Opinie o hotelu
The Marilis Hill Resort And Spa

6.7
Średni
146 opinii

4.0

762 opinie

No na 5 gwiazdek to hotel nie zasługuje. Panie nie sprzątają czy dasz napiwek czy nie. Słaba jakość drinków. Czystość średnia hotelu . Brak wniesienie bagaży do pokoju ,w hotelachb5 *to standard. Nie dobra kawa ,drinki słabe jakościowa bardzo . Plaża zaniedbana .

Byliśmy w tym hotelu po raz drugi ponieważ pierwszym razem ( w roku 2021) było ok  Tym razem przykre rozczarowanie ... wróciliśmy w 4 osoby  Domagamy sie zwrotu pobytu ponieważ hotel reklamowany jest jako 5 gwiazdkowy - w którym notorycznie brakuje alkoholu, obsługa informuje że nie ma skończył się..... w jeden dzień brak wódki, rumu, ginu - w następny dzień po południu brak wódki Proszę Państwa żeby to jeszcze klienci chodzili pijani , awanturowali sie itp.    ....a naprawdę nikt nie chodził - możecie sobie sprawdzić na kamerach itp.... Jak to możliwe że w tych czasach jadąc do 5 gwiazdkowego hotelu obsługa i menager informują że skończył się alkohol w czasie naszego pobytu zdarzyło się to 3 razy ..... Dzwoniliśmy do rezydenta - dwa razy zostało to zgłoszone w trakcie pobytu ..... Następna sprawa Lobby było czynne do godziny 2 w nocy dwa dniu później menager poinformował , że lobby czynne jest tylko do północy a zdecydował o tym jego szef - nie rozumiemy tego zachowania..... Obsługa przy basenie w barze non stop rozmawia przez telefon albo mówi że poda drinka czy picie za chwile gdyż musi sprzątać .... tragedia kelnerzy pracują jakby za karę - Rozdawane lody okropieństwo lejące , cieknące .....a mina nakładającego koszmarna Na sali z jedzeniem non stop brakuje małych łyżeczek , widelczyków.... jak proszę to przynoszą jedna , dwie .....talerze brudne i ubite , filiżanki również , mamy zrobione zdjecia jak wygladają pojemniki na sztućce pełno paprochów i okruchów .... jak zwróciłam uwagę jak moga dawac do takich brudnych pojemników to tylko sie popatrzyli na siebie i zero reakcji -   obsługa fatalna  Obsługa podczas sprzątania szklanek ze stolików po zamknięciu wylewa resztki drinków do basenu. Basen ma rozwalone płytki i jest brudny. Powinniście Państwo nam dopłacić za pobyt tutaj albo nie zawierać umowy z tym hotelem żeby klienci byli na wczasach załamani bo niektóży jadaraz do roku odpocząć i się zrelaksować ….a tu 5 gwiazdek i tragedia hotel godny niepolecenia Na drugi dzień jak zabrakło alkoholu - przypuszczamy że Anglicy zrobili burę i na drugi dzień jakby wszystko sie zmieniło .......nagle pełno obsługi poubierani w czyste stroje , nawet wystawili dwóch kucharzy w czystych strojach i paradowali po sali... ale widać było że był ktoś z kontroli.  ......na drugi dzień znowu powróciło do normy . Bus jeździ jak chce .... bez sensu szkoda się denerwować jedynie co to pokoje były ładne .......ale nic po za tym -nic nie robią w kierunku aby ściągnąć klienta . Animacje tragedia w jeden wieczór wyszedł pijany klient i robił szoł na scenie ...... Przekąski i nocne zupy tragedia – wszystko robią aby jak najwcześniej zakończyć pracę Codzienne posiłki były monotonne, często odgrzewane z dnia poprzedniego (np. kiełbaski z kolacji podawane rano w jajecznicy), Proszę stanąć w naszym położeniu jedziecie Państwo na upragnione wczasy a tutaj takie sytuacje . Kategorycznie domagamy sie zwrotu za pobyt - gdyż proponowaliście Państwo hotel 5 gwiazdkowy a on nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki . Będziemy sprawę przekazywać naszemu prawnikowi jeżeli nie otrzymamy od Państwa konkretnej informacji .....Życzymy Państwu takiego pobytu 

Świetny hotel w Turcji! Smaczne i różnorodne jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa przesympatyczna, wielu pracowników mówi po polsku. Animatorzy codziennie organizują atrakcje, a wieczorne show są rewelacyjne. Pokój czysty, codziennie sprzątany, z 6. piętra piękny widok. Dwa baseny, w tym jeden ze zjeżdżalniami. Jedyny minus to krótko czynny basen 10:00-18:00. Na plażę kursuje darmowy busik. Lokalizacja super – bazar i sklep po drugiej stronie ulicy. Zdecydowanie polecam!

