Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
5* hotel Titanic Royal mieści się w Egipcie Hurghadzie, został wybudowany w 2019 roku.
Hotel usytuowany na łączniej powierzchni 50000 m2, na której znajdziemy
restaurację główną, trzy restauracje a la crate, 6 barów, siłownię, dyskotekę, sale konferencyjne, 6 basenów, aquapark aż 13 zjeżdżalni! Na miejscu są organizowane animacje.
Plaża
Długa piaszczysta plaża ma aż 180 m długości. Serwis plażowy w którego skład wchodzą parasole, leżaki, ręczniki jest bezpłatny.
Pokoje
Wyposażone w sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy i herbaty (bezpłatny). Wi-Fi
Z myślą o dzieciach
Na terenie hotelu znajduje się brodzik ze zjeżdżalnią, plac zabaw. Są organizowane animacje i miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat. Dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
Dodatkowo płatne
Centrum SPA, łaźnia parowa, łaźnia turecka, jacuzzi, salon piękności
.Smród codziennie o 4 rano który mnie budził. Trawy podlewane czymś obrzydliwie śmierdzącym. 2. Szklanki plastikowe wielorazowe obrzydliwe z nalotem. 3. Sztućce na stołówce często brudne a talerze brzydko pachnące 4. Pokoje sprzątane po łebkach. 5. Byłam w Egipcie 11 razy i po raz pierwszy złapała mnie klątwa a do tego złapała cała moja rodzine i poznanych Polaków. Hotel ogolnie ma problem z czystością. 6. Jedzenie monotonne powtarzające się nic specjalnego oprócz restauracji Ala carte. 7. Jest dużo fajniejszych hoteli za ta cenę.
Restauracja Mongolska pyszne świeże jedzenie Obsługa kelnerska
Jedzenie Czystość
To nasz 25 raz w Egipcie. Hotel Titanic Royal super hotel .Wyżywienie , obsługa na najwyższym poziomie, Kelnerzy Omar .Rady, Walid, A.Elrahman zawsze mili , uśmiechnięci i pomocni. Animatorzy z Sudanu Biko i Semo bardzo fajne chłopaki. Pobyt od 9 do 16 grudnia 2021. Z przyjemnością tam wrócimy. Kamilia i Roman.
Wyżywienie , obsługa , lokalizacja
Brak
Zarezerwowaliśmy pobyt w terminie 14.11-25.11.2021r, rezerwacja została dokonana w kwietniu 2021r. Dwa dni przed wylotem (12.11) zostaliśmy poinformowani przez biuro podróży, że hotel ?odrzucił powyższą rezerwację i nie potwierdza możliwości zakwaterowania? Jesteśmy zmuszeni pojechać do innego hotelu, które zaproponowało biuro podróży - tutaj plus dla biura. Jednak jest nam niezmiernie przykro, że doszło do takiej sytuacji ze strony hotelu. Byliśmy nastawieni na urlop w tym miejscu. Rezerwacja dokonana była już w kwietniu i nagle nie możemy tam zostać zakwaterowani? przykro :(
BRAK
Zachowanie hotelu w stosunku do gości ?
Jeżeli miałabym podsumować - bardzo ładny i przyjemny max. 4* hotel. Absolutnie nie na 5*. Zdecydowanie przepłacony. Aha, co do samolotów - przewrażliwiona nie jestem ale do pokoju wchodzi się z korytarza, który jest otwarty na zewnątrz stąd zarówno smrod jak i hałas docierają do pokoju.
Mila i pomocna obsluga Fajne place wodne dla dzieci Przestronny 4 osobowy pokój Dość ladna hotelowa plaża (po lewej i prawej stronie straszny syf) Dużo atrakcji (dodatkowo płatnych) dla starszych i młodszych Dbający serwis sprzątający
Huk przelatujących nad hotelem samolotów Smród kanalizacji Monotonne jedzenie Jak na nowy hotel wiele rzeczy nie jest skończonych, np zerwane przy wejściu do basenu kafle (bo za śliskie) ale nic nie położyli w zamian bo sezon trwa Lodówka w pokoju słabo wyposażana
Nie rozumiem zachwytów nad posiłkami, to jest największa porażka tego hotelu, jedzenie się powtarza non stop, co zostaje z dnia wcześniejszego zostaje przerobione przez dodanie np curry lub papryki ;) Obsługa nie widzi nas, chyba że na samym początku zostawimy 2$, Pan zarządzający SPA wymusza dawanie bonusu masażystką, okazuje się że one muszą się dzielić z nim pół na pół, aby tego nie robić to co dostają chowają w stanik lub majtki :/
Nowy hotel, zadbany ogród, trakty piesze
Jedzenie monotonne powtarzające się, łazienki jakby miały 10 lat, serwis sprzątający przeciętny, obsługa SPA i kelnerzy wymuszający napiwki