Opinie o hotelu
Tropicana (Monastir)

6.6
Średni
34 opinie

4.0

1675 opinii

Hotel tropikana jak w ofercie - Monastir jednak hotel jest przy plaży ale w "polach" 15 km od Monastyru. Można dojechać taksówką za ok 50 dinarów w obie strony. Więc po co taka informacja w ofercie. Najlepiej wspominamy dwudniową wycieczkę po Tunezji było świetnie. Wyjazd z hotelu był 6, 10 - nie pozwolono nam zrobić sobie kanapek przy kolacji a rano nie było z czego. We wszystkich dotychczasowych hotelach/wyjazdy z firmy CORAL/ nie było z tym problemu - kuchnie przygotowywały lancz boxy dla wyjeżdżających na wycieczki wcześnie rano. Ogólnie słabo wyżywienie na ani razu nie podano owoców morza a przecież byliśmy nad morzem śródziemnym. W ofercie snacky których nie było w żadnym barze. Bar przy plaży działał tylko kilka dni bo to był ostatni turnus -ale co mnie to obchodzi zapłaciłem za całą ofertę. Ogólnie słabo nie polecamy.

hotel 3* i tak jest w rzeczywistości. Polecamy dla osób nie mających wygórowanych oczekiwań, ale dla wypoczynku i relaksu dobry. Pokoje codziennie sprzątane- tak pobieżnie, ręczniki codziennie wymieniane. Nam się trafił pokój z widokiem na morze. Czysta łazienka z dużą szklaną kabiną prysznicową. Restauracja hotelowa - duża i przestronna. Wyżywienie można uznać za naprawdę dobre. Śniadania tradycyjne, ale obiady i kolacje - do wyboru i do koloru , tak że każdy znajdzie coś dla siebie . Wrześniowy pobyt- to zero kolejek w restauracji i barach. Basen w centralnej części - między hotelem a plażą. Zarówno przy basenie, jak i na plaży nie ma problemów z leżakami. Plaża duża i szeroka, ale obsługa nie dba o nią. Leżaki z bezładzie porozstawiane, nie usuwane wodorosty wyrzucone przez morze . (...) Kontakt ze światem - wifi dostępne w holu głównym . Blisko do przystanku kolejowego , co umożliwia podróż do Sousse lub Monastiru, za 1,2 dinara (1,40 złotego). Dojazd do tych miast taksówka to wydatek 20-25 dinarów. cenny podane w jedną stronę.

Hotel dla średnio wymagających. Większość wyposażenia stara i mocno podniszczona (jeden rozpadający się stół to ping-ponga, 2 betonowe korty tenisowe nadające się jako tako do użytku z zapadającymi się płytami i ogrodzeniem, zdezelowany kosz do koszykówki - wypożyczany sprzęt sportowy praktycznie nie nadaje się do użytku). Natomiast dużą zaletą są animacje na basenie oraz wieczorne przedstawienia w amfiteatrze. Plaża raczej OK, łatwiej tam znaleźć wolne leżaki pod parasolem niż przy basenie - tutaj trzeba wcześnie rano zajmować. Hotel czysty, pokoje małe w których widać wyraźnie upływ czasu - dwa typy, w 4-piętowym budynku głównym w łazienkach są dosyć wąskie i wysokie wanny a 2-piętrowej bocznej w łazienkach są kabiny typu "walk-in". Niestety praktycznie nie działa TV - w pokojach są malutkie telewizorki z tylko jednym kanałem w jakości pozwalającej go oglądać (niemiecki SAT1 Gold). Podczas naszego pobytu największą część gości stanowili Polacy, Czesi i Algierczycy ale byli też Niemcy, Ukraińcy, Bośniacy, Serbowie. W stołówce jedzenia raczej nie brakowało, ale było dosyć monotonne - praktycznie codziennie to samo i do tego kolacja była identyczna jak obiad. Do tego słabo albo w ogóle nie działał system podgrzewania dań ciepłych - dłużej stojące tace zawierały już wystudzone potrawy. Przed samym hotelem raczej nic nie ma, ale niedaleko jest miasteczko ze sklepami do którego bez najmniejszego problemu można dojść pieszo. Natomiast do odległego o ok. 12km Monastyru to już trzeba jechać taryfą. Dla osób którzy nie chcą siedzieć tylko w hotelu dostępnych jest kilka wycieczek, ja z synem wybraliśmy się do El Jem - amfiteatr z III w. oraz muzeum mozajek w starorzymskiej willi (koszt ok. 160zł/os.). Internet tylko w lobby ewentualnie kilka metrów poza budynkiem - ale słaby.

