Opinie o hotelu
Royal Marmin Bay Boutique & Art (ex. Marmin Bay)

7.2
Dobry
251 opinii

Dwie rzeczy, które spowodowały niską ocenę to bardzo arogancka obsługa (manager z recepcji oraz kelnerzy) - odmówiono nam możliwości wzięcia na wycieczkę butelki wody w ramach tzw. lunch boxa - byliśmy na urlopie z 3 miesięcznym dzieckiem, a pan manager powiedział że argument trzymiesięcznego dziecka to jest tania gadka !!! Druga rzecz to fakt w jaki potraktowano wymianę ręczników, dwa dni przed wyjazdem położyliśmy brudny ręcznik na podłodze sugerując w ten sposób konieczność wymiany - ręcznik został po prostu odwieszony. Prócz tego jedzenie pozostawia wiele do życzenia - niby jest go sporo ale jakość jest słaba w zasadzie niektóre potrawy cieżko było ocenić z czego były zrobione. Tydzień czasu pobytu i codziennie dokładnie to samo :).

Jak dla mnie żenada, hotel jest reklamowany jako ciche i spokojne miejsce, tylko zapomnieli dodać, że codziennie przy basenie robią dyskotekę.Nawet po kilku interwencjach nic się nie dało zrobić - na recepcji powiedzieli, że co roku mają ok.5% niezadowolonych klientów,a pani rezydentka oznajmiła, że nic na to nie poradzi. Z jedzeniem góra tydzień da się wytrzymać, potem zostają wycieczki do eloundy 3 razy dziennie. To jest pierwszy hotel, który spotkałem z all inclusive, w którym cola jest jakąś lokalną pseudo-colą, a wino \"Marmin Bay finest selection\" trzymają w gąsiorkach pod stołem. Mógłbym z 5 razy tyle napisać ale po co... Poważnie nie wiem za co te gwiazdki.

Porazka i zenada!! za taka kase jaka sie placi to dramat! All inclusive chyba nie widzieli jak wyglada! parowki na sniadanie przez 5 dni potem na obiad do ryzu dodane-ble. Okolica jedynie piekna i plaza przy samym hotelu to jedyny plus. I zgadzam sie olewajaca wszystko rezydentka Pani Monika!

Jak przeczytałam poprzednie opinie z maja byłam przerażona! Tymczasem spotkała nas miła niespodzianka, praktycznie nic się nie potwierdza, no może faktycznie parę leżakow miało pęknięte takie zaczepy do regulacji oparcia i śniadania posiadały mniejsza liczbę potraw niż kolacje, gdzie z kolei niewiadomo było już co sobie nałożyć - chcąc wszystkiego spróbować, ale jeśli ktoś pragnie wpieprzać (za przeproszeniem) trzy razy dziennie 12 potraw jak u nas w Wigilię to niech jeździ do Egiptu na pięć gwiazdek i niech czasem nie wybiera się do Francji, bo tam na śniadanie dostanie bułkę z dżemem, bo co kraj to obyczaj! Co do obsługi to brawa dla Benego (bar przy basenie), przesympatyczny Albańczyk z chęcią uczący się polskiego. Rezydentka p.Dominika chyba daje radę, nie miałam potrzeby kontaktu, więc się nie wypowiadam. Reszta typu kelnerzy i panie z obsługi pokoi bardzo sympatyczni, mili ludzie. Ktoś to pisał o robakach - ja rozumiem, że drinki Benego były solidne, ale żeby już widzieć robaki..? :-)Osy jak wszędzie przy jedzeniu, ja mam alergię, ale nie utrudniało mi to życia i jeśli są, to tylko podczas posiłkow na jadalni. Reasumując - to tak bajeczne miejsce, z takimi widokami i atmosferą, że warto pojechać, zobaczyć i się przekonać!