Hotel jest ok. Jedzenie dobre codziennie coś innego. Jak dla mnie mało owoców. Drinki średnie. Basen mały jak na takie duży Hotel. Zejść do morzach mega kamienista trzeba mieć buty do pływania. Pokoje ok. Jak dla mnie to hotel bardziej zasługuje na 4*

Hotel w miarę. Śniadania słabe, ale obiad czy kolacja już ok. Też oczywiście zależy kto co lubi. Mało animacji, a polskich już w ogóle, gdzie podobno miały być. Napoje z dystrybutorów, które nawet w 1% nie przypominały coli, fanty bądź smaków soków, a o alkoholach już nawet nie wspomnę. Polakom drinków się nie chciało robić, ale dla Turków to nawet owoce dorzucali. Miałam wrażenie, że im dają w tych szklankach co innego. Restauracja A'la Carte zamknięta i to chyba od dawna, bo napis jakiś wyblaknięty.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 301 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT35289
Nazwa  The Marilis Hill Resort And Spa
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Okurcalar
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, aquapark, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, tenis

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

check

Szeroki wybór hoteli idealnych na wakacje dla rodzin z dziećmi

Ocena

Zablokowanych opinii: 16

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.7
Średni
146 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.0
Hotel
6.7
Położenie
7.2
Pokoje
7.3
Wyżywienie
6.6
Atrakcje dla dzieci
5.9
Sport i rozrywka
5.7

Tripadvisor

4.0

Jakość noclegu

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Czystość

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 146 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.2
6.0
Iwonq

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Grupa znajomych

No na 5 gwiazdek to hotel nie zasługuje. Panie nie sprzątają czy dasz napiwek czy nie. Słaba jakość drinków. Czystość średnia hotelu . Brak wniesienie bagaży do pokoju ,w hotelachb5 *to standard. Nie dobra kawa ,drinki słabe jakościowa bardzo . Plaża zaniedbana .

Zalety

Blisko bazar ,piękny widok z pokoju . Ogólnie pokój bardzo ładny. Na recepcji obsługa super . Jedzenie ok Ciasta pyszne.

Wady

No na 5 gwiazdek to hotel nie zasługuje. Panie nie sprzątają czy dasz napiwek czy nie. Słaba jakość drinków. Czystość średnia hotelu . Brak wniesienie bagaży do pokoju ,w hotelachb5 *to standard. Nie dobra kawa ,drinki słabe jakościowa bardzo . Plaża zaniedbana . Brudny basen przy zjezdzalni ,brak płytek. Brudne toalety przy basenie


