3903 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Ras Mohammed zachwyca rafami koralowymi i nurkowaniem
SOHO Square oferuje promenadę z fontannami i restauracjami
Rejsy łodziami ze szklanym dnem po Morzu Czerwonym
Kolorowy Kanion zachwyca formacjami skalnymi i pustynnym krajobrazem
Jeśli chcesz być traktowany jak (...) i mieszkać w norze czując codziennie rano i wieczorem zapach szamba to idealne miejsce dla ciebie. Jedyny plus tego hotelu to lokalizacja - możesz łatwo wyjść z hotelu i nie wracać przez kolejne kilka godzin :) Obsługa w recepcji, to nawet nie obsługa, nie załatwisz z nimi NICZEGO, nawet jednej butelki wody w pokoju. Chcesz zjeść coś dobrego, zapłacić za to? Nie możesz to tylko dla Włochów. Polacy to dla nich podludzie, traktują Cię najgorzej ze wszystkich. Masz ‚allinclusive’ ale i tak wydajesz dużo kasy na wszystko. Nigdy nie widziałam nic takiego. Oczywiście wszechobecny syf to norma.
Lokalizacja Basen w części dla Włochów
Obsługa Czystość Standard Jedzenie
Zalety: - w miarę dobre jedzenie, - teren hotelu w miarę zadbany. Wady: - w pokojach standard jest po prostu na max.2 gwiazdki, pierwszy pokój jaki dostałam to istny dramat (nie oczekuję luksusu, ale czystości, a pokój po prostu wyglądał jak składzik na detergenty i mopy, totalny syf - inaczej tego ująć nie mogę). Po mojej interwencji na recepcji dostałam inny pokój (pokój obok) o trochę lepszym standardzie, ale musiałam posprzątać go po swojemu i zdezynfekować strategiczne punkty (w tym roku to mój 3 wyjazd w kraje arabskie i nigdzie mnie nie spotkał taki standard), - faworyzacja Włochów (uważam, że to hotel głównie dla nich), - zejście do morza by popływać tylko z pomostu, - kiepska lokalizacja, - aby napić się kieliszek wina musisz kupić całą butelkę, - za kawę z ekspresu i piwo wszyscy oprócz Włochów musieli płacić 3$. Na temat animacji się nie wypowiem, bo żadnych nie widziałam, nie brałam w żadnych udziału. W ogólnym rozrachunku nie polecam Polakom. Dodaję zdjęcia pierwszego pokoju, by Państwo uważali. Mam również filmiki, ale niestety nie chcą się dodać.
Niestety ogromnie się rozczarowałam wybierając ten hotel przez co bardzo niemiło będę wspominać tak wyczekany urlop. Już na wstępnie problem, ponieważ przydzielono jak pokój, w którym roiło się od mrówek - były wszędzie, także chodziły po nas w łóżku. Po interwencji obsługa najpierw spsikała wszystko cuchnącym preparatem, zamknęła drzwi i okna robiąc komorę, po czym stwierdzili, że jednak musimy zmienić pokój i kazali nam szybko się spakować i przenieść. Ogólnie sprzątanie powierzchowne i pozostawia wiele do życzenia. Nie jestem wymagająca, ale uważam, że czysta ubikacja czy wanna to podstawa. W łazience jeszcze leżały włosy po poprzednich właścicielach. Lustra i okna nie myte, całe pomazane. Ręczniki nadają się do wyrzucenia, dziurawe i poplamione. Jedzenie fatalne, mały wybór, jeśli jesteś wege to nastaw się, że będziesz żyć na suchych bułkach (nawet masła nie ma) a na obiad i kolację pozostaje Ci ryż. Kawa jest sypana, paskudna i zwykłe mleko do niej, nie ma żadnego zamiennika roślinnego. Codziennie jest to samo , na basenie też tylko ten sam rodzaj przekąski-w dodatku podawany na zimno. Drinki nie do wypicia. Nie ma drabinek, więc wyjście z basenu to pokaż talentów kto ma lepszy