Zacznę podobnie jak wiele osób - to Afryka więc nie można oczekiwać cudów. Ale Tropicana daje radę. Przede wszystkim czysto, a obsługa bardzo się stara. Pokój 4 osobowy o standardowej, hotelowej wielkości z łazienką z prysznicem, z balkonem, raczej zgodny ze zdjęciami z oferty, nie było zaskoczenia. Klimatyzacja działała bez problemu, choć nie była nam potrzebna całą dobę. Basen jest taki akurat, tłok był tylko przy zabawie z pianą. Różne głębokości w dużym basenie plus osobno brodzik dla dzieci. Dodatkowo aqua park otwarty 10-12 i 15-17 - tutaj też wydzielona część dla dorosłych i dużych dzieci z dużymi zjeżdżalniami oraz brodzik dla dzieci z małymi. Niestety przy basenie panuje zasada 'rezerwacji' leżaków, choć raz na cały pobyt zdarzyło się że w nocy obsługa pozbierała wszystkie ręczniki i były do odbioru w recepcji. Ale leżaków jest dość dużo, nam nie zdarzyło się nie znaleźć czegoś wolnego. Ręczniki basenowe płatne. Animacje w ciągu dnia całkiem przyjemne, choć dość monotonne, mili animatorzy. Plaża - niestety ta przy hotelu brudna, wejście do wody nie jest zbyt przyjemne. Jedzenie - po 10 dniach mieliśmy zdecydowanie dość, choć to raczej kwestia znudzenia, a nie jakości czy smaku. Śniadania dość słabe, codziennie to samo, na ciepło dostępny jedynie omlet z wielkiej patelni krojny w kwadraty lub 2 małe naleśniki na osobę. Reszta na zimno - dostępna wędlina, sery, gotowane jajka, warzywa, dżemy, jogurty w wielkich miskach, pieczywo. Kawa jedynie z automatu, dosładzana, dla mnie ciężka do wypicia. Obiad - trochę lepiej, większa różnorodność, codziennie inne mięsne propozycje, jedne smaczniejsze inne mniej, większość z kurczaka lub indyka. Kolacje podobnie, ale nie odgrzewali tego co było na obiad - zawsze były inne propozycje. Jedyne co się powtarzało na każdym obiedzie i kolacji to pizza - w formie małych kwadratów wydzielana każdemu po 2 kawałki - jedyna opcja to pizza z samym serem, ale trzeba przyznać, że sera nie żałowali. O 13.00 za barem przy plaży są ciepłe kanapki - niestety codziennie ta samą opcja w formie grillowanej bułki z ostrym sosem i mieszanką sera i wędliny. Smaczne, ale bez szału. Największy minus posiłków to kolejki. Po napój - kolejka, po talerz - kolejka, żeby nałożyć ciepłe danie - kolejka. Kelnerzy uwijają się jak mogą, więc chociaż o stolik nie było trudno. W barze przy basenie też kolejki po napoje. Woda do picia butelkowana, można brać w restauracji lub barze otwartym 24h, do pokoju nie przynoszą. Lokalizacja - blisko z lotniska w Monastirze więc szybki transfer. Taxi, za ok 20 dinarów w 20 minut można dostać się do centrum Monastiru, jest co pooglądać więc warto. Ale wokół hotelu niestety zupełna pustka, jedynie jeden sklep po przeciwnej stronie ulicy. Bankomat jest w hotelu, ale dość niepewny, po dwóch dniach prób wypłacenia pieniędzy okazało się że podczas wypłaty nie można wybrać kwoty na ekranie bankomatu tylko trzeba wpisać ją ręcznie - inaczej bankomat się blokuje. Ważne - w bankomacie dostępne są jedynie tunezyjskie dinary i pobiera on prowizję w wysokości 12dt za każdą transakcję, niezależnie od kwoty więc warto wypłacić raz a porządnie. Na koniec urlopu trzeba pozostałe dinary wymienić na lotnisku, nie można ich wywozić z kraju. Przywiezione euro i dolary można wymienić w hotelowym kantorze. Wi-Fi jest bardzo słabe. Działa jedynie w lobby i barze, ale i tam czasami potrzeba dużo czasu żeby się połączył i działał stabilnie. Internet z esim spoko, chociaż też gubił zasięg w pokoju.

