2394 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Przestronne pokoje rodzinne.
Infrastruktura rekreacyjna przygotowana z myślą o najmłodszych (miniklub, zjeżdżalnie, sztuczne fale).
Hotel zlokalizowany przy rafie koralowej z łatwym zejściem dla dzieci.
Bezpłatny bus hotelowy kursujący na plażę z bezpłatnym dostępem do parasoli, leżaków i ręczników.
Jestem w trakcie pobytu i uważam że hotel to porażka względem innych 5* hoteli w Egipcie. Hotel Stella Garden zszedł na zła drogę,byłam w tym hotelu dwukrotnie w 2022 i 2023 i było super Nijak to ma się do tego co zastałam obecnie.,obsługa pracuje chyba za karę,napiwki też nie bardzo pomagają. Kuchnia jest wybór duży,są owoce morza codziennie tylko kucharz zapomniał za każdym razem oczyścić krewetki z jelitka. Potrawy są zimne nie tego się oczekuje po 5*hotelu Wokół hotelu i w samym hotelu trwają pracę remontowe i roboty budowlane związane z powiększeniem infrastruktury jest kurz i hałas Basen ciszy i przez 5-6 godzin walą pracownicy młotami super cisza😂
Tylko restauracja z kuchnią libańska godna polecenia
Dla mnie były to bardzo udane wakacje. Ja osobiście nie mogę się do niczego doczepić. Pokoje bardzo czyste, sprzątane codziennie. Osoby sprzątające bardzo uprzejme. Obsługa super. Wszyscy mili i otwarci. Baseny czyste, sprzątane codziennie. Dziwię się, że ktoś wystawia opinię 2,6 czy 3,4. Ja oceniam hotel na 9,5. Dla mnie jedyny minus to głęboki basen przy barze tzn. 1,5 m. Osoby nieumiejące pływać będą miały problem, żeby dotrzeć. Przy barze oczywiście siedzenia, więc tam jest super. Warto podkreślić, iż jest to hotel 4* w standardzie egipskim, a nie europejskim, więc jak komuś przeszkadza pęknie płytka czy niedokładnie położona fuga może się zdziwić. W Egipcie była kilkanaście razy i ten hotel oceniam bardzo wysoko. Jedzenie egipskie, każdy znajdzie coś dla siebie, ale ogólnie monotonne, tzn. praktycznie codziennie to samo.
czyste pokoje, super pościel i ręczniki, ręczniki plażowe można wymieniać w ciągu dnia nawet kilka razy, czyste baseny, alkohol lokalny, ale naprawdę przyzwoity, piwo butelkowane napoje typu fanta, sprite oryginalne z butelki obsługa bardzo uprzejma
Szczerze nie znajduje wad.
Byłem w hotelu Stella Gardens i choć pobyt miał wiele pozytywów, kilka rzeczy znacznie utrudniło nam komfort, szczególnie z małym dzieckiem. Pokoje były czyste i wygodne, jedzenie smaczne i urozmaicone, a plaża i baseny ładnie utrzymane. Animacje dla dzieci i dorosłych były w porządku, co sprawiło, że spędziliśmy przyjemny czas w ciągu dnia. Niestety, pojawiły się też poważniejsze minusy. Woda przy brzegu plaży była słabo utrzymana i częściowo uciekała, przez co korzystanie z morza nie było tak komfortowe, jak oczekiwaliśmy. Najbardziej denerwujące było jednak poranne check-out – nie otrzymaliśmy żadnego jedzenia ani przekąski, mimo że podróżowaliśmy z małym dzieckiem. Obsługa mogłaby o tym poinformować wcześniej lub zaoferować posiłek, co bardzo ułatwiłoby wyjazd i zmniejszyło stres. Dodatkowo, w hotelu przebywało wielu zagranicznych gości, którzy czasami zachowywali się głośno i niegrzecznie, co obniżało komfort wypoczynku i spokoju. Mimo tych niedogodności pobyt w Stella Gardens oceniam pozytywnie i mogę polecić hotel osobom szukającym relaksu i rodzinnego wypoczynku, ale warto mieć świadomość tych problemów, zwłaszcza przy porannym wyjeździe i z małymi dziećmi.