sposób, żeby się wydostać z wody. Obsługa zwłaszcza w restauracji bardzo natarczywa, byłam z siostrą i dzień w dzień słyszałyśmy jakieś zaczepki, nie pomagało mówienie, że nie jesteśmy zainteresowane itd. Jeden kelner był tak bezczelny,że wziął mój telefon, który zostawiłam na stoliku i wpisał swój numer a po interwencji udawał, że nie rozumie , bo nie mówią po angielsku. Ciągłe gapienie się, puszczanie oczek i jakieś teksty pod nosem, jak już wcześniej wspomniałam, gdy zwróciło im się uwagę nagle nie wiedzieli o co chodzi ,bo nie rozumieją. Plaża piaszczysto- żwirowa, z siostrą musiałyśmy chodzić w klapkach,bo na boso za bardzo bolą stopy ,także warto wziąć buty do pływania tym bardziej, że zejście do morza jest bardzo trudne - śliskie nieregularne skałki i woda w porywach po kolana, dalej wejść nie można, bo jest bojka. Niestety zarówno standard hotelu jak i obsługa sprawiły, że bardzo niemiło wspominam urlop w tym miejscu i na pewno nikomu bym go nie poleciła. Nie wiem skąd tyle gwiazdek dostał. Wybierałam już budżetowo opcje, ale nigdy nie spotkałam się z tak fatalnym hotelem. Zaletą jest, że z hotelu od razu wychodzi się na miasto, ale tutaj też nie mam miłych wspomnień. Jak tylko wyszłyśmy na ulicę to nie dało się przejść między sklepikami,bo dosłownie z każdego zaczepiali ,żeby coś u nich kupić i nie słuchali żadnej odmowy, chwytając nawet za ramię i prowadząc do swojego sklepiku i nagabując, żeby chociaż drobiazg kupić. Przez ten urlop bardzo się zniechęciłam do Egiptu i myślę, że więcej już nie odwiedzę tego kraju. Żałuję, że tyle czekałam na urlop i wydałam pieniądze na hotel, w którym ciężko było się zrelaksować.
Hotel z zewnątrz zadbany, dużo basenów, blisko plaży i miasta.
- brud - mrówki w pokojach - fatalne jedzenie, codziennie to samo - natarczywa obsługa zwłaszcza kelnerzy w restauracji - ręczniki podarte wyglądające jak szmaty -brak drabinek do wyjścia z basenów - niedobre drinki -(...)
Hotel słabo zadbany widać, że juz ma swoje lata. Na stołówce latają gołębie, zdążyło nam się podczas jedzenia, że spadły wysuszone odchody na talerzyk. Nie ma szklanych szklanek ani filiżanek. Wszystkie napoje w kubkach plastikowych lub papierowych ja tam nie mówi, że dla wygody i szybkiego sprzątania przy basenach kubki jednorazowe-ale na stołówce. Nie ma możliwości rozmieniania pieniędzy nawet przy chęci zakupu internetu w recepcji. Jedynie automat na pierwszym piętrze ale wymiana walutowa na Egipskie funt. Obsługa hotelowa w zależności od osoby niektórzy pracownicy bardzo mili otwarci, a niektórzy tak jakbym im coś zrobiła. Jeżeli chodzi o Animatorów nie można narzekać. Pokoje jak na standar 4 gwiazdek to kiepski, łazienka tym bardziej- Nam się odpływ w wannnie zatykał i myślałam że ktoś to odetka ale zrobiłam to sama (niebede mówić nic więcej na ten temat).
Dobra klimatyzacja w pokojach. Dobra lokalizacja hotelu- Blisko morza gdzie piękna rafa koralowa, plaża z barem. Od ulicy blisko sklepy wystarczy przejść przez ulicę. Brak problemów z leżakami i fajne rozwiązanie z kartami do ręczników gdzie codziennie mogliśmy dostać czyste ręczniki. Jedzenie dobre-świeże owoce i warzywa, pieczywo, zupy i deserki. Na stołówce bardzo zorganizowani kelnerzy, którzy na bieżącą starali się zbierać talerze i pozostawione jedzenie.
