Opinie o hotelu
Sunny Days

6.6
Średni
10 opinii

3.7

272 opinie

Hotel niestety nie spełnił naszych oczekiwań, a pobyt w nim nie należał do najlepszych. Zamiast relaksu przysporzył wiele nerwów. Otrzymaliśmy pokój z widokiem na zaplecze pracownicze, gdzie znajdywały się śmietniki, kosze na pranie i inne tego typu rzeczy, już od 6 rano pracownicy hałasowali tuż za oknem, klimatyzacja śmierdziała tak, że nie dało się jej włączyć, stara lodówka w pokoju pracowała tak głośno nie dawała spać przez całą noc. Drzwi do pokoju miały szpary między futryną ok. 1 cm, przez co światło oraz odgłosy z korytarza i recepcji wpadały całą noc do pokoju i nie dawały spać. Pokój bardzo mały, nieustanny przez co były problemy nawet z otwórzeniem walizki. Nie wspomnę już o porozgniatanych robakach na ścianach. Po prośbie o zmianę pokoju, otrzymaliśmy większy, z lepszym widokiem i dalej od recepcji przez co wydawało się że będzie ciszej. Niestety wszystkie drzwi w hotelu mają tą samą wadę (duże szpary i bardzo głośne przy ich zamykaniu) przez co każda noc była nie przespana. Dodatkowo kilka razy o godzinie 6:00 uruchamiał się alarm budzący również innych gości. W nowym pokoju poza również rozgniecionymi robakami na ścianach, pojawiły się mrówki. Co do samego hotelu, czystość pozostawia wiele do życzenia, jedzenie bardzo monotonne, najczęściej zimne, często brakowało wielu dań, basen czynny tylko do godziny 17, drinki w barze przy basenie bardzo słabe i nie przypominające w smaku drinków, którezy dostać w jakimkolwiek innym barze, przekąski przy basenie to po prostu resztki że śniadania leżące w cieple przez wiele godzin.

Witam wszystkich chętnych przeczytać i zapoznać się z moją opinią o hotelu. 1. hotel to nie cztery gwiazdki - pokój może i duży, bo sypialnia, aneks kuchenny, pokój dzienny, ale dwie filiżanki, ani jednego talerzyka, ani jednego sztućca, ani jednej szklanki, pod niedziałającą płytą elektryczną zwisające niezabezpieczone kable elektryczne 2. łazienka brak kubka do postawienia szczoteczek i pasty do zębów (brak reakcji na prośbę dostarczenia w recepcji do końca pobytu), luźno latający uchwyt do podtrzymywania słuchawki od prysznica co bardzo utrudniało kąpiel - brak reakcji w recepcji 3. basen ok., cały hotel składający się z pięciu budynków - przy basenie ok. 30 leżaków, czyli brakuje dla wypoczywających 4. bar przy basenie otwierany o godz. 10 - możliwość wypicia rozpuszczalnej kawy i napojów z automatu, o godz. 12 jeden z pracowników baru uderzaniem w metalowy pojemnik na lód informuje wypoczywających o możliwości nalania sobie piwa z pipy, ewentualnie wina z plastikowego worka, przekąski w barze przy basenie to kilka kawałeczków słodkich placków, kilka kawałeczków tortilli, 2 bułeczki w formie hot doga, za frytki z tostami trzeba zapłacić 6 euro (przypominam, że wczasy zapłacone jako all), o 16 możliwość wypicia mocniejszego alkoholu 5. restauracja, przez cały okres wypoczynku ani jednego dnia z ciepłymi potrawami, niby potrawy w pojemnikach, które mają być podgrzewane, ale nie. Kolacja o 19 i tu zaskoczenie - goście hotelowi muszą czekać na zwolnienie się miejsc przy stołach gdyż połowa stolików jest zarezerwowana dla ewentualnych klientów z ulicy. Jeden dzień pojechaliśmy na wycieczkę, dzień wcześniej zamówiony lunch box dla dwóch osób wyglądał tak: 2x podwójna kromka chleba tostowego z plasterkiem żółtego sera, plasterkiem szynki i pokrojonego ogórka i dwa jabłka Ogólnie wrażenia - porażka, nigdy więcej tego hotelu, zastanawiam się czy drugi raz zaufam "opiniom" udostępnionym przez Rainbow na swojej stronie.