Pokoje były czyste i wygodne, jedzenie smaczne i urozmaicone, a plaża i baseny ładnie utrzymane. Animacje dla dzieci i dorosłych były w porządku, co sprawiło, że spędziliśmy przyjemny czas w ciągu dnia.
Dodatkowo, w hotelu przebywało wielu zagranicznych gości, którzy czasami zachowywali się głośno i niegrzecznie, co obniżało komfort wypoczynku i spokoju. Najbardziej denerwujące było jednak poranne check-out – nie otrzymaliśmy żadnego jedzenia ani przekąski, mimo że podróżowaliśmy z małym dzieckiem. Obsługa mogłaby o tym poinformować wcześniej lub zaoferować posiłek, co bardzo ułatwiłoby wyjazd i zmniejszyło stres.
Bardzo przyzwoity hotel, mieszkaliśmy w części Garden, oddalonej od plaży o 2 minuty busem. Busik kursował co 5 miut do 23:00. Na plaży restauracja z wieloma przekąskami,Bary. Leżaków nie brakowało. Piękna rafa dostępna i z brzegu i z pomostu. Fajne restauracje tematyczne, 2 na 7 dni w cenie. Byliśmy w Libańskiej i Hinduskiej -obie super. Dużo barów ,2 w basenie, alkohol miejscowy ale bardzo przyzwoity. Jedzenie bardzo smaczne ,desery-rewelka. Mieliśmy pokój przy basenie ,duży 2 łóżka , balkon ,sejf lodówka tv. Wanna i osobny prysznic. Wc I bidet. Hotel bez większych uwag na przyzwoitym poziomie.
Plaża z rafą .Przyzwoity alkohol. Ciągle kursujący busik po dużym hotelu. Dobre jedzenie. Dostępność leżaków szczególnie na plaży ,bo przy basenach po śniadaniu były kłopoty.
Właściwie nie mam się do czego przyczepić.
Hotel, w którym spędziliśmy wakacje, zrobił na nas bardzo dobre wrażenie, choć nie obyło się bez drobnych minusów. Sam obiekt jest już trochę starszy, co widać zwłaszcza po łazienkach – np. płytki mają swoje lata – ale mimo tego wszystko było czyste, zadbane i schludne. Pokój utrzymany w porządku, codziennie sprzątany. Jedyne, co mogło przeszkadzać, to bardzo gruba kołdra, która w egipskich warunkach nie była zbyt praktyczna. Otoczenie hotelu zasługuje na duży plus – zadbane ogrody, codziennie pielęgnowane przez ogrodników, tworzyły świetny klimat. Do plaży można dojść w około 8 minut pieszo, ale dla wygody gości kursuje również busik, co było dużym udogodnieniem. Plaża czysta i przestronna, z wystarczającą ilością miejsca dla wszystkich. Baseny w hotelu to zdecydowanie mocna strona – czyste, z barami obok, które dodawały wakacyjnego luzu. Niestety, leżaki pozostawiały trochę do życzenia, bo były po prostu brudne, choć na szczęście rozkładanie na nich hotelowych ręczników rozwiązywało problem. Obsługa hotelowa zasługuje na uznanie – pracownicy byli życzliwi i mili. Trzeba jednak wspomnieć, że czasem barierą bywał język – nawet osoba sprzątająca nie zawsze rozumiała proste komunikaty, co bywało kłopotliwe. Jeśli chodzi o jedzenie, to tu pojawił się jeden z większych minusów. Główna restauracja oferowała posiłki raczej średnie w smaku i mało urozmaicone. Na szczęście hotel oferował świetną opcję kolacji tematycznych – dwa razy podczas pobytu można było wybrać się do restauracji włoskiej, chińskiej, indyjskiej czy libańskiej. To był strzał w dziesiątkę – pyszne, różnorodne jedzenie i ciekawa odmiana od codziennego bufetu. Trzeba jednak dodać, że porcje w tych restauracjach były naprawdę niewielkie, więc warto nastawić się bardziej na degustację niż solidny posiłek. Podsumowując: hotel ma ogromny potencjał – piękne otoczenie, świetne baseny i sympatyczną obsługę. Do dopracowania pozostaje jakość jedzenia w głównej restauracji, większe porcje w restauracjach tematycznych oraz drobne kwestie techniczne, jak starsze wykończenia czy leżaki. Mimo to pobyt uważam za bardzo udany i mogę polecić ten hotel osobom, które szukają miejsca na spokojny wypoczynek z dobrym dostępem do plaży i fajnym zapleczem basenowym.