Hotel jak najbardziej spełnił nasze oczekiwania. Było czysto, obsługa miła. Napoje alkoholowe w barze przy samym basenie ok. Moim zdaniem ogólnie było lepiej niż w opisie wycieczki. Baseny czyste. Nic dodać, nic ująć. Z czystym sumieniem mogę polecić to miejsce.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 607 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT26131
Nazwa  Tropicana (Monastir)
Miejsce  Tunezja / Monastir / Monastir
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, aquapark, darmowe wifi, sporty wodne, tenis, golf

Nasi klienci docenili

check

Prywatna, szeroka, piaszczysta plaża w odległości ok. 100 m od hotelu.

check

Atrakcyjna lokalizacja: 3 km od Monastiru, 12 km od Sousse.

check

Z myślą o najmłodszych: brodzik, mini klub, animacje.

check

Dla aktywnych: korty tenisowe, mini golf, siatkówka plażowa.

Ocena

Zablokowanych opinii: 10

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.6
Średni
34 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.6
Hotel
6.4
Położenie
7.2
Pokoje
6.3
Wyżywienie
6.3
Atrakcje dla dzieci
7.3
Sport i rozrywka
6.9

Tripadvisor

4.0

Pokoje

Jakość noclegu

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Lokalizacja

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 34 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.6
3.5
Janusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Hotel tropikana jak w ofercie - Monastir jednak hotel jest przy plaży ale w "polach" 15 km od Monastyru. Można dojechać taksówką za ok 50 dinarów w obie strony. Więc po co taka informacja w ofercie. Najlepiej wspominamy dwudniową wycieczkę po Tunezji było świetnie. Wyjazd z hotelu był 6, 10 - nie pozwolono nam zrobić sobie kanapek przy kolacji a rano nie było z czego. We wszystkich dotychczasowych hotelach/wyjazdy z firmy CORAL/ nie było z tym problemu - kuchnie przygotowywały lancz boxy dla wyjeżdżających na wycieczki wcześnie rano. Ogólnie słabo wyżywienie na ani razu nie podano owoców morza a przecież byliśmy nad morzem śródziemnym. W ofercie snacky których nie było w żadnym barze. Bar przy plaży działał tylko kilka dni bo to był ostatni turnus -ale co mnie to obchodzi zapłaciłem za całą ofertę. Ogólnie słabo nie polecamy.

Zalety

Mili ludzie z obsługi.

Wady

Straszna ciasnota w pokoju i łazience siadając na sedesie masz głowę i kolana na ścianie. Nie dzałał telewizor - tylko raz w dniu przyjazdu na naszą interwencję. Brudne reczniki. Wyrwany uchwyt na reczniki do suszenia zgłosiłem w recepcji przyszedł jakiś pracownik hotelu, obejrzał i tyle go widzieliśmy. Hotel blisko plaż ale nie można się kąpać mnóstwo wodorostów w wodzie i na plaży.


5.6
Darek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
50+

hotel 3* i tak jest w rzeczywistości. Polecamy dla osób nie mających wygórowanych oczekiwań, ale dla wypoczynku i relaksu dobry. Pokoje codziennie sprzątane- tak pobieżnie, ręczniki codziennie wymieniane. Nam się trafił pokój z widokiem na morze. Czysta łazienka z dużą szklaną kabiną prysznicową. Restauracja hotelowa - duża i przestronna. Wyżywienie można uznać za naprawdę dobre. Śniadania tradycyjne, ale obiady i kolacje - do wyboru i do koloru , tak że każdy znajdzie coś dla siebie . Wrześniowy pobyt- to zero kolejek w restauracji i barach. Basen w centralnej części - między hotelem a plażą. Zarówno przy basenie, jak i na plaży nie ma problemów z leżakami. Plaża duża i szeroka, ale obsługa nie dba o nią. Leżaki z bezładzie porozstawiane, nie usuwane wodorosty wyrzucone przez morze . (...) Kontakt ze światem - wifi dostępne w holu głównym . Blisko do przystanku kolejowego , co umożliwia podróż do Sousse lub Monastiru, za 1,2 dinara (1,40 złotego). Dojazd do tych miast taksówka to wydatek 20-25 dinarów. cenny podane w jedną stronę.