Hotel zadbany, ogólny wystrój zdecydowanie na plus. Obsługa bardzo miła i pomocna – od początku pobytu starali się znaleźć dla nas najlepsze rozwiązania. Początkowo mieliśmy pokój na parterze, z małym tarasem tuż przy basenie, ale po wymeldowaniu innych gości zaoferowano nam zmianę na pokój na najwyższym piętrze, z dużym tarasem na dachu. Prawdopodobnie był w trakcie odświeżenia, jak większość pomieszczeń w tej części hotelu, ale mieliśmy tego świadomość i nam to nie przeszkadzało. Pokoje sprzątane codziennie, z wymianą pościeli i ręczników. Na wyposażeniu znajdował się czajnik, kubki, szklanki, kawa i herbata. W łazience dostępne były kosmetyki do mycia ciała i włosów. Klimatyzacja działała bez zarzutu i była bezpłatna. W całym hotelu dostępne było szybkie Wi-Fi. Zejście na plażę znajduje się po drugiej stronie ulicy, przez teren innego hotelu – samo przejście jest bardzo ładne. Jeśli jednak chce się posiedzieć na plaży, trzeba przejść kawałek dalej, co może być drobnym minusem dla osób szukających plaży tuż przy obiekcie.

Super pokój, fajnie, że blisko było miasto. W hotelu super pyszne jedzenie. Fajnie, że dużo greckiej kuchni.

Świetny hotel w dobrej lokalizacji z ładnie urządzonymi pokojami i przemiłą obsługą.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 124 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT28727
Nazwa  Sunny Days
Miejsce  Grecja / Rodos / Ixia
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, rowery, bez paszportu

Nasi klienci docenili

check

Plaże żwirowe z wietrznym klimatem idealne do windsurfingu

check

Luksusowe hotele z widokiem na Morze Egejskie

check

Sąsiedztwo starożytnego Rodos i jego zabytków

check

Zachody słońca podziwiane z promenady nadmorskiej

Ocena

Zablokowanych opinii: 3

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.6
Średni
10 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.2
Hotel
6.8
Położenie
8.3
Pokoje
7.0
Wyżywienie
5.5
Atrakcje dla dzieci
3.7
Sport i rozrywka
5.1

Tripadvisor

3.7

Pokoje

Jakość do ceny

Czystość

Lokalizacja

Jakość noclegu

Obsługa

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 10 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.6
3.1
Kamil

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

Hotel niestety nie spełnił naszych oczekiwań, a pobyt w nim nie należał do najlepszych. Zamiast relaksu przysporzył wiele nerwów. Otrzymaliśmy pokój z widokiem na zaplecze pracownicze, gdzie znajdywały się śmietniki, kosze na pranie i inne tego typu rzeczy, już od 6 rano pracownicy hałasowali tuż za oknem, klimatyzacja śmierdziała tak, że nie dało się jej włączyć, stara lodówka w pokoju pracowała tak głośno nie dawała spać przez całą noc. Drzwi do pokoju miały szpary między futryną ok. 1 cm, przez co światło oraz odgłosy z korytarza i recepcji wpadały całą noc do pokoju i nie dawały spać. Pokój bardzo mały, nieustanny przez co były problemy nawet z otwórzeniem walizki. Nie wspomnę już o porozgniatanych robakach na ścianach. Po prośbie o zmianę pokoju, otrzymaliśmy większy, z lepszym widokiem i dalej od recepcji przez co wydawało się że będzie ciszej. Niestety wszystkie drzwi w hotelu mają tą samą wadę (duże szpary i bardzo głośne przy ich zamykaniu) przez co każda noc była nie przespana. Dodatkowo kilka razy o godzinie 6:00 uruchamiał się alarm budzący również innych gości. W nowym pokoju poza również rozgniecionymi robakami na ścianach, pojawiły się mrówki. Co do samego hotelu, czystość pozostawia wiele do życzenia, jedzenie bardzo monotonne, najczęściej zimne, często brakowało wielu dań, basen czynny tylko do godziny 17, drinki w barze przy basenie bardzo słabe i nie przypominające w smaku drinków, którezy dostać w jakimkolwiek innym barze, przekąski przy basenie to po prostu resztki że śniadania leżące w cieple przez wiele godzin.