Hotel położony bardzo wysoko i nie polecam dla osób, które mają problemy z chodzeniem. Jedzenie dobre ale bardzo monotonne i radzę wystrzegać się sałatek - to przerobione dania z dnia poprzedniego.
Zdjęcia w folderach kłamią - wszystkie sprzęty nadszarpnięte zębem czasu. Wycieczki bardzo drogie - polecamy wynajęcie auta i zwiedzanie na własną rękę. Hotel wart swojej ceny pod warunkiem że płacisz ok 1300 zł za tydzień a nie 2 tys jak my.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

3 022 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT11366
Nazwa  Royal Marmin Bay Boutique & Art (ex. Marmin Bay)
Miejsce  Grecja / Kreta / Elounda
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, all inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, sporty wodne

Nasi klienci docenili

check

Różowy piasek i turkusowe wody na egzotycznej plaży Elafonisi

check

Najdłuższy w Europie wąwóz Samaria z zapierającymi dech widokami

check

Malownicze porty i weneckie domy w urokliwej Chanii

check

Starożytne pałace, takie jak Knossos, z bogatą historią minojską

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.2
Dobry
251 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.3
Hotel
6.5
Położenie
7.5
Pokoje
8.1
Wyżywienie
6.8

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 251 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.2
5.4
Youka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Dwie rzeczy, które spowodowały niską ocenę to bardzo arogancka obsługa (manager z recepcji oraz kelnerzy) - odmówiono nam możliwości wzięcia na wycieczkę butelki wody w ramach tzw. lunch boxa - byliśmy na urlopie z 3 miesięcznym dzieckiem, a pan manager powiedział że argument trzymiesięcznego dziecka to jest tania gadka !!! Druga rzecz to fakt w jaki potraktowano wymianę ręczników, dwa dni przed wyjazdem położyliśmy brudny ręcznik na podłodze sugerując w ten sposób konieczność wymiany - ręcznik został po prostu odwieszony. Prócz tego jedzenie pozostawia wiele do życzenia - niby jest go sporo ale jakość jest słaba w zasadzie niektóre potrawy cieżko było ocenić z czego były zrobione. Tydzień czasu pobytu i codziennie dokładnie to samo :).


3.3
AdamT

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Jak dla mnie żenada, hotel jest reklamowany jako ciche i spokojne miejsce, tylko zapomnieli dodać, że codziennie przy basenie robią dyskotekę.Nawet po kilku interwencjach nic się nie dało zrobić - na recepcji powiedzieli, że co roku mają ok.5% niezadowolonych klientów,a pani rezydentka oznajmiła, że nic na to nie poradzi. Z jedzeniem góra tydzień da się wytrzymać, potem zostają wycieczki do eloundy 3 razy dziennie. To jest pierwszy hotel, który spotkałem z all inclusive, w którym cola jest jakąś lokalną pseudo-colą, a wino \"Marmin Bay finest selection\" trzymają w gąsiorkach pod stołem. Mógłbym z 5 razy tyle napisać ale po co... Poważnie nie wiem za co te gwiazdki.


5.2
wczasowiczka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Porazka i zenada!! za taka kase jaka sie placi to dramat! All inclusive chyba nie widzieli jak wyglada! parowki na sniadanie przez 5 dni potem na obiad do ryzu dodane-ble. Okolica jedynie piekna i plaza przy samym hotelu to jedyny plus. I zgadzam sie olewajaca wszystko rezydentka Pani Monika!


9.4
joanna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Jak przeczytałam poprzednie opinie z maja byłam przerażona! Tymczasem spotkała nas miła niespodzianka, praktycznie nic się nie potwierdza, no może faktycznie parę leżakow miało pęknięte takie zaczepy do regulacji oparcia i śniadania posiadały mniejsza liczbę potraw niż kolacje, gdzie z kolei niewiadomo było już co sobie nałożyć - chcąc wszystkiego spróbować, ale jeśli ktoś pragnie wpieprzać (za przeproszeniem) trzy razy dziennie 12 potraw jak u nas w Wigilię to niech jeździ do Egiptu na pięć gwiazdek i niech czasem nie wybiera się do Francji, bo tam na śniadanie dostanie bułkę z dżemem, bo co kraj to obyczaj! Co do obsługi to brawa dla Benego (bar przy basenie), przesympatyczny Albańczyk z chęcią uczący się polskiego. Rezydentka p.Dominika chyba daje radę, nie miałam potrzeby kontaktu, więc się nie wypowiadam. Reszta typu kelnerzy i panie z obsługi pokoi bardzo sympatyczni, mili ludzie. Ktoś to pisał o robakach - ja rozumiem, że drinki Benego były solidne, ale żeby już widzieć robaki..? :-)Osy jak wszędzie przy jedzeniu, ja mam alergię, ale nie utrudniało mi to życia i jeśli są, to tylko podczas posiłkow na jadalni. Reasumując - to tak bajeczne miejsce, z takimi widokami i atmosferą, że warto pojechać, zobaczyć i się przekonać!