Zalety

staranność w utrzymaniu czystości , bezproblemowe zajęcie we wrześniu leżaków na plaży i basenie. Posiłki dobre, duży wybór mięs, surówek. Owoce - arbuzy, jabłka, brzoskwinie, melony.

Wady

brak utrzymania czystości na plaży.


5.4
Grzegorz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel dla średnio wymagających. Większość wyposażenia stara i mocno podniszczona (jeden rozpadający się stół to ping-ponga, 2 betonowe korty tenisowe nadające się jako tako do użytku z zapadającymi się płytami i ogrodzeniem, zdezelowany kosz do koszykówki - wypożyczany sprzęt sportowy praktycznie nie nadaje się do użytku). Natomiast dużą zaletą są animacje na basenie oraz wieczorne przedstawienia w amfiteatrze. Plaża raczej OK, łatwiej tam znaleźć wolne leżaki pod parasolem niż przy basenie - tutaj trzeba wcześnie rano zajmować. Hotel czysty, pokoje małe w których widać wyraźnie upływ czasu - dwa typy, w 4-piętowym budynku głównym w łazienkach są dosyć wąskie i wysokie wanny a 2-piętrowej bocznej w łazienkach są kabiny typu "walk-in". Niestety praktycznie nie działa TV - w pokojach są malutkie telewizorki z tylko jednym kanałem w jakości pozwalającej go oglądać (niemiecki SAT1 Gold). Podczas naszego pobytu największą część gości stanowili Polacy, Czesi i Algierczycy ale byli też Niemcy, Ukraińcy, Bośniacy, Serbowie. W stołówce jedzenia raczej nie brakowało, ale było dosyć monotonne - praktycznie codziennie to samo i do tego kolacja była identyczna jak obiad. Do tego słabo albo w ogóle nie działał system podgrzewania dań ciepłych - dłużej stojące tace zawierały już wystudzone potrawy. Przed samym hotelem raczej nic nie ma, ale niedaleko jest miasteczko ze sklepami do którego bez najmniejszego problemu można dojść pieszo. Natomiast do odległego o ok. 12km Monastyru to już trzeba jechać taryfą. Dla osób którzy nie chcą siedzieć tylko w hotelu dostępnych jest kilka wycieczek, ja z synem wybraliśmy się do El Jem - amfiteatr z III w. oraz muzeum mozajek w starorzymskiej willi (koszt ok. 160zł/os.). Internet tylko w lobby ewentualnie kilka metrów poza budynkiem - ale słaby.

Zalety

czystość animacje

Wady

monotonne jedzenie zbyt głośna muzyka przy basenie stare podniszczone wyposażenie brak telewizji w pokojach