Zalety

Położenie, blisko miasta Rodos i morza Miła obsługa

Wady

Czystość a raczej jej brak Ogromy hałas w pokojach Klimatyzacja nie nadająca się do użytku Robaki w pokojach Monotonne i niezbyt smaczne jedzenie Mało atrakcji, oprócz sporadycznych wieczornych występów


2.0
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
50+

Witam wszystkich chętnych przeczytać i zapoznać się z moją opinią o hotelu. 1. hotel to nie cztery gwiazdki - pokój może i duży, bo sypialnia, aneks kuchenny, pokój dzienny, ale dwie filiżanki, ani jednego talerzyka, ani jednego sztućca, ani jednej szklanki, pod niedziałającą płytą elektryczną zwisające niezabezpieczone kable elektryczne 2. łazienka brak kubka do postawienia szczoteczek i pasty do zębów (brak reakcji na prośbę dostarczenia w recepcji do końca pobytu), luźno latający uchwyt do podtrzymywania słuchawki od prysznica co bardzo utrudniało kąpiel - brak reakcji w recepcji 3. basen ok., cały hotel składający się z pięciu budynków - przy basenie ok. 30 leżaków, czyli brakuje dla wypoczywających 4. bar przy basenie otwierany o godz. 10 - możliwość wypicia rozpuszczalnej kawy i napojów z automatu, o godz. 12 jeden z pracowników baru uderzaniem w metalowy pojemnik na lód informuje wypoczywających o możliwości nalania sobie piwa z pipy, ewentualnie wina z plastikowego worka, przekąski w barze przy basenie to kilka kawałeczków słodkich placków, kilka kawałeczków tortilli, 2 bułeczki w formie hot doga, za frytki z tostami trzeba zapłacić 6 euro (przypominam, że wczasy zapłacone jako all), o 16 możliwość wypicia mocniejszego alkoholu 5. restauracja, przez cały okres wypoczynku ani jednego dnia z ciepłymi potrawami, niby potrawy w pojemnikach, które mają być podgrzewane, ale nie. Kolacja o 19 i tu zaskoczenie - goście hotelowi muszą czekać na zwolnienie się miejsc przy stołach gdyż połowa stolików jest zarezerwowana dla ewentualnych klientów z ulicy. Jeden dzień pojechaliśmy na wycieczkę, dzień wcześniej zamówiony lunch box dla dwóch osób wyglądał tak: 2x podwójna kromka chleba tostowego z plasterkiem żółtego sera, plasterkiem szynki i pokrojonego ogórka i dwa jabłka Ogólnie wrażenia - porażka, nigdy więcej tego hotelu, zastanawiam się czy drugi raz zaufam "opiniom" udostępnionym przez Rainbow na swojej stronie.

Zalety

brak

Wady

wszystko, all, w którym trzeba płacić za frytki i tosty, zimne posiłki w restauracji


5.7
Karolina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Para

Hotel zadbany, ogólny wystrój zdecydowanie na plus. Obsługa bardzo miła i pomocna – od początku pobytu starali się znaleźć dla nas najlepsze rozwiązania. Początkowo mieliśmy pokój na parterze, z małym tarasem tuż przy basenie, ale po wymeldowaniu innych gości zaoferowano nam zmianę na pokój na najwyższym piętrze, z dużym tarasem na dachu. Prawdopodobnie był w trakcie odświeżenia, jak większość pomieszczeń w tej części hotelu, ale mieliśmy tego świadomość i nam to nie przeszkadzało. Pokoje sprzątane codziennie, z wymianą pościeli i ręczników. Na wyposażeniu znajdował się czajnik, kubki, szklanki, kawa i herbata. W łazience dostępne były kosmetyki do mycia ciała i włosów. Klimatyzacja działała bez zarzutu i była bezpłatna. W całym hotelu dostępne było szybkie Wi-Fi. Zejście na plażę znajduje się po drugiej stronie ulicy, przez teren innego hotelu – samo przejście jest bardzo ładne. Jeśli jednak chce się posiedzieć na plaży, trzeba przejść kawałek dalej, co może być drobnym minusem dla osób szukających plaży tuż przy obiekcie.