6.4
Krzysztof

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Hotel położony bardzo wysoko i nie polecam dla osób, które mają problemy z chodzeniem. Jedzenie dobre ale bardzo monotonne i radzę wystrzegać się sałatek - to przerobione dania z dnia poprzedniego.
Zdjęcia w folderach kłamią - wszystkie sprzęty nadszarpnięte zębem czasu. Wycieczki bardzo drogie - polecamy wynajęcie auta i zwiedzanie na własną rękę. Hotel wart swojej ceny pod warunkiem że płacisz ok 1300 zł za tydzień a nie 2 tys jak my.


8.8
tmk76

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Witam wszystkich \"wystraszonych\" opiniami negatywnymi o hotelu. Pragnę Was poinformować, iż to co niektórzy piszą o hotelu to jedna wielka bzdura. Hotel zadbany i czysty. Przemiła obsługa - zwłaszcza Albańczyk przy górnym basenie serwujący pełne all. :) Jeżeli chodzi o zwiedzanie krety, to szczerze polecam opcję 7 7 ( tydzień wschód - gdzie można odpocząć w pełnym spokoju i dobrych warunkach pokojowych, klima za darmo we wszystkich pokojach. Proponuję zwiedzenie plaży Vai, miasteczka Agios Nikolaos, wysepki Spinalonga- widoczna z zajafajnie położonego górnego basenu.)Zachód proponuje nam całkiem inne atrakcje - mnóstwo zwiedzania ( półwysep BALOS- chyba najpiękniejszy na Krecie, plaża Matala, Miasto Retymnon, Chania.Wyprawa na Wąwóz SAMARIA dla wytrwałych (15km pieszo, przy czym Wąwóz widać dopiero za wioską po ok.8km marszu po kamieniach. Dla mnie osobiście porażką jest Knosos i ruiny rzekomo z przed 4000 lat :)) Oczywiście odrestaurowane betonem. Warto zajrzeć do Spili. Pozdrawiam wszystkich, którzy śledzą nerwowo opinie przed wyjazdem:)) Bez obaw.


5.4
Eltoro1

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

To jakaś kpina. Właśnie wróciliśmy stamtąd po dwutygodniowym pobycie z opcją all inclusive. Opcja AI to jakiś żart, niedość, że pomimo gwarantowanych w ofercie tzw. międzyposiłków - przekąsek w ogóle nie było, to jedzenie do posiłków głównych było poniżej jakiego kolwiek poziomu. Przez 14 codziennie dokładnie to samo - mielone, makaron, tzatzyki. Desery - prawie w o ogóle - a te co serwowano to zostały nazwane deserami tak bardzie dla żartu. Pokoje w miarę przyzwoite poza jednym faktem - przez 10 mieliśmy zimną wodę, w pozostałe dni - letnią. Obsługa na koniexc poiformowana przez gości(a w tym Nas), że wyżywienie poza jaką kolwiek krytyką obraziła się Nas i mało brakowało, a w ogóle przestaliby Nas obsługiwać. Szacun dla Aniamtora - Kamila.


