia bo tak się kończy śniadanie, a od 12.00 bez picia bo o tej zdajemy pokoje i ucinają opaski… chyba że dopłacisz za opaskę po 10$ za osobę. Byłam w szoku bo rok temu z aneksu w tym samym hotelu otrzymaliśmy vouchery na obiad, przez co nie byliśmy narażeni na dodatkowe koszta. Jak można się domyślić zapłaciliśmy za opaski, a na obiedzie spotkaliśmy ludzi z aneksu którzy podróżowali z nami i okazało się że TYLKO NASZA RODZINA dopłacała za opaski! Nikt przy zdaniu kluczy nie miał obciętej opaski i nie dopłacał, jedynie nam kazano, poczuliśmy się strasznie potraktowani i oszukani… mało tego, przedłużyliśmy dobę hotelową jednego z naszych 3 pokojów aby wziąć prysznic przed podróżą, jednak prysznic odpadł w całości przy próbie zmiany kierunku źródła wody, było to o godzinie 15, zgłosiliśmy to chyba 4 osobom z obsługi, każdy mówił że za 5min będzie naprawione, do godziny 16.30 nikt tego nie naprawił, a nam nie udało się skorzystać z prysznica. nie byliśmy ani razu pretensjonalni co do obsługi całego hotelu mimo wszystkich nieprzyjemności, ale to już przeszło wszelkie granice. Chciałam rozmawiać z rezydentem jednak nie było go w hotelu, mieliśmy wyjazd o 17.40, a od 16.30 rozmawiałam z recepcja zgłaszając im problemy i oszustwa, jeden mężczyzna z recepcji zaczął na mnie krzyczeć!!! Później przyszedł inny o 16.52 i powiedział że prysznic jest naprawiony, możemy iść się umyć bo mamy jeszcze 8min (mieliśmy przedłużone pokoje do 17.00) no ludzie jak można być tak bezczelnym??? Wybuchlam i zrobiłam awanturę, zarządzałam zwrotu pieniędzy za pokój i opaski, o 17.25 mężczyzna powiedział że zwrócą nam pieniądze jedynie za opaski i kazał mi podpisać papiery że jestem usatysfakcjonowana z pobytu w ich wspaniałym hotelu!!! Nie zgodziłam się na podpis w związku z czym pieniędzy nie odzyskaliśmy…

Zalety

plaża, animatorzy

Wady

OBSŁUGA, chamstwo i brak szacunku


9.0
Neata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Grupa znajomych

Hotel położony blisko plaży, standard pokoju taki jak w ofercie, miła obsługa, NAJLEPSZY REZYDENT Alaa , Gdyby wszyscy tacy byli to i pobyty byłyby milsze :) reszta obsługi też ok. Jeśli chodzi o jedzenie to dla mnie ok, czasem małe wpadki tak jak wszędzie, ale tak to ok. Piękna rafa, czysta plaża, ładny pomost, Bardzo miło spędziłam urlop, polecam ten hotel.

Zalety

Blisko plaży, blisko basen, dużo leżaków, każdy znajdzie coś dla siebie . Ciszę i spokój i miejsce na rozrywkę.

Wady

Wady ma każdy i hotele i my. Jak dla mnie bez wad :)


8.8
Dorota

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Singiel

Pokój bardzo ładny czysty ,obsługa na najwyższym poziomie ,mili i służący zawsze pomocą, jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone, przepyszne ciasta, plaża zadbana dziennie sprzątana, dziennie jakieś występy i pokazy , z pewnością odwiedzę ten hotel ponownie

Zalety

Otoczenie, plaża, obsługa, piękne widoki

Wady

Po wymeldowaniu zabierają opaskę, za dodatkowe 5 dolarów zostawiają opaskę do 18,00


9.3
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Singiel

Hotel bardzo przyjemny, choć ma już swoje lata. Ale przede wszystkim jest czysto. Cały czas ekipa sprzątająca dba o porządek przy basenie, na restauracji i na plaży. Posiłki urozmaicone, mimo opinii innych, że codziennie to samo. Bardzo miła, nienachalna obsługa. Piękna plaża, tuż przy hotelu z możliwością snurkowania przy odpowiedniej pogodzie. Przed hotelem sklepiki z pamiątkami, kosmetykami, a nawet jeśli jest potrzeba, to da radę załatwić leki z apteki. Chętnie tam jeszcze wrócę, bo atmosfera jest bardzo pozytywna.