Jedno wielkie nieporozumienie. Jedyne co ładne to widoki .
Woda w basenie czysta blisko plaży i pogoda. Widoki ładne i teren w miarę zagospodarowany.
Ręczniki to szmaty ,wszystko poniszczone i brudne. Jedzenie przez 7 dni to samo . Stoły na stołówce to masakra jakaś. Nie ma nic dla dzieci do zjedzenia. Ewentualnie makaron i ryż. Śniadania to żart. Baseny sa ale nie mozna z nich wyjść bo nie ma drabinek. Przy jednym jest ale tam akurat jest 2.10 głębokości. Goście hotelowi to Ukraina i Rosja i obsługa tez tylko w tym języku. Nic nie rozumieją po angielsku i polsku. Jakieś 2.5 gwiazdki może ma ten hotel. Stoły na stołówce obskurne. Brak expresu
Hotel tragiczny, NIE POLECAM ! Byliśmy w tym hotelu pod koniec lipca 2025. Jedzenie codziennie to samo, obiad i kolacje identyczne jedzenie, co dwa dni był tylko grill na dworze. Jedzenie nie smaczne i zimne. W hotelu tylko Włosi i (...)... tragedia. Obsługa umiała tylko mówić po rosyjsku i po włosku... po angielsku tylko ledwo na recepcji. O animacjach nie ma nawet co pisać - tragedia. Animatorzy jak by byli tam zmuszani do pracy, zero zainteresowania wczasowiczami. Pokoje w miarę czyste, ręczniki słabe, woda brudna, w toalecie przywitały nas mrówki. Odradzam pobytu w tym hotelu.
Działająca klimatyzacja w pokoju. Alkohol w barach przy basenach na plus.
Jedzenie codziennie to samo, obiad i kolacje identyczne jedzenie, co dwa dni był tylko grill na dworze. Jedzenie nie smaczne i zimne. W hotelu tylko Włosi i (...)... tragedia. Obsługa umiała tylko mówić po rosyjsku i po włosku... po angielsku tylko ledwo na recepcji. O animacjach nie ma nawet co pisać - tragedia. Animatorzy jak by byli tam zmuszani do pracy, zero zainteresowania wczasowiczami. Pokoje w miarę czyste, ręczniki słabe, woda brudna, w toalecie przywitały nas mrówki.
standard view pool: dla lubiących ciszę, nowsza cześć hotelu, blisko wyjścia na miasto, zjeżdżalnie, brak nocnych pokazów w tej części, na plażę trzeba przejść przez drugą część hotelu, bardzo dużo schodów - położona na wzgórzu standard view beach: starsze pokoje, przy plazy i głównych basenach, wieczorne pokazy, tętni życiem
przy plaży, baseny, bardzo czysto- wszystko na bieżąco sprzątane
brak piwa bezpłatnego w all inclusive, w lipcu remont zjeżdżalni
Mieliśmy ogromną przyjemność spędzić 8 dni lipcowego urlopu w hotelu Queen Sharm. Nasza czteroosobowa rodzina czuła się tu bardzo dobrze – zarówno pod względem komfortu, jak i atmosfery. Na szczególne uznanie zasługują chłopcy z obsługi hotelowej, którzy od pierwszych chwil byli pomocni, życzliwi i zawsze uśmiechnięci. Chętnie pomagali z bagażami i służyli wsparciem każdego dnia. Serdeczne pozdrowienia – Wasza uprzejmość zrobiła na nas duże wrażenie! Równie ciepłe słowa kierujemy do obsługi restauracji na parterze – chłopcy, którzy tam pracują, naprawdę zasługują na wyróżnienie. Zawsze z uśmiechem, życzliwością i pełnym profesjonalizmem obsługiwali gości, dbając nie tylko o porządek, ale i o miłą atmosferę. Dzięki Wam każdy posiłek stawał się przyjemnym momentem dnia. Z całego serca dziękujemy także niesamowitym animatorom z