3.2
balewo

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Szanowni Państwo. Właśnie wróciłem z rzekomo "cudownego" hotelu Marmin Bay, oraz "wspaniałej" wycieczki z firmą Grecos. Jestem rozczarowany totalnie, nie mówiąc już o straconych pieniądzach, czasie oraz poniesionych stratach moralnych. To co przeżyliśmy z małżonką przez ten tydzień (21-28.05.2008)to był jakiś koszmar. A miało być tak wspaniale. Najkrótszą oceną tego hotelu są dwa stwierdzenia: w Polsce sanepid zakazałby mu działalności, a stwierdzenie all iclusive w rozumieniu firmy Grecos znaczy: wszystko w cenie, nawet brak wszystkiego. Drodzy Wczasowicze, jeśli jesteście w stanie wycofać się z wycieczki z firmą Grecos to to zróbcie, jeśli chcecie z nią spędzić wspaniałe wakacje to o tym zapomnijcie. 3/4 wczasowiczów ze wspomnianego turnusu wniosło reklamację, co jest potwierdzeniem tego co napisałem. Z oferty katalogowej jedyną rzeczą, która sią sprawdziła to widok na morze, reszta to jedna, wielka katastrofa. Chcąc wymieniać wszystkie wady, musiałbym napisać pracę dyplomową, dlatego ograniczę się do podstawowych wad. Hotel tylko dla Polaków (obcokrajowcy pewnie nie chcą już tam jeździć). Restauracja - brak, przy tej rzekomej, nawet nie ma toalety, a posiłków nie ma co komentować. Bar przy plaży (dla all in clusive) - brak (lodówka nie jest barem, zresztą uruchomiona po 3 dniach). Bar przy basenie - jest (czas jego funkcjonowania to 60% ze względu na stan techniczny lub brak napojów), napoje i alkohol (skromny) podawany w plastikowych kubkach. Stan techniczy to nieporozumienie. Pokoje - nieprzygotowane na przyjęcie gości, brudne, niesprawna TV, klimatyzacja, toalety, o kurzu i robakach nie wspominając. Obsługa całkowicie ignorowała wszystkich klientów nie wspominając już o ich kulturze. Jeżeli chodzi o zachowanie rezydentów to nawet nie warto wspominać. Wszystko co napisałem powyżej jest udokumentowane na zdjęciach oraz filmie i jeśli Państwo chcą jestem w stanie je udostępnić poprzez e-mail. PS.Tylko do wiadomości Wakacje.pl
Nie umieszczenie tego komentarza będzie świadczyło o Państwa nierzetelności oraz jednostronności. Nie jechałem na wakacje po to, żeby szukać niedogodności w celu reklamacji, ale po to, żeby wypocząć i zwiedzić okolice Grecji. Oczekiwałem jednocześnie produktu który mi przedstawiono, a nie tego co otrzymałem. Zastanawiam się nad ostatnimi ocenami ponad (4pkt) i praktycznie jestem przekonany, że są one napisane w celach marketingowych przez osoby związane z firmą Grecos, tym bardziej, że pojawiły się w ostatnich dwóch tygodniach. Z wyrazami szacunku oraz mimo wszystko z życzeniami udanego wypoczynku. Zawiedziony wczasowicz.


8.8
Łukasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Bardzo dobry hotel, piękne widoki,spokojna okolica, wprawdzie położenie na wzgórzu, ale o tym wiedziałem przed wyjazdem.


7.2
Grzegorz i Sylwia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotel z fantastycznymi widokami na morze, dobra baza wypadowa na wycieczki. Czystość ok. Jedzenie - nie jestem wybredny więc uszło, małżonka też dała radę ale daleko mu do przyzwoitości. Nic nie zginęło, mimo pozostawiania rzeczy wartościowych na wierzchu. Najwiekszą zaletą hotelu był fantastyczny animator Kamil. Organizował zabawy zabijając nudę wylegiwania się na basenie. Zawsze chętnie wszystkim pomagał, udzielał informacji. Inteligentny i zabawny facet. Opiekował się nami od przylotu do wylotu odwalając robotę za rezydentów. Zawsze można było liczyć na niego. Poniedziałkowe nocne \"pool party\" na basenie - bezcenne !! Dyskoteka w Eloundzie - super. Kamil ratuje tyłki Grecosowi w tym hotelu. Bez niego nie byłoby tak fajnie.


7.4
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Byłam w terminie od 1- 8 października. Hotel super, widoki rewelacja,ale aby dojść do pokoju musicie wchodzić bardzo stromym podejciem więc nie polecam osobom starszym ale ogórlnie po tygodniu można sie pryzwyczaić. pokoj superior nr 79- extra- najwiekszy ze wszystkich ogromny taras, pokój sprzątany codziennie, jedzenie ok. codziennie pomidorki, ogórki, ser żółty i mieszanki sałatek,surówek. z Ciepłych dań, jak to bywa na Krecie, makarony, i ryże z jarzynami, jakieś mięsko, lub rybka generalnie ok. i nie można marudzic. Jedyny minus to brak owoców:( Z hotelu do najbliższej miejscowości 1,5km z jednej strony i 3 km z drugiej. Jeżeli ktos chce szukać dyskotek to niestaty sie nie doszuka. Polecam wycieczkę na Crissi!!!


