126 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
To stylowy obiekt położony w samym sercu Puerto de la Cruz, zapraszający Gościa na relaks w nowoczesnych wnętrzach z inspirującym widokiem na Teide. Ten hotel, doceniany za standard i świeżość aranżacji, zachęca do wypoczynku w komfortowo wyposażonych pokojach z klimatyzacją, balkonem oraz bezpłatnym Wi-Fi. Na Gości czeka panoramiczny taras na dachu z przeszklonym basenem i strefą relaksu, idealny na kąpiele słoneczne lub leniwe popołudnia w hamaku z widokiem na wulkan. Śniadania podawane są w formie bufetu, a bar na dachu Mirador kusi koktajlami i przekąskami. Bliskość atrakcji Puerto de la Cruz i lokalnej plaży z ciemnym piaskiem sprawia, że pobyt jest wymarzony zarówno dla zakochanych, jak i dla grup przyjaciół szukających klimatycznych wieczorów na Wyspach Kanaryjskich.
Położenie
Hotel znajduje się w Puerto de la Cruz, w północnej części Teneryfy.
- 250 m od publicznej piaszczystej plaży z ciemnym piaskiem
- 260 m od historycznego Plaza del Charco
- 750 m od centrum handlowego
- 900 m od centrum miasta
- 2 km od Loro Park
- 39 km od Santa Cruz de Tenerife
- 90 km od lotniska
Plaża
Publiczna, piaszczysta plaża znajduje się w odległości 250 m od hotelu (ciemny piasek, łagodne zejście do wody). Leżaki i parasole są płatne.
Dla dzieci
Na małych Gości czekają foteliki w restauracji oraz możliwość rezerwacji łóżeczka dla dziecka do 2 lat (bezpłatnie).
Baseny
Na dachu obiektu znajduje się przeszklony basen z widokiem na okolicę. Strefa relaksu oferuje leżaki, hamaki, łóżka balijskie oraz ręczniki dostępne za depozyt.
Atrakcje
Gość może korzystać z baru na dachu, salonu z panoramicznym widokiem, brać udział w sobotnich zajęciach jogi i pilatesu (za opłatą) lub spacerować po najciekawszych miejscach miasta. Na miejscu można wypożyczyć rower. Siłownia dostępna na miejscu.
Spa & Wellness
Do dyspozycji Gościa jest centrum spa z krytym basenem i sauną, a także masaże i zabiegi (za opłatą).
Informacje dodatkowe
Na terenie hotelu dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. W recepcji czynnej całą dobę Gość może zarezerwować brunch. Dostępna jest przechowalnia bagażu oraz udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Hałas: - brak izolacji akustycznej, drzwi ze \\\"szparami\\\" takiej wielkości, że słyszy się jak ktoś chodzi po klatce schodowej na końcu korytarza - dosłownie dokładne \\\"dźwięki\\\" i rozmowy. Dodatkowo domykacze drzwi ustawione tak, że drzwi trzaskają; - okna na gwarną ulicę (trzeba otwierać okna na noc w moim przypadku bo klimatyzacja skierowana jest na łóżko); - pokoje z tarasami (które polecam w zaletach) mogą być utrapieniem w sezonie, przygotowanie stolików które są nad tymi pokojami równa się = pobudka (szczególnie z otwartym oknem); Nie polecam osobom ceniącym spokój w normalnym \\\"sezonie\\\". My byliśmy w kwietniu w czasie COVID (godzina policyjna od 22). Obłożenie hotelu było w okolicach 10%. Więc po 22 była cisza. Aby wyprasować ubrania należy się udać do pralni. Około 2 euro za wyprasowanie 1 szt.. Oprócz braku żelazka/deski (co opisałem w wadach) recepcja nie była w stanie wskazać pralni, nie ma również opcji na załatwienie prania/prasowania przez recepcję. Ogólnie czas w hotelu oceniam na plus. Śniadania: Brak opcji na przygotowanie śniadania przed godziną 8, brak możliwości przygotowania tzw. pudełka, brak jakiejkolwiek elastyczności (zapytania kierowane również z opcją dopłat). Osoby planujące wypad w góry czy na wulkan we wczesnych godzinach muszą szukać alternatywy.
1) Godne polecenia są pokoje na ostatnim piętrze z tarasem. 2) Mały hotel tzw. butikowy po niedawnym remoncie - estetyczne europejskie trendy. 3) Centrum miasta, wszędzie blisko. 4) Parkowanie w okolicy (2-4 min. pieszo) w czasie COVID nie było problemem. 5) Z tarasu hotelowej restauracji/basenu oraz tarasów pokoi na ostatnim piętrze widok na wulkan i \\\"opcja zobaczenia\\\" oceanu. 6) Duże wygodne, średnio twarde łóżko. 7) Malutki basen wyglądał na zadbany, podczas śniadań było widać regularny serwis.
1) Śniadania serwowane do stolika w milczeniu i bez menu. W standardzie dostanie się tylko bułkę/szynkę/ser/owoce/płatki (na poziomie hostelu). Jednak jak się poprosi to można dodatkowo otrzymać jajka/bekon/kiełbasę (czego większość gości nie widziała i jadła to co podali). Kawa rozpuszczalna z automatu, kawa z ekspresu za dodatkową opłatą. 2) Brak żelazka i deski (recepcja poinformowała, że tak zawsze było i będzie, że przyczyną nie jest COVID). 3) Brak baru/restauracji i jakichkolwiek usług gastronomicznych w godzinach popołudniowych. 4) Bardzo duże i niewygodne poduszki. Aby zasnąć trzeba było zdjąć poszewki z poduszek do spania i założyć na poduszki \\\"ozdobne\\\". 5) Brak wydajnej wentylacji w łazienkach. Wygląda na wentylację grawitacyjną. 6) Klimatyzacja skierowana na łóżko z brakiem możliwości zmiany.
Tripadvisor