1.1
Maria

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Singiel

Byliśmy w tym hotelu po raz drugi ponieważ pierwszym razem ( w roku 2021) było ok  Tym razem przykre rozczarowanie ... wróciliśmy w 4 osoby  Domagamy sie zwrotu pobytu ponieważ hotel reklamowany jest jako 5 gwiazdkowy - w którym notorycznie brakuje alkoholu, obsługa informuje że nie ma skończył się..... w jeden dzień brak wódki, rumu, ginu - w następny dzień po południu brak wódki Proszę Państwa żeby to jeszcze klienci chodzili pijani , awanturowali sie itp.    ....a naprawdę nikt nie chodził - możecie sobie sprawdzić na kamerach itp.... Jak to możliwe że w tych czasach jadąc do 5 gwiazdkowego hotelu obsługa i menager informują że skończył się alkohol w czasie naszego pobytu zdarzyło się to 3 razy ..... Dzwoniliśmy do rezydenta - dwa razy zostało to zgłoszone w trakcie pobytu ..... Następna sprawa Lobby było czynne do godziny 2 w nocy dwa dniu później menager poinformował , że lobby czynne jest tylko do północy a zdecydował o tym jego szef - nie rozumiemy tego zachowania..... Obsługa przy basenie w barze non stop rozmawia przez telefon albo mówi że poda drinka czy picie za chwile gdyż musi sprzątać .... tragedia kelnerzy pracują jakby za karę - Rozdawane lody okropieństwo lejące , cieknące .....a mina nakładającego koszmarna Na sali z jedzeniem non stop brakuje małych łyżeczek , widelczyków.... jak proszę to przynoszą jedna , dwie .....talerze brudne i ubite , filiżanki również , mamy zrobione zdjecia jak wygladają pojemniki na sztućce pełno paprochów i okruchów .... jak zwróciłam uwagę jak moga dawac do takich brudnych pojemników to tylko sie popatrzyli na siebie i zero reakcji -   obsługa fatalna  Obsługa podczas sprzątania szklanek ze stolików po zamknięciu wylewa resztki drinków do basenu. Basen ma rozwalone płytki i jest brudny. Powinniście Państwo nam dopłacić za pobyt tutaj albo nie zawierać umowy z tym hotelem żeby klienci byli na wczasach załamani bo niektóży jadaraz do roku odpocząć i się zrelaksować ….a tu 5 gwiazdek i tragedia hotel godny niepolecenia Na drugi dzień jak zabrakło alkoholu - przypuszczamy że Anglicy zrobili burę i na drugi dzień jakby wszystko sie zmieniło .......nagle pełno obsługi poubierani w czyste stroje , nawet wystawili dwóch kucharzy w czystych strojach i paradowali po sali... ale widać było że był ktoś z kontroli.  ......na drugi dzień znowu powróciło do normy . Bus jeździ jak chce .... bez sensu szkoda się denerwować jedynie co to pokoje były ładne .......ale nic po za tym -nic nie robią w kierunku aby ściągnąć klienta . Animacje tragedia w jeden wieczór wyszedł pijany klient i robił szoł na scenie ...... Przekąski i nocne zupy tragedia – wszystko robią aby jak najwcześniej zakończyć pracę Codzienne posiłki były monotonne, często odgrzewane z dnia poprzedniego (np. kiełbaski z kolacji podawane rano w jajecznicy), Proszę stanąć w naszym położeniu jedziecie Państwo na upragnione wczasy a tutaj takie sytuacje . Kategorycznie domagamy sie zwrotu za pobyt - gdyż proponowaliście Państwo hotel 5 gwiazdkowy a on nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki . Będziemy sprawę przekazywać naszemu prawnikowi jeżeli nie otrzymamy od Państwa konkretnej informacji .....Życzymy Państwu takiego pobytu 


9.3
Kinga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Para

Świetny hotel w Turcji! Smaczne i różnorodne jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa przesympatyczna, wielu pracowników mówi po polsku. Animatorzy codziennie organizują atrakcje, a wieczorne show są rewelacyjne. Pokój czysty, codziennie sprzątany, z 6. piętra piękny widok. Dwa baseny, w tym jeden ze zjeżdżalniami. Jedyny minus to krótko czynny basen 10:00-18:00. Na plażę kursuje darmowy busik. Lokalizacja super – bazar i sklep po drugiej stronie ulicy. Zdecydowanie polecam!

Zalety

Animatorzy, którzy nawiązywali świetne relacje z gośćmi.

Wady

Basen krótki czynny, godziny mogłyby być wydłużone


8.6
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Para

Hotel jest ok. Jedzenie dobre codziennie coś innego. Jak dla mnie mało owoców. Drinki średnie. Basen mały jak na takie duży Hotel. Zejść do morzach mega kamienista trzeba mieć buty do pływania. Pokoje ok. Jak dla mnie to hotel bardziej zasługuje na 4*

Zalety

Dobre jedzenie. Codziennie sprzątane pokoje, blisko do miasta

Wady

Mały basen. Dojechaliśmy bardzo późno do hotelu i dostaliśmy pokój na -1 mega nie ładny był tam zapach. Rano poszliśmy spytać o pokój. Cały dzień walczyliśmy żeby dostać pokój na wyższym poziomie w końcu trzeba było prosić o pomoc Rezydenta. W końcu się udało.


6.9
Katarzyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Singiel

Hotel w miarę. Śniadania słabe, ale obiad czy kolacja już ok. Też oczywiście zależy kto co lubi. Mało animacji, a polskich już w ogóle, gdzie podobno miały być. Napoje z dystrybutorów, które nawet w 1% nie przypominały coli, fanty bądź smaków soków, a o alkoholach już nawet nie wspomnę. Polakom drinków się nie chciało robić, ale dla Turków to nawet owoce dorzucali. Miałam wrażenie, że im dają w tych szklankach co innego. Restauracja A'la Carte zamknięta i to chyba od dawna, bo napis jakiś wyblaknięty.