8.8
Gonia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

polecam ten hotel wszystkim którzy jeszcze nie byli na Krecie właśnie w tym rejonie ,w pobliżu przepiękna wyspa Spinalonga oraz urocza miejscowość Plaka-wioska rybacka z najlepszymi świeżymi rybami z grila


9.2
aw

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Obiady: pomidory, feta, ogórki, oliwki, 2 rodzaje dań ciepłych, owoce np pomarańcza. Deser: zazwyczaj lody. Kolacja: ogórki, feta, pomidory, ze 3 rodzaje sałatek, zawsze 2 rodzaje makaronów, ryba biała, 1 mięso, kuleczki ziemniaczane lub frytki lub ziemniaki, deser: galaretka, pianka lub owoce np arbuz. Dużo wina czerwonego, białego, kranik z piwem w bufecie, napoje takie sobie, ale można się przyzwyczaić do ich smaku. Zawiódł nas tylko kosz owoców (to była nasza podróż poślubna) składający się z wina - bardzo dobrego, dwóch jabłek i dwóch pomarańczy-szkoda!!! Hotel polecamy!!! Spędziliśmy tam fajne chwile i poznaliśmy wielu Polaków nie narzekających!!! Strome podejście - można się przyzwyczaić. Samochody braliśmy przez rezydentkę.


7.4
piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Obsługa bardzo życzliwa, wiedząc o utrudnieniach bagaże do górnych pokoi zawozili samochodem, służyli pomocą w każdej sytuacji i byli bardzo uprzejmi. Osy? No cóż było trochę z tym problemu zwłaszcza na śniadaniach i obiadach, ale to chyba jedyny minus. Co do sytuacji z barmanem opisanej wyżej to wina była ewidentnie polskiego gościa. Bo kto by wytrzymał zaczepki oraz poklepywania przez pijanego klienta? W końcu barman nie wytrzymał i go odepchnął, a nie jak ta Pani opisała pobił go taboretem. Chcę dodać, że dzień wcześniej prawdopodobnie uratował życie jednemu z naszych rodaków. Facet upił się do nieprzytomności i sturlał się do basenu dobrze, że tam nie zwymiotował i na koniec usnął. Jedynie barman zareagował i udzielił mu pomocy.


8.2
Nać

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Przebywałam w tym hotelu od początku września przez 2 tygodnie, obsługa bardzo dobra,barmani jak i kelnerzy strasznie sympatyczni ;) barmani rozmawiają po polsku więc proszę nie obawiać się blokady językowej ;p pokoje sprzątane codziennie,łazienka pozostawia wiele do życzenia,ale szło przeżyć;) zawsze można poprosić o zamianę pokoju. Widoki z hotelu po prostu przepiękne,jak i sama okolica;) do Eloudny z jakieś 20 minut spacerkiem. Jeśli chodzi o jedzenie to faktycznie było mało urozmaicone, ale jak ktoś lubi jeść codziennie frytki,pomidory i ogórki to będzie szczęśliwy :D polecem wynajem samochodu i zwiedzania Krety bo naprawdę warto ;)


2.8
Paweł

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Wróciłem właśnie z super reklamowanego przez firmę Grecos hotelu Marmin Bay. Totalna porażka! Wersja all inclusive oraz podawana przez tę firmę kategoria 3* hotelu to daleko idące nadużycie! Hotel nie kwalifikuje się nawet do kategorii 2*. All inclusive oznaczało paskudne 3 posiłki dziennie bez żadnych urozmaiceń i wyboru. Całe szczęście, że w pobliskim miasteczku położonym 3 km od hotelu (a nie jak podaje Grecos 1,5 km) było sporo miłych restauracyjek, gdzie można było się najeść. Powtarzam - najeść z głodu, a nie w celu degustacji lokalnych potraw! Napoje w restauracji położonej daleko od miejsca, gdzie wydawane były posiłki (czytaj: pasza) podawane były w plastikowych, jednorazowych kubeczkach, a ich wybór był marny: napój imitujący colę, sok o trudno wyczuwalnym rodzaju smaku, woda oraz paskudne wino (w plastikowym kubeczku smakowało okropnie). Przejście z miejsca, gdzie wydawane było pożywienie do miejsca, gdzie można było zjeść i gdzie często brakowało wolnych miejsc i trzeba było jeść na stojąco nad czyjąś głową, było dosyć karkołomne. Nie wspominając o wejściu do pokoi typu Superior. Superior oznacza duże pokoje położone wyżej aby hałas z ulicy tudzież basenu nie przeszkadzał w odpoczynku. W praktyce oznacza to tylko pokoje duże i położone wyżej. Bo należało mieć: doskonałą kondycję aby przebyć kilka razy dziennie sporą wysokość; dużo odwagi, gdyż nie ma żadnych barierek zabezpieczających; świetne buty, odporne na poślizgi; zaburzony zmysł węchu bo smród z kanalizacji w łazience w większości pokoi wydostawał się na zewnątrz; nastawienie, że na wakacjach nie należy myśleć o czystości oraz potrzebach fizjologicznych tudzież dłuższym śnie, bo panie sprzątające wykonywały swoją pracę tylko rano i jeśli nie udało im się "posprzątać" pokoju o tej porze to nie sprzątały wcale, a papier toaletowy można było sobie kupić w sklepie. Nie wspomnę już, że nie ma w pokojach kartki informacyjnej na klamkę z informacją "nie przeszkadzać", więc wyżej wspomniane panie potrafiły wchodzić do pokoju nawet 3 razy bladym świtem, pukając raptem raz, dla zasady; zamiłowanie do hotelu w stanie surowym bo idąc te kilkanaście pięter do pokoju superior mijało się (tudzież w nią wpadało) rozmokłą glinę, wystające albo położone na ziemi kable, o braku oświetlenia nawet nie chce mi się wspominać. Sporą odwagą przez firmę Grecos jest nazwanie baru przy basenie (z zepsutymi leżakami) słowem bar. W praktyce oznacza to kawałek lodówki z kiepskim piwem, kiepskim brandy (którego wciąż brakowało) oraz lokalnymi drinkami typu wódka i gin. Myślę, że byłyby mniej kiepskie gdyby były (choć wieczorem, bo przy basenie to rozumiem ze względu na bezpieczeństwo) podane w szklankach a nie okropnych malutkich, jednorazowych, plastikowych kubeczkach! Miłym akcentem związanym z w/w "barem" był barman, uroczy Albańczyk, noszący koszulkę z napisem Polska, który za cel tego sezonu powziął nauczenie się języka polskiego. I to jedyny miły akcent hotelu Marmin Bay, niestety. Widoki z tegoż hotelu też sympatyczne, ale o te na Krecie nietrudno i to na pewno za mniejsze pieniądze! Hotel może podobać się tylko tym, którzy nigdy w życiu nie byli w nawet ciut lepszych warunkach tudzież tych, którzy spędzali wczasy typu FWP.