Zalety

- czystość - nienachalna obsługa - plaża przy samym hotelu


10
Ryszard

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Grupa znajomych

Polecamy, hotel przyjazny dla tych którzy nie są zbyt wymagający. Obsługa sympatyczna i nie natrętna. Nie było problemu ze zmianą pokoju (chcielismy na parterze) Animatorzy świetni. Pojechaliśmy grupą ośmioosobową. Zakwaterowani zostaliśmy blisko siebie beż marudzenia. Kuchnia urozmaicona , każdy znajdzie coś dla siebie. Nawet nasza wybredna koleżanka nie chodziła głodna. . Baseny czyste, zadbane jeden z podgrzewaną wodą. Plaża przy hotelu. Polecamy Ryszard i Gosia

Zalety

Basen z podgrzewana wodą, animatorzy, widoki

Wady

Dla nas beż wad


8.7
Radek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Rzadko wystawiam opinie ale tutaj wystawię, pomimo wielu niefartownych i negatywnych opinii zdecydowaliśmy Się pojechać. I nie zawiedliśmy się hotel jak i obsługa na prawdę na bardzo dobrym poziomie. Pokoje ładne codziennie czyszczone. Jedyne do czego można się przyczepić to jedzenie które nie każdemu może pasować mi osobiście nie siadło. Mała różnorodność. Co nie czyni tego hotelu złym bardzo dobry stosunek ceny do jakości

Zalety

Czystość, obsługa, atrakcje

Wady

Monotonne jedzenie


5.1
Bartek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Hotel ok ale jedzenie słabe. monotonne, każdego dnia to samo. mało owoców

Zalety

blisko plaży, ładny widok na morze

Wady

słabe jedzenie, każdego dnia to samo


6.0
Zdzisław

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Grupa znajomych

Teren hotelu zadbany , dużo kwiatów, trawa przystrzyżona.Sprzątanie pokoju polegało na naciągnięciu kołdry i zamieceniu podłogi. O zmyciu na mokro nie było co marzyć.Przy silnie wiejącym wietrze pyłu na podłodze było sporo. Po pozostawieniu banknotu łóżko było przyozdobione łabędziem. Tak było w budynku 7. W innych są inni sprzątacze.

Zalety

Wyróżnia hotel architektura i zadbany teren w ośrodku. W trzecim dniu pobytu dostaliśmy brakujące na tarasie plastikowe krzesełka i stolik - zaletą było to że nowe.

Wady

W hotelu jest długi pomost z platformą do zejścia do morza i snurkowania. Zrozumiałe jest że przy wiejącym sporym wietrze i dużej fali jest to niebezpieczne. Ale dlaczego cały pomost jest zamknięty? Przecież nie są to wiatry które mogą zdmuchnąć człowieka z pomostu. W sąsiednich ośrodkach ludzie spacerowali. Szczytem lekceważenia miłośników snorklingu było otworzenie pomostu o 10 kiedy to w tym dniu rano od 7do 9.30 było bezwietrznie i woda była jak "stół".


9.0
Daniel

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Hotel podobał mi się spełnił wszystkie oczekiwania.

Zalety

Hotel na uboczy z dala od zgiełku miasta, blisko do plaży.

Wady

Nie mam żadnych zastrzeżeń.



Mapa

Protels Crystal Beach Resort (ex. Bliss Abo Nawas Resort)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.