6.6
Karolina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Rodzina z dziećmi

Zacznę podobnie jak wiele osób - to Afryka więc nie można oczekiwać cudów. Ale Tropicana daje radę. Przede wszystkim czysto, a obsługa bardzo się stara. Pokój 4 osobowy o standardowej, hotelowej wielkości z łazienką z prysznicem, z balkonem, raczej zgodny ze zdjęciami z oferty, nie było zaskoczenia. Klimatyzacja działała bez problemu, choć nie była nam potrzebna całą dobę. Basen jest taki akurat, tłok był tylko przy zabawie z pianą. Różne głębokości w dużym basenie plus osobno brodzik dla dzieci. Dodatkowo aqua park otwarty 10-12 i 15-17 - tutaj też wydzielona część dla dorosłych i dużych dzieci z dużymi zjeżdżalniami oraz brodzik dla dzieci z małymi. Niestety przy basenie panuje zasada 'rezerwacji' leżaków, choć raz na cały pobyt zdarzyło się że w nocy obsługa pozbierała wszystkie ręczniki i były do odbioru w recepcji. Ale leżaków jest dość dużo, nam nie zdarzyło się nie znaleźć czegoś wolnego. Ręczniki basenowe płatne. Animacje w ciągu dnia całkiem przyjemne, choć dość monotonne, mili animatorzy. Plaża - niestety ta przy hotelu brudna, wejście do wody nie jest zbyt przyjemne. Jedzenie - po 10 dniach mieliśmy zdecydowanie dość, choć to raczej kwestia znudzenia, a nie jakości czy smaku. Śniadania dość słabe, codziennie to samo, na ciepło dostępny jedynie omlet z wielkiej patelni krojny w kwadraty lub 2 małe naleśniki na osobę. Reszta na zimno - dostępna wędlina, sery, gotowane jajka, warzywa, dżemy, jogurty w wielkich miskach, pieczywo. Kawa jedynie z automatu, dosładzana, dla mnie ciężka do wypicia. Obiad - trochę lepiej, większa różnorodność, codziennie inne mięsne propozycje, jedne smaczniejsze inne mniej, większość z kurczaka lub indyka. Kolacje podobnie, ale nie odgrzewali tego co było na obiad - zawsze były inne propozycje. Jedyne co się powtarzało na każdym obiedzie i kolacji to pizza - w formie małych kwadratów wydzielana każdemu po 2 kawałki - jedyna opcja to pizza z samym serem, ale trzeba przyznać, że sera nie żałowali. O 13.00 za barem przy plaży są ciepłe kanapki - niestety codziennie ta samą opcja w formie grillowanej bułki z ostrym sosem i mieszanką sera i wędliny. Smaczne, ale bez szału. Największy minus posiłków to kolejki. Po napój - kolejka, po talerz - kolejka, żeby nałożyć ciepłe danie - kolejka. Kelnerzy uwijają się jak mogą, więc chociaż o stolik nie było trudno. W barze przy basenie też kolejki po napoje. Woda do picia butelkowana, można brać w restauracji lub barze otwartym 24h, do pokoju nie przynoszą. Lokalizacja - blisko z lotniska w Monastirze więc szybki transfer. Taxi, za ok 20 dinarów w 20 minut można dostać się do centrum Monastiru, jest co pooglądać więc warto. Ale wokół hotelu niestety zupełna pustka, jedynie jeden sklep po przeciwnej stronie ulicy. Bankomat jest w hotelu, ale dość niepewny, po dwóch dniach prób wypłacenia pieniędzy okazało się że podczas wypłaty nie można wybrać kwoty na ekranie bankomatu tylko trzeba wpisać ją ręcznie - inaczej bankomat się blokuje. Ważne - w bankomacie dostępne są jedynie tunezyjskie dinary i pobiera on prowizję w wysokości 12dt za każdą transakcję, niezależnie od kwoty więc warto wypłacić raz a porządnie. Na koniec urlopu trzeba pozostałe dinary wymienić na lotnisku, nie można ich wywozić z kraju. Przywiezione euro i dolary można wymienić w hotelowym kantorze. Wi-Fi jest bardzo słabe. Działa jedynie w lobby i barze, ale i tam czasami potrzeba dużo czasu żeby się połączył i działał stabilnie. Internet z esim spoko, chociaż też gubił zasięg w pokoju.


10
Czarek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel jak najbardziej spełnił nasze oczekiwania. Było czysto, obsługa miła. Napoje alkoholowe w barze przy samym basenie ok. Moim zdaniem ogólnie było lepiej niż w opisie wycieczki. Baseny czyste. Nic dodać, nic ująć. Z czystym sumieniem mogę polecić to miejsce.

Zalety

Lokalizacja, ilość basenów, kurort przy samym morzu.

Wady

Nie było.


10
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel czysty,jedzenie pyszne,obsługa miła i pomocna.Trochę długie kolejki po napoje i czyste szklanki i talerze ale szef kuchni staje na głowie aby wszystkim dogodzić.Animacje super,drinki nie chrzczone.Nikt nie wyciąga rąk po napiwki.Warto się targować z panem ,który sprzedaje masaże(bardzo dobre),(...)

Zalety

Czystko,ładnie,blisko do plaży,mili i sympatyczni pracownicy,dobre masaże.Animacje ok

Wady

W zasadzie brak


10
Mariola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Pobyt naprawdę udany! Hotel zrobił na nas bardzo dobre wrażenie – teren jest duży, zadbany i świetnie zagospodarowany. Każdego dnia odbywały się animacje zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorami – idealne dla dzieci i dorosłych. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone, szczególnie polecamy przepyszne ciasta – prawdziwy raj dla łasuchów! Obsługa hotelowa miła, pomocna i zawsze uśmiechnięta. Pokoje były codziennie sprzątane, a ręczniki regularnie wymieniane – wszystko bardzo czyste i schludne. Na miejscu można skorzystać ze spa i wycieczek lokalnych – w hotelowym holu jest biuro, które organizuje m.in. quady, rejs statkiem pirackim czy przejażdżkę karawaną. A jeśli ktoś szuka problemów na siłę, to pewnie znajdzie – może komary, może glony na plaży, może zbyt rozmowny barman… Ale ludzie! To są wakacje – korzystajmy z nich i cieszmy się wypoczynkiem 😊 Z czystym sumieniem polecam – świetne miejsce na relaks i aktywny wypoczynek!