Zalety

Sprzątane pokoje codziennie Grill wieczorem przy basenie codziennie Bazar naprzeciwko hotelu Wszędzie woda w kubeczkach do picia Bardzo dobra klimatyzacja w pokojach, aż nawet za bardzo ;)

Wady

Mało leżaków przy basenie, niedomyte sztućce, śmierdząca toaleta na parterze. Bus na plaże ostatni kurs ma o 19:00, więc na zachód słońca nie było szans jechać. Można iść na nogach, ale to był kawałek.


7.1
Adrianna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Rodzina z dziećmi

Mam mieszane uczucia.Hotel ok,czysty,wydawał się wiekszy,wokół hotelu praktycznie tylko basen,trzeba wyjść na zewnątrz,aby pospacerować,położony przy głównej ulicy,blisko duży bazar,jak ktoś lubi.Pokoje duże ,przestronne,nowe,czyste.Jedzenie mało urozmaicone i obsługa pracująca jakby za kare.

Zalety

Czyste,duże pokoje,jesli komuś się uda dostać pokoje na górnych piętrach to będzie miał widok na morze i miasteczko.Duza dostępność pitnej wody w lodówkach,w zamykanych kubeczkach 200ml(super praktyczne)

Wady

Mało urozmaicone jedzenie, codziennie brakowało sztućców,szklanek,lodu.4 rodzaje drinków.Obsluga pracująca jakby za karę,mało leżaków przy basenie, trzeba było wstawać wcześnie rano,aby zająć leżak, potem nie było szans.Codziennie te same animacje.zdarzylo się 2 razy,że pokój nie został posprzatany


9.0
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel piękny . Pokoje sprzątanie codziennie. Ręczniki plażowe dostępne ,leżaki i materace. Plaża oddalona od hotelu ale co godzinę jeżdżą busiki. Trzeba mieć buty do wody. Na plaży bar. Obok ogromny targ. Jedzenie w hotelu urozmaicone.

Zalety

Czystość. Miły baran. Każdego wieczoru animacje.

Wady

Brak


6.7
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel czysty,jedzenie dobre i dużo,jest też urozmaicone.Sporo animacji, bliskość taniego bazaru.Bardzo ładny widok jak uda ci się dostać pokój na wyższych piętrach.

Zalety

Czysty, ładny

Wady

Menagerka hotelu wiecznie chodzi obrażona, wszystko jej przeszkadza,nic nie można z nią załatwić.Plaża to jakaś porażka,ogromne kamcory,bez butów do wody nie da rady.Pomoc medyczna to lipa,nie chcą honorować ubezpieczenia zdrowotnego,za samo zbadanie 150€.


1.0
Aleksandra

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2025
Para

Nie polecam tego hotelu! Opis hotelu nie zgodny z tym co zastaliśmy na miejscu. Oszczędność na wszystkim czym się tylko da. Do plaży nie jest 900 m, tylko jakieś 2 km Bus jeździ co godz , ostatni o 18. Odjeżdża parę minut przed czasem, trzeba być dużo wcześniej żeby móc pojechać. Brak możliwości zapisania do restauracja A'la Carte , codziennie nas zbywali. Korzystanie z basenu tylko do godz 18, personel sprzątający wyganiał ludzi już po godz 17. Zjeżdżalnie tylko do 16. Lody miały być dostępne do godz 16, o 15.50 mimo, że lody były twierdzili, że już nie wydają. Woda dostępna w kubeczkach. Brak możliwości zamówienia lunch boxów na wycieczkę lub w dniu powrotu. Brak ciast w godz podanych w ofercie, dostępne tylko do obiadu i kolacji. Jedzenie w beach barach tylko do 16 i codziennie to samo do zjedzenia. Plaża i leżaki zaniedbane. Jedzenie pyszne ale codziennie praktycznie to samo. Z owoców tylko jabłko lub pomarańcza. Animacje mega słabe.

Zalety

Ładny widok. Pokój z widokiem na morze. Blisko na bazar

Wady

Woda w kubeczkach Korzystanie z basenu tylko do 18 Zjeżdżalnie tylko do 16


8.6
A.k

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Para

Wszystko było dobrze, fajna obsługa, fajny pokój z dobrym widokiem na morze i na miasto

Zalety

Fajna lokalizacja

Wady

nie działała siłownia I basen


10
Artur P

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Singiel

Czytając opinie o hotelu katastrofa A hotel fajny pokoje super jedzenie dobre a plaża ekstra nic dodać nic ująć

Zalety

Widok na morze i szybkie windy

Wady

Brak


4.6
Kamila

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Nie polecam tego hotelu. Po przyjeździe na miejsce okazało się, ze nie ma dla nas pokoju, który rezerwowaliśmy. Zostaliśmy przeniesieni do innego hotelu na jedną noc. Po powrocie następnego dnia dalej nie było dla nas pokoju, recepcjonista zasugerował nam żeby dopłacić dodatkowo i wtedy załatwi nam dobry pokój. Jedzenie w hotelu monotonne, bardzo mało mięsa. Drinki bardzo słabe, podawane w niedomytych szklankach. Kafelki w basenie odpadały, ze strach na nich stawać. Animacji praktycznie wcale. Bus na plaże jeździł jak chciał. Plaża hotelowa niezbyt czysta.