•Czysty i schludny pokój, codziennie sprzątany. •Zadbane, piękne ogrody – codziennie pielęgnowane przez ogrodników. •Miła i życzliwa obsługa. •Możliwość dwóch kolacji w restauracjach tematycznych (włoska, chińska, indyjska, libańska) – smaczne i urozmaicone jedzenie.
•Hotel widocznie starszy – szczególnie widać to w łazienkach (np. płytki). •Zbyt gruba kołdra w pokoju – mało praktyczna w egipskim klimacie. •Jedzenie w głównej restauracji mało urozmaicone i średnie w smaku. •W restauracjach tematycznych porcje bardzo małe – bardziej degustacyjne niż sycące.
Pokoj przy dodatkowej dopłacie 50$ w recepcji, mały ale w miarę czysty. Horror zaczoł sie wieczorem, obok był amfiteatr okna nie wyciszały hałasów z zewnątrz i chcąc nie chcąc do północy musiałeś słuchać jęków z karaoke itp.
Trudno określić okres z temperatura powyżej 40 stopni, wszędzie daleko a transportu po rozległym hotelu brak tylko jak przyjedziesz podwiozą cie z bagażami. Mały plus dla rezydenta.
Jedzenie na pierwszym miejscu!!!! zjadłem przez cały pobyt jeden posiłek w jadłodajni z czasów PRL po czym zemsta faraona i jedna kolacje w restauracji libańskiej na zamówienie ta byla znośna. Uwierzcie państwo nie był to pierwszy wyjazd do Egiptu ale najgorsze jedzenie chyba już nigdy nie wezmę hotelu z opcja wyżywienia. I naoewno juz nigdy Egipt latem. Może zimna i bez wyżywienia.
Hotel to ogromny moloch składający sie z kilkunastu budynków, posiada bardzo fajna strefe basenowa i bardzo ładna plaże. Odległość plaży nie jest żadnym uczeniem gdyż z hotelu co 15 min aż do godz. 23 odjeżdża busik wożący gości hotelowych na plaze. I to chyba tyle co do plusów hotelu. Biuro podróży nie poinformowało nas o trwających pracach remontowych na terenie hotelu, co powodowało wieczorne hałasy oraz ogolnopanujacy bałagan. Pokoje stare, sprzątane pobierznie. To nie były nasze pierwsze wczasy w egipcie wiec standard hotelu porównuje do warunków egipskich i wypada dość blado, z pewnością to nie jest 5 gwiazdek. Drinki z oferty all słabe, na nawet bardzo słabe i nie chodzi mi o moc a o jakość, animacje wieczorne totalne dno, wyżywienie monotonne, codziennie to samo. Z pewnością nigdy więcej nie wybierzemy sie do tego hotelu, wręcz mogę rzec ze hotel zraził nas do egiptu. W pokoju chadzały robaki, które pogryzły mojego członka rodziny a obsługa nie chciała wymienić od razu pokoju, zostało to zrobione dopiero po interwencji opiekuna z biura podrozy
*piękna plaża * rozbudowana strefa hotelowa * restauracje ala carte
* słabej jakości drinki * wszechobecnie panujący balagan * stare i brudne pokoje * monotonne jedzenie * kiepskie wieczorne animacje * robaki w pokoju
Hotel jak najbardziej na plus . Jedyny minus to baseny zamykane o godzinie 18 oraz bardzo Chamscy barmani którzy bez napiwku w zębach nawet nie spojrzą na ciebie .