8.8
mamita

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

witam.dwa dni temu wróciłam z Krety i gosciłam własnie w tym hotelu. hotel spełnił moje oczekiwania , i jestem zadowolona ze swojego wyboru.Faktem jest ze jedzenie jesli chodzi o sniadania to sa marne ale lunch i kolacje super( nie chciało mi sie ruszac po kolacji :).pokoje czyściutkie, połozenie piekne( ja miałam pokój standard).Animatorzy to fajni ludzie - pozdrawiam Sylwie i Szymona, zabawy,tance w wodzie, aerobik, siatkówka kalambury, są trzeba tylko chciec brac w nich udział.korzystałam z opcji last wiec jak dla mnie cena adekwatna do standardu hotelu-1500 od osoby za tydzień.uważam że wakacje w tym hotelu zaliczam do udanych...nadal spiewam a ram zam zam :))


7.6
Andrzej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Właśnie wrócilismy z hotelu Marmin Bay i całkowicie nie zgadzam się z opiniami wystawionymi o w/w hotelu. Obiekt ładny i pięknie położony, wyżywienie dobre choć trochę monotonne, ale w domu też nie serwujemy sobie codziennie sushi, więc nie ma o czym gadać. Leżaki i ręczniki w wersij all są w cenie, obsługa hotelu na dobrym poziomie, basen ok choć większy byłby lepszy. Pokoje jak na trzy gwiazdki ok. Ogólne wrażenie dobre, jak ktoś kupuje 3* to nie można wymagać luksusu. Dla nas było naprawdę ok i do tego za małą kasę.


9.8
klakier

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

W hotelu tym można cieszyć się tym co najpiękniejsze na zachodzie Krety - cisza, spokój, piękne widoki i prawdziwie kreteńska atmosfera.


5.4
zawiedziona na maxa!!!

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

żenada,żenada,żenada!!!!!dzisiaj wróciłam,jestem załamana, kupa kasy za odgrzewane jedzenie a raczej zarcie dla świń, na śnaidanie codziennie to samo czyli mizerna zimna płta jajka na twardo lub parówki i oczywiście nieodłączna fasola,lunch to ryż makaron coś na kształt frytek ogórek i pomidor,kolacja to jakieś paluszki rybne lub pulpety i znowu;ryż lub makaron lub pseudo-frytki i tak w kółko, po karczemnej awanturze lekka poprawa na chwile.nic dla dzieci!!! przekąsek zero!!! za mało znaków, żeby opisać!!!!!!!!



Mapa

Royal Marmin Bay Boutique & Art (ex. Marmin Bay)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.