Luxury Entertainment. To właśnie oni nadali naszemu pobytowi wyjątkowego charakteru. Codzienne atrakcje, takie jak siatkówka, joga, aquaaerobic czy wieczorne pokazy, były prowadzone z pasją, zaangażowaniem i ogromną dawką pozytywnej energii. Animatorzy potrafili zintegrować gości, rozbawić i porwać do wspólnej zabawy. Dzięki nim hotel tętnił życiem, a my wracamy z wieloma pięknymi wspomnieniami. Gdyby nie oni, pobyt byłby zdecydowanie uboższy. Wielkie brawa dla całego zespołu – robicie to z sercem i ogromnym talentem! Warto też zatrzymać się chwilę przy samej kuchni – jedzenie w hotelu było naprawdę smaczne, świeże i zróżnicowane. Codziennie dostępnych było wiele dań, z których każdy mógł wybrać coś dla siebie – zarówno miłośnicy kuchni lokalnej, włoskich makaronów czy też tureckich słodkości. Szczególne wyrazy uznania należą się kucharzowi – widać było ogromną staranność w przygotowaniu potraw i dbałość o detale. Każde danie było dobrze doprawione, estetycznie podane i przygotowane z sercem. Dzięki temu czuliśmy się zadbani także kulinarnie, co jest ogromnym atutem tego miejsca. Chcielibyśmy również podziękować naszemu opiekunowi, Ibrahimowi, który był dostępny na WhatsAppie i służył pomocą przez cały pobyt. Odpowiadał cierpliwie na wszystkie pytania i sprawiał, że czuliśmy się zaopiekowani. Szczególnie polecamy wycieczki oferowane przez hotel właśnie pod jego opieką – są nie tylko atrakcyjne cenowo, ale także dobrze zorganizowane. Wybierając się na nie z polecenia hotelu, mieliśmy poczucie większego bezpieczeństwa i komfortu, niż gdybyśmy mieli organizować je na własną rękę. To naprawdę ogromna wartość dodana do pobytu. Warto również zauważyć i docenić ogrom pracy, jaki każdego dnia wkładają pracownicy hotelu – od świtu do późnych godzin wieczornych. Często widzieliśmy ich zmęczonych, ale mimo to wciąż serdecznych, pomocnych i pełnych zaangażowania. Warto okazać im wyrozumiałość, dobre słowo, a jeśli ktoś ma możliwość – zostawić symbolicznego dolara jako gest wdzięczności. Taki mały gest potrafi znaczyć naprawdę wiele i wraca z uśmiechem. Na koniec chcemy wspomnieć o jeszcze jednym, bardzo uroczym elemencie, który dodawał temu miejscu niezwykłego klimatu – kotkach żyjących na terenie hotelu. Często można je zauważyć w okolicach krzaków przy zejściu do drugiej części hotelowej. Choć nieśmiałe, potrafią wywołać uśmiech i są niewątpliwie miłym dodatkiem do całego pobytu. Mamy ogromną nadzieję, że będą otoczone opieką – wystarczy odrobina jedzenia i życzliwości, by poczuły się bezpieczniej. To drobny gest, który może wiele zmienić. Ich obecność naprawdę dodaje hotelowi uroku – bez nich ten pobyt nie byłby taki sam.
Dostęp do morza, malownicze zejście po schodach (idealne do zdjęć), codzienne animacje i mini disco, grill bar przy plaży, duży teren, powstający aquapark, smaczne jedzenie, pomocna obsługa, dwie recepcje z pięknymi witrażami (jedna z windą), wieczorne malowanie twarzy dla dzieci, świetny zespół animatorów oraz opiekun Ibrahim dostępny na WhatsAppie i dobrze zorganizowane wycieczki.
Łazienki, które nadają się do odświeżenia.