Bardzo dużo jedzenia .
Barmani .
Pokój z widokiem na basen super bardzo wygodne łóżko. Klimatyzacja działała bez zarzutu. Hotel czysty , zadbany i jedzenie jest pyszne. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Obsługa nie nachalna , uśmiechnięta, chętna do pomocy. W drugim dniu złamały mi się okulary, Pan który sprząta wziął je odemnie i je naprawił z czystej sympati. Blisko do sklepów polecam odwiedzić sklep cleopatra , bardzo dobrze zaopatrzony sprzedawca przesympatyczny (...). (...) jest bardzo gościnny, zawsze pomaga w każdym problemie zakupów. Jak czegoś nie ma to moment przyniesie od innych sprzedawców.
Nie ma
Pobyt w Hotelu bardzo udany ;) na pewno tam wrócimy w przyszłym roku 2026
Połozenie tz blisko od lotniska, piękne ogrody, duże baseny, pyszne jedzenie i bardzo pomocna obsługa.
Jak dla naszej rodziny nie ma żadnej
Hotel naprawdę fajny duży pokój czysty zadbany jedzenie dobre i każdy znajdzie coś dla siebie obsługa miła i sympatyczna polecam
Hotel oceniam na średni. Hotel w trakcie budowy aquaparku, brak możliwości zameldowania w głównym lobby. Bardzo brudno chyba ze względu na ten remont. Brak różnorodności w jedzeniu. Obsługa miła lecz był problem ze zmianą pokoju po tym jak zalęgły się wszędzie mrówki.
Część obsługi. Bary przy basenach. Duża ilość basenów.
Hotel w trakcie budowy aquaparku, brak możliwości zameldowania w głównym lobby. Bardzo brudno chyba ze względu na ten remont. Brak różnorodności w jedzeniu. Obsługa miła lecz był problem ze zmianą pokoju po tym jak zalęgły się wszędzie mrówki.
Byliśmy tam pierwszy raz i możemy czystym sumieniem polecić Hotel oraz obsługę . Jest czysto , co dzień było sprzątano , baseny również czyste i zadbane . Do plaży jest paru metrów ale jeździ co chwilę busik . Na plaży darmowe leżaki oraz drinki :) + jedzenie .
Pobyt w hotelu wspominam absolutnie wyjątkowo – to jedno z tych miejsc, do których chce się wracać. Rafa tuż przy plaży była przepiękna, niesamowicie bogata w życie i co najważniejsze – bez tłumów. Można było naprawdę odpocząć i nacieszyć się naturą bez przepychania się z innymi. Plaża ogromna, więc nigdy nie brakowało leżaków – nie trzeba było biegać o 6 rano z ręcznikiem. A propos – ręczniki plażowe dostępne bez dodatkowych opłat, co zawsze doceniam. Ogromny plus za organizację i przestrzeń. Jeśli chodzi o jedzenie – totalny sztos. Wybór ogromny, w tym fantastyczne desery, więc każdy znajdzie coś dla siebie i na pewno nie chodzi głodny. Pokój był czysty, sprzątany codziennie, a cały obiekt bardzo zadbany i spokojny. Cisza, spokój – da się naprawdę zresetować. Wróciłem trzy dni temu i mimo picia wody z lodem (tak, zaryzykowałem), żadnej “zemsty faraona” – co też świadczy o wysokim standardzie higieny. Siłownia na plus – dobrze wyposażona, czysta, bez tłoku. Restauracja włoska? Cudo. Świeże produkty, idealna obsługa, aż chciało się tam wracać. No i baseny… ogromny kompleks, w tym basen z falami – zero ścisku, można było w spokoju popływać lub po prostu się zrelaksować. To jeden z nielicznych hoteli, które naprawdę spełniły wszystkie moje oczekiwania. Idealne miejsce na prawdziwy wypoczynek. Na pewno wrócę.