Zalety

Zalety: Bardzo pomocna i uprzejma obsługa Codzienne sprzątanie pokoi, wymiana pościeli i ręczników Dobrze wyposażona siłownia w ciężary Duży taras na dachu w nowym pokoju Klimatyzacja i Wi-Fi bez dodatkowych opłat

Wady

Wady: Basen czynny do godziny 18 Mała liczba leżaków przy basenie Ślady zużycia wyposażenia w niektórych miejscach Sprzęt do biegania w siłowni wymaga wymiany W opcji all inclusive przekąski przy basenie były w bardzo ograniczonej ilości i często ich brakowało Bufet z jedzeniem miał raczej niewielki wybór, część dań się powtarzała, a śniadania były monotonne Plaża nie jest bezpośrednio przy hotelu – trzeba przejść kawałek, by znaleźć dogodne miejsce do plażowania


10
Izabela

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Para

Super pokój, fajnie, że blisko było miasto. W hotelu super pyszne jedzenie. Fajnie, że dużo greckiej kuchni.


8.7
Dominik

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2025
Grupa znajomych

Świetny hotel w dobrej lokalizacji z ładnie urządzonymi pokojami i przemiłą obsługą.

Zalety

2 Polki pracują dobre jedzenie czyściutko przemiła obsługa czyste toalety dobrze wyposażona siłownia


9.2
Maria

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2025
Rodzina z dziećmi

Spędziłam w hotelu tydzień w wygodnym dwupokojowym czyściutkim apartamencie. Wszystko wyglądało, jak nowe. Obsługa hotelu pomocna i sympatyczna. Przy okazji - Pani Weroniko, serduszka dla Pani i wszystkich pracowników ❤️❤️❤️ ode mnie i od moich wnuczek. W restauracji nigdy nie brakowało jedzenia, bo wszystko uzupełniano na bieżąco. Dobre burgery przy basenie, lody, kawa frappe oraz piwo i drinki. (...)

Zalety

Atmosfera, wygodny pokój, wygodne leżaki przy basenie, czystość na terenie całego obiektu, lokalizacja hotelu blisko sklepów, tawern, lotniska. Hotel niezbyt duży, raczej spokojny, ale to też zależy od tego, jacy goście akurat przebywają, u nas było ok. Dużym plusem była nienarzucająca się muzyka przy basenie, leciało po prostu radio Rock fm, wystarczająco głośno, a można było przy niej normalnie rozmawiać.


8.0
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Para

Hotel dobry, atrakcyjne animacje i położenie. Sklepy w hotelu

Zalety

Położenie, nurkowanie


4.7
Patrycja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2022
Grupa znajomych

Pokój i wygląd hotelu wporzadku. Jest czysto i zadbane. Osoby zajmujące się hotelem pozostawiają wiele do życzenia... Szczególnie menager restauracji. Patrzy na każdego bez wyjątku z pod byka. Jest niekultularny i obraża gości.

Zalety

Wygląd adekwatny do 3 gwiazdek.

Wady

Personel.


6.0
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Para

Generalnie hotel jest Ok, w miarę czysty ( przemiłe panie sprzątające😊) , dobra lokalizacja, wszędzie blisko.

Zalety

Dużym plusem jest lokalizacja - blisko przystanku autobusowego skąd można było w kilka chwil dojechać do Rodos. Miła obsługa.

Wady

Pokój z widokiem na basen - codziennie głośna muzyka do północy. Brak parkingu. Dramatycznie niewygodne łóżka - skrzypiały przy najmniejszym ruchu, dwa tygodnie spania na takim łóżku dały się we znaki nawet młodym osobom 😂 Śniadania - bardzo słabe jedzenie, w pierwszym tygodniu woda do picia była w porządku , w następnym tygodniu smakowała jak chlorowana - pod koniec pobytu zauważyłam, jak obsługa nalewała wodę do dzbanka z lodem z kranu - naprawdę bardzo słabe podejście.


8.4
Jo

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019
Para

Miły hotel, blisko plaży. Pomocny personel. Klimatyzacja w pokoju

Zalety

Czyste i dobrze urządzone pokoje Ładnie zaaranżowana przestrzeń (basen, przejscia, hall) Bardzo miły i pomocny personel

Wady

Blisko głównej ulicy Brak hotelowej plaży


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Sunny Days

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.