Hotel słaby potrzebujący remontu max 3 gwiazdki, basen na górze bez drabinek do wyjścia nie działające zjeżdżalnie,jedzenie cienkie jak zupka więzienna w all inclusive nie ma piwa piwo płatne 3 dolary , obsługa ciągle nie zadowolona.
Nic
Brak drabinek basenowych, słabe jedzenie, płatne piwo.
Hotel ma świetną lokalizację, tuż przed hotelem główny deptak ze sklepami, 1,6km od hotelu przepiękna kawiarnia Farsha Cafe, 2,9km od hotelu znajduje się meczet Al-Sahaba, Old Market wraz z wodospadami. To wszystko na wyciągnięcie ręki, my zwiedzałyśmy na nogach. Do Naama Bay 8,7km taksówką. Obok hotelu duża dyskoteka VIP club. Sam hotel jest położony na wzgórzu. Wszystkie pokoje mają balkon lub taras, większość z widokiem na morze. Pokoje jak to w Egipcie, szału i złotych klamek nie było, ale było czysto i niczego nie brakowało. Sejf, działająca lodówka, TV z płaskim ekranem, suszarka, nawet bidet i wanna. W hotelu dwa duże baseny, ten położony wyżej ma zjeżdżalnie (w trakcie montażu co było napisane w ofercie - nam na tym nie zależało), na basenie położonym niżej były organizowane ćwiczenia, joga, występy dla dzieci. Nie było wieczornych animacji dla dorosłych albo ja na nie nie trafiłam. Bliskość miasta to wynagradzała, miałyśmy co robić. Drinki mocne, nie oszczędzali na ilości alkoholu, za to alkohol słabej jakości. Płatne piwo i wino (to również było napisane w ofercie). Restauracja włoska a'la carte nie funkcjonowała, więc kolacji nie było (a miała być według oferty). Jedzenia nie był jakiś ogromny wybór, ale to co było było naprawdę smaczne. Codziennie bardzo dużo ryb plus jedno inne mięso. Dla mnie najsłabsze były obiady, najlepsze kolację. W środy i soboty na kolację dodatkowo był robiony grill. Kurczak, wołowina, tuńczyk i inne ryby. Od jednego z gości dowiedziałyśmy się, że za dopłatą można było dostać inne opaski i chodzić do restauracji w części hotelu przeznaczonej tylko dla Włochów i tam podobno było lepsze jedzenie (większy wybór?), nam odpowiadało to co było więc nie testowałyśmy, w każdym razie jest taka opcja. Obsługa rewelacja. Każdy bardzo się starał, każdy uprzejmy i uśmiechnięty. W lobby darmowe wi-fi. Morze przy brzegu bardzo płytkie. Głęboko robiło się dopiero na końcu pomostu. Tam była przepiękna rafa z głębią. Naprawdę rewelacja. Z racji tego, że hotel jest położony na wzgórzu, było tam sporo schodów. Oczywiście były też podjazdy i winda w drugim lobby, ale nie wszędzie były te udogodnienia, więc hotel raczej nie dla osób starszych lub z problemami z chodzeniem, osób na wózkach. Hotel nie jest luksusowy, ale na niskobudżetowy wyjazd na lasta super sprawa i niczego nie brakuje. Jeśli nie razi Cię picie z plastikowych kubeczków to się nie zastanawiaj. Ogólnie polecam, ja bym tam wróciła, a to chyba najlepiej świadczy o tym hotelu.
Smaczne jedzenie, miła obsługa, pokoje z balkonami i widokiem, rafa w morzu.
Alkohol słabej jakości, brak kolacji a'la carte, dużo schodów.
Pokoje w miarę ok, teren hotelu tez całkiem ładny. Śniadania bez żadnego wyboru. Brak masła. Kolacje i obiady do przeżycia.