Zalety

✅ Zalety: • Duży, zadbany teren hotelu • Animacje w dzień i wieczorem • Smaczne, urozmaicone jedzenie • Czysto, codzienne sprzątanie pokoi • Miła i pomocna obsługa • Spa i lokalne wycieczki na miejscu

Wady

Nie przydarzyło nam się nic nieprzyjemnego, typu karaluch czy nieprzyjemny barman. Nie szukamy wad na siłę 🙂


5.4
mój pseudonim to: Piękny Jan

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Singiel

W hallu hotelowym, gdzie jedynie można korzystać z bezpłatnego internetu nie ma klimatyzacji, a często aby połączyć się z internetem trzeba "trcochę "poczekać - duszno, gorąco, nieprzyjemnie. W ogóle nie łączyło mnie z internetem. W pokoju klimatyzacja słabo działała, zasypiając tylko się pociłem i czułem przyspieszony rytm serca - idealne warunki, zeby pozbyć się kogoś z powodu niewydolnosci oddechowo-krążeniowej.

Zalety

1) smaczne jeczenie w miarę urozmaicone, 2)możliwośc pobrania dla all inclusive 2 butelek wody mineralnej dla osoby(1,5l), 3) blisko lotniska: 5-10 minut autobusem, 4) wspaniała wycieczka - krótka- 5-godzinna do koloseum w El Jem - II - III w n.e. czasy Imperium Rzymskiego i Muzeum Archeologiczne z wystawą wspaniałych mozaik - niedrogo: 165zł, 5) Martina - pilot rezydent - miła, uprzejma, rozmowna, 6)uprzejma i sympatyczna obsługa w recepcji, w restauracji i w room service. 7)plaże przestronne

Wady

1) słabe wifi - w ogóle nie łączyło mnie z internetem, 2) brak klimatyzacji w hallu hotelowym, 3) słaba klimatyzacja w moim pokoju - omal nie wyzionąłem ducha - w dodatku nie mogłem nią sterować, bo regulator przymocowany do ściany był uszkodzony, 4) hałaśliwe animacje na basenie hotelowym, 5) burdelowa muzyka pojawiła się także na plaży, zakłócając spokój i wypoczynek(coś w stylu disco polo), 6)w morzu parzące i trujące meduzy, 7)uwaga na terrorystów islamskich - ataki w Muzeum Bardo i Susse.


4.0
Justyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Niski standard hotelu dałabym 2*. To co nas zaskoczyło to kradzieże, ukradziono synowi markową czapkę i z sejfu pieniądze, recepcja udaje , że nic się nie stało i nie pomoże w odnalezieniu. Na samym początku próbowano wyłudzić większy podatek turystyczny. Proszę bądźcie czujni jeśli wybieracie się do tego hotelu

Zalety

Doskonale animacje i dobre jedzenie.

Wady

Kradzieże, brak klimatyzacji w lobby i restauracji głównej, za mało leżaków przy basenie


2.0
Radek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Po przylocie do hotelu w godzinach porannych (ok. 7:00) nie otrzymaliśmy od razu pokoju ani opasek uprawniających do korzystania z wykupionej opcji Ultra All Inclusive. Pokój został nam przydzielony dopiero ok. 11:00, a w praktyce zostaliśmy pozbawieni m.in. śniadania, które powinno być dostępne w ramach pakietu. Pierwszy przydzielony pokój znajdował się w złym stanie technicznym – umywalka była niedrożna, prysznic niesprawny. Dokonaliśmy zmiany pokoju za dodatkową opłatą 30 euro. Część obiektów sportowo–rekreacyjnych była zamknięta lub w złym stanie technicznym (mini golf, boiska – brudne, z uszkodzonymi koszami i ogrodzeniem powodującym wypadanie piłek). Klub disco, opisany w ofercie, był całkowicie zamknięty. Przez pierwsze dwa dni nie działały bary z przekąskami. Po ich uruchomieniu dostępność była utrudniona z powodu bardzo niekorzystnego rozmieszczenia punktów gastronomicznych, co potwierdzały skargi innych gości. W głównym barze przy basenie brakowało karty drinków – serwowano jedynie 3–4 napoje, często na ciepło. Pomimo zapisu oferty, po godzinie 23:00 mogliśmy korzystać jedynie z piwa i wina, a nie z pełnej oferty napojów. Nie otrzymaliśmy ręczników plażowych mimo kilkukrotnych próśb. Część świadczeń, które zgodnie z opisem oferty powinny być wliczone (np. leżaki na plaży, słodkie przekąski), była dodatkowo płatna.