Słabe wi-fi Plaża ok. 10 minut pieszo od hotelu, ale jeździł bus od 8 rano do 20:00 co 15 minut, więc to nie był problem.
Wspaniały hotel blisko do plaży w siostrzanym hotelu Obsługa rewelacja
Miła obsługa , Dużo Basenów
Pobyt oceniam bardzo dobrze. Pokoje piękne. Wszędzie czysciutko.
W hotelu jest dużo zieleni. Dużo basenow i leżaków. Niedaleko do plaży.
Pobyt na prawdę bardzo udany. Byliśmy w hotelu Stella Gardens Resort w terminie 24.07- 01.08. Hotel bardzo zadbany, piekna roślinność ciesząca oko każdego dnia. Cała masa basenów, leżaków przy basenach tez sporo więc zawsze jest miejsce gdzie się rozłożyć. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Restauracja glówna dość spora, czasami brakowalo stolikow dwuosobowych ale miejsc bylo zawsze sporo. Jedzenie urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie. Dobre ciastka i kokosanki, nie jakiś cukrowy ulep. Do plaży mozna dojść pieszo ok 1km lub dosłownie co 10 min jeździ spod hotelu przy recepcji busik. Plaża czysta, szeroka jeśli ktoś chce pomoczyć sie przy brzegu radzę korzystać rano bo popołudniu zaczyna sie odpływ. Molo dość długie prowadzące w morze gdzie znajduje sie ładna rafa koralowa. Po plaży czasami chodzą Panowie i namawiają na wycieczki, oczywiście warto skorzystać ponieważ jest dużo taniej niż u rezydenta a i mozna coś jeszcze utargować. Byliśmy na wyspie hula hula - cudowna lazurowa woda, piaszczysta plaża- jest tam poprostu cudownie. Wazne - na wycieczkę plyniecie statkiem z pomostu przy plaży a nie tak jak w przypadku wycieczek u rezydenta wożą Was gdzies busem prawie 1h w jedna strone . Wybraliśmy się również na 2h wycieczkę na quadach o zachodzie słońca- również z plaży z ekipą Mustafy - super gość- mowi dobrze po polsku. Wszystko zorganizowane super, adrenalina buzowała we krwi do samego końca. Jesli planujecie skorzystać z restauracji al carte polecam rezerwować od razu po przylocie bo im dłużej zwlekacie z rezerwacją tym szybciej uciekają terminy. Nam udało sie skorzystać tylko raz ale możemy serdecznie polecić restaurację libańską- przepyszne jedzenie i cudowna obsługa. Kilka lat temu byliśmy również w hotelu Stella beach - tym przy plaży, tam udalo nam sie skorzystać z restauracji wloskiej Casa mia- rowniez polecamy. Animacje super . Obsługa w hotelu bardzo miła i pomocna.
Piękna roślinność , ładna rafa koralowa, ilość i różnorodność basenów
Hotel spełnił moje oczekiwania. Mogę polecić go w 100%. Pokoje ładne i czyste, codziennie sprzątane. Jedzenie smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Kilka basenów i busik na plażę. Cóż można chcieć więcej za tak atrakcyjną cenę. Spędziłam tam wspaniały tydzień i zapewne kiedyś powrócę 😀
Miła atmosfera, dużo zieleni, czystość i wspaniała obsługa.
Nie szukałam 😁
Super hotel, bardzo dobre jedzenie, fajna obsługa, dużo atrakcji dla dorosłych i dzieci.
Pokoje, jedzenie, baseny, czystość, ogród.