Ogólnie jesteśmy trochę zawiedzeni. Hotel wymagający remontu, to żadne **** i pół * to lekko ***. Czystość i zużycia eksploatacyjne pozostawiają wiele do życzenia. Po przylocie dostaliśmy pokój w którym nie chciałbym zamknąć nikogo za karę. Brudny cały od odchodów ptasich balkon, spleśniałe połamane szafki. Tv sprzed wojny, zniszczone pościele itd. Popękane kafle i zniszczone wszystko dookoła. Po interwencji na recepcji za dopłata oczywiście pod stołem dla recepcjonisty dostaliśmy pokój w którym można było miło spędzić czas. Otoczenie fajne, obsługa wporzadku. Zapłaciliśmy mało bo braliśmy lasta ale za takie same pieniądze bywaliśmy w lepszych warunkach. Jak ktoś ma dać 1.5-2tys za osobę to jeszcze ok ale więcej to nie polecam poszukajcie czegoś innego i na pewno znajdziecie. Plusy to lokalizacja i widoki z okna.
Część hotelu „Beach” jest przy samej ładnej plaży z ciekawą rafą. Widoki z okna, lokalizacja.
Mało ciekawe jedzenie, w głównej restauracji, choć w miarę smaczne i świeże. Ciągle to samo i mały wybór. Stołówka brudna, krzesła i stoły brudne. Obsługa robi co może ale z pustego i Salomon nie naleje. Nie jestem z tych co dużą piją % ale piwo za opłatą i to jeszcze 3$ za 0.5 lokalnego to przesada. W cenie tylko lokalne wynalazki i niesmaczne napoje z dozowników. Cała reszta puszki butelki cola itd droższe niż w Polsce za doplata. Przekaski na plaży i w barze nie do zjedzenia. Srach psu dawać.
hotel oceniam na bardzo dobry i polecam. Mila obsługa dobre jedzenie .Bardzo nam się podobalo
animacje jedzenie
niema
Cały obszar hotelowy jest na wzgórzu, bardzo dużo schodów, nie dla starszych osób.
Ogólnie jest OK, ale trzeba chodzić po wielu poziomach na wzgórzu
Za dużo schodów miedzy budynkami. Do basenów nie ma normalnych schodów do wejścia, zawsze trzeba wskoczyć 0.5 m. Czasami, ale bardzo rzadko jest drabinka...nic dla starszych osób. Na plaży można wejsc na kilka metrów do morza, potem zaczynają się skałki, i jest zakaz wejścia...wiec zostaje woda do kolan i tyle morza.
Polecam hotel dobra lokalizacja . Dobre jedzenie miła obsługa wrócę tam na pewno
Dobra lokalizacja dobre jedzenie miła obsługa
Mam bardzo mieszane uczucia co do samego hotelu. Podjeżdżając pod hotel piękny zadbany ogród. Wchodząc na recepcję niestety doznaliśmy szoku. Syf i bardzo słaby standard. Ciężko dogadać się po angielsku z recepcja , po calej nocy podróży kazali czekać nam na opaski do 12 bez picia , jedzenia, a przez brak zameldowania do h 12 nie mogliśmy nawet nic kupić. Całe szczęście dopłaciliśmy do pokoju i dostaliśmy go w wyższej części hotelu przy drugiej lini brzegowej, pokoj był super piękne baseny, roślinność i ogród. Jest to tez cichsza cześć hotelu. Za to w naszej części jedzenie bardzo monotonne i bardzo średnie. Brak szkła , dobrej kawy a nawet napoji. Kubeczki plastikowe tak cienkie ze pękały w ręku. Hotel dla malo wymagających zaslugujacy na 2-3 gwiazdki max. Po mimo tego urlop najbardziej udany, przez super atrakcje nie tylko hotelowe, piękna pogodę i zameldowanie w lepszej części.
Fajne animacje i animatorzy - dużo się dzieje. Fajne położenie i rafa koralowa.
Hotel zaniedbany , w szczególności ten przy pierwszej lini brzegowej. Bardzo słabe all inclusive, oraz wyróżnianie Włochów na każdym kroku, którzy maja lepsze wszystko od jedzenia , alkoholu po traktowanie . Słabe monotonne jedzenie , najgorsze śniadania.