8.9
Ela

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel utrzymany w czystości, pokoje sprzątane codziennie łącznie z wymiana ręczników,klimatyzacja sprawnie dzialajaca. Posiłki zróżnicowane, smaczne jest w czym wybierać ,destery przepyszne. Fantastyczni Animatorzy dbają aby każdy dobrze się bawil. Plaża bardzo blisko ,morze cieplutkie ale niestety bardzo dużo w nim meduz co uniemożliwia kąpiele. Ogólnie pobyt był bardzo udany.

Zalety

Fantastyczni Animatorzy,czystość w pokojach, pyszne desery,lokalizacja i wiele innych

Wady

Plaża z licznymi glonami i morze z meduzami


8.7
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Pomimo 3 gwiazdek byliśmy bardzo zadowoleni z hotelu jak i posiłków oraz atrakcji .

Zalety

Czystość i smaczne posiłki obsługa się bardzo stara to widać.

Wady

Przydał by się remont. Ale nie jest źle.


4.1
Justyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Rodzina z dziećmi

Karaluch w łazience, monotonne jedzenie, narzucający się człowiek nalewający napoje, bardzo słaba klima w pokoju, brak krzeseł na balkonie plus połamane uchwyty do powieszenia ubrań, animatorzy (mężczyźni) pijący alkohol z młodymi dziewczynami i całowanie ich! Mało leżaków na basenie. Brudna plaża!


8.3
Karina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Para

Bardzo duży teren, nie nudziliśmy się. Pięknie urządzony hotel, dużo zieleni, miejsc do spędzania czasu. Animatorzy zabawiali wszystkich gości od najmłodszych do najstarszych. Szczególne podziękowania za jedzenie w restauracji. Bardzo duży wybór dań, deserów i owoców. Nie byliśmy głodni, mogliśmy nawet zafundować sobie przekąski między posiłkami. Pyszne jedzenie, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Codzienne sprzątanie pokoju, wymiana ręczników. Po drugiej stronie drogi od hotelu znajduje się sklepik z 2 wielbłądami przy wejściu. Towary mają ustaloną cenę, można kupić ładne pamiątki w normalnej cenie. Polecamy również z naszego doświadczenia wycieczkę na Saharę, którą zaproponował nam przedstawiciel touroperatora. To niezapomniane wrażenia, dużo emocji i zdjęć na pamiątkę. Ponadto na terenie hotelu pracuje pan Ali, który na pewno zaproponuje swoje wycieczki. Nikt nie pozwoli się nudzić na wakacjach)

Zalety

- pyszne jedzenie w restauracji. Duży wybór dań, codziennie urozmaicone. - darmowe drinki w barze. Barmani robią świetne koktajle. - czyste baseny, mini aquapark. - blisko morza, piękny widok z balkonu. - na terenie hotelu istnieje możliwość skorzystania z usług shishy. - w hotelu znajduje się spa z lokalnymi usługami.

Wady

Widać, że hotel nie jest nowy, ale personel stara się utrzymać go w porządku. Plaża nie jest sprzątana. Na terenie hotelu znajdują się korty tenisowe, minigolf, amfiteatr, boisko do koszykówki/siatkówki, które niestety nie działają.


10
Stanisław

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel czysty bardzo miła obsługa dużo atrakcji dla dzieci super położenie 10 minut od lotniska i 100m od plaży naprawdę polecam

Zalety

Miła obsługa blisko plaży i lotniska czysto


10
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel oceniam bardzo dobrze, codziennie sprzatane pokoje, w całym hotelu bardzo czysto.

Zalety

Zdecydowanie świetnie animatorzy oraz przepyszne jedzenie. Znakomita lokalizacja jeśli chodzi o bliskość do plaży.