Brak
Po przyjeździe do hotelu Stella Gardens Resort & Spa pierwsze rozczarowanie pojawiło się już przy zameldowaniu. Check-in mieliśmy mieć o godzinie 14:00, a klucze do pokoi otrzymaliśmy dopiero o 16:00. Podróżowaliśmy w trzy rodziny i dostaliśmy trzy pokoje. Pierwszy pokój, przeznaczony dla trzech osób, miał tylko jedno łóżko dwuosobowe. O dostawkę musieliśmy się prosić, a w pokoju znajdowała się łazienka dla osób niepełnosprawnych. Zmiana pokoju okazała się problematyczna – udało się to dopiero około godziny 19:00. Drugi pokój, również dla trzech osób, także był wyposażony jedynie w jedno łóżko podwójne, bez dostawki, którą obiecano. Trzeci pokój, przygotowany z myślą o podróży poślubnej, miał… dwa oddzielne łóżka. Czystość w pokojach pozostawiała wiele do życzenia. Ręczniki były poplamione, a woda do picia dostarczana była w minimalnych ilościach – np. dwie butelki do pokoju dwuosobowego czy trzy do trzyosobowego. W łazienkach przy umywalce nie było wody butelkowanej, co w hotelu pięciogwiazdkowym powinno być standardem. Dodatkowo w pokojach unosił się nieprzyjemny zapach z klimatyzacji, co znacznie obniżało komfort pobytu. Na zewnątrz było zdecydowanie lepiej – teren hotelu był czysty, baseny zadbane i czyste, trawniki regularnie pielęgnowane. Widać, że budowany jest nowy, ładny park, który może być w przyszłości dużym atutem tego miejsca. Obsługa bywała miła, ale często wyczuwało się, że oczekują napiwków, nawet przy wydaniu jednego czy dwóch napojów. Komunikacja była trudna – znajomość angielskiego na recepcji i wśród pracowników była słaba. Co gorsza, nawet po przetłumaczeniu wiadomości na ich język, nie chcieli jej przeczytać. Jeśli chodzi o gastronomię, jedzenie było monotonne, praktycznie codziennie to samo, z niewielkimi zmianami na kolację. Owoce i kostki lodu prawdopodobnie przygotowywano z wody kranowej – po ich spożyciu pojawiły się bóle brzucha ,która dotknęła nas wszystkich. W barze przy przekąskach często mylono zamówienia lub w ogóle ich nie wydawano. Animacje były raczej przeciętne, bez większych showów, ale sami animatorzy okazali się sympatyczni i kontaktowi. Najpoważniejszy incydent wydarzył się w ostatni dzień pobytu. Po powrocie z basenu zastaliśmy drzwi do pokoju otwarte. W środku leżała zepsuta klatka deratyzacyjna, framuga z drzwi łazienkowych była wyrwana, a na podłodze panował bałagan. Po zgłoszeniu sprawy na reakcję obsługi czekaliśmy 40 minut, a samo sprzątanie zajęło kolejne godziny. Do spania położyliśmy się bardzo późno, mimo że następnego dnia mieliśmy wylot. Na szczęście nic z pokoju nie zginęło. Podsumowując – hotel Stella Gardens reklamowany jest jako pięciogwiazdkowy, ale moim zdaniem zasługuje maksymalnie na mocne trzy gwiazdki. Duże problemy z organizacją, czystością i obsługą, przy jednoczesnych atutach w postaci zadbanego terenu, czystych basenów i sympatycznych animatorów, nie równoważą negatywnych doświadczeń.
Czysty i zadbany teren hotelu. Baseny w dobrym stanie, regularnie czyszczone. Trawniki pielęgnowane. Budowa nowego, ładnego parku – może być atutem w przyszłości. Część obsługi i barmanów była miła. Animatorzy sympatyczni i kontaktowi.
Opóźnione zameldowanie (2 godziny po czasie). Problemy z przydziałem pokoi (brak dostawek mimo rezerwacji, nieodpowiednia konfiguracja łóżek, łazienka dla niepełnosprawnych bez prośby). Brudne ręczniki, słabe sprzątanie pokoi. Nieprzyjemny zapach z klimatyzacji. Minimalna ilość dostarczanej wody butelkowanej, brak wody przy umywalce w łazience, Monotonne, powtarzalne jedzenie. Prawdopodobne używanie wody kranowej do mycia owoców i robienia lodu, słaba znajomość j. angielskiego
Tripadvisor