Generalnie hotel dla niewymagających luksusów, dla ludzi którzy są świadomi wakacji w Egipcie. Hotel ładny i czysty, pokoje ok łazienki do remontu ( byliśmy w beach area ) ale wiadomo w pokoju, że w pokoju nie spędza się wakacji . Jeśli chodzi o obsługę po przylocie okazało się, że klimatyzacja nie działa . zostało to zgłoszone na drugi dzień do recepcji, zero reakcji , po kilkukrotnych prośbach o naprawę usłyszeliśmy " taki mamy klimat " więc napisaliśmy do biura podróży - podziałało, klimatyzacja została naprawiona. To był jedyny mankament . Jeśli chodzi o jedzenie było ok, drinki mocne lane od serca ( bez napiwków :)) Największą zaletą hotelu to animatorzy , zawsze aktywni uśmiechnięci zabawiali wszystkich podczas pobytu. Można było porozmawiać pośmiać się z nimi . Zejście do plaży ok , można było bez problemu się zamoczyć . Niestety tak jak we wcześniejszych opiniach - Włosi byli zdecydowanie lepiej traktowani.
Animatorzy Otoczenie
Brak pomocy ze strony recepcji
Mimo przeczytanych negatywnych opinii nie zawiodłam się, hotel bardzo fajny, pokój czysty, obsługa bardzo miła i pomocna, lodówka w moim pokoju ciekła i nie chłodziła więc poprosiłam o wymianę i bez żadnego problemu wymienili, jedzenie smacznego i bardzo duży wybór każdy coś dla siebie znalazł. W hotelu dużo Rosjan i Włochów ale nie ma to żadne znaczenie ani przez chwilę nie poczułam się gorzej traktowana. Wyjazd zaliczam do naprawdę udanych. Byliśmy w części Beach Area więc bezpośrednio przy plaży, obiekt duży sporo leżakow na plaży i przy basenie, woda czysta w basenie animatorzy przesympatyczmi! Chętnie wrócę do tego hotelu! Standard hotelu adekwatny do ceny, jeśli ktoś szuka złotych klamek i pałacu to nie w tej cenie dla nas najważniejsze że było czysto i sympatycznie!
Bezpośrednio przy plaży, miła obsługa czysto w pokojach i na terenie obiektu, dużo zieleni
Brak
Hotel całkiem w porządku, dosyć duży kompleks i jak ma się pokój w części ze zjeżdżalniami tonroche daleko do plaży i restauracji. Jest remontowany więc ma kilka standardów pokoju. Ogólnie standard wykończenia i czystości jak europejskie ** ale jedzenie dobre robione pod Włochów. Fajna rafa i pływający pomost , miła obsługa i nie zabierają opasek po zdaniu pokoju w oczekiwaniu na transfer.(...)
Blisko plaży i miasta, niedaleko punkt rezerwacji wycieczek na miejscu i połowę taniej jak u rezydenta. Bardzo miła obsługa i smaczna kuchnia.
Nie działał basen podgrzewany i zjeżdżalnie wodne. Nie dostarczono dostawki dla dziecka więc tydzień spania na 2 łóżkach w 3 osoby. Dla osób z małym dzieckiem lub z problemami ruchowymi stołówka jest na 3 piętrze licząc od poziomu plaży.
Wlaśnie wrócilismy-jedyne co na plus to lokalizacja. Jedzenie srednie W hotelu fory maja tylko Włosi-cała obsługa lata kolo nich jakby ich życie malo zalezec wlasnie od nich. Kawa z ekspresu dla Włochow za darmo a dla calej reszty platna. Piwo i wino dla Włochów za darmo a cala reszta musi płacic extra. Wszystko w hotelu robione i organizowane pod Włochów
Lokalizacja
Jedzenie. Czystośc FAWORYZACJA WŁOCHÓW
Tripadvisor