Zalety

Ładny pokój i widok z balkonu

Wady

- zła obsługa - słabe jedzenie - słabe drinki - mało animacji


1.0
Klaudia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Ten hotel to jakiś żart. Jedzenie nie do zjedzenia. Siłownia bez światła, basen wewnętrzny nie miał wody, a główny basen ma zniszczone płytki. Animacji brak, a światło wylaczone o godzinie 23 wiec sami musielismy sobie organizowac czas. Najgorszy hotel w jakim byłam, a to była moja 5 podróż do Turcji. Zdecydowanie nie polecam. W ofercie mieliśmy mieć od 11 do 18 przekaski na plaży. Pojechalismy w czwartek o 17 i zostalismy poinformowani ze byly hamburgery o 16 i przyjechalismy za późno. Obiad do 14 kolacja od 18:30 więc w tym przedziale czasu nie było co jeść, a miało to być ULTRA ALL INCLUSIVE. Mieliśmy pokój na 2 piętrze z widokiem na basen i to jedyny plus, bo pokój był całkiem ładny. Jeśli już macie kupiony pobyt tutaj to bardzo polecamy kebab na bazarze za 8 euro w tortilli. Warto pojechać do Alani za 5 euro jest bilet dla dwóch, autobus staje pod hotelem. Wycieczka do Green canyon to najlepsze co możecie wybrać.

Zalety

Ludzie których poznaliśmy

Wady

Nie wybierajcie tego hotelu!!! DNO I WODOROSTY. Powinni nam dopłacić za pobyt tutaj


6.7
Katarzyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Jechalismy z dosc duzą obawą bo opinie są skrajne. Hotel okazał sie mniejszy niż sie spodziewalismy ale to finalnie okazało sie plusem. Pokój dostalismy od razu, 4 pietro bez dopłaty. Duzy, czysty. Cały pobyt na duzy plus, wszyscy pomocni, jedzenie dobre i świeże, drinki kolorowe. Wielkim atutem jest bazar po drugiej stronie ulicy.

Zalety

Połozenie, pobliski bazar

Wady

Wymaga juz drobnych napraw- płytki w basenie, łazienki. Myślę ze po sezonie cos z tym zrobią. Na poziomie -1 czuc bardzo intensywnie grzybem. Sauna ponoc czynna 2 godz dziennie, hammamu ktory jest w ofercie nie znalezlismy


7.4
Lgora

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
50+

Nowy, ale nie zasługuje na 5 gwiazdek. W basenie odpadają płytki, w SPA czuć wilgoć

Zalety

Miła obsługa barmani, sprzątaczki. Pokoje sprzątane na bieżąco i wymieniane ręczniki. Nie ma tłoku przy windach, jeżdżą sprawnie, szybko. Organizacja biura wakacje . pl. bez zastrzeżeń. Dane czytelne, na czas, bardzo pomocna rezydentka. Sprawny transport z lotniska i z powrotem.

Wady

Plaża nie sprzątana, połamane leżaki, bus odjeżdża o 18,toalety zamykane po 17,a bufet słaby zamykany o 16. Jedzenie dla mnie ok, brak np. herbaty jeden gatunek w czajniku. Niedomyte naczynia. Animacje, dwa razy w turnusie wieczoremok 22./październik /. Brak lodów, a był podany czas o której mają być. Każdy otrzymuje pokój na- 1, tam niestety czuć wilgoć. Po zapłaceniu łapówki są wyższe piętra.