9.6
Angelika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

W hotelu byliśmy z czteroosobową rodziną przez 7 dni. Dzieci w wieku 10 i 2 lata. Po oczytaniu się opinii miałam pewne obawy , ale na miejscu byliśmy pozytywnie zaskoczeni. Cała obsługa hotelu mówi biegle po angielsku i francusku (nawet Panie sprzątające). Czystość i sprzątanie pokoju na wysokim poziomie codziennie zamiatane i myte podłogi, wymiana ręczników). Bardzo blisko może piękne lazurowe. W basenach dużo ludzi ale każdy miał miejsce na zabawę w wodzie. Jeśli chodzi o jedzenie to posiłki wydawane w głównej restauracji trzy razy dziennie, jedzenie smaczne - dla dzieci troszkę mały wybór bo głównie jadły pizzę spaghetti. W snack barze wydawana jest tylko pizza , w barze nad plażą dostaniemy fante cole sprite. Jedynie bar nad basenem wydaje alkohole . Piwo bardzo dobre, drinki typu blue lagoon czy mojito są płatne około 12 dinarów. Jednak bezpłatne są np. whisky z colą , wódka sprite. Wszystko jest wydawane w szklankach o dość małej pojemności co też powoduje zwiększenie częstości chodzenia do baru a co za tym idzie kolejki. Można jednak w sklepiku hotelowym kupić duży plastikowy kubek. Duże kolejki są też podczas wydawania posiłków w restauracji głównej , jednak jeśli pójdzie się na śniadanie na 7 wtedy kolejek nie ma. Bywają dni gdy obłożenie hotelu jest mniejsze wtedy też nie ma kolejek jednak są też dni gdzie obłożenie hotelu jest spore i kolejki są naprawdę długie. Leżaki bez problemu zajmowaliśmy rano. Raz obsługa pozabierała ręczniki ze wszystkich leżaków w celu rozwiązania problemu pozostawiania ich na noc. Stoliki w restauracji sprzątane na bieżąco, szklanki przy basenie także. Personel hotelu pracował na pełnych obrotach. Ogólnie wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i w przyszłym roku także chcemy odwiedzić Tunezję

Zalety

bliskość do morza, dobre jedzenie, obsługa, czystość, przyjazne nastawienie do turystów

Wady

kolejki podczas wydawania posiłków


6.1
Joanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Rodzina z dziećmi

Spędziliśmy 7 dni w tym hotelu. Z racji tego że był sezon kolejki do wszystkiego, począwszy od gigantycznych kolejek na obiad i kolację, skończywszy na kolejkach w barze przy basenie.

Zalety

-Animatorzy!! super 👍❤️❤️❤️❤️ -Animacje!! super 👍👍👍 -Alibaba!! Super ❤️❤️❤️ -pozostali pracownicy w tym pracownicy recepcji oraz kierownik i pracownicy sklepu z pamiątkami 👍👍👍👍 -codziennie sprzątany pokój i wymieniane ręczniki - nawet dobre desery - plaża ładna

Wady

-Ogólnie jedzenie bardzo średnie i monotonne- śniadania bardzo kiepskie i monotonne, brak owoców na sniadanie.... obiady kiepskie, dania mdłe, ryby średnie, kolacje już trochę lepiej ale szału nie było. Z owoców tylko na obiad o kolację był zazwyczaj melon, arbuz, śliwki, brzoskwinie - drinki i napoje tragedia: na maksa rozwodnione drinki w małych szklaneczkach, pozostałe napoje też rozwodnione - z racji sezonu kolejki do wszystkiego, gigantyczne kolejki na obiedzie i kolacji


8.4
Magdalena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel czysty, przyjemny. Codzienna zmiana ręczników. Bar czynny 24 h. Polecam

Zalety

Super animatorzy , blisko morza. Fajny basen. Miła obsługa . Fajne atrakcje.

Wady

Jedzenie


1.1
Aga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Pokoje malutkie, w łazience ciężko wyregulować wodę. Kurki trzymały się ledwo kupy🫣klimatyzacja nie działała ,dmuchało tylko powietrzem jak z wiatraczka. Jedzenie DRAMAT . Raz ,że bardzo mało a dwa nic nie doprawione i smakowało tak samo. Animacji brak w czasie naszego pobytu odnawiali teatr w którym miało się to wszystko odbywać. Nie polecam.

Zalety

Brak

Wady

Syf, brud ,małe pokoje , mało jedzenia ,brak klimatyzacji


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Tropicana (Monastir)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.