2.9
Daniel

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Sam hotel oceniam bardzo słabo, obsługa tragiczna, barman przy beach barze bardzo nieuprzejmy, (...)nie polecam żadnych usług w spa, jedzenie okropne codziennie to samo podają nawet zepsute jedzenie, kwaśny makaron.. 6 dnia zatrucie pokarmowe. Krzesła w restauracji okropnie brudne. Przy wymeldowaniu nie otrzymaliśmy obiecanych lunchboxów i zostaliśmy bez śniadania, próbowali się wykręcić z oddania pieniędzy za kaucje za ręczniki bo obecnie brak gotówki w kasie.. , kafelki w basenie wszystkie odpadają i walają się po dnie basenu, plaża hotelowa bardzo brudna pełno śmieci w porównaniu do innych hoteli, leżaki na plaży połamane i stare brudne poduszki.

Zalety

Pokoje były w miarę okej, sprzątane codziennie ręczniki świeże ale czystość pozostawia wiele do życzenia

Wady

Generalnie nie polecam tego hotelu strata pieniędzy, nie ma nic wspólnego z 5 gwiazdkami jak i ultra allinclusive, nie robiłem zdjęć by nie zabierać tych wspomnień ze sobą


7.7
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel rozczarował mnie ale na plus. Czytając opinie na temat tego hotelu byłam przerażona jechałam tam nastawiona na długi czas oczekiwania na pokój zła obsługa , nie dobre jedzenie i Brud wszędzie. A tu zostałam mile zaskoczona już na początku na pokój nie czekałam praktycznie wcale małp tego dostałam pokój z przepięknym widokiem na morze . Dodatkowo pokoje były sprzątane praktycznie codziennie. Jedzenie było monotonne ale uważam że każdy coś tam dla siebie znajdzie.Fantastyczny bar na plaży prowadzony przezz świetnego i bardzo miłego barmana Ahmeda który stwarzał tam świetną przyjazną atmosferę. .Jeśli chodzi o.personel hotelu również nie mam im.nic do zarzucenia bardzo mili przyjaźni barmani pełni cierpliwości. Tutaj polecam Can i Ahmed . Był tam również godny pochwały pan animator który starał się robić wszystko abyśmy mile spędzali czas przy basenach i w hotelu.

Zalety

Obsługa sam hotel bardzo ładny i w środku i na zewnątrz. Blisko morza na które woził nas busik .

Wady

Niekiedy brudne naczynia były na stołówce podawanie jedzenia rękami przez kucharkę . Jedzenie bardzo monnotonne. Pourywane kafelki w basenie


8.1
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Para

Fajny hotel, nie jest super nowoczesny ale i tak bardzo ładny i robi wrażenie. Jedzenie dobre pokoje czyste.

Zalety

Dużo różnorodnego jedzenia. Ładny hotel w dobrej lokalizacji

Wady

Personel czasami średnio komunikatywny. Po uprzednim zamówieniu lunchboxow niestety ich się nie dostaje. Kafelki w basenie momentami niekompletne.


9.7
Jola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Grupa znajomych

Hotel na 5* ok pokoje ładne i czyste.Mieliśmy duży balkon widok na basen.Barban Ahmed petarda !!! Jedzenie dobre.Barman na plaży Oktan skradł nasze serca

Zalety

Pokoje,czysto,obsługa

Wady

Plaża bardzo kamienista.bardzo mało leżaków i materacy


4.1
Ada

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Para

Po przybyciu do hotelu i odczekaniu do 14 otrzymaliśmy informację, że dostajemy pokój na -1, gdyż jest to standard room (na poziomie -1 nieprzyjemnie pachniało wilgocią a widok jaki oferowały pokoje był na drogę i kawałek odrastających od ziemi roślin oraz mnóstwa petów) jednakże otrzymaliśmy ofertę - przy dopłacie 20 euro możemy wybrać sobie pokój z widokiem na morze na którym piętrze chcieliśmy. Kolejnym absurdem był basen przy restauracjach w którym połowa kafelków już poodpadała. Pod stopami było czuć gdzie one odpadły a nawet można było je wyjmować. Następną sytuacją, która nas zaskoczyła była plaża - brudna od petów po opakowania po ketchupie. Jeśli chodzi o drinki - w karcie było ich AŻ 4. Na szczęście bramani byli na tyle pomysłowi, że po poproszeniu ich o "special drink" tworzyli swoje autorskie drinki. Jeśli chodzi o jedzenie był mały wybór (przywykliśmy do większego wyboru dań), na śniadaniach i kolacjach było bardzo mało opisanych dań, a popularne dania znikały w mgnieniu oka i już się nie pojawiały na danym posiłku. Szalę goryczy wylał Pan z recepcji, który za dobrą opinię na aplikacji zaoferował nam butelkę szampana.

Zalety

Kotki

Wady

Brud Odpadające kafelki


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

The Marilis Hill Resort And Spa

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.